rtomi Elküldve Február19, 2006 Elküldve Február19, 2006 Ma haveroméknál a padlásonn leltem egyE KAdett Sedan hátsó lököst. Üvegszálból készült,fehér és egy dombornyomásos felirat a sarkában amire az van írva,hogy: MATTIG TUNING :rolleyes: Volt mellette egy GSI első lökös is. :blink:
Gelko Elküldve Február19, 2006 Elküldve Február19, 2006 Üvegszálból készült,fehér és egy dombornyomásos felirat a sarkában amire az van írva,hogy: MATTIG TUNING :rolleyes: azta ők csináltak asconát is ...igaz nem sikerült szépre.... :blink:
tgabika76 Elküldve Február19, 2006 Elküldve Február19, 2006 Ma haveroméknál a padlásonn leltem egyE KAdett Sedan hátsó lököst. Üvegszálból készült,fehér és egy dombornyomásos felirat a sarkában amire az van írva,hogy: MATTIG TUNING :rolleyes: Volt mellette egy GSI első lökös is. :blink: Fölkerültek? Fotó?
rtomi Elküldve Február19, 2006 Elküldve Február19, 2006 Fölkerültek? Fotó? Igen felkerültek a tervek közé. Majd ecceeee,de elhozom az biztos mert ritka és cserealapnak yóóó lehet bármikor. :rolleyes:
Gelko Elküldve Február19, 2006 Elküldve Február19, 2006 Igen felkerültek a tervek közé. Majd ecceeee,de elhozom az biztos mert ritka és cserealapnak yóóó lehet bármikor. :rolleyes: és a mattig felnik is kellenek hozzá :blink:
Vascona Elküldve Február19, 2006 Elküldve Február19, 2006 Ma haveroméknál a padlásonn leltem egyE KAdett Sedan hátsó lököst. Üvegszálból készült,fehér és egy dombornyomásos felirat a sarkában amire az van írva,hogy: MATTIG TUNING :rolleyes: Volt mellette egy GSI első lökös is. ;) Hol lehet ilyen jó kis padlásokra találni? :blink:
rtomi Elküldve Február19, 2006 Elküldve Február19, 2006 Hol lehet ilyen jó kis padlásokra találni? :rolleyes: Titkos recept ;) Kell valami extra alkatrész? :blink:
Crime78 Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Sziasztok! Megmondaná nekem vki mi a különbség a sima, és a GT Kadett között? A minap találtam egy 1.6-os GT Kadettet a neten, bár lecsúsztam róla, a különbség azért érdekelne! Köszi! Illetve, ha valakinek van olcsópénzért 1.6-os, vagy 1.8-as motorja váltója sallangokkal. az is szóljon!
Jánoska Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Sziasztok! Megmondaná nekem vki mi a különbség a sima, és a GT Kadett között? A minap találtam egy 1.6-os GT Kadettet a neten, bár lecsúsztam róla, a különbség azért érdekelne! Köszi! Illetve, ha valakinek van olcsópénzért 1.6-os, vagy 1.8-as motorja váltója sallangokkal. az is szóljon! Üdv! 1984-től gyártották, egyedi lemezfelnivel, kétszínű fényezéssel (alja fekete). 75 és 90 lóerős motorral szerelték. Volt benne sportülés, és rövid 5-ös váltó. Ezt írta a könyv, aztán kitudja miben más még. :rolleyes: Végülis a GSi elődje.
rtomi Elküldve Február22, 2006 Elküldve Február22, 2006 Na lefotóztam a MATTIG hátsólököst a Sedánra valót. Sajnos csak telefon volt nálam meg rossz fényviszonyok.
rtomi Elküldve Február22, 2006 Elküldve Február22, 2006 Ma beugrottam a BOSCH szervízbe egy haveromhoz fényszórót állíttatni. Na hozzá sem kellett nyúlni :rolleyes: Megmérettem a töltést már alakul. Ki kel cserélnem a generátor testkábelét mert melegszik. Itt elveszik 1V a 14 ből. Kaptam is kábelt meg sarut úgyhogy nemsokára már jó is lesz. :blink:
bazs Elküldve Február22, 2006 Elküldve Február22, 2006 Tomi! az az első lökös is jópofának tűnik :rolleyes:
rtomi Elküldve Február22, 2006 Elküldve Február22, 2006 Tomi! az az első lökös is jópofának tűnik :blink: Miről beszélsz? A piros GSI lökösről? :rolleyes:
bazs Elküldve Február22, 2006 Elküldve Február22, 2006 jaja de most látom, hogy össze-vissza van törve
Crime78 Elküldve Február22, 2006 Elküldve Február22, 2006 jaja de most látom, hogy össze-vissza van törve Azt már nem is lehet helyrepofozni? Tomi! Mesélj, mi minden volt még ott! :blink: Látom elég nagy a kupac! :rolleyes:
rtomi Elküldve Február22, 2006 Elküldve Február22, 2006 Azt már nem is lehet helyrepofozni? Tomi! Mesélj, mi minden volt még ott! :D Látom elég nagy a kupac! :blink: Az csak a jéghegy csúcsa. ;) Van minden mint a bucsuba csak sajna Szegedtől elég messze van. ;) Mi kellene neked? :rolleyes:
Crime78 Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 Hát tod nem véletlen kérdeztem, hogy helyre lehet-e pofozni a GSI lököst... :blink: Meg esetleg hátsó spoiler. Aztán a fantáziám ezen túl is elég messze elmegy, de most a motor leköti a figyelmem (pénz-pénz-pénz)... Jó volna, ha már tudnám használni a kocsit, de második hete fekvőbeteg... :rolleyes:
sCsaba Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 Kivánok! Kár, hogy a régi kadett E-s hozzászólások az enyészeté lettek, mert volt jónéhány hasznos beírás a géppel kapcsolatban... :blink: No de hát ne búslakodjunk, itt az új szép, fényes, csillogó-vilogó fórum, töltsük meg hát tartalommal emberek! :rolleyes: .......................................................... Mindjárt kezdeném is: Az utóbbi napokban elkezdett rakoncátlankodni a motorom - 87-es autó, 13NB, egytorkú karburátoros - ami abban jelentkezik, hogy szivatóval szépen indul, egyenletes az alapjárat de egy-két perc után kezd elkezd rángatózni a motor, leesik az alapjárat és hiába húzok még rá szivatót, nem sok hatással van rá. Ez főleg menet közebn szokott jelentkezni, amikro nyomom neki. Sőt! Minél inkább nyomom, annál inkább fullad lefelé a motor! Először gyertyára gyanakodtam, hogy hátha beköpte a dűs keverék, de ellenőrízve őket semmi komolyabb kormolódást nem láttam rajtuk. Ha egy picit leállítom a motort - 1 perc max - majd újraindítom, akkor szépen jár megint de menet közebn újra előjön a hiba. Aztán ha már rendesen felmelegedett, akkor abbahagyja. Ez mi lehet? Befagy a benzin szíváskor? Meleglevegőcső rajta van a kipufogócsonkon. Mondjuk azt nem néztem, hogy a vákuumtartály átváltja-e légterelőszelepet. Ami még gyanús, hogy a párás hidegben még inkább előadja magát. Szia! Még új vagyok itt! De ugyanezzel a motorral és problémával küszködtem én is! Sőtt volt olyan is amikor a nagy hidegben nem volt hajlandó indulni.Bár nekem a meleglevegő cső nincs fent a csonkon.Ezt a problémát úgy orvosoltam (eggyik ismerősöm világosított fel), hogy y-os három hőértékű gyertyákat vettem bele.És az első indításkor nem húzom ki a szívatót, csak a maásodikra akkor is csak félig.Ha menet közben rángat akkor, visszatolom a szívatót teljesen és abba marad a rángatás, még ha hideg is a motor.És ne álj meg kihúzott szívatóval.Ha a rángás után megálsz és megnézed a karburátor házban áll az üzemanyag. Nekem bejött próbáld ki te is.
rtomi Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 Szia! Még új vagyok itt! De ugyanezzel a motorral és problémával küszködtem én is! Sőtt volt olyan is amikor a nagy hidegben nem volt hajlandó indulni.Bár nekem a meleglevegő cső nincs fent a csonkon.Ezt a problémát úgy orvosoltam (eggyik ismerősöm világosított fel), hogy y-os három hőértékű gyertyákat vettem bele.És az első indításkor nem húzom ki a szívatót, csak a maásodikra akkor is csak félig.Ha menet közben rángat akkor, visszatolom a szívatót teljesen és abba marad a rángatás, még ha hideg is a motor.És ne álj meg kihúzott szívatóval.Ha a rángás után megálsz és megnézed a karburátor házban áll az üzemanyag. Nekem bejött próbáld ki te is. 2 évvel ezelőtti hozzászólást idéztél :blink: Lehet,hogy már nem aktuális? :rolleyes:
Albert Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 2 évvel ezelőtti hozzászólást idéztél :blink: Lehet,hogy már nem aktuális? :rolleyes: Az oké, de én nem sok olyan embert láttam, hogy idejön és egyből segit, nem neki van vmi baja. Szóval, sCsaba gyere bátran máskor is! Tomi, addig szépíted a kocsidat, míg meg fog ölni a vágy egy nagyobb motorért bele!? ;)
rtomi Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 Az oké, de én nem sok olyan embert láttam, hogy idejön és egyből segit, nem neki van vmi baja. Szóval, sCsaba gyere bátran máskor is! Tomi, addig szépíted a kocsidat, míg meg fog ölni a vágy egy nagyobb motorért bele!? ;) Félre ne érts Albert. Eszemben sincs elüldözni. :rolleyes: Csak segíteni akartam :D A nagyobb motor meg ott van a Rekordban. :blink: Egyébként ma letekertem a Kadettel egy kisebb távot. Esztergom-Tatabánya kb:50km. Tatabánya-Budapest kb. 70km Budapest-Esztergom kb. 70km. Meg a helyben ide-oda. Úgy összesen majdnem 240 kilcsi volt (autópálya is 150km/h és dugó is -5km/h) Nagyjából 15-16 liter benyából
Albert Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 Csak azt szerettem volna ha ö se érti félre - nincs harag remélem. Nem baj az ha fut kicsit az autód, úgyis jön a sz*r idő, gondolom hóban nem autókáztál volna ennyit :rolleyes: 150-nél mennyit forgott szegény? Ment még volna tovább? Lejtő volt vagy sima út?
Boogie Elküldve Február23, 2006 Elküldve Február23, 2006 150-nél mennyit forgott szegény? Ment még volna tovább? Lejtő volt vagy sima út? 3500 fölött picivel. Jaa amúgy a Tomi vagyok csak a Boogie van bejelentkezve. :rolleyes:
sCsaba Elküldve Február24, 2006 Elküldve Február24, 2006 2 évvel ezelőtti hozzászólást idéztél :blink: Lehet,hogy már nem aktuális? :rolleyes: Bocsi ;) de ahogy írtam még új vok itt. És nem vettem észre, (sőtt az eddig általam ismert fóromokon) belépéskor nem a legelső, hanem a legutólsó hozzászólást jeleníti meg.Mégegyszer Sorry
rtomi Elküldve Február24, 2006 Elküldve Február24, 2006 Bocsi :blink: de ahogy írtam még új vok itt. És nem vettem észre, (sőtt az eddig általam ismert fóromokon) belépéskor nem a legelső, hanem a legutólsó hozzászólást jeleníti meg.Mégegyszer Sorry Jajj ne izélj már. Örülünk,hogy itt vagy. :D Egyébként ma letekertem a Kadettel egy kisebb távot. Esztergom-Tatabánya kb:50km. Tatabánya-Budapest kb. 70km Budapest-Esztergom kb. 70km. Meg a helyben ide-oda. Úgy összesen majdnem 240 kilcsi volt (autópálya is 150km/h és dugó is -5km/h) Nagyjából 15-16 liter benyából Rátankoltam 15,5 liter ment bele. :rolleyes: Jutalomból ma reggel le is lett mosatva(a motorja is) ;)
Recommended Posts