Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Ma haveroméknál a padlásonn leltem egyE KAdett Sedan hátsó lököst.

Üvegszálból készült,fehér és egy dombornyomásos felirat a sarkában

amire az van írva,hogy: MATTIG TUNING :rolleyes:

Volt mellette egy GSI első lökös is. ;)

Hol lehet ilyen jó kis padlásokra találni? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Megmondaná nekem vki mi a különbség a sima, és a GT Kadett között? A minap találtam egy 1.6-os GT Kadettet a neten, bár lecsúsztam róla, a különbség azért érdekelne! Köszi! Illetve, ha valakinek van olcsópénzért 1.6-os, vagy 1.8-as motorja váltója sallangokkal. az is szóljon!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Megmondaná nekem vki mi a különbség a sima, és a GT Kadett között? A minap találtam egy 1.6-os GT Kadettet a neten, bár lecsúsztam róla, a különbség azért érdekelne! Köszi! Illetve, ha valakinek van olcsópénzért 1.6-os, vagy 1.8-as motorja váltója sallangokkal. az is szóljon!

Üdv! 1984-től gyártották, egyedi lemezfelnivel, kétszínű fényezéssel (alja fekete). 75 és 90 lóerős motorral szerelték. Volt benne sportülés, és rövid 5-ös váltó. Ezt írta a könyv, aztán kitudja miben más még. :rolleyes: Végülis a GSi elődje.

Link to comment
Megosztás:

Ma beugrottam a BOSCH szervízbe egy haveromhoz fényszórót állíttatni.

Na hozzá sem kellett nyúlni :rolleyes:

Megmérettem a töltést már alakul. Ki kel cserélnem a generátor testkábelét mert melegszik. Itt elveszik 1V a 14 ből.

Kaptam is kábelt meg sarut úgyhogy nemsokára már jó is lesz. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hát tod nem véletlen kérdeztem, hogy helyre lehet-e pofozni a GSI lököst... :blink: Meg esetleg hátsó spoiler. Aztán a fantáziám ezen túl is elég messze elmegy, de most a motor leköti a figyelmem (pénz-pénz-pénz)...

Jó volna, ha már tudnám használni a kocsit, de második hete fekvőbeteg... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Kivánok!

Kár, hogy a régi kadett E-s hozzászólások az enyészeté lettek, mert volt jónéhány hasznos beírás a géppel kapcsolatban... :blink:

No de hát ne búslakodjunk, itt az új szép, fényes, csillogó-vilogó fórum, töltsük meg hát tartalommal emberek! :rolleyes:

..........................................................

Mindjárt kezdeném is:

Az utóbbi napokban elkezdett rakoncátlankodni a motorom - 87-es autó, 13NB, egytorkú karburátoros - ami abban jelentkezik, hogy szivatóval szépen indul, egyenletes az alapjárat de egy-két perc után kezd elkezd rángatózni a motor, leesik az alapjárat és hiába húzok még rá szivatót, nem sok hatással van rá. Ez főleg menet közebn szokott jelentkezni, amikro nyomom neki. Sőt! Minél inkább nyomom, annál inkább fullad lefelé a motor! Először gyertyára gyanakodtam, hogy hátha beköpte a dűs keverék, de ellenőrízve őket semmi komolyabb kormolódást nem láttam rajtuk. Ha egy picit leállítom a motort - 1 perc max - majd újraindítom, akkor szépen jár megint de menet közebn újra előjön a hiba. Aztán ha már rendesen felmelegedett, akkor abbahagyja.

Ez mi lehet? Befagy a benzin szíváskor? Meleglevegőcső rajta van a kipufogócsonkon. Mondjuk azt nem néztem, hogy a vákuumtartály átváltja-e légterelőszelepet. Ami még gyanús, hogy a párás hidegben még inkább előadja magát.

Szia!

Még új vagyok itt! De ugyanezzel a motorral és problémával küszködtem én is! Sőtt volt olyan is amikor a nagy hidegben nem volt hajlandó indulni.Bár nekem a meleglevegő cső nincs fent a csonkon.Ezt a problémát úgy orvosoltam (eggyik ismerősöm világosított fel), hogy y-os három hőértékű gyertyákat vettem bele.És az első indításkor nem húzom ki a szívatót, csak a maásodikra akkor is csak félig.Ha menet közben rángat akkor, visszatolom a szívatót teljesen és abba marad a rángatás, még ha hideg is a motor.És ne álj meg kihúzott szívatóval.Ha a rángás után megálsz és megnézed a karburátor házban áll az üzemanyag. Nekem bejött próbáld ki te is.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Még új vagyok itt! De ugyanezzel a motorral és problémával küszködtem én is! Sőtt volt olyan is amikor a nagy hidegben nem volt hajlandó indulni.Bár nekem a meleglevegő cső nincs fent a csonkon.Ezt a problémát úgy orvosoltam (eggyik ismerősöm világosított fel), hogy y-os három hőértékű gyertyákat vettem bele.És az első indításkor nem húzom ki a szívatót, csak a maásodikra akkor is csak félig.Ha menet közben rángat akkor, visszatolom a szívatót teljesen és abba marad a rángatás, még ha hideg is a motor.És ne álj meg kihúzott szívatóval.Ha a rángás után megálsz és megnézed a karburátor házban áll az üzemanyag. Nekem bejött próbáld ki te is.

2 évvel ezelőtti hozzászólást idéztél :blink:

Lehet,hogy már nem aktuális? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

2 évvel ezelőtti hozzászólást idéztél :blink:

Lehet,hogy már nem aktuális? :rolleyes:

Az oké, de én nem sok olyan embert láttam, hogy idejön és egyből segit, nem neki van vmi baja.

Szóval, sCsaba gyere bátran máskor is!

Tomi, addig szépíted a kocsidat, míg meg fog ölni a vágy egy nagyobb motorért bele!? ;)

Link to comment
Megosztás:

Az oké, de én nem sok olyan embert láttam, hogy idejön és egyből segit, nem neki van vmi baja.

Szóval, sCsaba gyere bátran máskor is!

Tomi, addig szépíted a kocsidat, míg meg fog ölni a vágy egy nagyobb motorért bele!? ;)

Félre ne érts Albert.

Eszemben sincs elüldözni. :rolleyes: Csak segíteni akartam :D

A nagyobb motor meg ott van a Rekordban. :blink:

Egyébként ma letekertem a Kadettel egy kisebb távot.

Esztergom-Tatabánya kb:50km.

Tatabánya-Budapest kb. 70km

Budapest-Esztergom kb. 70km.

Meg a helyben ide-oda.

Úgy összesen majdnem 240 kilcsi volt (autópálya is 150km/h és dugó is -5km/h)

Nagyjából 15-16 liter benyából

Link to comment
Megosztás:

Csak azt szerettem volna ha ö se érti félre - nincs harag remélem.

Nem baj az ha fut kicsit az autód, úgyis jön a sz*r idő, gondolom hóban nem autókáztál volna ennyit :rolleyes:

150-nél mennyit forgott szegény? Ment még volna tovább? Lejtő volt vagy sima út?

Link to comment
Megosztás:

2 évvel ezelőtti hozzászólást idéztél :blink:

Lehet,hogy már nem aktuális? :rolleyes:

Bocsi ;) de ahogy írtam még új vok itt. És nem vettem észre, (sőtt az eddig általam ismert fóromokon) belépéskor nem a legelső, hanem a legutólsó hozzászólást jeleníti meg.Mégegyszer Sorry

Link to comment
Megosztás:

Bocsi :blink: de ahogy írtam még új vok itt. És nem vettem észre, (sőtt az eddig általam ismert fóromokon) belépéskor nem a legelső, hanem a legutólsó hozzászólást jeleníti meg.Mégegyszer Sorry

Jajj ne izélj már. Örülünk,hogy itt vagy. :D

Egyébként ma letekertem a Kadettel egy kisebb távot.

Esztergom-Tatabánya kb:50km.

Tatabánya-Budapest kb. 70km

Budapest-Esztergom kb. 70km.

Meg a helyben ide-oda.

Úgy összesen majdnem 240 kilcsi volt (autópálya is 150km/h és dugó is -5km/h)

Nagyjából 15-16 liter benyából

Rátankoltam 15,5 liter ment bele. :rolleyes:

Jutalomból ma reggel le is lett mosatva(a motorja is) ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.