Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Lehet venni feketében? Te milyen szinűt tettél bele? Én vmi gyurmához hasonló anyaggal probálkoztam, ami nem is lenne rossz csak fehér színben volt és ahol kilátszik ott elég gáz...

Én egy szivacsos jellegű anyagot használok, amiből egy haverom jelentős mennyiséget 'szerzett' be egy cégtől. Érdekes anyag, feltekerve 1,5-2mm, aztán kirúgja magát egycentisre! Alapból szürke, de én lekárpitoztam a kesztyűtartó belsejével együtt. Fogalmam sincs, hol lehet vásárolni, de gondolom "olcsó" lehet...

Ja, és ettől aztán szintén be kell csukni rendesen, mint uhuhuét :)

Már régen csináltam, de asszem nem lehet állítani a záron. Gyengül a memóriám, nem emléxem, pedig még világítást is szereltem bele...

Elküldve

Én egy szivacsos jellegű anyagot használok, amiből egy haverom jelentős mennyiséget 'szerzett' be egy cégtől. Érdekes anyag, feltekerve 1,5-2mm, aztán kirúgja magát egycentisre! Alapból szürke, de én lekárpitoztam a kesztyűtartó belsejével együtt. Fogalmam sincs, hol lehet vásárolni, de gondolom "olcsó" lehet...

Ja, és ettől aztán szintén be kell csukni rendesen, mint uhuhuét :)

Már régen csináltam, de asszem nem lehet állítani a záron. Gyengül a memóriám, nem emléxem, pedig még világítást is szereltem bele...

Ja én azt hittem, hogy az ajtó-ablak szigetelőre gondolsz...

Nekem gyárilag van világitás a kesztyűtartomban... Végre valami nekem is van benne..:) de ez a kárpitozás dolog is érdekelne...

Elküldve
Nekem gyárilag van világitás a kesztyűtartomban... Végre valami nekem is van benne..:) de ez a kárpitozás dolog is érdekelne...

Én erre gondoltam:

pic5348000.jpg

A kárpitozáshoz meg kell két kéz, kárpitanyag, raggajsztóspré, meg szike. Ennyi.

Elküldve
Hát.... én nézem a képet és próbálom értelmezni, de nem sikerül...

Esetleg egy másik kép? Vagy leírás hozzá??:)

Sajna, nincs másik kép erről, de ez a kesztyűtartó nyitókája.

Elküldve

Sajna, nincs másik kép erről, de ez a kesztyűtartó nyitókája.

Kár... Mik azok a kis kék micsudik? LEDek? és milyen anyaggal csináltad? Kívül és belül? Ez csak design vagy zörgéscsökkentő is?

Elküldve
Mik azok a kis kék micsudik? LEDek? és milyen anyaggal csináltad? Kívül és belül? Ez csak design vagy zörgéscsökkentő is?

A LED-ek csak dizájnból vannak, a zörgést nem csökkentik :)

A kárpitozáshoz fekete - mily hihetetlen - kárpitanyagot használtam, bármelyik méteráruboltban beszerezhető. Ez már valamit csillapít, legalább a belül lévő dolgok, CD, kulcs, ilyesmi nem a műanyagon verődik.

Képek csak az egész "Ancsa-projetről" :) vannak,[url=http://kep.tar.hu/gpont/index.phtml?aid=27649618] ITT. Van benne néhány átalakítás.

Elküldve

Sziasztok!

Ötleteket kérnék egy olyan probléma megoldására, hogy egy 3 ajtós E Kadett-re 195/50 R15-ös kerekeket raktam és a sárvédő ív vízszintes peremezése beleér a gumiba pont ott ahol a futófelület mintázata kezdődik.Ha senki nem ül az autóban akkor a perem és a gumi között 1cm a távolság.

Ha nem muszáj akkor nem rakatnék fel D Kadett hátsó íveket.

Az lehetsges hogy a hátsó rugok kilágyuljanak révén hogy 15 évesek?

A vízszintes beperemezésből szabad kivágni?Ez kb 1,5cm széles, ha 1cm-es csíkot kivágnék akkor az már segítene rajtam.

Elküldve
A vízszintes beperemezésből szabad kivágni?

Szabad vagy nem szabad, én megtettem. Aprobléma ugyanez volt, szintén E-kadett, a kerékméret is stimmel, sőt, én még rugót is cseréltem hátul (Asconáéra), de attól meg égnek állt a hátulja, úgyhogy végső megoldásként maradt a sárvédőiv flexelése.

Persze választhatsz még kisebb (asszem...) ET-számú felnit is :)

Vagy ne üljön senki a hátsó ülésre és éljenek a tükörsima utak, hátha akkor nem rugózik be a hátulja :)

Elküldve

A peremezést a vízszintes résznél teljes hosszában kivágtad?

Azt mondják hogy ez a perem merevítési funkciót is ellát.

A flexeléstől nem égett meg a fényezésed?

Elküldve

Nézd meg az enyémet :)

Ez nincs vágva, csak kicsit hajtogatva-kalapálva lett...

Ha vágni kellene, én elgondolkoznék egy teljes íves kivágáson.

A merevítési funkciókkal kapcsolatban igazad van, ezt már nekem is többen mondták. Nem tudom, mi lehet az igazság... Szerintem nekem jóól merevítve van a kasznim, ezt ki kell, hogy bírja :wink:

Elküldve

sziasztok

85-os e kadett 1.8 i

2 honapja nem tudnak rajonni ( tobb szuper szerviz) a kov:

reggelente az egyebkent minden szempontbol tokeletes auto addig nem indul el amig ra nem sut a nap. mar mar azt hiszem napelem vagy valami....

a mellekjelenseg hogy a fordulatszam mero megbokondul es percego hang hallatszik a motorterbol, a pumpa meg hatul nyogdolodik...

ezt mind addig amig kb 10 percig nem suti a napocska...

utana gond nelkul konyv szerint indul.

egyebkent a parasodassal van kapcsolatba csak meg arra nem jott ra senki hogy mi? mert pl garazsbol telen nyaron homerseklettol fuggetlenul siman indul

lehet hogy viccesnek tunik de aki akarje megtekintheti ha nem hiszi

Elküldve
sziasztok

85-os e kadett 1.8 i

2 honapja nem tudnak rajonni ( tobb szuper szerviz) a kov:

reggelente az egyebkent minden szempontbol tokeletes auto addig nem indul el amig ra nem sut a nap. mar mar azt hiszem napelem vagy valami....

a mellekjelenseg hogy a fordulatszam mero megbokondul es percego hang hallatszik a motorterbol, a pumpa meg hatul nyogdolodik...

ezt mind addig amig kb 10 percig nem suti a napocska...

utana gond nelkul konyv szerint indul.

egyebkent a parasodassal van kapcsolatba csak meg arra nem jott ra senki hogy mi? mert pl garazsbol telen nyaron homerseklettol fuggetlenul siman indul

lehet hogy viccesnek tunik de aki akarje megtekintheti ha nem hiszi

Mérj rá az akku feszülségre (nyugalmi állapotban minimum 12.6V legyen), majd húzd le az AC-ról a vezetéket és úgy ad rá a gyújtást, ha most is sercegés hallatszik és ugrál a fordulatszámmérő, akkor nézd körbe a generátort, nem e ott húz át vmi....ugyanis a fordulatszám mérő alacsony és esetleges túl magas feszültésg szintnél is xarakszik! Mindenképpen vmi zárlatod van és jobb nem tovább húzni, mert most csak átmeneti, de később már lehet, hogy meg is hal miatta!

Szeerintem amit nézz meg:

1. AC vezetékelése

2. Generátor vezetékelés estleg fesszabályzó

3. gyújtótrafó és környéke, tehát a gyújtáskábelek

Remélem megtalálod!

Üdv.

Qpack

Elküldve
Valahol a váltó-kézifék között, ha jól emléxem...

Tehát ott ahol az elektromos ablokoké is van? És a tükörfűtéshez van külön kapcsoló vagy rá van kötve a hátsóablakfűtésére??

Elküldve

elektronyos ablakok kapcsolói előtt

fűthető tükörre nem merek mit mondani.

Ha jól emlékszem, Caliknál nincs külön kapcsoló, szerintem a kadettnél sem volt...

Elküldve

Tehát ott ahol az elektromos ablokoké is van? És a tükörfűtéshez van külön kapcsoló vagy rá van kötve a hátsóablakfűtésére??

Tudtommal minden opelnél rá van kötve a hátsó ablakéra! Nincs külön kapcsoló! 8)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.