Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Még új vagyok itt, szeretettel,és Tisztelettel üdvölök Mindenkit!

Van egy Opel Kadett E 1.4i kisszörnyetegem aki szívja a vérem :)

A nyáron vásároltam, a problémákat szépen lassan javítgattatom,de csak úgy ahgya pénztárcám engedi.

A következő dolgot nem értem ennél az autónál:

Az Injektornál van három csonk,amelyre gyakorlatilag nem megy semmi,le vannak "vakdugózva"..... nem hiszem,hogy ennek így kellene lennie nem hiszem,hogy jó ez így.....

Mi a szerepük ezeknek a csonkoknak,minek,és hova kell csatlakoznija? Lehet,hogy ennek köszönhető,hogy hirtelen nagy gázfröcsre lefullad? Vagy esetleg az Lamda szonda hibája?

Minden esetre ezek a vakdugózások,nagyon bántják a szemem.....ja és eszik rendesen...

Hozzáteszem, a moci nem kopott egy deka olajfogyasztásom sincs nagyon jól húz.

Előre ki köszi a választ

Elküldve

Sziasztok!

Még új vagyok itt, szeretettel,és Tisztelettel üdvölök Mindenkit!

Van egy Opel Kadett E 1.4i kisszörnyetegem aki szívja a vérem :)

A nyáron vásároltam, a problémákat szépen lassan javítgattatom,de csak úgy ahgya pénztárcám engedi.

A következő dolgot nem értem ennél az autónál:

Az Injektornál van három csonk,amelyre gyakorlatilag nem megy semmi,le vannak "vakdugózva"..... nem hiszem,hogy ennek így kellene lennie nem hiszem,hogy jó ez így.....

Mi a szerepük ezeknek a csonkoknak,minek,és hova kell csatlakoznija? Lehet,hogy ennek köszönhető,hogy hirtelen nagy gázfröcsre lefullad? Vagy esetleg az Lamda szonda hibája?

Minden esetre ezek a vakdugózások,nagyon bántják a szemem.....ja és eszik rendesen...

Hozzáteszem, a moci nem kopott egy deka olajfogyasztásom sincs nagyon jól húz.

Előre ki köszi a választ

Ha olyan, mint a corsa-n vagy astra-n, akkor: Gondolom a pici csonkokra gondolsz, ami hátul és elől vannak. A hátsó bal oldali az injektor fedélen (fekete fedélen, ha szemben állsz a kocsival) megy a légszűrőhöz, a jobb oldali pedig jön előre az injektor házba a jobb oldaliba. A bal első pedig a tankszellőztetőre megy (UFO alak). A felső vastagabb, pedig a kartergáz vissza vezető cső.

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok,

az érdekelne, hogy a képeken látható alkatrésznek mi a pontos megnevezése. Nem igazán értek hozzá, de cserélni kellene, eddig alapjárati motorra gondoltam, de nem igazán úgy néz ki mint amit neten látok. Meg elég drágán adják a motorokat, így gyanús, hogy ez nem az.
Jelenleg közvetlenül ki van kötve az aksira így van alapjárat, anélkül nincs... nem a legjobb megoldás, mert hamar leszívja az aksit ezért minden parkolásnál le kell kötnöm.


WP_20131101_08_57_52_Pro_www.kepfeltolte

WP_20131101_08_58_44_Pro_www.kepfeltolte

Elküldve

Sziasztok,

az érdekelne, hogy a képeken látható alkatrésznek mi a pontos megnevezése. Nem igazán értek hozzá, de cserélni kellene, eddig alapjárati motorra gondoltam, de nem igazán úgy néz ki mint amit neten látok. Meg elég drágán adják a motorokat, így gyanús, hogy ez nem az.

Jelenleg közvetlenül ki van kötve az aksira így van alapjárat, anélkül nincs... nem a legjobb megoldás, mert hamar leszívja az aksit ezért minden parkolásnál le kell kötnöm.


Szerintem ez az alapjárati fúvóka és a mágnesszelep a végén. (azaz alapjárati mágnesszelep a neve ha jól tudom)

Elküldve (edited)

Helló

Opel Kadett 1.7 d 89. évjáratú autó. Lenne egy olyan problémám hogy ki lett cserélve az adagolóba a mágnes, mert valamitől beéget. A csere óta beindulni beindul a kocsi, de leállítani nem lehet, hiába fordítom el a kulcsot, az önindító betét ki lett cserélve, de az sem oldotta meg. Rámértem a mágnesre miután levetem a gyújtást 2 voltot mértem, gondolom ennyi elég neki, hogy behúzva tartsa a mágnes. Ötlete volna, valakinek honnan kerül oda a feszültség? Összeéget kábel, vagy le testelt nincs már átnéztem mindent. Köszi

Módosítva : tgabika76
áthelyezve, rossz topikban volt.
  • 5 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Van egy GSI-m. SEH motor van benne, nagy és módosított vezérműtengellyel, chip tuninggal. A múlt héten cseréltem ki a motort, az előző egy c20ne volt. Az összes elektronika az előző motorból származik, a chippelt vezérlővel az rendesen működött, annak ellenére hogy a program rajta ehhez a motorhoz lett írva.A következő a gondom: nehezen indul, ha beindul és lejjebb veszem az alapjáratot 1500-nál, akkor leáll. Szerintem túl sok üzemanyagot kap. Ha magától áll le, ki kell szellőztetnem a motort, a gyertyákat pucolni és csak utána hajlandó újra beindulni. Leállítani csak úgy tudom hogy 4000-es fordulatnál veszem le a gyújtást, különben megszívja magát. Lehet a vákuumos üzemanyagnyomás szabájzó?

Ezenkívül melegszik is. Most főztem a tűzhelyen termosztát "levest" és max 2 mm-t nyit, azt is amikor már forr a víz. Nem tudom mennyit kellene nyitnia.

Mivel az előző motorhoz nem kellett olajhűtő, viszont az autó gyárilag is seh motoros volt, így bekötöttem az eredeti olajhűtőjét, ami kiderült hogy lyukas. Elkövettem azt a hibát, hogy összekevertem a nívópálcákat és most fogalmam sincs hogy a rövidebb való ehhez a blokkhoz vagy a hosszabb. Lehet sok az olaj, azért durrant el a hűtő, mert a főtengely jeladónál is nyomja ki.

Ha van valakinek esetleg egy kallódó nyomás szabályzója és egy olajhűtője szívesen megvenném, hátha jobban jövök ki, mint a javítással. Nem tudja valaki véletlen melyik nívó való bele? Vagy esetleg ha valakinek c20ne-je van, és megtenné hogy leméri a pálcát, azt nagyon megköszönném.

  • 1 month later...
Elküldve

Üdv. Lenne egy problémám. Van egy Kadett E 1,5 TD-m (Isuzu). Közködöm a töltéssel. Vagyis hát azzal hogy nincs töltésem. Cseréltem generátort (fel van újítva). Cseréltem már töltő relét. És egyszerűen. Nincs töltés. Azt mondják ,hogy amíg az utóizzítás meg nem is lesz töltés. De mennyi ez az idő tartalom? Vagy mi lehet még rossz. Levettem a generátort megnézettem. Azt mondta a srác aki megnézte hogy hibátlan. Igaz ez egy Astra F generátor. Van ehhez valami köze? Én úgy tudom hogy csak annyi a különbség hogy ez ad jelet a fordulatszám mérőnek. Segítsetek Legyetek szívesek. Én már nem tudom mit csináljak.

Elküldve

Üdv. Lenne egy problémám. Van egy Kadett E 1,5 TD-m (Isuzu). Közködöm a töltéssel. Vagyis hát azzal hogy nincs töltésem. Cseréltem generátort (fel van újítva). Cseréltem már töltő relét. És egyszerűen. Nincs töltés. Azt mondják ,hogy amíg az utóizzítás meg nem is lesz töltés. De mennyi ez az idő tartalom? Vagy mi lehet még rossz. Levettem a generátort megnézettem. Azt mondta a srác aki megnézte hogy hibátlan. Igaz ez egy Astra F generátor. Van ehhez valami köze? Én úgy tudom hogy csak annyi a különbség hogy ez ad jelet a fordulatszám mérőnek. Segítsetek Legyetek szívesek. Én már nem tudom mit csináljak.

Fesz.szabályzót cseréltek benne, csak mert padon mérve mindig jó volt az enyém is a villanyász szerint, felraktam mégis rossz volt? Csere után semmi gond. Szerintem nagy jelentősége nincs, hogy astra generátor. Utóizzítás nem játszik bele ennyire.

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok. 89. évjárat Opel Kadett 1.7 d. Menetközbe a vízhőfok mutató fölszalad a pirosig majd vissza középre, majd ha lassítok vagy megállok és ismét elindulok, vagy gyorsítok ujra fölmegy a pirosig. A víz nem fogy , nem forr mi lehet a gond van ötletetek?

  • 7 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy egy '96-os Kadett E gsi szép belsővel, ismert múlttal, második tulajtól, nem széthajtott, törésmentes, sok rozsdán és leváló lakkozáson kívül pár egyszerűbb hibával most mennyit ér???

Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy egy '96-os Kadett E gsi szép belsővel, ismert múlttal, második tulajtól, nem széthajtott, törésmentes, sok rozsdán és leváló lakkozáson kívül pár egyszerűbb hibával most mennyit ér???

Biztos '96-os? :blink:

Elküldve

Biztos '96-os? :blink:

Hát bocsi srácok! A túlzott segítő szándék csak egy dolog felett siklott el, vagyis nem kadett gsi-ről van szó, hanem Daewoo racer gsi-ről. :blush: :omg:

Úgyhogy tárgytalan. Talán ér 100e-et, vagy valakinek bontásra. <_< És igen, 96-os. ;) Egy kollégám szeretne megválni tőle 10 év után.

Még így is kérsz fotót? :icon10:

Elküldve

igen ! - miért ne :D mit tudott egy racer gsi ?

:icon1: Ez a darab egy 1.5-ös 75LE-s verzió 990kg önsúllyal.

Holnap talán már lesznek fotók róla.

Elküldve

Üdv néktek! Csinált már valaki műbőr szoknyát az eredeti (talán gumi? ) helyére? Egy munkatársam kért meg rá, de akárhogy nézem nem tudok hogyan nekiállni. Talán azt a műanyag bepattintós talprészt is ki kellene szedni és ahhoz rögzíteni? :icon14: :rolleyes:

  • 3 weeks later...
Elküldve

Tisztelt kadettes kollégák!

Van egy 1990-es 1.4i c14nz e kadettem de a minap fel adta a küzdelmet és többé nem hajlandó életjelet mutatni.benzinszürö csere,injektor tisztitva,gyerta csere,hall jeladó csere. Még mit tehetek érte?

Elküldve

igen ! - miért ne :D mit tudott egy racer gsi ?

Ez csak egy felszereltségi szint volt a Daewoo-nál tudtommal, de kinézetre szinte pontosan megegyezett a Kadett GSi-vel. Annyi volt benne a jó, hogy a Daewoo árulta ezt az optikát négyajtósban is, én anno ilyen lökhárítót akartam a Kadett Sedanomra a GSi optikához, de akkor még (2000-2002 körül) nemigen lehetett találni....

Elküldve

Tisztelt kadettes kollégák!1.4i kadettnek milyen sorrendje van a gyujtás kábeleknek a gyujtás eloszóba való bekötésekor,szóval hogy melyiket hova? Köszönöm a segítséget

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.