egykuty Elküldve Március4, 2015 Megoszt Elküldve Március4, 2015 Tisztelt kadettes kollégák!1.4i kadettnek milyen sorrendje van a gyujtás kábeleknek a gyujtás eloszóba való bekötésekor,szóval hogy melyiket hova? Köszönöm a segítséget főtengely jelen, akkor a rotor az 1. henger fegyverzetére mutat. 1-3-4-2, előre forog. javaslom, keress egy hozzáértő szerelőt, aki szisztematikusan felderíti a hibát, alkatrész cserélgetés drága, és unalmas:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rethinking Elküldve Június4, 2015 Megoszt Elküldve Június4, 2015 Sziasztok vettem egy kadett cabrio gsi-t és igazából patika a kicsi,ha kis ráfordítást kap tőlem.Én elkezdtem,de nem könnyű! Ezért kérek akárki akinek van esetleg forrása arról,hogy hol lehet szerezni pl:totál kárpitot ami nem szakadt vagy elektromos tetőt akár csak a szerkezetet ami működik és irmscher tuning kellékeket hozzá,az szóljon nekem.És előre is köszönöm.Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
szittya Elküldve Július24, 2015 Megoszt Elküldve Július24, 2015 Helló. Nem tudom jóhelyre írok e. Lakatost keresek Pesten, hátsó sárvédő ívet kellene cserélni, az anyag megvan csak le kellene vágni a régit és az újat felvarrni. Opel Kadett 1.7 d kombi a kocsi. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
balogh922 Elküldve Szeptember26, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2015 Sziasztok! Szervókormány beszereléséhez tudtok szakembert ajánlani?Válaszotokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március26, 2016 Megoszt Elküldve Március26, 2016 Hali! Keresek a képen pirossal begrétázott típusú vezérlés burkolatot. Csak C16NZ-n volt ilyen ~92-ig. A C20NE sajnos nemjó helyette Ascona C, Kadett E, Corsa A és Vectra A kapott ilyet még. Meg talán Astra is, ami még nem rugós feszítős viszont szervós. Ha valaki esetleg jár bontóba és lát ilyet és nincs széttörve/repedve továbbá nem a világ összes pénzét kérik érte akkor legyen oly szíves írjon nekem, vagy hozza el ;) Igazából csak az alsó rész fontos, sajnos az enyém a főtengelynél mállik szét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cseppke Elküldve Április11, 2016 Megoszt Elküldve Április11, 2016 Szervusztok! Csak egy rövid kérdésem lenne, az 1.3 as benzinesben a vízpumpa excentert milyen eszközzel lehet állítani a vezérszíj csere alkalmával Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április11, 2016 Megoszt Elküldve Április11, 2016 (edited) 1 óra, Cseppke írta: Szervusztok! Csak egy rövid kérdésem lenne, az 1.3 as benzinesben a vízpumpa excentert milyen eszközzel lehet állítani a vezérszíj csere alkalmával Úgy általánosságban a vízpumpát vízpumpa fogóval vagy megfelelő kulcsnyílású villáskulccsal szokták tekergetni. Ha az utóbbi túl hosszú, és elakad a tűzfalban/kormányműben/ kormányösszekötőben akkor félbe szokták vágni. Ha a generátor útban van egyszerűbb levenni. Módosítva Április11, 2016 : zotya975 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cseppke Elküldve Április11, 2016 Megoszt Elküldve Április11, 2016 Köszi! Közben leszereltem és kiderült, a kérdéses "pumpa" 40 es villással kezelhető, és a generátort is le kellett vegyem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy8 Elküldve December11, 2016 Megoszt Elküldve December11, 2016 Sziasztok! Régi gsi fan vagyok miskolcról de mostanra megkell válnom kedvenc autómtól amely már csak csontváz. Sajnos kiszakadt a hátsó futómű és nem volt már lehetőségem a javitásra és el kell költöznöm de nem akarom a méhbe vinni, igy felajánlom bárkinek ha szeret felújitani ingyen az autó kaszniját váltóját és még ami megvan belőle. (87-es 3-as ajtók gyári tetőablak hátső lökös stb. Ha bárkit érdekel még az idén hivjatok a 06202047749-es számon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totika69 Elküldve Augusztus14, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2017 Sziasztok! Tóth László vagyok és nem rég vásárolttam egy 1.4 S kadettet. A problémám az az hogy a váltóoldali féltengelycsukló cseréje óta képes menetengely kicsúszni a tengely a csillagból, Mitől lehet ez? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2017 21 perce, totika69 írta: Sziasztok! Tóth László vagyok és nem rég vásárolttam egy 1.4 S kadettet. A problémám az az hogy a váltóoldali féltengelycsukló cseréje óta képes menetengely kicsúszni a tengely a csillagból, Mitől lehet ez? Köszönöm! Nincs ott egy horony amiben egy zeeger gyűrűnak kell lennie? Ez külső csukló, de ilyesminek kell lenni bent is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totika69 Elküldve Augusztus15, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2017 Szervusz Zotya! Köszönöm, h válaszoltál. A baj csak az hogy a belsőcsukló a problémás és ráadásul nem ez a tipus hanem a csillagos. 120 fokonként van a 3 tűgörgős csapágy. És a tengelyvéget is megnéztem de nincs ahová zégert lehetne rakni. Egyik végén sem. Arra gondolok hogy talán nem is belevaló tengely.. Esetleg ha nagyon szakérted ezt a témát, felhívhatnálak ezzel kapcsolatban? Küldj egy telefonszámot ha nem gond. Szia! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2017 7 órája, totika69 írta: Szervusz Zotya! Köszönöm, h válaszoltál. A baj csak az hogy a belsőcsukló a problémás és ráadásul nem ez a tipus hanem a csillagos. 120 fokonként van a 3 tűgörgős csapágy. És a tengelyvéget is megnéztem de nincs ahová zégert lehetne rakni. Egyik végén sem. Arra gondolok hogy talán nem is belevaló tengely.. Esetleg ha nagyon szakérted ezt a témát, felhívhatnálak ezzel kapcsolatban? Küldj egy telefonszámot ha nem gond. Szia! Igazából csak annyira értem a témát amit a képen látsz, cseréltem párszor ilyen zéégergyűrűs csuklót, azért gondoltam hogy nálad is van valami ami rögzíti a tengelyt a csillagban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totika69 Elküldve Augusztus15, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2017 Oké! És köszönöm! Tudsz esetleg valami megbízható forrást a Kadetteket illetően ha valami gyári alkatrészre lenne szükségem? Vagy Te is a boltból vásárolsz új cuccokat ha kell ami gondolom nem minden esetben a gyárival egyező? Szia! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2017 36 perce, totika69 írta: Oké! És köszönöm! Tudsz esetleg valami megbízható forrást a Kadetteket illetően ha valami gyári alkatrészre lenne szükségem? Vagy Te is a boltból vásárolsz új cuccokat ha kell ami gondolom nem minden esetben a gyárival egyező? Szia! Részben boltból vásárolok, leginkább utángyárit, részben van itt a közelben egy olyan bontó ahol megengedik hogy kószáljak a roncsok között és kiszedjem ami nekem kell, aztán előreviszem mondanak rá egy árat és elhozom. Így hozzájutok eredeti gyári alkatrészekhez elég olcsón.Csak sajna mostanában idő-pénz hiányában nem jutottam el oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totika69 Elküldve Augusztus27, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2017 Sziasztok! 91-es 1.4-es Kadetthez keresek baloldali féltengelyt. Jó lenne Kiskunhalas és környékén de lehet hogy erre kicsi az esély. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus28, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2017 1.6-ig jó az astra-vectra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totika69 Elküldve Augusztus28, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2017 Oké! És köszönöm az infót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabby1994 Elküldve Szeptember8, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2017 On 2017. 08. 28. at 22:09, totika69 írta: Oké! És köszönöm az infót. Szia! Most bontottam egy benzines 1.6os Kadett E-t. Találtál már féltengelyt azóta? Ha még nem, Pécsett tudok adni. Üdv.: Szabi Link to comment Megosztás: More sharing options...
JuhászZoli Elküldve Január6, 2018 Megoszt Elküldve Január6, 2018 Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. Már egy jó ideje világít a motorhiba visszajelző lámpám. Szerintetek mi lehet az oka? Vezérlés, fék, olaj, ilyesmik nemrég lettek cserélve. Olvastam hogy a régi típusú autóknál minden vackot erre kötöttek rá. Beszéltem jó pár szervizzel és szerelővel de senki sem tudott érdemlegeset mondani. Azt is mondták hogy olvastassam ki a hibát. Ezzel csak annyi a baj hogy már nem találok egy olyan helyet sem ahol ki tudnák olvasni. Azt mondták hogy már elromlott az a diagnosztikai műszerük ami ezt a fajta obd-t ki tudja olvasni és már nem fogják megjavíttatni mert nem éri meg nekik. Ebben kérném a segítségeteket. Előre is köszi ha valaki tud valami tippet, ötletet adni hogy mit csináljak. Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január7, 2018 Megoszt Elküldve Január7, 2018 12 órája, JuhászZoli írta: Egy kis segítséget kérnék. Már egy jó ideje világít a motorhiba visszajelző lámpám. Szerintetek mi lehet az oka? Vezérlés, fék, olaj, ilyesmik nemrég lettek cserélve. Olvastam hogy a régi típusú autóknál minden vackot erre kötöttek rá. Beszéltem jó pár szervizzel és szerelővel de senki sem tudott érdemlegeset mondani. Azt is mondták hogy olvastassam ki a hibát. Ezzel csak annyi a baj hogy már nem találok egy olyan helyet sem ahol ki tudnák olvasni. Azt mondták hogy már elromlott az a diagnosztikai műszerük ami ezt a fajta obd-t ki tudja olvasni és már nem fogják megjavíttatni mert nem éri meg nekik. Ez tipikusan az a lerázós duma... sok helyen van ám még ilyen műszer (pl. Opel-szalonokban Tech1), csak nem értenek a használatához.... Az angol nyelv megy? Akkor itt egy kis segítség: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Alapvetően annyi, hogy elvileg 10 pines ALDL csatlakozód van ha minden igaz, ilyen: Ebből házilag is ki lehet olvasni a hibakódot, a következőképpen: Keresel egy U-alakúra hajtott drótdarabot (gemkapocs is megteszi) és összekötöd vele ebben a csatlakozóban az A és a B pint (a betűjelzés rajta van a csatlakozó két oldalán apró betűkkel), majd visszaülsz az autóba (a csatlakozót úgy hagyod lógva, benne a drótdarabbal), ráadod a gyújtást, és számolod a motorhibajelző lámpád villogását. A következőt fogod látni nagyjából: 1 villanás (rövid szünet) 2 villanás - azaz 1 és 2, 12-es hibakód. Minden hibakódot háromszor ismétel meg, utána egy hosszabb (1 másodperc körüli) szünet jön, és következik az újabb hibakód (ha van). Egymás után kivillogja az összes hibát, indig a fentebb példaként említett 12-es hibakóddal kezdi, ez a kódolvasás kezdetét jelenti, egyúttal ez a kód akkor is benne van, ha egyébként nincs hibád. Ha végére ért a sornak, akkor kezdi elölről, megint a 12-essel mindaddig, amíg le nem veszed a gyújtást vagy ki nem húzod a drótot a diagnosztikai csatlakozóból. Nem írtad ugyan hogy milyen motor van az autódban (többféle motorvezérlő létezik, más-más hibakódokkal), de a fentebbi linken megtalálod a hibakódok magyarázatát. Ha mégsem megy, beírod ide hogy mit villogtattál ki, és megfejtjük neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
JuhászZoli Elküldve Január7, 2018 Megoszt Elküldve Január7, 2018 6 órája, tgabika76 írta: Ez tipikusan az a lerázós duma... sok helyen van ám még ilyen műszer (pl. Opel-szalonokban Tech1), csak nem értenek a használatához.... Az angol nyelv megy? Akkor itt egy kis segítség: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Alapvetően annyi, hogy elvileg 10 pines ALDL csatlakozód van ha minden igaz, ilyen: Ebből házilag is ki lehet olvasni a hibakódot, a következőképpen: Keresel egy U-alakúra hajtott drótdarabot (gemkapocs is megteszi) és összekötöd vele ebben a csatlakozóban az A és a B pint (a betűjelzés rajta van a csatlakozó két oldalán apró betűkkel), majd visszaülsz az autóba (a csatlakozót úgy hagyod lógva, benne a drótdarabbal), ráadod a gyújtást, és számolod a motorhibajelző lámpád villogását. A következőt fogod látni nagyjából: 1 villanás (rövid szünet) 2 villanás - azaz 1 és 2, 12-es hibakód. Minden hibakódot háromszor ismétel meg, utána egy hosszabb (1 másodperc körüli) szünet jön, és következik az újabb hibakód (ha van). Egymás után kivillogja az összes hibát, indig a fentebb példaként említett 12-es hibakóddal kezdi, ez a kódolvasás kezdetét jelenti, egyúttal ez a kód akkor is benne van, ha egyébként nincs hibád. Ha végére ért a sornak, akkor kezdi elölről, megint a 12-essel mindaddig, amíg le nem veszed a gyújtást vagy ki nem húzod a drótot a diagnosztikai csatlakozóból. Nem írtad ugyan hogy milyen motor van az autódban (többféle motorvezérlő létezik, más-más hibakódokkal), de a fentebbi linken megtalálod a hibakódok magyarázatát. Ha mégsem megy, beírod ide hogy mit villogtattál ki, és megfejtjük neked. Köszönöm a a gyors segítséget. (1,3-as benzines c13n) Megnézem amint tudom mert ma reggel azzal indítottam hogy átvittem a szerelőhöz mert valószínűleg hengerfejes lett. Még az is lehet hogy ezt akarta előre jelezni. Bár reggelig semmi különöset nem vettem észre a kocsin. Hirtelen jött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2018 Megoszt Elküldve Január7, 2018 32 perce, JuhászZoli írta: Köszönöm a a gyors segítséget. (1,3-as benzines c13n) Megnézem amint tudom mert ma reggel azzal indítottam hogy átvittem a szerelőhöz mert valószínűleg hengerfejes lett. Még az is lehet hogy ezt akarta előre jelezni. Bár reggelig semmi különöset nem vettem észre a kocsin. Hirtelen jött. Nem valószinű. A "hengerfejesség" mechanikai probléma, a motorvezérlő meg csak azokat az alkatrészeket látja amikkel elektromos kapcsolata van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
JuhászZoli Elküldve Január7, 2018 Megoszt Elküldve Január7, 2018 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Nem valószinű. A "hengerfejesség" mechanikai probléma, a motorvezérlő meg csak azokat az alkatrészeket látja amikkel elektromos kapcsolata van. Akkor lesz még valami a hengerfejen kívül. :/ Visszakapom a kocsit megnézem, mert már nagyon kíváncsi vagyok mi lehet. Világít vagy egy éve. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január8, 2018 Megoszt Elküldve Január8, 2018 Közvetetten jelezhette azt is, mert ha pl ette a vizet, olajat, és emiatt nem volt rendben a kevérékképzés, akkor a lambda értékre már hisztizhet. Egéybként ezek a régi rendszerek tényleg nem sokat tudnak, van kb 20 hibakódjuk összesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts