FBalazs Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 a sztenderes cucc lényege, hogy ha elalszik a műszerfalon az "N" lámpa, automatikusan leállítja a motort. Indítani meg ugye általában csak "N" fokozatban tudsz, esetleg raknak mellé olyat, hogy legyen behúzva a fék, stb... Ezzel sajnos nem vagyunk előrébb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
d.pryke Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 Sziasztok! az egész fórumtéma indítóhozzászólását (réges rég volt már) olvasván vettem észre hogy más is szív vagy szívott ugyanazzal a problémával mint én. íme a szindróma lejjebb. Megoldást nem nagyon láttam a fórumon, így idemásolnám a probléma leírását, hátha azóta valaki már találkozott ilyennel és rájött mit lehet tenni ellene. Tehát: "Az utóbbi napokban elkezdett rakoncátlankodni a motorom - 87-es autó, 13NB, egytorkú karburátoros - ami abban jelentkezik, hogy szivatóval szépen indul, egyenletes az alapjárat de egy-két perc után kezd elkezd rángatózni a motor, leesik az alapjárat és hiába húzok még rá szivatót, nem sok hatással van rá. Ez főleg menet közebn szokott jelentkezni, amikro nyomom neki. Sőt! Minél inkább nyomom, annál inkább fullad lefelé a motor! Először gyertyára gyanakodtam, hogy hátha beköpte a dűs keverék, de ellenőrízve őket semmi komolyabb kormolódást nem láttam rajtuk. Ha egy picit leállítom a motort - 1 perc max - majd újraindítom, akkor szépen jár megint de menet közebn újra előjön a hiba. Aztán ha már rendesen felmelegedett, akkor abbahagyja. Ez mi lehet? Befagy a benzin szíváskor? Meleglevegőcső rajta van a kipufogócsonkon. Mondjuk azt nem néztem, hogy a vákuumtartály átváltja-e légterelőszelepet. Ami még gyanús, hogy a párás hidegben még inkább előadja magát." Annyit tennék még hozzá, hogy nem csak hidegbe csinálja.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 "Az utóbbi napokban elkezdett rakoncátlankodni a motorom - 87-es autó, 13NB, egytorkú karburátoros - ami abban jelentkezik, hogy szivatóval szépen indul, egyenletes az alapjárat de egy-két perc után kezd elkezd rángatózni a motor, leesik az alapjárat és hiába húzok még rá szivatót, nem sok hatással van rá. Ez főleg menet közebn szokott jelentkezni, amikro nyomom neki. Sőt! Minél inkább nyomom, annál inkább fullad lefelé a motor! Először gyertyára gyanakodtam, hogy hátha beköpte a dűs keverék, de ellenőrízve őket semmi komolyabb kormolódást nem láttam rajtuk. Ha egy picit leállítom a motort - 1 perc max - majd újraindítom, akkor szépen jár megint de menet közebn újra előjön a hiba. Aztán ha már rendesen felmelegedett, akkor abbahagyja. Ez mi lehet? Befagy a benzin szíváskor? Meleglevegőcső rajta van a kipufogócsonkon. Mondjuk azt nem néztem, hogy a vákuumtartály átváltja-e légterelőszelepet. Ami még gyanús, hogy a párás hidegben még inkább előadja magát." Annyit tennék még hozzá, hogy nem csak hidegbe csinálja.. Ez lehet,hogy hülye kérdés: Próbáltad a szivatót nem kihúzni hanem betolni olyankor? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 PONT UGYANEZT Akartam irni :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
d.pryke Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 persze, próbáltam betolni, beljeb tolni, mindent próbáltam én már :lol: A szivatóval biztos hogy sehogy sem lehet korrigálni, akármekkora spiller is valalki. ugye normál esetben kéne lenni egy pontnak a szivató kihúzottságán, amikor nem fullad le, nem dadog, stb. szépen jár, max magasabb fordulatszámon. Ahogy melegszik, egyre bejjebb lehetne tolni. Namost nekem sajnos semmilyen szivató "kihúzottsági fokon" sem jár dadogás, rángatózás, ill lefulladás nélkül a motor amíg be nem melegszik :lol: mindenképen kell neki bő gázt adni, ezerrel pörgetni amotort, és akkor esetleg el lehet vele bénázni lassan. Ereje akkor sincs túl sok. de kb 10 15 perc letelte után teljesen jó lesz. plusz közvetlenül a beindítás után teljesen kihúzott szivatóval kb egy percig tök jól jár a motor. ha így hagyom és nem nyúlok hozzá, 1 perc elteltével először elkezd dadogni aztán lefullad. Minden egyes alkalommal ugyanúgy történik minden. A szomszédok azt hiszik szerintem már hogy nem tudok vezetni, azért pörgetem indulás után úgy a motort :lol: Egyébként ha bemelegedett, viszont megérkeztem, leálltam vele akkor ha 5-10 órán belül újra használom a kocsit akkor nem csinálja. De ha már kb egy egész napot áll, de min 15-20 órát, akkor biztos hogy megint előjön a tünet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 Egyáltalán működik a szivató? Én már jártam ugy a régi OFF autómnál, hogy elfelejtettem visszabogozni a bowdent és csak két nap múlva jöttem rá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 Nekem meg nagyon érzékeny volt, és tizedmillimétereket kellett csak bejjebb tolni. Ici pici léptékben, fokozatosan. És gyakran nem sikerült könnyen eltalálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 Szerintem cserélj elosztófedelet és mágnesszelepet. Szerintem :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve November30, 2005 Megoszt Elküldve November30, 2005 meg gyújtókábelt is mellé szerintem nekem ugyanis ugyanezzel a motorral ugyanez a probléma jelentkezett és láthatóan ez volt a probléma Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Pénteken teletankoltam a Kadettemet. Mentem vele 2 nap alat 430 kilométert és még félig van a tank. Szerény számításaim szerint még mindíg 6 liter alatt van a fogyasztásom (5,7-5,9 l/100km) ;) :lol: Pedig nem közlekedtem lassan :lol: (tanuim vannak rá) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Hát én erre már csak a kisposzkis időből emléxem... :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December12, 2005 Megoszt Elküldve December12, 2005 Hát én erre már csak a kisposzkis időből emléxem... :lol: ;) :lol: Jóó de a kispóckival nem mentél 150 et émmeg a Kadettel egenn :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Tominál a múlkor otthagytam pár Kadett-E alkatrészt. Főleg belső műanyag burkolatok, övek, stb. Egy GSi-ből... Ha valakinek kell valami, lehet mazsolázni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Ma elmentem egy BOSCH szervízbe megméretni a töltést mert gyanus volt. A motor-kasztni testkábelnél elveszik az anyag. Vagyis azt kell kicserélnem vagy megcsiszolni a kontakt felületet. Mert az akkunál csak 12,4 Volt a töltés :lol: közvetlenül a generátornál pedíg 14,7. :lol: Nna majd vasárnap. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Nekem így füstölt el a kuplungbovdenem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Nekem így füstölt el a kuplungbovdenem. :lol: Ezt nem értem :lol: Kifejtenéd bővebben? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December14, 2005 Megoszt Elküldve December14, 2005 Ha leszakad a testkábel, akkor az egyetlen jelentősebb konneksön a motor és a kasztni között a kuplungbovden, de ez annyira nem elég, hogy az önindító által felvett áramerősséget kiszolgálja, így a nem megfelelő érintkezés miatt fogja magát, és elkezd melegedni. Először azt hittem, hogy meghalt az önindító, mert tolásra simán indult az autó. Aztán az önindítózási kísérleteim során fellépő szag miatt megijedtem, majd rögtön ez után megdöbbentem az összeolvadt kuplungbovdenburkolat miatt. :lol: A hajamat téptem, mert nem értettem. Aztán rájöttem, hogy a testkábel leszakadt. Visszaraktam és jó lett. (Csak a kuplungbovden csere volt macerás, mert nem kaptam sehol, csináltatni kellett. :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December14, 2005 Megoszt Elküldve December14, 2005 Ha leszakad a testkábel, akkor az egyetlen jelentősebb konneksön a motor és a kasztni között a kuplungbovden, de ez annyira nem elég, hogy az önindító által felvett áramerősséget kiszolgálja, így a nem megfelelő érintkezés miatt fogja magát, és elkezd melegedni. Először azt hittem, hogy meghalt az önindító, mert tolásra simán indult az autó. Aztán az önindítózási kísérleteim során fellépő szag miatt megijedtem, majd rögtön ez után megdöbbentem az összeolvadt kuplungbovdenburkolat miatt. :lol: A hajamat téptem, mert nem értettem. Aztán rájöttem, hogy a testkábel leszakadt. Visszaraktam és jó lett. (Csak a kuplungbovden csere volt macerás, mert nem kaptam sehol, csináltatni kellett. :lol: ) Köszönöm!! Így már világos :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 Megoldottam a testkábel dolgot. Leszedtem,jól mmegcsiszoltam az érintkező mfelületeket és jó lett. Hidegen kömnyebben indúl és az alapjárat is egyenletesebb lett. Megjött a Kadett Karácsonyi ajándéka. :lol: Rermélem jó lesz rá. :lol: A gumikban nincsen 5000 km sem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 Megjött a Kadett Karácsonyi ajándéka. :) Rermélem jó lesz rá. :blink: A gumikban nincsen 5000 km sem. :) Tomi ez nagyon jól néz ki! Nemcsak a gumik, hanem a felni is egészen újnak tűnik. Milyen autón volt eredetileg? Karácsonyi ajándék ide vagy oda, remélem tavasznál előbb nem rakod fel ezeket a szép kerekeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 Tomi ez nagyon jól néz ki! Nemcsak a gumik, hanem a felni is egészen újnak tűnik. Milyen autón volt eredetileg? Karácsonyi ajándék ide vagy oda, remélem tavasznál előbb nem rakod fel ezeket a szép kerekeket! Köszi! Egy Vectra A-n volt eddíg előtte meg egy 3 ajtós Corsa B-n de azon 195-ös gumikkal. :) Fel fogom tenni de csak amíg kipróbálom,hogy nem ér-e bele sehol. :) Aztán megy a Rekordra tavaszig mert annak a kerekeit szintereztetni akarom. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 Aztán megy a Rekordra tavaszig mert annak a kerekeit szintereztetni akarom. :blink: A színe marad? Mármint a Rekord felnijének. Én épp az imént hoztam el a gyönyörű fekete felnijeimet a festőtől, már csak gumi kéne rá. Alig várom a tavaszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 A színe marad? Mármint a Rekord felnijének. Én épp az imént hoztam el a gyönyörű fekete felnijeimet a festőtől, már csak gumi kéne rá. Alig várom a tavaszt. Szeretném megtartani ezt az ezüst színt. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atesz27 Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 Sziasztok Skacok! Szerintetek mit csináljak a kb 12-13l/100Km es fogyasztásommal?? :blink: Kicsit sokallom.... 1,3 benzines motor Pierburg 2E karbival (kéttorkú, autómata szivatós) Tipp, ötlet? Köszi Atesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
WaseK Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 Sürgős kérdés! Egy A vectra2000-ből mennyi alaktrészt tudok felhasználni, ha át akarnék építeni egy c20xe motort? Motor, váltó, computer, kábelköteg ok. Első futómű? A hátsó felfüggesztés sajna elszállt, azt szereznem kell egyet. Azért kérdem, mert most jutányosan hozzá tudnék jutni egy fenekén puffantott példányhoz, de mielőtt belevágnék, tudni szeretném, hogy mennyi szívással járhat, illetve mit kéne még beszereznem a művelethez. Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts