zotya975 Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Nem érted mire gondoltam. Nem elég mozgatni, tudom hogy mozgatja, ki kell tolni teljesen hogy kiessen. Utánna a belsejét kiöblíteni, mert üzem közben behordja a koszt. Ja értem, hát én szétszedtem egyet, aztán mivel semmit nem tudtam kezdeni vele össze is raktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Azazel2563 Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Én szoptam vele, föleg 4000 ft ért, inkább vettem egy másikat. Szerintem a kartell gáz szűrő eltömődése miatt van, szelepfedélben található sajátom mocskos volt, elő is Írja a könyv a tisztítást, lehet mosni. Utánna az új se koszolódott tovább. Szerintem a kopott szelepek kopott szelepvezetők kombója okozza, de ez csak feltételezés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Ezé' köll a bödön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Jelen! :D bár nekem csak víz szokott benne lenni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július16, 2014 Megoszt Elküldve Július16, 2014 Jelen! :D bár nekem csak víz szokott benne lenni.... Nekem olajos-vizes emulzió, érdekes mert általában a pillangószelep és egyben az alapjárati is olajsáros szokott lenni, nem ilyet szűr ki a bödön, mégis tiszta minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Július19, 2014 Megoszt Elküldve Július19, 2014 Sziasztok lenne 1 kérdésem a csillagos kinézetü HF csavar alá kell alátét ugy mint a 6 lapfejü höz . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2014 Megoszt Elküldve Július19, 2014 Sziasztok lenne 1 kérdésem a csillagos kinézetü HF csavar alá kell alátét ugy mint a 6 lapfejü höz . Ha adnak alá akkor kell csak szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Július19, 2014 Megoszt Elküldve Július19, 2014 Ha adnak alá akkor kell csak szerintem. Nem adtak csak nekem fura .98 utáni motorokon láttam de nem emlékszem hogy van e vagy nincs . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2014 Megoszt Elküldve Július19, 2014 Nem adtak csak nekem fura .98 utáni motorokon láttam de nem emlékszem hogy van e vagy nincs . Úgy rémlik nekem is van. Ott vannak a csavarlazítós flakontól jobbra. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Július19, 2014 Megoszt Elküldve Július19, 2014 Úgy rémlik nekem is van. Ott vannak a csavarlazítós flakontól jobbra. De ez neked a 6 lapos énekem meg már csillagosat adták . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július19, 2014 Megoszt Elküldve Július19, 2014 Kell rá. Át kell tenni a másikról. :icon1: ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Július19, 2014 Megoszt Elküldve Július19, 2014 Kellett nekem is, az Elring torx fejű szetthez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
taki93 Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Sziasztok! Valaki tudna segíteni, abban hogy az F astra 1.6 16v olajteknőbe milyen csavar kellene, ha beleszakította a drága szerelő a csavart és a karterba jelenleg nincs menet. A lincos.tól akarok hozzá rendelni javító készletet, de ott csak M15-ös és M17-es csavar van menetmetszővel. Melyik lenne az ideális hozzá? Válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Sziasztok! Valaki tudna segíteni, abban hogy az F astra 1.6 16v olajteknőbe milyen csavar kellene, ha beleszakította a drága szerelő a csavart és a karterba jelenleg nincs menet. A lincos.tól akarok hozzá rendelni javító készletet, de ott csak M15-ös és M17-es csavar van menetmetszővel. Melyik lenne az ideális hozzá? Válaszokat előre is köszönöm! Esetleg bontott olajteknő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Sziasztok! Valaki tudna segíteni, abban hogy az F astra 1.6 16v olajteknőbe milyen csavar kellene, ha beleszakította a drága szerelő a csavart és a karterba jelenleg nincs menet. A lincos.tól akarok hozzá rendelni javító készletet, de ott csak M15-ös és M17-es csavar van menetmetszővel. Melyik lenne az ideális hozzá? Válaszokat előre is köszönöm! Ha jól tudom ott M10-es a menet ,szerintem mindegyik túl nagy. Na és ha tőcsavar lenne beragasztva a kerterba fémragasztóval és anya menne rá? Esetleg bontott olajteknő? A blokkba szakadt meg a menet az olajteknőn csak egy luyk van. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
taki93 Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Ha jól tudom ott M10-es a menet ,szerintem mindegyik túl nagy. Na és ha tőcsavar lenne beragasztva a kerterba fémragasztóval és anya menne rá? A blokkba szakadt meg a menet az olajteknőn csak egy luyk van. Nekem M14-es a olajleeresztő csavarom ez biztos, azért gondolkodtam abba a két méretbe csak pontosan nem tudom melyik lenne a jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Kell rá. Át kell tenni a másikról. :icon1: ;) Mivanha utólag 1 -esé vel alárakom mert nem tetem gondolván nem kell mert ha kellene akkor adnának ennyi pénzért hozzá . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Nekem M14-es a olajleeresztő csavarom ez biztos, azért gondolkodtam abba a két méretbe csak pontosan nem tudom melyik lenne a jó. Ja hogy az olajleeresztő csavar szakadt bele a karterba..én úgy értettem az olajteknő csavarjai a blokkba. :omg: Ez esetben talán tényleg jobb lenne bandika ötelete a bontott teknő. 3 ezer forintért láttni a neten az új a Cromaxnál 5 ezernél kezdődik. Ha M14-es a régi meneted, akkor az M15-ös nél szerintem nem kapsz tiszta menetet csak fél miliméterrel nagyobb körbe mint a régi, az M17-hez viszont nem tudom van-e elég anyag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
taki93 Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Ja hogy az olajleeresztő csavar szakadt bele a karterba..én úgy értettem az olajteknő csavarjai a blokkba. :omg: Ez esetben talán tényleg jobb lenne bandika ötelete a bontott teknő. 3 ezer forintért láttni a neten az új a Cromaxnál 5 ezernél kezdődik. Ha M14-es a régi meneted, akkor az M15-ös nél szerintem nem kapsz tiszta menetet csak fél miliméterrel nagyobb körbe mint a régi, az M17-hez viszont nem tudom van-e elég anyag. Köszönöm a választ/segítséget! Megveszem akkor az új teknőt tömítéssel és az legalább biztos jó lesz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Mivanha utólag 1 -esé vel alárakom mert nem tetem gondolván nem kell mert ha kellene akkor adnának ennyi pénzért hozzá . Ha már összeraktad hagyd úgy, az alátéteket meg tedd el. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Olajteknőhöz helicoil. Kb 500ft-ból megcsinálják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Olajteknőhöz helicoil. Kb 500ft-ból megcsinálják. A következő cseréig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Miért? A helicoillal javított menet erősebb mint az eredeti. (tapasztalat) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Július20, 2014 Megoszt Elküldve Július20, 2014 Pontosan, Calin nekem is az M14es menet azzal lett megcsinálva. Cali v6on a hosszbordás szíjfeszítő két M10es csavarja is azzal lett megcsinálva, mert a HF-re vannak felfogatva, s anno 2005ben természetesen megszakította az aluban a menetet a szerelő. Sőt, a szelepfedél M6os alu furatait is heli coil-al csináltam meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július21, 2014 Megoszt Elküldve Július21, 2014 Pontosan, Calin nekem is az M14es menet azzal lett megcsinálva. Cali v6on a hosszbordás szíjfeszítő két M10es csavarja is azzal lett megcsinálva, mert a HF-re vannak felfogatva, s anno 2005ben természetesen megszakította az aluban a menetet a szerelő. Sőt, a szelepfedél M6os alu furatait is heli coil-al csináltam meg. Én a 3-as henger gyertyáját csavartam be ferdén, mire észrevettem hogy rosszul kapattam rá már mindegy volt sehogyan sem tudtam újból az eredeti menetbe belekapatni. Becsavartam ferdén, szerencsére nem fúj ki, aztán majd valami lesz vele. Ha minden igaz úgyis hengerfejet cserélek, akkor legalább ezt is megoldom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts