Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

amúgy meg a Tomi tudja, hogy a "zöld kábelről" :lol:

meg könnyen lehet, hogy a két km-spirál ugyanaz, nem?

Tudom,hogy a zöld :o

De azt mondta Uhu,hogy csak rá kell dugni és kész.

Odaadta a srác a keretet is hozzá. Asszem bekötöm a fényerőszabályzást is. :blink:

Most pont úgy áll a km óra,hogy 40 ezerrel mutat kevesebbet. :)

Pénteken bepróbálom és ha jó benne is hagyom. :D

Jaaa!! 3000 forint volt és 40 km oda vissza. :)

Link to comment
Megosztás:

szóval nekem ennek az autónak a tesója volt. éjárat, motor felszereltség ugyanaz, és ugyanarról a helyről számazik minkettő :blink:

nekem csak dugni kellett, és ment.

a km spirált azért kell cserélni, mert a nem forisnak merev a spirál háza, a fordulatosnak, meg hajlékony. és el kell vezetni a müszerfaltartó vas alatt...

Link to comment
Megosztás:

értettem :lol:

nekem ezt megoldotta a Tomi ügyesen a Corsában :D

Akkor Pénteken visszasegíthetsz! :o

Csak viccótam ám :)

Középen az a kis saru a test a fényerőszabályzónak.

Azt rákötöm a potméterre meg adok neki egy testet a kasztniról a potméter másik sarujára és elvileg működnie kell. :blink:

Ugye? :)

Link to comment
Megosztás:

Hűű elnézést, ez az E Kadett topik? :blink: :)

Van egy sztorim, nem akarom a balesetesbe irni, mert semmi különös:

Ma este hatkor főútvonalon haladva, kijött elém a stoptábla ellenére megállás nélkül egy Astra, amit jól telibe is vertem. Szerencsére se nekem, se a másik kocsiban ülőknek nem lett baja, köszönhetően a biztonsági övnek, de legfőképpen annak, hogy most is max 45-tel mentem (pedig elvileg siettem volna). Természetesen elismerte a hibát, adott betétlapot, névjegykártyát, meg mindent, majd gyorsban távozott.

Hazavontattuk a kocsit. Mi baja lett?

Rommá tört az eleje: sárvédőivek, lámpák, lökős, köténylemez, nyúlványok, hűtő, motortartóbak leszakadt, ezért az egész motor elferdült, és mindent széttépett, (csövek főleg, de szerintem váltó is), akksi eltépte a testkábelt, ezért viszonylag gyorsan áramtalanitva lett. Hát gyakorlatilag az egész eleje. Fékem maradt, meg a saját lábán jött haza, húzva.

Holnap megyünk biztosítóhoz, meglátjuk mit lehet tenni....

Link to comment
Megosztás:

Mi baja lett?

Rommá tört az eleje: sárvédőivek, lámpák, lökős, köténylemez, nyúlványok, hűtő, motortartóbak leszakadt, ezért az egész motor elferdült, és mindent széttépett, (csövek főleg, de szerintem váltó is), akksi eltépte a testkábelt, ezért viszonylag gyorsan áramtalanitva lett. Hát gyakorlatilag az egész eleje. Fékem maradt, meg a saját lábán jött haza, húzva.

Holnap megyünk biztosítóhoz, meglátjuk mit lehet tenni....

Az faca nagyon. :blink:

Gondolom kibírtad röhögés nélkül. :)

Link to comment
Megosztás:

Az faca nagyon. :blink:

Gondolom kibírtad röhögés nélkül. :)

Hát nem vagyok boldog, de: elég rossz állapotban volt az autó, és különösen az eleje. Egyedül a fehér indexeket sajnálom, meg az olajcserét, meg stbstb....

Hálistennek a GSi első lökőst még nem tettem fel, na azt nagyon sajnáltam volna.

Hát nem tudom mit kell ilyenkor csinálni a biztosítókkal, holnap kiderül.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.