Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

De az önindító miatt hogy állhatott le menet közben???

Hát gondolni tudom, hogy amiért nem forgott nem volt vezérlés sem, és emiatt állt le. Kicsit éreztem, hogy gyenge, de hidegen nem akartam nyomni, valószínü az az előjele volt, egy ideig még foghatta azt műanyag pöcköt, gondolom azért lett gyenge, mert akkor már nem volt pontos a vezérlés.

Link to comment
Megosztás:

Önindítóban lévő műanyag pöcök miatt nincs vezérlés :shock: , amely pöcök kezd széthullani, ezáltal gyengül a gép, majd mikor a műanyag pöcök az önindítóban végleg kifekszik, megáll az autó, mert nem forog a vezérlés.

Úúú akkor ennek má fele sem tréfa! :lol:

Vagy mégis? Minnyá kapsz egy sárgalapot!!!

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok udvariatlan lenni, ezért csak halkan írom: tudod mi az az önindító? Mert ha neked azt mondták, hogy az önindító miatt állt le a motor, mitöbb a vezérlés, akkor te csúnyán át lettél verve!!! Ez köbö olyan, mintha azt mondanák, hogy gyerekülés nélkül nem fog működni az irányjelző. :roll:

Én remélem, hogy te most itt csakk viccolsz velünk. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

vagy az index belever a kartelba?? :roll:

vagy kiment a féklámpa szimmering.....

:lol: :lol:

Vagy 1Xűen csak elromlott.

Szal maradjunk annyiban, hogy az önindítónak, a motor beindításán kívül semmi más feladata nincs.A vezérlés pedig a másik oldalon van.Ha az meg "elmegy" akkor cseszheted.Mert akkor seki sebe senyüh. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vagy 1Xűen csak elromlott.

Szal maradjunk annyiban, hogy az önindítónak, a motor beindításán kívül semmi más feladata nincs.A vezérlés pedig a másik oldalon van.Ha az meg "elmegy" akkor cseszheted.Mert akkor seki sebe senyüh.

Na akkor pontosítom a dolgot, mee úgy látom kiveszitek a kezembőő még a végén a slusszkulcsot. Tehát: a motor vezérműtengelye, és a gyújtás elosztó tengelye közötti meghajtó műanyag tárcsa tört el. Ennek következtében nem volt szikra indítás, és nem forgott az elosztó pipa, és mivel nem volt gyújtás azonnal megállt a motor. Ugye azt már nem kell nagyon ecsetelnem, hogy ez benzines és nem dízel.

Link to comment
Megosztás:

Na akkor pontosítom a dolgot, mee úgy látom kiveszitek a kezembőő még a végén a slusszkulcsot. Tehát: a motor vezérműtengelye, és a gyújtás elosztó tengelye közötti meghajtó műanyag tárcsa tört el. Ennek következtében nem volt szikra indítás, és nem forgott az elosztó pipa, és mivel nem volt gyújtás azonnal megállt a motor. Ugye azt már nem kell nagyon ecsetelnem, hogy ez benzines és nem dízel.

De hogyan került a képbe az önindító :?: :?: :?: ... az egy kicsit messze esik a gyujtáselosztótól

Link to comment
Megosztás:

De hogyan került a képbe az önindító ... az egy kicsit messze esik a gyujtáselosztótól

Na ja, kicsit összehablatyoltam a dógokat, mee rohangáltam, és csak vizslafuttában írtam a topicba, és bevallom nem figyeltem, valahogy ez maradt a tufaagyamban. Bocsesz mindenkitőő, de legalább megtudtam, hogy a féklámpának is van szimeringje :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szikra, benzin van-e? Indítózás után benzinszag van-e? A benzinszivattyú megy-e?

Nekem is volt ilyen, két dolog oldotta meg: Gyújtáskábelszett csere, és gyertyacsere. Bosch a kukába, NGK-val simán megy.

Összes gyertyát kivettem, és indítóztam gyertya nélkül, mert már tele volt benzinnel... Kicsit kiszáradt, beleraktam az új gyertyákat, és pöccre indult. Persze jó nagy füsttel, mert az összes benzin akkor égett el. Először ezeket próbáld szerintem.

Szikra ellenőrzés: egy gyertáyt kiveszel, kábelt rádugod, és valami test hez érinted a gyertya alját, és valaki indítózik... Jó nagy kesztyűben fogd meg, mert elég kellemetlen, ha áthúz rád a szikra. Ha mind a négynél van szikra, akkor keresgess tovább... Gyertya állapotát nézd meg (nem úszik-e a benzinben)

Remélem ez segít :lol:

Na sziasztok!

Az Ac pumpa környékén megmozgattunk két vezetéket,ami valszeg eloxidálódott és láss csodát, a gépsárkány elindult!!!

Rock N' Roll!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

E-kadettbe próbált a gyári műszerfalban levő helyre más, valami normálisabb (gondolom 10 centis) hanszórót belepréselni? Ha igen, sikerel járt? Borszasztó kicsi a hely, félek megvenni bármilyen hangszórót, nem tudom melyik típus férne be.

Egyáltalán bármi tapasztalat, hozzászólás érdekel e kadett első hangszóró normális elhelyezése ügyben.

köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

E-kadettbe próbált a gyári műszerfalban levő helyre más, valami normálisabb (gondolom 10 centis) hanszórót belepréselni? Ha igen, sikerel járt? Borszasztó kicsi a hely, félek megvenni bármilyen hangszórót, nem tudom melyik típus férne be.

Egyáltalán bármi tapasztalat, hozzászólás érdekel e kadett első hangszóró normális elhelyezése ügyben.

köszi

A Magnat (meg nem mondom milyen típusú) 10centise befért. Igaz, küzdöttem vele egy fél órát (különösen a vezető oldalon), de sikerült. Amúgy nemcsak az átmérő számít, lefelé is elég kicsi a hely, vigyázz nehogy beleérjen valami a membránba.

Link to comment
Megosztás:

A Magnat (meg nem mondom milyen típusú) 10centise befért. Igaz, küzdöttem vele egy fél órát (különösen a vezető oldalon), de sikerült. Amúgy nemcsak az átmérő számít, lefelé is elég kicsi a hely, vigyázz nehogy beleérjen valami a membránba.

Na, ez jó hír! :lol: és mindkettőt végül felülről, a műanyag "rácsot" leszedve azon a hangszórónál kisebb nyíláson sikerült betenni? (nem alulról felcsavarozva, ugye?)Füleket le kellett törni a hangszóróról?

Nézz már rá kérlek erre a linkre, hátha beugrik hogy ilyen volt-e vagy sem:) Magnat carfit

Amúgy hogy szól? a hangszóró körül leszigetelted, lecsavaroztad? (abba a papírba csavarozni.. nem tudom mennyit tart.)

Várok további tapasztalatokat, hangszórtípusokat.

köszi.

Link to comment
Megosztás:

A Magnat (meg nem mondom milyen típusú) 10centise befért. Igaz, küzdöttem vele egy fél órát (különösen a vezető oldalon), de sikerült. Amúgy nemcsak az átmérő számít, lefelé is elég kicsi a hely, vigyázz nehogy beleérjen valami a membránba.

Bameg én 8,5 centit mértem :oops:

Na majd megmérem mégegyszer mielőtt kicserélem.

Bár nekem még elég jól bírják a gyáriak csipogóval megtoldva és egy Alpine Flex 5-ről meghajtva ami 4X75w+180 W-os :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én pont ma szedtem ki a SAL 10 centiseket előlről. BC 2-100 a típusa.

Kiszedni is izgalmas volt bal oldalról(ott a kisebb a hely), anno nem emlékszem, hogy hogyan is csepésztem bele. Tuti, hogy fentről :-)

Lefelé azért elég türhető a hely nagysága, inkább az a baj, hogy ha nagy a mágnesed, akkor nem tudod bebillenteni a helyére.

Link to comment
Megosztás:

Bameg én 8,5 centit mértem :oops:

Na majd megmérem mégegyszer mielőtt kicserélem.

Bár nekem még elég jól bírják a gyáriak csipogóval megtoldva és egy Alpine Flex 5-ről meghajtva ami 4X75w+180 W-os :lol:

@OpelTomi:

Felajánlom neked a Pioneer-t, ami benn van még a Kadettban...

Biztos tudod használni valamire... Amúgy vagy 0.5 évesek :twisted:

Link to comment
Megosztás:

@OpelTomi:

Felajánlom neked a Pioneer-t, ami benn van még a Kadettban...

Biztos tudod használni valamire... Amúgy vagy 0.5 évesek :twisted:

Oks köszi! :wink:

Megbeszéljük a dolgot.

Valami típusszámot nemtudsz mondani nekem,hogy milyenek? :roll:

(meg árat) 8)

Link to comment
Megosztás:

Pioneer TS-H871

www.pioneer-eur.com

http://www.pioneer-eur.com/eur/product_det...onomy_id=25-132

Árral meg haggyámá... :twisted:

Oks majd szólj ha kiszedted őket :wink:

Egyébként egy munkatársamnak (Szlovákhonban) Van otthon Kadett Cabrio hátsóhídja de csak a múlthéten szólt :?

Más:

Napok óta küzdök a Kadettel a bejutással éjjelente.

Mi a lószarral kenjem be az ajtógumit,hogy ne fagyjon be. :roll: :?

Az ajtózár dettó. :lol:

Az ajtógumit már átkentm siliconnal de reggel megint be volt fagyva. :lol: Majdnem elkéstem melóból.

Link to comment
Megosztás:

Akkor máris nem fog érdekelni, hogy be van-e fagyva az ajtó!! :lol:

(Ha egy mkp-ra lehet szerelni nyitott sztenderre az áramkört megszakító kapcsolót, akkor biztos másra is. )

:dontknow:

Vagy kell egy automata váltós kadett!!! :lol:

(Balázs dobj egy pü-t a modulról légyszíves!!!)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.