Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Van is. De gyertyát meg kábelt azért még könnyebben tudok cserélni - valszeg az lesz a baj. Legalábbis remélem.

Amúgy az 1,4S makacsolta meg magát.

Elküldve

Az volt. Összef*sta magát a gyertya. Kétpólusú Bosch volt, de durván összekormozódott.

A cserét 3500 pénzem bánta, ennyibe került egy gyertyakulcs, egy gyertya meg egy gyertyakábel.

Elküldve

Tyűűűűűűűű haaaaaaa............

Még szerencse hogy ennyivel megúsztad......

:? :roll: :roll: :twisted: :twisted: :twisted:

Elküldve
iszonyatos erővel meghuzod magad felé.

ugyanis kupos, és rá van szorulva...

Én előtte még egyenesbe állítom a kereket és összejelölöm a kormányagyat a csonkkal,hogy ne ferdén legyen visszatéve :wink:

Elküldve

Én előtte még egyenesbe állítom a kereket és összejelölöm a kormányagyat a csonkkal,hogy ne ferdén legyen visszatéve :wink:

És felveszed a bukósisakod, mert ha hirtelen megindul, úgy orrbanyom, hogy öröm nézni.

Elküldve
Én előtte még egyenesbe állítom a kereket és összejelölöm a kormányagyat a csonkkal,hogy ne ferdén legyen visszatéve :wink:
És felveszed a bukósisakod, mert ha hirtelen megindul, úgy orrbanyom, hogy öröm nézni.

Szegény Tomi fejbe is vágta magát az én kormányommal..... :wink:

Elküldve

Egy hete töltöttem olajat, erre ma befelé amikor kilencvennel kanyarodtam (40-es tábla, de még igy is előzött egy Mondejó) kigyulladt az olajnyomás lamp :(

Van nálam olaj, töltök is, de ha már felgyullad a lamp, akkó már ártottam szegény kocsikámnak :D

Elküldve
Egy hete töltöttem olajat, erre ma befelé amikor kilencvennel kanyarodtam (40-es tábla, de még igy is előzött egy Mondejó) kigyulladt az olajnyomás lamp :(

Van nálam olaj, töltök is, de ha már felgyullad a lamp, akkó már ártottam szegény kocsikámnak :D

akkor egy csöppet eszi sz olajat. nem? :?

Elküldve

Hát nem csöppet sajna...

Amikor eldurrant a hengerfej, és felújította a srác, azt mondta, hogy nem szedi szét a motort, mert valszeg csak a hfej tré. Ezexerint sajnos tévedett.

Elküldve

Szeretem az ilyet...

Én meg a Mantára mondtam az embernek, hogy ne nyúljon hozzá, mert nem ért hozzá, de csak megpiszkálta...

Egy zöldkártyáról volt szó, most meg fizessek még neki futómű javításért, meg hengerfej cseréért is... Hol élnek ezek a gyökerek?

Majd kap két pofont, aztán gondolkozik egyet, úgy is sok van már a rovásán :twisted:

Elküldve

Sikerült úgy eltelnie a hétnek, hogy majd' minden napra produkált hibát az autó :(

Ma befelé jövet nekiállt csörögni. Úgy tűnt, hogy hengerfej hang, de nem biztos. Akkor csinálja, ha alapjáraton megy a motor, és eléggé felerősödik, ha közben fékezek. Amikor beértem kipattantam a kocsiból, motortető föl, és rányomtam a gyertyakulcsot a leömlőn lévő hővédő lemezre. Kuss lett. Ha szerencsém van és van összefüggés, akkor csak azt a lemezt kell meghúzni, vagy lehajítani, és kész. De tartok tőle, hogy mindentől függetlenül mocigenerál lesz belőle tekintettel a füstölésre és az olajzabálásra :D Ezt a hangot meg kiderítjük miafene...

Elküldve

Tiszteletem mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni! A következő a problémám:

Rendelkezem egy 1991-es Kadett kombival, 1,6 i motorral. Hidegen indítás után a motor egy darabig jár (fél-egy perc) majd lassan rázkódva leáll. Újabb indításkor a motor felpörög, majd nagyon lassan vissszaáll alapjáratra. Hosszabb egy helyben álláskor - alapjáraton - a motor ellenőrző lámpa (azt hiszem így nevezik, sárga színű) kigyullad.

Gyújtógyergyta, kábel, elosztó kicserélve.

Amit eddig tettem:

- Opel szervízben computerrel megnézettem. A szerelők azt mondták lamda szonda. Mikor meglátták, hogy a szonda új már csak a vállukat huzogatták. (vagy nem értettek hozzá, vagy nem érdekelte őket).

- Autó villamossági szerelő két napon keresztül méregette. Átnézte a vákumcsöveket, új alapjárati motort tett bele, stb, semmi változás nem történt. AGR szelep le van kapva.

A villamossági szerelők szerint (eddig kettő) 99 %-ban elektromos hiba lehet.

Ha valaki építő jellegű segítséget tud nyújtani, akkor azt tegye meg.

Köszönettel.

Elküldve

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.

A cimbim E kadettjéhez keresünk "DIESEL" fordulatszámmérős km. órát, vagy csak fordulatszámmérőt.

Már elég sok bontót végig járt szegény, de semmi eredmény...-

Azt már sikerült kideríteni, hogy ezt típusú órát kb. 91-92-ben szerelték.

minden segítséget szívesen vennénk.

köszi előre is

Elküldve
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.

A cimbim E kadettjéhez keresünk "DIESEL" fordulatszámmérős km. órát, vagy csak fordulatszámmérőt.

Már elég sok bontót végig járt szegény, de semmi eredmény...-

Azt már sikerült kideríteni, hogy ezt típusú órát kb. 91-92-ben szerelték.

minden segítséget szívesen vennénk.

köszi előre is

sajnos lehetetlen ilyet szerezni....

nagyon kevés kadettot szereltek ilyen órával....

Elküldve

Ez elég rossz hír Uhuhu! De azért köszi az infot, továbbítom a címzettnek. :(

Netán, ha mégis valakinek porosodik egy, akkor tudok rá vevőt!

Elküldve

sziasztok!

1.7D E kadettom van s már tavaly télen is kicsit nehézkesen indult el télen, igaz mindig elindult, de idén kicsit könnyíteni szeretnék sorsán.

Kérdésem lenne, hogy szerintetek használ e a megtisztogatom kicsit az izzítórelét, bár még azt sem tudom pontosan hol találom s hogy néz ki, de ált. mindent megoldok ;-)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.