Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Sürgős kérdés!

Egy A vectra2000-ből mennyi alaktrészt tudok felhasználni, ha át akarnék építeni egy c20xe motort?

Motor, váltó, computer, kábelköteg ok. Első futómű?

A hátsó felfüggesztés sajna elszállt, azt szereznem kell egyet.

Azért kérdem, mert most jutányosan hozzá tudnék jutni egy fenekén puffantott példányhoz, de mielőtt belevágnék, tudni szeretném, hogy mennyi szívással járhat, illetve mit kéne még beszereznem a művelethez.

Előre is köszi a válaszokat.

ha a komplett autóhoz hozzájutsz, akkor neked csak egy GSI kerékagy kell meg 2 féltengely... elméletileg.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap Racceval kicseréltük az olajat a kocsiban. Pontosobban ő cserélte ki, én csak asszisztáltam :blink:

Opel 10W-40 került bele. Csere előtt elolvastam az F Astra Ki milyen olajat használ topikot, és eljutottam benne a 28. oldalig (egy nap alatt). Ott Valvoline-t ajánlottatok erősen, de remélem az Opel olaj is kibírja a Kadettban, 3000 fölé úgy se nagyon megy a fordulatszám.

Ja, olajszűrőt az utsó pillanatban sikerült hozzá venni a Tuskóban a karácsonyi forgatag kellős közepén az utolsó darab Opelhez való olajszűrőt - Boscht. Ott láttam Valvo olajat is, 9600 volt az 5 lityi.

Úgy érzem, sokkal jobb lett az olajcsere után.

Amit nem nagyon javasolt senki: csere előtt beledobtunk egy üveg STP motormosót, és valameddig járattuk a motort, kb öt percig, vagy max tiz - nem mértük.

Hát most ilyen, nem rontott rajta az biztos, és köszi Robi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Akkor én valamit nagyon rosszul csinálok :blink:

Nekem Ősszel 5,5 volt a fogyim. Most télen meg ha NAGYON taposom neki akkor 6,6 L/100Km :)

Jó neked.

Asszem van 300000 km különbség a két autó között, és tény hogy a 60 lovasok nagyon takarékosak a 75 lovasokkal szemben.

Talán ide is írt régebben Gomb2 néven egy srác.. Ők most jöttek haza Hollandiából, és neki sem evett pályán (négy emberrel, 150-160-al) többet 6,5-nél. Pont ugyanilyen gépállatja van mint neked :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Csak három apró kérdés: meg lehet-e oldani, hogy egy digit műszerfalat beletegyek az analóg helyére a kadettomba? Néztem mindkettőnek a hátulját, és a digitnek nem a spirál megy be a hátuljába, hanem egy második kábelköteg. Az honnan indul, és lehetséges-e az enyémre rábiggyeszteni? Vagy a másik lehetőség: az F astra műszerfala be megy-e a helyére? És az utsó: kormánykerék - az F Astráé jó a Kadetté helyére?

ui: '90-es c16NZ KADETT

Köszi Crime

Asszem az én motoromat nagyon át kellene nézetni :blink: Főleg a fogyasztások alapján, amit írtok. Az enyém az utolsó 1000Km-re vetítve 10,4L/100Km. Bár lehet az óra is bekavar, mert hol megy-hol meg nem. Legfőképpen ezért is akarom lecserélni.

Módosítva : Crime78
Link to comment
Megosztás:

Mi az hogy hol megy az órád, hol meg nem? És olyankor a kmszámláló sem számol?

(Mert nekem már háromszor is csinált ilyet, és másnapra mindig megjavult)

KeMa@freestart.hu - ez a srác árult fordulatszámmérős műszercsoportot 7000-ért, de most már 3-ért is odaadná. Szerintem az egyazegyben belemegy, és hekkelni sem kell. Nemtom meg van-e még neki

Digit meg úgy van, ahogy Gelko írta. Arra figyelj, hogy nehogy hibásat vegyél, mert akkor azt meg nem javitja neked senki. Ja, és szereléssel együtt max 15, annál többet ne nagyon adj érte.

Ne akarj F Astra műszerfalat.

És az F Astra kormányt sem értem, az olyan szép? Van Kadetthoz GSi kormány.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Megint van 1 fogyiadatom

255 km-t mentem el 20 L 98-assal.

Ez 7,8L/100km-es fogyit jelent.

Most 95-öst tankoltam a Shellnél, meglássuk meddig birja. Apropó, lassan már olcsó lesz a benzin... 248-ért tankoltam Fóton!

Link to comment
Megosztás:

KeMa@freestart.hu - ez a srác árult fordulatszámmérős műszercsoportot 7000-ért, de most már 3-ért is odaadná. Szerintem az egyazegyben belemegy, és hekkelni sem kell. Nemtom meg van-e még neki

Stipistopp!!! :)

Albert! Nem akarod megkérdezni nekem? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Stipistopp!!! :)

Albert! Nem akarod megkérdezni nekem? :blink:

Én sem ismerem a srácot, Vaterán hirdette méregdrágán az alkatrészeit, irtam neki egy mailt, és válaszolt.

Majd egy hónapra rá ismét irt egy mailt, hogy akkor mégiscsak odaadná a műszercsoportot - ami amúgy Kadett Friscoból van.

Azért irtam be a mailcímét, hogy tudjatok nála érdeklődni. De arra figyeljetek, hogy tényleg nagybetűvel van irva a K meg az M.

Tomi, de ha szeretnéd irok neki mailt én :)

Link to comment
Megosztás:

Mi az hogy hol megy az órád, hol meg nem? És olyankor a kmszámláló sem számol?

(Mert nekem már háromszor is csinált ilyet, és másnapra mindig megjavult)

KeMa@freestart.hu - ez a srác árult fordulatszámmérős műszercsoportot 7000-ért, de most már 3-ért is odaadná. Szerintem az egyazegyben belemegy, és hekkelni sem kell. Nemtom meg van-e még neki

Digit meg úgy van, ahogy Gelko írta. Arra figyelj, hogy nehogy hibásat vegyél, mert akkor azt meg nem javitja neked senki. Ja, és szereléssel együtt max 15, annál többet ne nagyon adj érte.

Ne akarj F Astra műszerfalat.

És az F Astra kormányt sem értem, az olyan szép? Van Kadetthoz GSi kormány.

Az órám megy, tehát a sebességet mindíg mutatja, csak a megtett út számláló áll meg időnként... Pl mikor a napit lenullázom, vagy átfordul, vagy tök spontán. Aztán egy idő után gondol egyet, és megy tovább, csak így nem túl jó fogyasztást mérni... :blink: Nekem mégis inkább a digit műszerfal kellene. 7-8000.-ért ideadnák, és ha le lehet műteni a GSi-ről a jeladót, akkor ebben az is benne van. Csak Én azt sem tudom, hogy hol keressem. Mármint a jeladót. De ha egyszer látnám, utána a felrakást már bevállalnám.

A kormányt meg a négyküllős Astra kormányt gondoltam. A légzsákost (persze lehetőleg kilőtt légzsákkal, mert úgy nincs ára), és ha valahogy lehet, a zsáktartályt visszazárni. Ennek tetszik a formája. Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Nekem a Kadettben A Vectra kormány van gyárilag.

Jó fogású és kényelmes is.A műszereket sem takarja be.

A napiszámlálóm nekem is szokott bacakodni. :)

Nem mindegy mennyire nyomom be a pöcköt nullázáskor. :blink:

Nekem a gyári van benne, és szvsz valaki le is vehette annakidején, mert nem középre van beállítva, és mivel ez zavar, előbb-utób levenném... Akkor meg már ki is cserélem, ha lehet, mert nekem nem tetszik.

18460783.jpg

Nálam viszont mindegy hogyan nyomom meg a nullázót... Annyiféleképpen kipróbáltam már, hogy az hihetetlen! Úgyhogy marad a csere. Azzal kapcsolatban valaki?

Link to comment
Megosztás:

Tomi az a helyzet hogy ha hipermarketben is kapható lámpafestékkel fested be a hátsó lámpát, akkor az egy egyszerű higítós ronggyal simán letörölhető ha kell, másrészről viszont a szedánhoz nem egyszerű hátsó lámpát találni, én is kerestem anno. Sajna az ötajtós/háromajtós verzió lámpája még véletlenül sem jó rá, talán a kabrióé igen.

A mostaniak újszerűek rajta. Azokat nem szeretném összegányolni ésnem is sürgős.

Majd ha lesz egyszer pluszba egy pár hátsólámpám akkor azokat lefestetem Raccéval. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Akit múltkor is ajánlottam, Danika, ide is írt már jópárszor, neki is 4ajtós Kadettja van. Mondtam, hogy neki kell legyen fölös hátsólámpája. Mellesleg ő simán megcsinálta, hogy 5ajtós hátsólámpáját tette be a 4ajtósába! Nem pont passzolt az tény, de alapból nem látszik hogy kicsit hekkeltek ott a karosszérián.

Tomi! KeMának irtál?

Link to comment
Megosztás:

Akit múltkor is ajánlottam, Danika, ide is írt már jópárszor, neki is 4ajtós Kadettja van. Mondtam, hogy neki kell legyen fölös hátsólámpája. Mellesleg ő simán megcsinálta, hogy 5ajtós hátsólámpáját tette be a 4ajtósába! Nem pont passzolt az tény, de alapból nem látszik hogy kicsit hekkeltek ott a karosszérián.

Tomi! KeMának irtál?

Nem írtam neki :)

Mert te fogsz :blink: :lol:

Hátsólámpát meg nem hekkelek csak gyárit. Meg az nem is sürgős

Km óra ügyben azért majd felhívom Januárban azt a biatorbágyi srácot is.

Azért Januárban mert most kevés a mani. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem írtam neki :)

Mert te fogsz :blink: :D

Hátsólámpát meg nem hekkelek csak gyárit. Meg az nem is sürgős

Km óra ügyben azért majd felhívom Januárban azt a biatorbágyi srácot is.

Azért Januárban mert most kevés a mani. :lol:

Idén már úgysem veszi fel a telefonját :)

Irok akkor KeMának.

Daninak gyári 4ajtóshoz való lámpája maradt.

Link to comment
Megosztás:

Köszi Albert!!

Megvan a fordszámmérős km óra. :lol:

Egy kicsit kellett forrasztani a nyáklapon. :)

Az a kérdésem lenne,hogy most a megvilágítás izzói 3 Wattosak. Nem gáz ha 5 Wattosakat teszek be helyettük? :)

Már csak egy fordszámmérőshöz való Kilométeróra spirál kell és lehet betenni. :blink:

18483899.jpg

18483902.jpg

Link to comment
Megosztás:

Köszi Albert!!

Megvan a fordszámmérős km óra. :D

Egy kicsit kellett forrasztani a nyáklapon. :)

Az a kérdésem lenne,hogy most a megvilágítás izzói 3 Wattosak. Nem gáz ha 5 Wattosakat teszek be helyettük? :)

Már csak egy fordszámmérőshöz való Kilométeróra spirál kell és lehet betenni. :blink:

:lol: Ez gyors volt

KeMa is irt már, hogy megvetted.

Forrasztani... Ez nem volt benne.

5Wattost? Háááát foggalmam sincs. Szerintem ha olyan a lámpa, akkor max csak halványabban fog világitani, mintha 5 W-ot kapna. Kábé úgy mintha 3W-os izzó lenne.

Bizti kell bele a spirál? Nincs benne gyárilag?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.