GPont Elküldve Július17, 2004 Megoszt Elküldve Július17, 2004 Tudja vki, hogy hol van gyárilag az elektromos tükrök kapcsolója a kadétban?? Thanx. Húúú ne mán, elfelejtettem megnézni a füzetben, pedig megígértem! :oops: Na, majd ma! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Athlon Elküldve Július17, 2004 Megoszt Elküldve Július17, 2004 Hi! Tudja valaki hogy miszerint szokták összeválogatni a a szelephimbákat és a hidrotőkéket egy motorban?Mert gondolom nem véletlen hogy majdnem minden szelephimbámon más a számjelölés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július17, 2004 Megoszt Elküldve Július17, 2004 Hi! Tudja valaki hogy miszerint szokták összeválogatni a a szelephimbákat és a hidrotőkéket egy motorban?Mert gondolom nem véletlen hogy majdnem minden szelephimbámon más a számjelölés. Szerintem maradjunk a véletlennél illetve annál, hogyha szétszedi valaki akkor könnyebb utánna összerakni, ha felírtad! 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Július22, 2004 Megoszt Elküldve Július22, 2004 Húúú nahát, elfelejtettem megnézni a füzetben, pedig megígértem! :oops: Na, majd ma! Jobb későn, mint... :oops: Bepótoltam: A kRézifék mellett van, és baromi ronda... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coombe Elküldve Július23, 2004 Megoszt Elküldve Július23, 2004 Jobb későn, mint... :oops: Bepótoltam: A kRézifék mellett van, és baromi ronda... A kapcsoló nem is ronda... vagy ahova tették az nem jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabo007 Elküldve Július23, 2004 Megoszt Elküldve Július23, 2004 Az Ascona kapcsolója nem túl dizájnos az tény, a vectráé sokkal szebb és kisebb -rakd bele azt a kadettedbe ha már utólag csinálsz elektronyos tükröt.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coombe Elküldve Július23, 2004 Megoszt Elküldve Július23, 2004 Az Ascona kapcsolója nem túl dizájnos az tény, a vectráé sokkal szebb és kisebb -rakd bele azt a kadettedbe ha már utólag csinálsz elektronyos tükröt.. Na ja de az nem Kadett...:) :!: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Július23, 2004 Megoszt Elküldve Július23, 2004 A kapcsoló nem is ronda... vagy ahova tették az nem jó? Nem randa az a kapcsoló???? :shock: Hááááát.... Ízlések meg ficamok, ugye... Nemtom mennyire hasonlít a bekötésük, de nekem van 626-os Mazda kapcsolóm, a 80-as évekből, az hasonlít rá. Ha kell, a tiéd lehet! De én is osztom Gabo007 véleményét, válaszd a vekiét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július24, 2004 Megoszt Elküldve Július24, 2004 Nah, barátaim, eddig tartott a pályafutásom nálatok... ...nincs többé Kadett... ...még meg is sirattam... De sebaj, ha minden jól megy, átköltözök pár topikkal arréb, a Calibrások közé. Azért a Kadett továbbra is a szívem csücske marad, hálistennek haveromnak adtam el, úgyhogy szem előtt lesz ezután is. Pedig most kapott új fényt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július24, 2004 Megoszt Elküldve Július24, 2004 Nah, barátaim, eddig tartott a pályafutásom nálatok... ...nincs többé Kadett... ...még meg is sirattam... De sebaj, ha minden jól megy, átköltözök pár topikkal arréb, a Calibrások közé. Azért a Kadett továbbra is a szívem csücske marad, hálistennek haveromnak adtam el, úgyhogy szem előtt lesz ezután is. Pedig most kapott új fényt... Akkor aláírást tessék módosítani :wink: :) 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július24, 2004 Megoszt Elküldve Július24, 2004 Akkor aláírást tessék módosítani :wink: :) 8) Momentán autó nélkül vagyok, meglesz az is, ha átültem a másikba, de az még legalább egy hónap... Addig is, eltüntessem az avatarom :?: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július24, 2004 Megoszt Elküldve Július24, 2004 Momentán autó nélkül vagyok, meglesz az is, ha átültem a másikba, de az még legalább egy hónap... Addig is, eltüntessem az avatarom :?: :D Tedd be az avatarba az üres garázst :D :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viski Elküldve Október7, 2004 Megoszt Elküldve Október7, 2004 Hello Mindenki! Lenne hozzátok egy kérdésem. Szeretnék légkondit szereltetni a verdába, és arra lennék kíváncsi, hogy melyik típus légkondiját lehetne különösebb átalakítás nélkül beszerelni. Válaszotokat előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október7, 2004 Megoszt Elküldve Október7, 2004 szerintem semelyiket sem lehet kadettba beszerelni........... a kadettbe nem lehetett klimát rendelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Október8, 2004 Megoszt Elküldve Október8, 2004 Hello Mindenki! Lenne hozzátok egy kérdésem. Szeretnék légkondit szereltetni a verdába, és arra lennék kíváncsi, hogy melyik típus légkondiját lehetne különösebb átalakítás nélkül beszerelni. Válaszotokat előre is köszi! Mondjuk Diaviát biztos be lehet szerelni. Keresel egy Diaviás céget, és megoldják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Október8, 2004 Megoszt Elküldve Október8, 2004 viszont valamelyik "hasonló" Daewoo tipusban volt klima szériában... GM, GM... meg kell próbálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október8, 2004 Megoszt Elküldve Október8, 2004 a kadettbe nem lehetett klimát rendelni. Uupsz, akkor az átverés, amit néha lehet apróhirdetési újságokban látni: "Bontott Kadett klíma eladó 50e-ért..." :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dudubacsi Elküldve Október13, 2004 Megoszt Elküldve Október13, 2004 Sziasztok! Az autóban(85ös 1.2 E Kadett GLS) vezérműszíjcsere után valami furcsa visításszerű hangot ad ki a motor :) (az üzemanyagszivattyú környékéről hallom).Van esetleg ötlet hogy mi lehet az? Esetleg egy jó szerviz... Üdv : Dudu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október13, 2004 Megoszt Elküldve Október13, 2004 Sziasztok! Az autóban(85ös 1.2 E Kadett GLS) vezérműszíjcsere után valami furcsa visításszerű hangot ad ki a motor :) (az üzemanyagszivattyú környékéről hallom).Van esetleg ötlet hogy mi lehet az? Esetleg egy jó szerviz... Üdv : Dudu Nem kell szervíz csak lazíts egy kicsit a vezérműszíjon- TÚL VAN FESZÍTVE!!!...ha jól gondolom, talán hidegen még kevésbé hallható a hang, majd ahogy bemelegszik sír, mint egy csapágy..... :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dudubacsi Elküldve Október13, 2004 Megoszt Elküldve Október13, 2004 Nem kell szervíz csak lazíts egy kicsit a vezérműszíjon- TÚL VAN FESZÍTVE!!!...ha jól gondolom, talán hidegen még kevésbé hallható a hang, majd ahogy bemelegszik sír, mint egy csapágy..... :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október13, 2004 Megoszt Elküldve Október13, 2004 Köszi szépen. Furcsa volt hogy pont szíjcsere után kezdte el csinálni, eddig nem volt semmi ilyen hangja. Üdv : Dudu ugye úgy van a jelenség, ahogy leírtam..? Azért ha nem vagy szaki a témában inkább vidd vissza oda ahol csinálták, mert, ha túl lelazítod átugrik vagy félreugrik a vezérműszíj és az már drága mulatság lesz! Üdv Qpack Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október13, 2004 Megoszt Elküldve Október13, 2004 ugye úgy van a jelenség, ahogy leírtam..? Azért ha nem vagy szaki a témában inkább vidd vissza oda ahol csinálták, mert, ha túl lelazítod átugrik vagy félreugrik a vezérműszíj és az már drága mulatság lesz! Üdv Qpack aza a gáz, és ezért is nem állitotta be a szerelő a szijfeszességet: ugyanis a kadett 1.3Smotornál a vizpumpa fesziti a vezérmüszijat. és az uj szij még feszes. viszont ha rég ota bennt van a vizpumpa akkor az össze is van rohadva. és ha össze van rohadva, és hozzányul, akkor csak ugy tudja beállitani, ha kiveszi. és ha visszarakja akkor folyni fog. és ha folyik akkor vizpumpa csere inkább sivit egy darabig, és majd megnyulik a szij. viszont a tul feszes a szij, az tönkreteszi a vizpumpa csapágyát. szóval ez egy ördögi kör......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Addamsky Elküldve Október13, 2004 Megoszt Elküldve Október13, 2004 De meg lehet törni egy új vízpumpa beszerelésével... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október13, 2004 Megoszt Elküldve Október13, 2004 aza a gáz, és ezért is nem állitotta be a szerelő a szijfeszességet: ugyanis a kadett 1.3Smotornál a vizpumpa fesziti a vezérmüszijat. és az uj szij még feszes. viszont ha rég ota bennt van a vizpumpa akkor az össze is van rohadva. és ha össze van rohadva, és hozzányul, akkor csak ugy tudja beállitani, ha kiveszi. és ha visszarakja akkor folyni fog. és ha folyik akkor vizpumpa csere inkább sivit egy darabig, és majd megnyulik a szij. viszont a tul feszes a szij, az tönkreteszi a vizpumpa csapágyát. szóval ez egy ördögi kör......... ebben, most csak részben értek veled egyet..már neharagudj :oops: az igaz, hogy a vízpumpával van feszítve, de levenni és felrakni is elvileg, ha jól volt felrakva és nem nyúlt halálra, akkor csak a vízpumpa megmozdításával lehet. Ha egyszer az autót esetleg hozzáértő szerelte, akkor azt is tudja, hogy nem kerül vagyonokba egy vadi új vízpumpa tömítés és nem kell cserélni kompletten a vízpumpát! :!: Az ősök kocsija épp az általad is említett 1.3S-es motorral szerelt kadett immáron majdnem 200ekm-el. Én már 2x cseréltem rajta vezérműszíjat (100ekm-el lett véve) és a második cserénél kellett vennem hozzá vízpumpatömítést, de igazából azt is csak azért, mert nem volt kedvem megkockáztatni, hogy az esetleges folyás miatt szét kelljen megint szednem! :wink: igaz emiatt le kellett engednem a hűtővizet, de elvileg előírás szerint 1-2 évente azt is cserélni kellene így hát ezt is megtettem egy kalap alatt. OFF: tesóm 4ütemű trabijában lévő 1.1-es mocin legutoljára éppen így jártam, mármint ahogy a kollega...2x szétszedtem, majd tettem bele egy vadi új vízpumpát (a kocsiban összesen 50ekm van) és azzal is visított na ekkor lettem teljesen tanácstalan, mert mindent még a szíj feszítést is a könyvében előírtak szerint végeztem. Felhívtam egy 4ütemű trabis szakit, aki már a kezdetektől, amikor ez a gépsárkány megjelent szervizeli őket. Na ekkor lepődtem meg, amikor Ő a jelenséget elmondva neki egyből rávágta, hogy lazítsak a vezérműszíjon, mert túl van húzva.......lazítottam rajta (ezen a mocin is a vízpumpa feszíti a szíjat) és láss/halj csodát a visítás megszűnt! :idea: ON: Szóval ha vki jól csinálja, akkor egy vadi új vízpumpánál is generálni tudja a jelenséget! :evil: legalábbis nekem sikerűlt :twisted: A lényeg, hogy max tömítést kell cserélnie a vízpumpánál, ha megfolyósodik, de nekem az első szerelésnél nem folyósodott meg, a másodiknál meg már nem vártam, inkább cseréltem... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október13, 2004 Megoszt Elküldve Október13, 2004 ebben, most csak részben értek veled egyet..már neharagudj :oops: nem haragszom :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts