rtomi Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Ezt most sajnálod? Szeretnél ilyet? :) (Mert csodálkoznék rajta.) Dehogy sajnálom. NEM szeretnék ilyet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Azémondom.. :) ki is röhögnélek... :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Nemtom. Amennyit látok belőle, sztem az első fényszórókat leszámítva nincs különösebb baj vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vascona Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Nemtom. Amennyit látok belőle, sztem az első fényszórókat leszámítva nincs különösebb baj vele... szerintem meg ha már ilyen "stílusban" van elváltoztatva a fényszórója,lehet hogy ecotech motor van benne:) én meg azt mondom hogy ez egy szép autó volt,mielőtt nem kapta kézhez ez a gazdája:):) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Van összefüggés a kockalámpa meg az ecotec között? Mer én nem látom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vascona Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Van összefüggés a kockalámpa meg az ecotec között? Mer én nem látom. :) Ennél az autónál van egy kevés:) ennek most nem áll jól ez a lámpa,elvesztette az autó a szép "tekintetét",az eredeti feelingjét,az ecotech motor pedig csak alapból a leggyengébb konstrukciója az opelnek... Ennek ellenére aki meg van elégedve vele,annak csak gratulálni tudok,és sok sikert kívánok neki,minden jóindulatommal egybekötve,de nem egyet láttam már,és hallottam róla hogy széthullott,úgy hogy csak pár ezer km volt a motorban...de ez az én véleményem. ilyenje meg mindenkinek van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Január29, 2006 Megoszt Elküldve Január29, 2006 Sziasztok! Eddig ugyebár nem volt fordulatszámmérő a kocsimban, ezt nem is láthattam. Most, hogy beraktam a digitet, azt tapasztalom, hogy alapjáraton a fordulatszámjelem 700-2500 között ugrál, de a motor fordulata nem! Ez mitől lehet, és mi a gyógymód? Más: az Én kocsimban is van alapjárati motor (C16NZ)? Merre keressem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
WaseK Elküldve Január29, 2006 Megoszt Elküldve Január29, 2006 Más: az Én kocsimban is van alapjárati motor (C16NZ)? Merre keressem? A légszűrőházat leveszed, alatta ott figyel :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január29, 2006 Megoszt Elküldve Január29, 2006 ennek most nem áll jól ez a lámpa,elvesztette az autó a szép "tekintetét",az eredeti feelingjét,az ecotech motor pedig csak alapból a leggyengébb konstrukciója az opelnek... jajj de kis butuskákat beszélsz... ez pont olyan mondat, mint az, amivel minden topik televan, hogy az opelolaj szar... 10 éve járok opel olajjal, és a második ecotec motoros autót taposom. és egyikkel sincs semmi bajom... sose fogyott az olaj, sose volt semmi bajom az autóimmal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január29, 2006 Megoszt Elküldve Január29, 2006 Alakul. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január29, 2006 Megoszt Elküldve Január29, 2006 http://www.freeweb.hu/deviltuning2/refer/kadett/auto.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 http://www.freeweb.hu/deviltuning2/refer/kadett/auto.html Szerintem eléggé túlzásba vitte a srác :) Az első lököst meg lecseréltem volna újabbra ami már nem egybe hűtőrácsos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 Nekem naon teccik, semmi túlzás csak "van vele törődve"autó..... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 Nekem naon teccik, semmi túlzás csak "van vele törődve"autó..... :D Jóó de azért a kárpit minta meg a műszerfal fényezés az kicsit túlzás sztem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 Nekem naon teccik, semmi túlzás csak "van vele törődve"autó..... :) 1t értek! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 1t értek! :D Nekem ez jobban begyere. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 Ez már kicsit máás feeling! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 Jóó de azért a kárpit minta meg a műszerfal fényezés az kicsit túlzás sztem. :) Hát nem akarok vitát ezért azt mondom izlések és pofonok...... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 Az első lököst meg lecseréltem volna újabbra ami már nem egybe hűtőrácsos. Én is ezzel kezdtem anno a Kadetten. Ezzel az egyszerű beavatkozással máris sikerült négy évet letagadnom az autó korából. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Január31, 2006 Megoszt Elküldve Január31, 2006 Én is ezzel kezdtem anno a Kadetten. Ezzel az egyszerű beavatkozással máris sikerült négy évet letagadnom az autó korából. :D Nekem eleve olyan van rajta... :) Akkor az enyém 4 évvel fiatalabb, mint a tied volt... ;) Valaki segítsen nekem! Szegeden, vagy Kecskeméten mondjatok megbízható, és jó autószerelőt, aki mellesleg nem kéri el még az alsógatyámat is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január31, 2006 Megoszt Elküldve Január31, 2006 Nekem eleve olyan van rajta... :) Akkor az enyém 4 évvel fiatalabb, mint a tied volt... :D Valaki segítsen nekem! Szegeden, vagy Kecskeméten mondjatok megbízható, és jó autószerelőt, aki mellesleg nem kéri el még az alsógatyámat is... Itt Kecskeméten van ismi, de mit is kell csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Január31, 2006 Megoszt Elküldve Január31, 2006 szakértöi jótanács kerestetik: Kadett GSI digit müszerfalát ellátja-e megfelelö adatokkal a Senator sor6osa? sebességmérés esetleg megoldható-e valahogy, ügyesen az ötösváltóról? én nem értek hozzá, nem is enyémbe lenne köszi elöre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Január31, 2006 Megoszt Elküldve Január31, 2006 Itt Kecskeméten van ismi, de mit is kell csinálni? Komplett motorfeljítás (fúrás, hengerek, gyűrűk, síkolás, szimmeringek, ékszíjak, vízpumpa), de ha úgy alakul, akkor csere... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február1, 2006 Megoszt Elküldve Február1, 2006 szakértöi jótanács kerestetik: Kadett GSI digit müszerfalát ellátja-e megfelelö adatokkal a Senator sor6osa? sebességmérés esetleg megoldható-e valahogy, ügyesen az ötösváltóról? én nem értek hozzá, nem is enyémbe lenne köszi elöre is Szenibe is volt digites műszercsoport :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Braz Elküldve Február2, 2006 Megoszt Elküldve Február2, 2006 Megtörtént, bocsi... Közben arra is rájöttem, miért nem megy. Más: szerintetek testkábel vagy gyújtáskábelek okozhatják azt, hogy hidegben, hidegen nem indul a kocsim? A +10 fok alatti hőmérséklet már hidegnek számít, ha a kocsimat kérdezem... :) Tavaly télen is ezt csinálta, elvittem villamosságishoz, kicserélte a bendixet, talán a csapágyakat az önindítóban, de két nap múlva ugyan azt csinálta... Indításkor kattan egyet, utána semmi, csak hallom, hogy forog az önindítómotor! Aztán egész nyáron semmi baja nem volt, de most télen, mikor beköszöntöttek a hidegek, megint csinálja... Szeretném Én megoldani a problémát, mert már két autóvillamossági szerelő leszerepelt nálam! Ötletek, vélemény? :D Az én autóm ugyanezt csinálja. Mivel van egy kis szakmai tapasztalatom a dologban, az én véleményem az, hogy valószínűleg az önindító szabadonfutó része "csúszik" meg. Az enyém is "ezer" éves:-). Gondolom egy kicsit már meg vannak benne kopva a görgők, meg ki is van száradva, ezért télen a hideg, esetleg egy kis fagyás(pára) miatt nagy valószínűséggel "felakadnak" a görgők, ezért megcsuszik a szabadonfutó. Tehát indításkor a bendix (behúzótekercs) behúz (tehát itt a katt), az önindító forgórésze elindul, összekapcsol a két fogaskerék, de meghajtás nem történik (a forgórész forog, de a kis fogaskerék már nem). Bocs, ha szájbarágós voltam. Szerintem:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts