Racce Elküldve Január17, 2006 Elküldve Január17, 2006 :D ;) ;) :) Még a végén lesz ellenfél a Manta-talin :P Feltéve, hogy az enyém ehyáltalán el bír gurulni addig...
FBalazs Elküldve Január17, 2006 Elküldve Január17, 2006 Kadett crash volt nekem is... :D Még nincs igazán menetkész állpotban, most épp vissza kellene helyeztetni forgalomba :)
Vascona Elküldve Január17, 2006 Elküldve Január17, 2006 Kadett crash volt nekem is... ;) Még nincs igazán menetkész állpotban, most épp vissza kellene helyeztetni forgalomba :) Mit csináltál azzal a szerencsétlen autóval? ;) tavaly manta talin ketten voltunk típussal,most már csak én maradok bakker? :D
rtomi Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Mit csináltál azzal a szerencsétlen autóval? ;) tavaly manta talin ketten voltunk típussal,most már csak én maradok bakker? :D Az nagyon valószínű ;) mert én oda a C Rekordommal megyek :)
Gyepi Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy a Kadett GSI digit műszerfal Km számlálóját hogyan lehet tesztelni? Az a gond, hogy a sebességet tökéletesen mutatja, de a kis villanymotor nem tekeri a Km számlálót! Feltételezem, hogy egy lassú fordulatú motor ez, 3 kivezetése van! Ha rámérek a műszerrel a lábakra, mindenhol mutat valamilyen értéket! Üdv: Gyepi
Vascona Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Az nagyon valószínű ;) mert én oda a C Rekordommal megyek :) :D Várj csak! Ha minden jól megy,addig az én kis drágaságom is készen lesz! ;) Persze ahhoz még sok pénz meg energia fog kelleni (és még el se kezdtem) de hál' istennek,van egynehány igen nagyszerű ember a környezetemben,akik mindamellett hogy opelesek még ráadásul szeretem is őket :P
FBalazs Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Elfáradt a futómű... Azt már Blitz, és pár segítőkész kolléga rendberakta, a neheze most jön. Egyenlőre ki van vonva ideiglenesen a forgalomból, így nem szívesen közlekednék vele. A felniket meg kellene nézni, mi mennyire sérült, illetve gumikat kell szerezni. Ezek után májusban lejár a műszaki és a zöldkártya, ezeket is meg kell csinálni. Végül is csak pénz kell hozzá, meg sok türelem. :)
tgabika76 Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 egyedül az olajnyomás jellel nem tom mit fogok kezdeni... Azt még meg sem néztem, hol lehet a jeladó, állítólag valahol a generátor alatt. Nemtom 1.6-nál hogy van, de C20NE-nél az olajgomba adja a jelet, az meg az olajszűrő fölött van közvetlenül. Elfáradt a futómű... Azt már Blitz, és pár segítőkész kolléga rendberakta, a neheze most jön. Egyenlőre ki van vonva ideiglenesen a forgalomból, így nem szívesen közlekednék vele. A felniket meg kellene nézni, mi mennyire sérült, illetve gumikat kell szerezni. Ezek után májusban lejár a műszaki és a zöldkártya, ezeket is meg kell csinálni. Végül is csak pénz kell hozzá, meg sok türelem. :) Akkó megmarad? Legalábbis újra életre kel? Az aláírásodból ítélve már azt hittem végleg leírtad a verdát.
Vascona Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 Legalábbis újra életre kel? Az aláírásodból ítélve már azt hittem végleg leírtad a verdát. Írta valahol hogy tk kadett... most meg hogy mennyire sérült a futómű... Most akkor mégis mi lesz vele? Vagy mi van??? ;) B. ha kell alkatrész szójjá,azt rakjad össze mer jó lenne még látni! :) Vagy vedd meg az enyém pár hónap múlva :D
Albert Elküldve Január18, 2006 Elküldve Január18, 2006 ÖÖÖ kinek is van az aláírásában TK Kadettról szó? :)
Vascona Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 ÖÖÖ kinek is van az aláírásában TK Kadettról szó? ;) fú bakker! :D Émmeg má képzeletben összetörtem szegény Fbalázs kadettját ;) Hát bocsi mindenkitől :)
Gelko Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 fú bakker! :D Émmeg má képzeletben összetörtem szegény Fbalázs kadettját ;) Hát bocsi mindenkitől :) volt neki egy csatt....
WaseK Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 volt neki egy csatt.... Lenullázta a futóművet egy motoros miatt, még november vége felé. Ja meg a trélerre felpakoláskor kicsit lejött a lökös. Bár én csak hallomásból dumálok :)
Viksi Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 Nini, egy hölgy Kadett tulaj aki maga szeretené csinálgatni az autót :D ;) Üdv itt :P Köszi az üdvözlést. ;) Ezek szerint nem nagyon nézitek ki egy leányzóból, hogy bele mer kotorni egy autóba, he? Nos, egyenlőre nem is. Örülök, hogy karácsony táján legalább egy mp3 lejátszót sikerült belevarázsolnom (segítséggel) a kocsiba első-hátsó hangfalakkal együtt anélkül, hogy leégett volna a cucc. Nem volt könnyű mutatvány, mert az előző tulaj elég rendesen megkeverte a vezetékeket. :) Én abból indulok ki, hogy 10 éve még csak a power gombot mertem megnyomni a számítógépen, ma már viszont nem megyek szervízbe, ha fejleszteném a pc-t. Ha abba bele tudtam jönni, akkor asszem nem lehetetlen, hogy a könyebb dolgokat a Kadetton is meg merjem idővel csinálni. Sz'al még ne ássatok el (az alapjáratot már simán beállítom - kezdetnek nem rossz, ugyi?). Viki
FBalazs Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 Jól beszéltek... Az enyém nem TK, de a sorsa még nagyon függőben van :) Most tartunk ott, hogy érdemes lenne padra rakni, mert picit furcsán állnak az első kerekek. Amúgy cserélve lett: - Hátsó híd - Bal első lengőkar - Első gátlók - kormánymű Így már "mozgásképes" lett, csak hát vannak még rajta apróbb sebek. Pl. bal első fényszóró függőlegesen végigrepedt, első lökh. megint mehet műanyagoshoz, meg a tornyokat meg kellene méregetni picit...
Gelko Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 Jól beszéltek... Az enyém nem TK, de a sorsa még nagyon függőben van :) Most tartunk ott, hogy érdemes lenne padra rakni, mert picit furcsán állnak az első kerekek. Amúgy cserélve lett: - Hátsó híd - Bal első lengőkar - Első gátlók - kormánymű Így már "mozgásképes" lett, csak hát vannak még rajta apróbb sebek. Pl. bal első fényszóró függőlegesen végigrepedt, első lökh. megint mehet műanyagoshoz, meg a tornyokat meg kellene méregetni picit... szép kis kabrio az pedig :D a mostani felnik meg nagyon jók ;)
Crime78 Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 Nemtom 1.6-nál hogy van, de C20NE-nél az olajgomba adja a jelet, az meg az olajszűrő fölött van közvetlenül. Na az enyémnél ott mintha vakdugó lenne... Majd kiszedem az olajgombát is a GSi-ből! Mindegy, itt az eredmény:
bazs Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 nem tudom, de kérlek, módosítsd az aláírásodat http://www.opelforum.hu/index.php?s=&showt...indpost&p=91556
tgabika76 Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 mondjuk egy ilyen olajgomba nekem is kéne :) Viktornál 8000 körüli áron volt nekem a Caliba való...
bazs Elküldve Január19, 2006 Elküldve Január19, 2006 gondoltam, bontva olcsóbb :) :D ;) csóró vagyok, bazz ;)
Vascona Elküldve Január20, 2006 Elküldve Január20, 2006 Nagyon jól mutat benne! Minden elismerésem! :D De egy kis bibit észrevettem,ami mindig később szokott bonyadalmat okozni... Az autó súlyos akutt benzinhiányban szenved :P Ez a legelszomorítóbb kép amit a digi mutathat ;) téged még nem idegesít hogy még villog is? Jól beszéltek... Az enyém nem TK, de a sorsa még nagyon függőben van ;) Most tartunk ott, hogy érdemes lenne padra rakni, mert picit furcsán állnak az első kerekek. Amúgy cserélve lett: - Hátsó híd - Bal első lengőkar - Első gátlók - kormánymű Így már "mozgásképes" lett, csak hát vannak még rajta apróbb sebek. Pl. bal első fényszóró függőlegesen végigrepedt, első lökh. megint mehet műanyagoshoz, meg a tornyokat meg kellene méregetni picit... még olvasni is rossz ;) Ez épp olyan mint amikor nemi betegségekről van szó a tévében,és utánna kicsit növekszik az eladott óvszerek száma... Ennél már csak az aids-es motoros a rosszabb :)
Vascona Elküldve Január20, 2006 Elküldve Január20, 2006 Sz'al még ne ássatok el (az alapjáratot már simán beállítom - kezdetnek nem rossz, ugyi?). Szia! Azt hiszem minden jelenlévő nevében mondhatom hogy büszkék vagyunk rád!:) Nem azért mert opeled van,nem azért mert nő vagy,hanem mert foglalkozni is akarsz az autóval, csinosítgatni,bizgerálni,és nem csak vezetni mint a nemed túlnyomó része! Ez nagyon dícséretes! Örülünk neked:) (én legalább is még ilyet nem láttam) :D
Crime78 Elküldve Január20, 2006 Elküldve Január20, 2006 kérlek, módosítsd az aláírásodat Megtörtént, bocsi... Közben arra is rájöttem, miért nem megy. Más: szerintetek testkábel vagy gyújtáskábelek okozhatják azt, hogy hidegben, hidegen nem indul a kocsim? A +10 fok alatti hőmérséklet már hidegnek számít, ha a kocsimat kérdezem... :) Tavaly télen is ezt csinálta, elvittem villamosságishoz, kicserélte a bendixet, talán a csapágyakat az önindítóban, de két nap múlva ugyan azt csinálta... Indításkor kattan egyet, utána semmi, csak hallom, hogy forog az önindítómotor! Aztán egész nyáron semmi baja nem volt, de most télen, mikor beköszöntöttek a hidegek, megint csinálja... Szeretném Én megoldani a problémát, mert már két autóvillamossági szerelő leszerepelt nálam! Ötletek, vélemény? :D Ezzel viszont még nem is dicsekedtem: (nem szúrom be, mert nagy, de itt a link) http://kep.tar.hu/crime78/50194782/19036129#2
Recommended Posts