Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Helló mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni!!!

Csak annyi lenne, hogy venni szeretnék egy 1986-os évjáratú E Kadett-ot, és nem tudom hol találom a motorszámot. B) Találtam egy számot a negyedik gyertya alatt a blokkon, de az nem passzol a törzskönyvben és a forgalmiban szereplő számmal. :D

A forgalmiban 16SH-val kezdődik, amit én látok az 16R.

Mi lehet a hiba? Kicserélték a motort? Vagy rosszhelyen keresem a motorszámot?

Köszönöm a segítséget!!!!

Ha valaki segíteni tud, e-mailban jelezze!!!!! KÖSZÖNÖM!!!!! :blink: rozstamas@gmail.com

Link to comment
Megosztás:

Teljesen jó helyen keresed a motorszámot, az lesz az amit találtál. Hogy miért nem stimmel, abban nem tudok segíteni, de pl. nekem az "R" karakter nem is mond semmit, az ugyanis a sürítési arányt jelölné, de én nem emlékszem ilyen betűre az Opel motorszám-terminológiában... persze lehet hogy csak rövid az eszem

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni!!!

Csak annyi lenne, hogy venni szeretnék egy 1986-os évjáratú E Kadett-ot, és nem tudom hol találom a motorszámot. B) Találtam egy számot a negyedik gyertya alatt a blokkon, de az nem passzol a törzskönyvben és a forgalmiban szereplő számmal. :D

A forgalmiban 16SH-val kezdődik, amit én látok az 16R.

Mi lehet a hiba? Kicserélték a motort? Vagy rosszhelyen keresem a motorszámot?

Köszönöm a segítséget!!!!

Ha valaki segíteni tud, e-mailban jelezze!!!!! KÖSZÖNÖM!!!!! :blink: rozstamas@gmail.com

Talán növelt teljesítmény... az R betű erre utalhat a motorkód végén, viszont nem tudom lehetett-e ez 1.6-os motornál... De előtte kellene lennie a a sűrítési arány betűjelének ahogy tgabika76 írta, és a keverékképző rendszer betűjelének. Bár ha belegondolok 18E jelű motor is volt az opeleknél, itt szintén kimaradt a sűrítési arány betűjele, az E pedig a hengerenkénti befecskendezés jelzése... Tehát részemről ez csak tipp!!!

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Tudnátok -é nekem segíteni?

van egy 20 éves, 1.6-os kadettom szétrohadva -hulladék. nem is ez alényeg

valszínű megnézek hétvégén egy 91-es 1.7-es diesel E kadettot.

Mit nézzek meg rajta alaposabban megvétel előtt?? -Ez lenne a kérdés.

Ennyi infóm van róla: '91-es OPEL KADETT 1,7 D

Hi, üdv itt :blink:

Ezekröl a dizelekröl ódákat zeng a totalcar.hu népitélete. Olvasgass bele ha van idöd, van 1millió300ezer km-t futott ilyen vas is!

Ezeknél a kocsiknál a korrodálás valóban komoly problem sajna, de ha neked is ilyen vasad van akkor ezt tudod. Elsösorban a hátsó sárvédöiv, és a küszöbök tudnak mocskosul rohadni, de a taposólemezeket sem kell félteni.

Menetteljesitményt ne várj az autótól, 100 fölött nem szeret menni, alig gyorsul. cserébe 6-ot sem eszik.

Dizelmocikhoz nem értek igy a motorján nemtom mit nézz, de gondolom olajfolyást érdemes, meg hogy mennyire füstöl amikor odalépsz neki. Dizelek tudnak ocsmányul.

Olajcsere periodra érdemes rákérdezni, dizeleknél 7500km után nemárt.

Összességében nézd meg a jobb oldalát, a belsejét, és ha nem ebben halt meg az illetö, és neked tetszik az állapota akkor érdemes megvenni szerintem. Egy gatter fábijának sokkal többe kerül a 100ezres szervize mint ez a kocsi.

Sok sikert!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Szasztok!

Tudnátok -é nekem segíteni?

van egy 20 éves, 1.6-os kadettom szétrohadva -hulladék. nem is ez alényeg

valszínű megnézek hétvégén egy 91-es 1.7-es diesel E kadettot.

Mit nézzek meg rajta alaposabban megvétel előtt?? -Ez lenne a kérdés.

Ennyi infóm van róla: '91-es OPEL KADETT 1,7 D

Szia!

A Kasztnit nézzd át, ha nem lyukas sehol, nembaj.

Kacsarodásnál tekerd el teljesen a kormányt, mert kadették szeretik a féltengelyt... :)

A motort nézzd meg alaposabban, mert ugye nyáron nagy rizikó dízel autót venni.

Legjobb lenne ha rátudnád venni a tulajt, hogy méressetek kompressziót a hengerekbe,

valamilyen helyi autószerelőnél. Nem tudom sajnos a gyári értékeket, járj utána.

Ha erre nincs lehetőséged, meleg motornál húzzd ki a nívó pálcát, és ha ott dől a kartergáz,

az biztosan nem jó jel, a motor állapotát illetően, mint ahogy a fehér, kékes füst sem.

Sok szerencsét!

töröltem a hirdetést.... ejnye! -uhuhu

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.