Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Köszi, átnéztem, és hazudnék, ha azt mondanám minden világos... :blink:

Gondolkoztam a CC-n is, és a GSi-ben, amit ki akarok belezni, az a fajta van, mint neked. Csak az izzók a műszerfal közepén, és a K86 valahol máshol. Akkor azt is megszerezzem?

Egy viszont biztos: ha elkezdem tuti keresni foglak! :lol:

Egyenlőre mindent köszönök!

Üdv: Crime

Azabaj, hogy én marharossz tanár lennék, mert nem tudok semmitse elmagyarázni érthetően :)

Ja igen a K86-ot is hozd Magaddal, meg ha akarod a CC kijelzőjét is. Meg a hozzá való dugókat is, az a biztos.

Ezenkívül kell a mosófolyadéktartály, amiben van a kapcsoló, van valami hűtőfolyadékmennyiség kapcsoló is valahol, meg olajmennyiségkapcsoló :) Szal jópár cucc...

Link to comment
Megosztás:

Ma délután "játszottam" a garázsba. :D

Szétkaptam a hátsó lámpákat mert még régebben szólt a "Mélykék Pista",hogy nagyon halványak a helyzetjelzők. :lol:

Az izzókkal nem volt semmi baj első ránézésre. Azt hittem kevés neki a test.

Belepróbáltam két másik ízzót ugyanazt a Wattszámúakat( 21/5 W) és azokkal meg jól világít. :blink:

Még nem láttam ilyet,hogy egyszerre két égő legyen jó és mégis rossz :)

Mert világított mind a kettő de nagyon halkan :)

Link to comment
Megosztás:

Ma délután "játszottam" a garázsba. :D

Szétkaptam a hátsó lámpákat mert még régebben szólt a "Mélykék Pista",hogy nagyon halványak a helyzetjelzők. :lol:

Az izzókkal nem volt semmi baj első ránézésre. Azt hittem kevés neki a test.

Belepróbáltam két másik ízzót ugyanazt a Wattszámúakat( 21/5 W) és azokkal meg jól világít. :blink:

Még nem láttam ilyet,hogy egyszerre két égő legyen jó és mégis rossz :)

Mert világított mind a kettő de nagyon halkan :)

Ilyet csinált az én D-m is. De azon az izzócsere nem segitett, csak a komplett lámpatest vagy mi csere.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Meg tudja mondani nekem vki, hogy mi az a TIS? Minek a rövidítése? Mire jó? Meg lehet azt szerezni valahonnan?

Tomi! Nem lehetett oxidáció az izzók érintkezőin?

A TIS-t azt a szervizekben használják. Egy szoftver amiben az utolsó szögig minden le van írva az adott típusról. Legálisan nemnagyon lehet beszerezni. :)

Az érintkezők nem voltak oxidáltak és meg is pucoltam őket. Még Kontakt spray-vel is befújtam. :blink:

Link to comment
Megosztás:

az zzók voltak öregek.

a TIS ben a kadetthoz semmisincs....

DE VAN!

"...A must for Vauxhall / Opel owners

Technical service bulletins.

Covers vehicles between 1987 and 2003

Over 100 different engine sizes.

...

Below is a list of vehicles covered.

Agila 2000 - 2003

Arena 1997 – 2001

Astra – F 1992 – 2001

Astra – G 1998 – 2003

Calibra 1990 - 1997

Campo – 1992 – 2003

Corsa A 1987 - 1993

Corsa – B 1993 – 2001

Corsa C 2001 – 2003

Corsa C Combo 2002 – 2003

Frontera 1992 – 1998

Frontera B 1998 – 2003

Kadett 1987 – 1991

Meriva 2003

Monterey 1992 – 1999

Movano 1992 – 2003

Omega – A 1987 - 1994

Omega – B 1994 – 2003

Senator 1987 - 1994

Sintra 1997 – 1999

Speedster / VX220 2001 - 2003

Tigra 1995 – 2000

Vectra A 1989 - 1995

Vectra – B 1996 – 2001

Vectra C / Signum 2002 – 2003

Vivaro 2001 – 2003

Zafira 1999 - 2003..."

opel/vauxhall tis

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, megint Én...

Nincs vkinek véletlen Opel Kadett E Így csináld c. kiadványa? Ha lehet elektronyos formában, de vmi olyan verzió, ami jobb minőségben van beszkennelve, mint az enyém... Teljességgel olvashatatlan a végén az összes kapcsolási rajz! Nekem meg arra lenne szükségem...

Előre is köszi mindenkinek! Üdv: Crime

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha valaki tud eladó e kadett 1,3s motorhoz vezérműtengelyt (esetleg egyéb motor alkatrészeket... még nincs szétszedve, lehet kiderül hogy mást is ki kell cserélni...), vagy van ötlete hogy hol érdemnes ilyet venni (bontott, esetleg esetleg utángyártott alkatrészt) akkor keressen meg, vagy írjon elérhetőséget!

köszi!!!! (engem a 06703871700 számon lehet elérni)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha valaki tud eladó e kadett 1,3s motorhoz vezérműtengelyt (esetleg egyéb motor alkatrészeket... még nincs szétszedve, lehet kiderül hogy mást is ki kell cserélni...), vagy van ötlete hogy hol érdemnes ilyet venni (bontott, esetleg esetleg utángyártott alkatrészt) akkor keressen meg, vagy írjon elérhetőséget!

köszi!!!! (engem a 06703871700 számon lehet elérni)

ejnye! ez nem a keres-kínál!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma szereltem be az autómba egy Kadett GSI Digit. műszerfalat. Eddig minden rendben van, de sajnos a leírásban nem találom a fordulatszámmérő bekötését a 26-os (X8) csatlakozón.

Meg tudná valaki mondani, hogy melyik lábra kell kötni, mert már csak ez lenne hátra!

Köszi!

Üdv:

Gyepi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma szereltem be az autómba egy Kadett GSI Digit. műszerfalat. Eddig minden rendben van, de sajnos a leírásban nem találom a fordulatszámmérő bekötését a 26-os (X8) csatlakozón.

Meg tudná valaki mondani, hogy melyik lábra kell kötni, mert már csak ez lenne hátra!

Köszi!

Üdv:

Gyepi

a digithez van leírásod ? nagyon megköszönném ha át tudnád küldeni vmilyen formában... :blink:

Link to comment
Megosztás:

a digithez van leírásod ? nagyon megköszönném ha át tudnád küldeni vmilyen formában... :)

Hát az Így csináld végén vannak kapcsolási rajzok, Én az alapján gondoltam megcsinálni... pü, ha érdekel...

Sziasztok!

Ma szereltem be az autómba egy Kadett GSI Digit. műszerfalat. Eddig minden rendben van, de sajnos a leírásban nem találom a fordulatszámmérő bekötését a 26-os (X8) csatlakozón.

Meg tudná valaki mondani, hogy melyik lábra kell kötni, mert már csak ez lenne hátra!

Köszi!

Üdv:

Gyepi

X8-as csati 7-es láb, ha jól vettem ki a rajzból... Én is ma kötöm be... :blink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.