Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Ha nem akarsz hekkelni vedd meg Xaba autóját ;) :D

Látom mester megszállt az ichlet :rolleyes:

Nem is tudtam hogy nem állitható belülröl - ez gáz. Meg az is hogy nem látsz vele hátra - pedig tudtommal ez az eredeti funkciója.

Amúgy neked nem sipol? Mert Coupé cartársnak állitólag nagyon durván sipol 100 felett, 160-nál meg már iszonyuan.

Több embertől megkérdeztem akinek ilyen tükre van és senki nem hallja csak én.Lehet hogy az adapter hátulját valami szigetelő anyaggal körbe kellenne ragasztani mert sajnos az adapter az astrára nem illeszkedik valami jól :blink: .Ha megszokod a tükröt akkor lehet benne látni rendesen.Amikor kitalálta úgy gondoltam elektromos füthetőt veszek de kevlár mintásba csak elektromos lett volna és az ráadásul 26ezer ft,annyit meg nem ér az egész.A füthető elektromos is annyiba kerül de azt még fényeztetni is kell.Végülis Anti meggyözött hogy felesleges jó a manuális is.A tükröt úgy is csak egyszer állítod be.

Link to comment
Megosztás:

nah-nah

Csak befutottam ide is ;)

Hallod Uhuhu :D

nah itt is feldobom kérdésemet: melyikek azok a tipusok amikből használhatóak a külső dolgok. értem én itt most azt hogy lépmpák, lökösök...stb, és belsőre is jó lenne tudni :blink:

jah meg egen... fehér hátsó lámpát hogyan lehet szerválni?

Másik: C16NZ-s mocit átlehet építeni C20NZ-re? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Másik: C16NZ-s mocit átlehet építeni C20NZ-re? :rolleyes:

Nem értem a kérdést. Ugye a C16NZ az központi befecskendezős, a C20NE meg, amire sztem te gondolsz, hengerenkénti. Szvsz egyszerűbb művelet lenne a motorcsere, mert a C16NZ egy darab injektora nem fogja elbírni a C20NE benzinigényét ha mégis akkor meg eléggé elgyengülne, azonkívül nem tudom hogy a C20NE-re rá lehet-e barkácsolni a C16NZ szívósorát.

Link to comment
Megosztás:

Nem értem a kérdést. Ugye a C16NZ az központi befecskendezős, a C20NE meg, amire sztem te gondolsz, hengerenkénti. Szvsz egyszerűbb művelet lenne a motorcsere, mert a C16NZ egy darab injektora nem fogja elbírni a C20NE benzinigényét ha mégis akkor meg eléggé elgyengülne, azonkívül nem tudom hogy a C20NE-re rá lehet-e barkácsolni a C16NZ szívósorát.

Nagy fehér főnök érteni téged!!!! :rolleyes:

Tulképp én írtam félre a mociszámot:\

Zért is kérdeztem meg hogy összelehet-e éptíeni a két mocit, mert haverom épp azon ügyködik hogy a Stift 1.3-as mociját átalakíícsa!!! GTi Mocira...

Ha stiftnél lehetséges akkor lehet hogy Kadettnél is? :blink:

eljáccottam már a gondolattal:)

Link to comment
Megosztás:

Nagy fehér főnök érteni téged!!!! :rolleyes:

Tulképp én írtam félre a mociszámot:\

Zért is kérdeztem meg hogy összelehet-e éptíeni a két mocit, mert haverom épp azon ügyködik hogy a Stift 1.3-as mociját átalakíícsa!!! GTi Mocira...

Ha stiftnél lehetséges akkor lehet hogy Kadettnél is? ;)

eljáccottam már a gondolattal:)

Hát nem tom... Talán ha a szívósort, és az injektort elektronikával kicserélnéd (a központit hengerenkéntire), mondjuk az 1.8-as GSi-re, és megfurkálnád a C16NZ-t egy kicsit... De ez csak egy laikus ötlet. De a megnövekedett motorerőt (nyomatékot) nem bírná el a mostani F13-as váltó (max 130Nm, ez van a C16NZ-vel), viszont ha váltót cserélsz akkor féltengely, gólyaláb... Erősebb motorhoz nem árt az erősebb fék... Gondold meg! Megéri? Ezek miatt az okok miatt a motorcsere is kilőve. A fél kocsit ki kellene cserélni! Inkább vegyél egy nagyobb motoros Kadettet... Én éppen most tettem le hasonló szándékaimról! :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tom... Talán ha a szívósort, és az injektort elektronikával kicserélnéd (a központit hengerenkéntire), mondjuk az 1.8-as GSi-re, és megfurkálnád a C16NZ-t egy kicsit... De ez csak egy laikus ötlet. De a megnövekedett motorerőt (nyomatékot) nem bírná el a mostani F13-as váltó (max 130Nm, ez van a C16NZ-vel), viszont ha váltót cserélsz akkor féltengely, gólyaláb... Erősebb motorhoz nem árt az erősebb fék... Gondold meg! Megéri? Ezek miatt az okok miatt a motorcsere is kilőve. A fél kocsit ki kellene cserélni! Inkább vegyél egy nagyobb motoros Kadettet... Én éppen most tettem le hasonló szándékaimról! :blink:

Első kocsim 3hónapja vettem, szeretem de gondolom ezzel ti is így vagytok :D

Nem tom... macis az biztos de valhogy érzem magamban azt a késztetést hogy, megcsináljam!!!

Sok-Sok 5letem volt már nekem is hogy mit hogyan kellene és mit miért érdemes megcsinálni, de ha 5let marad akkor az olyan mintha meg sem csinálták volna ;)

Más: Sztetek is van lelkük? (fanatistának tünök most) mert sztem van és nem tom miért de ha anyám vezeti rakoncátlan a kicsim, de ha én vagyok a volán mögött megy mint a kisangyal.

tuljadonképpen megtudnám csinálni mert szerelde és placc is rendelkezésemre áll, mocit keresgélek, és természetes hogy amit kell azt cserélném is!

Nem akarok soha megválni a Pirdzsomtól! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

nah-nah

Csak befutottam ide is :D

Hallod Uhuhu ;)

nah itt is feldobom kérdésemet: melyikek azok a tipusok amikből használhatóak a külső dolgok. értem én itt most azt hogy lépmpák, lökösök...stb, és belsőre is jó lenne tudni ;)

jah meg egen... fehér hátsó lámpát hogyan lehet szerválni?

Másik: C16NZ-s mocit átlehet építeni C20NZ-re? :rolleyes:

Hali! a fehér hátsólámpára a válasz e-bay.

85EUR szállítással 110 EUR de van több fajta is.

Árak tutik én ma rendeltem. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Én sem de Angolul is megoldható.Nem tud valaki eladó kalaptartót E kadettbe? (csepp kadett) Sajna valami fából barkácsoltal vettem és naon zörög :)

nézd meg hogy a csomiajtód ráfekszik-e a kalaptartó végére...

Szeintem az lehet a baj hogy nem az eredeti és nem fekszik rá,és az meg a súlyánál fogva pattog...

Ha megtartaná az ajtó(mint amúgy a gyárit is) akkor talán csendesebben viselkedne...

Link to comment
Megosztás:

Hali! a fehér hátsólámpára a válasz e-bay.

85EUR szállítással 110 EUR de van több fajta is.

Árak tutik én ma rendeltem. :)

Hi! A kérdésem a következő: Különbözik egymástól a 3, 5, és a 4 ajtós Kadett hátsó lámpája? Rengeteg hirdetés van fenn az e-bay -en különböző stílusú h. lámpákkal, rendszerin írják, hogy az összes E Kadetthez passzol kivéve (ha jól veszem ki a hírdetésből) Caravan meg a Stufenheck. Nem vágom a németet, de a Stufenheck ugye a 4 ajtós. Van különbség a csapotthátú és a sedan lámpái között? ;)

Link to comment
Megosztás:

Hi! A kérdésem a következő: Különbözik egymástól a 3, 5, és a 4 ajtós Kadett hátsó lámpája? Rengeteg hirdetés van fenn az e-bay -en különböző stílusú h. lámpákkal, rendszerin írják, hogy az összes E Kadetthez passzol kivéve (ha jól veszem ki a hírdetésből) Caravan meg a Stufenheck. Nem vágom a németet, de a Stufenheck ugye a 4 ajtós. Van különbség a csapotthátú és a sedan lámpái között? :)

Van. Anno én is besz.ptam vele amikor elrepedt a búra a Sedanom hátsó lámpáján, és 5ajtóshoz valót vettem mert az olcsóbb volt, aztán meg nem ment bele. Ha be van szerelve az autóba akkor nemannyira látszik a különbség, mert a lámpatest felső vízszintes része nagyobb egy picit a csapotthátú változatoknak mint a szedánnak, de lehet hogy fordítva (mármint a szedánnak nagyobb mint a többinek), a lényeg hogy nem kompatibilis egyik a másikkal. Ha jól tudom akkor 3 és 5ajtós lámpája megegyezik, meg a szedáné is megegyezik a Cabrióéval.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.