norbika74 Elküldve Június15, 2014 Megoszt Elküldve Június15, 2014 Sziasztok! Lenne egy olyan problémám az autómmal ami astra f 1.6 16v hogy olyan a hangja mintha huppogna valami,gyetya most lett cserélve de a hiba most is megvan! meg még valamikor le is áll az autó és újraindítom akkor megy ugyanúgy! Mi lehet a gond? Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június15, 2014 Megoszt Elküldve Június15, 2014 Sziasztok! Lenne egy olyan problémám az autómmal ami astra f 1.6 16v hogy olyan a hangja mintha huppogna valami,gyetya most lett cserélve de a hiba most is megvan! meg még valamikor le is áll az autó és újraindítom akkor megy ugyanúgy! Mi lehet a gond? Köszi a választ! Hát, szerintem még nem született meg az az ember aki ez alapján pontos diagnózist állapítt meg, valaki hallgassa meg aki ért hozzá. :icon1: Hibakód nincs eltárolva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiscobiii Elküldve Június15, 2014 Megoszt Elküldve Június15, 2014 Igen: 0 fok : 4.8-6.6 Kohm20 fok : 2.2-2.8 Kohm40 fok : 1.0-1.4 Kohm80 fok : 270-380 ohm Persze némi eltérés lehet, de ha nagyon más az ellenállás érték, akkor rosszul állítja a be a benzin -levegő keveréket. Kisebb eltéréssel, de jók az értékek. Szóval most még tippelgetek, hogy mitől van, hogy melegen nagyobb gázfröccsre és tartos menet után egyszerüen lefullad az autó, majd 1-2 indítás után áll csak fel stabilan az alapjárat, amíg az előzőleg elhangzottak egyike nem lép fel. Készítek videót és megmutatom. üdv addig is Link to comment Megosztás: More sharing options...
barics Elküldve Június16, 2014 Megoszt Elküldve Június16, 2014 Szelepfedélnél nem kell nyomaték, érzéssel. Amúgy meg belülről kifelé haladunk, középről kezdve. Hogyne lenne nyomaték előírás, 8nm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Június17, 2014 Megoszt Elküldve Június17, 2014 Sziasztok! Kuplung csere előtt állok, az autó egy Opel Astra 1.6 16V 1997 X16XEL lenne. A kuplung eléggé kopott az autóban 147.500Km-van lehet hogy még a gyári van benne? Eléggé kopott már, a szerelő kipróbálta hogy felakasztott kézinél gázadással le tudja-e fullasztani a motort, hát nem! Honnan tudom hogy 200 vagy 205mm-es kuplung kell-e bele? Az Unixnál két féle van a szettben. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2014 Megoszt Elküldve Június17, 2014 Sziasztok! Kuplung csere előtt állok, az autó egy Opel Astra 1.6 16V 1997 X16XEL lenne. A kuplung eléggé kopott az autóban 147.500Km-van lehet hogy még a gyári van benne? Eléggé kopott már, a szerelő kipróbálta hogy felakasztott kézinél gázadással le tudja-e fullasztani a motort, hát nem! Honnan tudom hogy 200 vagy 205mm-es kuplung kell-e bele? Az Unixnál két féle van a szettben. Előre is köszönöm! Hátőőő, mennyire bízol a szerelőben, illetve volt neked gondod a kuplungal? Én is tudok úgy játszani vele, hogy nem fullad le a motor mert nem nyomom ki teljesen. :D A nagykönyv szerinti ellenőrzés: kézifék be, kutyát-macskát nagymamit eltávolítani a kocsi orra elől, felpörgetni a motort úgy 3000-ig és 3-ban lelépni a kuplungról. Ha a motor egyből lefullad akkor jó. Akkor szokták cserélni ha a szegecsek már majdnem kilógnak a kopófelületre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Június17, 2014 Megoszt Elküldve Június17, 2014 Volt bajom a ktplunggal, elindulásnál hosszan csúszik, 2. ban is csúszik. Szóval érezhető hogy kopott emdelkedőn is csak csúszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2014 Megoszt Elküldve Június17, 2014 Volt bajom a ktplunggal, elindulásnál hosszan csúszik, 2. ban is csúszik. Szóval érezhető hogy kopott emdelkedőn is csak csúszik. Akkor tényleg megérett a cserére. :rolleyes: Neked a pedál nem állt magasan az utóbbi időben? Nekem már annyira fent van alapból hogy szinte a térdem a kormánynál van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Június17, 2014 Megoszt Elküldve Június17, 2014 Akkor tényleg megérett a cserére. :rolleyes: Neked a pedál nem állt magasan az utóbbi időben? Nekem már annyira fent van alapból hogy szinte a térdem a kormánynál van. De nekem is fönn van a pedál, a fékhez képest föntebb van a gázhoz meg :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 De nekem is fönn van a pedál, a fékhez képest föntebb van a gázhoz meg :-) Alapból feljebb kell lennie, de nem mindegy mennyire. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 Alapból feljebb kell lennie, de nem mindegy mennyire. :rolleyes: A motortérben lehet állítani a bovdenen, a pedál magasságot tudod állítani. Kuplung cserénel ugye leveszik a váltót a motorról, mit kellekötni róla? Féltengelyek? Váltórudazat? Gondolom a váltó olaj is elfolyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelesjocco Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 Sziasztok! Kuplung csere előtt állok, az autó egy Opel Astra 1.6 16V 1997 X16XEL lenne. A kuplung eléggé kopott az autóban 147.500Km-van lehet hogy még a gyári van benne? Eléggé kopott már, a szerelő kipróbálta hogy felakasztott kézinél gázadással le tudja-e fullasztani a motort, hát nem! Honnan tudom hogy 200 vagy 205mm-es kuplung kell-e bele? Az Unixnál két féle van a szettben. Előre is köszönöm! Ha véletlen nem lenne jó bele a "hozzávaló" kuplung szerkezet akkor az 1.7 diselét nézd meg! saját tapasztalat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 Sziasztok F astránál jellemzően melyik motortartóbak szokott legelöbb tönkremenni? 270.000 km van benne. C16nz Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 Sziasztok F astránál jellemzően melyik motortartóbak szokott legelöbb tönkremenni? 270.000 km van benne. C16nz Talán a hátsó ahogy billeg a motor, ugye az a váltótartó bak. De ha aláfekszel és emelgeted a motort úgyis látszik melyik mozog nagyon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 Alapból feljebb kell lennie, de nem mindegy mennyire. :rolleyes: Nos van egy érdekes fejlemény a kuplung ügyben, úgy vettem az autót, hogy a pedál nagyjából úgy állt ahogy eddig, ma egy ismerős ránézett és érdekesnek találta, hogy elindulásnál csúszik, kopott kuplung 4. és 5.-ben szokott megcsúszni. Elmentem egy kicsit dombos helyre, nem csúszott (érdekes módon) egyesben mentem fölfelé kapart mint az őrült, de nem csúszott, kipróbáltam a gyári kuplung ellenőrést is (kézifék behúzva 3. ban kuplung föl, ha lefullad az autó akkor minden oké, ezen a teszten is átment). Majd vissza az ismerőshöz, állított a kuplung bovdenen, így a pedál útja rövidebb lett a probléma megszűnt. Azt mondta hogy folyamatosan picit csúszott avval a beállítással a kuplungom. Így sokkal rövidebb a pedálút és taposni kell főleg hátramenetnél a kuplungot.. jó ez így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 Nos van egy érdekes fejlemény a kuplung ügyben, úgy vettem az autót, hogy a pedál nagyjából úgy állt ahogy eddig, ma egy ismerős ránézett és érdekesnek találta, hogy elindulásnál csúszik, kopott kuplung 4. és 5.-ben szokott megcsúszni. Elmentem egy kicsit dombos helyre, nem csúszott (érdekes módon) egyesben mentem fölfelé kapart mint az őrült, de nem csúszott, kipróbáltam a gyári kuplung ellenőrést is (kézifék behúzva 3. ban kuplung föl, ha lefullad az autó akkor minden oké, ezen a teszten is átment). Majd vissza az ismerőshöz, állított a kuplung bovdenen, így a pedál útja rövidebb lett a probléma megszűnt. Azt mondta hogy folyamatosan picit csúszott avval a beállítással a kuplungom. Így sokkal rövidebb a pedálút és taposni kell főleg hátramenetnél a kuplungot.. jó ez így? Ha beállítással megszünt a probléma akkor jó, a csúszó kuplungot elég hamar észrevenni (de inkább 1-2-ben amikor még jobban húz a motor) ha a napi normál használatkor nincs gondod vele akkor ennyi volt. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 Nos van egy érdekes fejlemény a kuplung ügyben, úgy vettem az autót, hogy a pedál nagyjából úgy állt ahogy eddig, ma egy ismerős ránézett és érdekesnek találta, hogy elindulásnál csúszik, kopott kuplung 4. és 5.-ben szokott megcsúszni. Elmentem egy kicsit dombos helyre, nem csúszott (érdekes módon) egyesben mentem fölfelé kapart mint az őrült, de nem csúszott, kipróbáltam a gyári kuplung ellenőrést is (kézifék behúzva 3. ban kuplung föl, ha lefullad az autó akkor minden oké, ezen a teszten is átment). Majd vissza az ismerőshöz, állított a kuplung bovdenen, így a pedál útja rövidebb lett a probléma megszűnt. Azt mondta hogy folyamatosan picit csúszott avval a beállítással a kuplungom. Így sokkal rövidebb a pedálút és taposni kell főleg hátramenetnél a kuplungot.. jó ez így? http://www.opelforum.hu/topic/357-sebessegvalto/page-183#entry865059 ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 http://www.opelforum.hu/topic/357-sebessegvalto/page-183#entry865059 ;) Köszönöm szépen! Honlap megmérem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 Ha beállítással megszünt a probléma akkor jó, a csúszó kuplungot elég hamar észrevenni (de inkább 1-2-ben amikor még jobban húz a motor) ha a napi normál használatkor nincs gondod vele akkor ennyi volt. :icon1: Nagyon úgy tűnik hogy jó lett! Mondtam itt egy autószerelőnek a problémámat, azt mondta, hogy 4. és 5.-ben szokott kopott kuplunggal csúszni gyorsításkor, de nekem 4.-ben 110nél sem csúszott meg, jónak kell lennie. :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mohi99 Elküldve Június18, 2014 Megoszt Elküldve Június18, 2014 (edited) Hali olyan kérdésem van hogy a x20xev elbír 0.5 bár töltést nagyobb átalakítás nélkül ?(kovácsolt cumók) meg ha igen dízel turbó jó neki ? Módosítva Június18, 2014 : mohi99 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június19, 2014 Megoszt Elküldve Június19, 2014 Hali olyan kérdésem van hogy a x20xev elbír 0.5 bár töltést nagyobb átalakítás nélkül ?(kovácsolt cumók) meg ha igen dízel turbó jó neki ? Turbós motoroknál alapból csökkentik a kompressziót ha jól sejtem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Victor75 Elküldve Június19, 2014 Megoszt Elküldve Június19, 2014 Sziasztok! Kopott olajszivattyú okozhatja, hogy így a meleg megérkeztével 1500-2000 között csörög a motor? Valamint városban , mikor közeleg a mutató a 100-ashoz, akkor alapjáraton, elkezd pislákolni az olajnyomásjelző lámpa. Olaj friss van benne, Unix-os 10W-40-es Meisterteile. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június19, 2014 Megoszt Elküldve Június19, 2014 Szivattyú is, meg a unixos olaj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Victor75 Elküldve Június19, 2014 Megoszt Elküldve Június19, 2014 Szivattyú is, meg a unixos olaj... Az olajos fórumban nem írtak rosszat erről az olajról :-( . A csörgést meg már 1-2 kilométer után hallom, nem is kell hozzá forró motor, és akkor még az olajnyomás is rendben van.Gondolom a hirdotőkék sem működnek rendesen, ha nincs megfelelő olajnyomás. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június19, 2014 Megoszt Elküldve Június19, 2014 Az olajos fórumban nem írtak rosszat erről az olajról :-( . A csörgést meg már 1-2 kilométer után hallom, nem is kell hozzá forró motor, és akkor még az olajnyomás is rendben van.Gondolom a hirdotőkék sem működnek rendesen, ha nincs megfelelő olajnyomás. Megnézheted a nyomásszabályzót is (ha le van engedve az olaj) hátha visszenged, valami kosz odakerült és kitámaszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts