Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

hali! a párban járó hengerek: 1-4, 2-3. az 1-es henger ugyanakkor kap szikrát mint a 4-es, valamint a 2-es a 3-al egyidöben. a 2-esét ne cseréld fel a 4-essel mert nem az a párja. ha nem megy a 2es henger a trafó(gyújtásmodul) hibája miatt (a gyertyák és kábelek jók) akkor a 3-as henger se menne mivel közös a trafójuk. ha ezt a két kábelt (2 és 3) felcseréled és a hiba átvándorol a 3ashoz akkor a kábel rossz. a trafóban igy vannak fentröl lefelé a kábelek: 1,4,2,3. ha itt felcseréled a kábeleket ilyen sorrendre: 4,1,3,2 ugyanazt kapod: minden tökéletesen müködik, ez amiatt van hogy a párban járó hengerek ugyanakkor kapnak szikrát ugyhogy mindegy a sorrendje.

ha gyertya és kábel cserével is marad a hiba a 2-esben akkor mechanikai probléma: nem jól záró szelep(ek) 4db is van

Szia,

köszönöm a részletes választ.

Kábel csak műszerrel mértem (jóna tűnt), gyertyát és gyertyapipát cseréltem.Amit írsz az alapján csak kábel probléma derül ki (másképp nem tudom felcserélni a kábel hossza miatt).

Viszont ha mechanikai probléma van akkor az a kompresszió mérésnél kiderül ?!

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Szia,

köszönöm a részletes választ.

Kábel csak műszerrel mértem (jóna tűnt), gyertyát és gyertyapipát cseréltem.Amit írsz az alapján csak kábel probléma derül ki (másképp nem tudom felcserélni a kábel hossza miatt).

Viszont ha mechanikai probléma van akkor az a kompresszió mérésnél kiderül ?!

Köszönöm

azt hittem 16szelepes a tiéd azért irtam 4 szelepet de most látom c16nz-d van? akkor csak 2 van :)

ha a kábeleknél a legrövidebb kb.5-6kohm, a leghosszabb kb.8-9 körül volt a köztes hosszuak pedig ezek között akkor elvileg jók. de nem biztos. ha mérés közben elkezded lassan mozgatni hajlitgatni a kábeleket és nagyobb értéket ir ki akkor szakadás féle van benne valahol. meghát a mérés nem mutatja ki a szigetelés repedést, járó motornál lehet látni vaksötétben ha kihúz a szikra máshol. de van olyan is hogy alapjáraton vagy ha kicsit felpörgeted még eljut a szikra, menetközbe terhelésnél meg hamarabb kijut. szoval becsapós tud lenni.

a kompresziómérés is olyan hogy vagy kimutatja vagy nem, sajna nem 100%os. mert ha pl:elhajlott egy szelep vagy letört belöle azt tuti mutatja a müszer. de ha csak lerakódás miatt nem mindig tud jól lezárni és mondjuk olyat csinál hogy 15-ször jól zár utána meg 3-szor nem, aztán megint 10-szer jól stb. ha pont akkor mértek amikor a jól záró szakasz van azt mutatja a müszer hogy megfelelö a kompr. ha kevés lesz a végnyomás ebben a hengerben hengerfej le, ha szemre nem látszik hajlás,törés a szelepeket lekell nyomkodni megnézni mi van a fészkénél, a szelep tányéron körbe, esetleg fejjel lefele forditva a hf-t benzinnel tele öntve az égésteret figyelni szökik e a benzin, ha igen lefolyik mert nem jó a zárás (vagy csak elpárolog mert meleg van :) ) de csinálhatsz olajcserét, a régi olajba motortisztitót pl: wynn's motorcleanar-t öntve kerülni egy jó nagyot vele kb15km-t, ez feloldja elvileg a lerakódott dzsuvát, aztán friss olaj bele.

Link to comment
Megosztás:

azt hittem 16szelepes a tiéd azért irtam 4 szelepet de most látom c16nz-d van? akkor csak 2 van :)

ha a kábeleknél a legrövidebb kb.5-6kohm, a leghosszabb kb.8-9 körül volt a köztes hosszuak pedig ezek között akkor elvileg jók. de nem biztos. ha mérés közben elkezded lassan mozgatni hajlitgatni a kábeleket és nagyobb értéket ir ki akkor szakadás féle van benne valahol. meghát a mérés nem mutatja ki a szigetelés repedést, járó motornál lehet látni vaksötétben ha kihúz a szikra máshol. de van olyan is hogy alapjáraton vagy ha kicsit felpörgeted még eljut a szikra, menetközbe terhelésnél meg hamarabb kijut. szoval becsapós tud lenni.

a kompresziómérés is olyan hogy vagy kimutatja vagy nem, sajna nem 100%os. mert ha pl:elhajlott egy szelep vagy letört belöle azt tuti mutatja a müszer. de ha csak lerakódás miatt nem mindig tud jól lezárni és mondjuk olyat csinál hogy 15-ször jól zár utána meg 3-szor nem, aztán megint 10-szer jól stb. ha pont akkor mértek amikor a jól záró szakasz van azt mutatja a müszer hogy megfelelö a kompr. ha kevés lesz a végnyomás ebben a hengerben hengerfej le, ha szemre nem látszik hajlás,törés a szelepeket lekell nyomkodni megnézni mi van a fészkénél, a szelep tányéron körbe, esetleg fejjel lefele forditva a hf-t benzinnel tele öntve az égésteret figyelni szökik e a benzin, ha igen lefolyik mert nem jó a zárás (vagy csak elpárolog mert meleg van :) ) de csinálhatsz olajcserét, a régi olajba motortisztitót pl: wynn's motorcleanar-t öntve kerülni egy jó nagyot vele kb15km-t, ez feloldja elvileg a lerakódott dzsuvát, aztán friss olaj bele.

Szia,

ismét köszi a részletes választ:) X14XE-m van tehát hengerenként 4 szelep:)

Mértem a gyújtótábel ellenállását és 7kohm körül volt tehát a leírásodnak megfelel. (második henger)

Megpróbálom mérés közben hajtogatni. Legjobb lenne ha fel lehetne cserélni. De csak akkor lehet ha a hengereket egymással fel lehet cserélni. másképp nem lehet a hossza miatt.

Az olajos dolgot megpróbálom mert amúgy is aktuális az olajcsere.

Egyenlőre köszi.

Link to comment
Megosztás:

nekem is x14xe van. ugy rémlik a 2-es és 3-as kábel szinte ugyanolyan hosszu a 3as talán egy kicsivel rövidebb? ezt a kettöt probáld megcserélni.

Szia,

ismét köszi a részletes választ:) X14XE-m van tehát hengerenként 4 szelep:)

Mértem a gyújtótábel ellenállását és 7kohm körül volt tehát a leírásodnak megfelel. (második henger)

Megpróbálom mérés közben hajtogatni. Legjobb lenne ha fel lehetne cserélni. De csak akkor lehet ha a hengereket egymással fel lehet cserélni. másképp nem lehet a hossza miatt.

Az olajos dolgot megpróbálom mert amúgy is aktuális az olajcsere.

Egyenlőre köszi.

Link to comment
Megosztás:

nekem is x14xe van. ugy rémlik a 2-es és 3-as kábel szinte ugyanolyan hosszu a 3as talán egy kicsivel rövidebb? ezt a kettöt probáld megcserélni.

Szia,

ismét köszi a részletes választ:) X14XE-m van tehát hengerenként 4 szelep:)

Mértem a gyújtótábel ellenállását és 7kohm körül volt tehát a leírásodnak megfelel. (második henger)

Megpróbálom mérés közben hajtogatni. Legjobb lenne ha fel lehetne cserélni. De csak akkor lehet ha a hengereket egymással fel lehet cserélni. másképp nem lehet a hossza miatt.

Az olajos dolgot megpróbálom mert amúgy is aktuális az olajcsere.

Egyenlőre köszi.

Szia,

mentem vele tegnap 160km-t, (100 autopálya többi lakott területen kívül) és most tökéletes. (kicsit mentem vele városba).

Ezt már máskor is észrevettem de mostmár biztos, hogy ettől jó egy darabig. Szóval nem gyújtás szerintem hanem esetleg a szelep koszolódás lehet ami most a hosszabb úton esetleg kicsit helyrejött.

Akkor milyen adalékot javasolsz? A 15-20km-ert egyszerre menjek vele? Városba vagy városon kívül?

Olvastam ilyenről: Valvoline Engine Flush. Ennél azt írják, hogy 5 percig kell járatni alapjáraton, nem is szabad pörgetni.

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Szia,

mentem vele tegnap 160km-t, (100 autopálya többi lakott területen kívül) és most tökéletes. (kicsit mentem vele városba).

Ezt már máskor is észrevettem de mostmár biztos, hogy ettől jó egy darabig. Szóval nem gyújtás szerintem hanem esetleg a szelep koszolódás lehet ami most a hosszabb úton esetleg kicsit helyrejött.

Akkor milyen adalékot javasolsz? A 15-20km-ert egyszerre menjek vele? Városba vagy városon kívül?

Olvastam ilyenről: Valvoline Engine Flush. Ennél azt írják, hogy 5 percig kell járatni alapjáraton, nem is szabad pörgetni.

Köszönöm

ha hosszabb kocsikázás után problémamentes egy darabig szinte biztosra veheted hogy szelep baj. kitisztult a rendszer a huzamos meleg állapottól. ha megint csak kis távokat mész egy idö múlva megint bekormosodik az egész. mondjuk én is föleg kicsiket megyek mégse szokott ilyen gondom lenni, talán nálad mégse jó teljesen valami hogy jelentkezik ez a gond.

igazából szerintem tök mindegy milyet teszel bele, ha motortisztitót veszel, ugyanazt csinálja mind. csak azért a wynnst irtam mert én azt szoktam használni. ennél egyszerre kell levinni 15km-t, és mindegy hogyan, pörgetheted is. ha a valvoline azt irja 5p elég és nem szabad pörgetni akkor ugy csináld. meghát ecotec lévén a legtöbb eszi az olajat, mondjuk az enyém semennyire, a tiéd? ha rendesen eszi nem ártana ha olajteknö levesz, jól kitakarit, jó sok törlöpapir, féktisztitó, csiszolopapirral fémtisztára csiszolhatod, de szedd szét a teknöt is, mert 2 lemezt kikell csavarozni belöle azokat is jól takarit,csiszol. az olajpumpa szüröjét is lecsavarhatod a blokkrol és jól át kell mosni valami vegyszerrel. a kartercsövekkel is megjátszhatod ezt, föleg az a szép vastag ami a szelepfedélbe csatlakozik a Dis mellett, a másik vége az öninditó mögött van a blokkon. lekell venni az öninditót és csak ugy tudsz a csöhöz vagyis a csavarjaihoz hozzá férni. jól át kell mosni mert tele van vizes olajjal meg koksz darabokkal. nem kis meló, de megéri mert tiszta lesz a rendszer, a friss olaj is késöbb dzsuvásodik be. ha meg az aktivszén tartályod is szét van esve de még nem dugult el teljesen a vákumcsöve a motor szipkázza kifele a széndarabokat (ha még van a tartályban) amik az égéstérben ujabb lerakodást csinálnak.

Link to comment
Megosztás:

Nem eszi az olajat egyáltalán. Furcsának is tartom a gyári adatot. Nekem egy olajcsere ciklus alatt max fél litert eszik meg. Igaz kb . két éve volt egy szelep törés akkor fel lett újítva a motor ( szelepszar szimeringek cserélve lettek, hidrotoke takarítás stb. akkor ki is lettek takaritva az altalad leírt dolgok nagy része ) Az olajjal tisztitast megcsinalom jövőhéten aztán meglatom a többit

Link to comment
Megosztás:

Nem eszi az olajat egyáltalán. Furcsának is tartom a gyári adatot. Nekem egy olajcsere ciklus alatt max fél litert eszik meg. Igaz kb . két éve volt egy szelep törés akkor fel lett újítva a motor ( szelepszar szimeringek cserélve lettek, hidrotoke takarítás stb. akkor ki is lettek takaritva az altalad leírt dolgok nagy része ) Az olajjal tisztitast megcsinalom jövőhéten aztán meglatom a többit

hát igen a gyári adat elég sokat ir ha jól emlékszek valami 1l/1000km talán vagy csak 0.5l?

egy probát megér az a tisztitás.

viszont van nekem is gondom. 4 éve van meg a verda, csak nyáron szokta csinálni. napi elsö hideginditás (vagy akár napközben is ha teljesen kihült) ugye a motor höfoka egyezik a kintivel, motor beindul, ford. kb1300, hirtelen leesik 800ra elkezd fulladozni és egy pillanat alatt felugrik 1300ra, kis idö múlva megint 800ra le, és megint föl 1300ra. ezt az ingázást talán 3-szor eljátsza és csak utána marad meg, inditástól számitva 1 percen belül zajlik le az egész. ha rögtön indulok vele akkor is játsza ezt a fojtás dolgot, mert nyomom a gázt és a kocsi elkezd lassulni, de utána észbe kap. op-commal ránéztem és az elögyujtásom kinlódik, amikor ez a fordulat esés van az elögyujtás átmegy utógyujtásba! 10-15fokkal a felsö holtpont után gyujt. pedig kb ennyivel kéne csak a holtpont elött gyujtani. agyalok hogy mitöl lehet de fogalmam sincs. meghát se télen se az átmeneti évszakokban nem csinálja ezt, a multkor 15fokos volt a viz, 30fokig hagytam melegedni és rendben volt a gyújtás. most meg kb 23fokrol indult és rögtön eltolódott a gyújtás. szoval nem lehet azt mondani hogy csak egy hömérséklet tartományban rossz.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ugyanezt csinálja, és nálam is inkább melegebb időben. Beindítom, 1100-on pörög, majd kezdi ejtegetni a fordulatot, aztán mintha ki-kihagyna egy-egy henger, és vagy addig szórakozik amíg lefullad, vagy elkezd 2000-res fordulaton bőgni a motor, majd kb 20mp után visszaáll stabil 8-900-as alapjáratra, és onnantól kezdve semmi gond. Kivédeni úgy tudom, hogyha indítás után nyomok 1-2 kövér gázfröccsöt, akkor szép lassan visszaejti a fordulatot és nem szórakozik. Ha csak kicsi gázt adok, akkor jön a 2000-ren ordítós téma, ha próbálok egyenletes gázt tartani, akkor egy ideig olyan, mintha nem is reagálna a pedálra, csak később szedi össze magát és pörög fel. Ha elindulok úgy, hogy nem vártam meg, hogy visszaejtse 2000-ről az alapjáratot, akkor a következő megállásnál (pl kereszteződés) megint pörög egy darabig, majd visszaáll normálisra.
Furcsamód, ha indítás után rögtön átváltok lpgre, akkor nem csinálja ezt, pedig a gyújtást akkor is rakosgatná ide-oda (ha az a kínja egyáltalán).

Módosítva : Bundee
Link to comment
Megosztás:

Most lett vákuum impregnálva a jeladóteki, azmeg örökélet+40nap. Az érdekes az, hogy nem minden indításnál csinálja,hanem teljesen véletlenszerűen. És csak közvetlen indítás után jelentkezik, utána sosem. Lpg-vel szintúgy hibátlan.
Inkább olyasmire gyanakszom, hogy nem elég meleg a lambda szonda, viszont az ecu már használná a jelet, és emiatt van galiba. A lambda integrátort mondjuk kitudja villogni menet közben is, viszont a többi élőadatot az NZ-ből nem egyszerű kinyerni. Egy szkóp jó volna ilyenkor :D

Nekem az nz akkor csinált ilyeneket, mikor döglődött a gyújtáselosztóban az induktív tekercs. Mondjuk beletelt másfél évébe mire végleg meghótt.

Meg olyankor random eltűnt az alapjárat is. Városban külön öröm volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap szerettem volna megnézni az autómat (X16XEL) a számítógépes diagnosztikával, de ez sajna nem jött össze, az alábbi hibaüzeneteket kaptam:
https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359288627698898

https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359287691083538
https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359289449929474

Mi lehet a hiba oka? Próbáltak 2 kábellel, a hiba ugyan ez, a kábel ezek szerint jó, ment a kölcsön kábel működik más autóval, valószínű az enyém is.

Lehet olyan, hogy az ECU meghibásodik ezen a részen, és nem lehet kapcsolatot létesíteni vele? Vagy én csinálok valamit rosszul?

Ismer valaki Miskolcon olyan embert aki rá tudna nekem nézni?

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap szerettem volna megnézni az autómat (X16XEL) a számítógépes diagnosztikával, de ez sajna nem jött össze, az alábbi hibaüzeneteket kaptam:

https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359288627698898

https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359287691083538

https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359289449929474

Mi lehet a hiba oka? Próbáltak 2 kábellel, a hiba ugyan ez, a kábel ezek szerint jó, ment a kölcsön kábel működik más autóval, valószínű az enyém is.

Lehet olyan, hogy az ECU meghibásodik ezen a részen, és nem lehet kapcsolatot létesíteni vele? Vagy én csinálok valamit rosszul?

Ismer valaki Miskolcon olyan embert aki rá tudna nekem nézni?

Előre is köszönöm!

olyan nem igazán van hogy az ECU nem akar kommunikálni. az a kék szinü interfész mi lenne vag-com vagy valami univerzális? az op-com program ha jól tudom csak a saját interfészével jó, amit kiirt az elsö képen hogy csatlakoztassa az interfészt mert nem található. ha te nem op-com interfészt használsz talán nem müködik vele a progi. a 3. képen szintén ilyesmit ir hogy hardver (interf.) nem található, valószinü az autoscanner se jó hozzá.

milyen kocsin probáltad ki? ugyanez az interf+kábel ezekkel a progikkal ment rajta?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap szerettem volna megnézni az autómat (X16XEL) a számítógépes diagnosztikával, de ez sajna nem jött össze, az alábbi hibaüzeneteket kaptam:

https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359288627698898

https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359287691083538

https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359289449929474

Mi lehet a hiba oka? Próbáltak 2 kábellel, a hiba ugyan ez, a kábel ezek szerint jó, ment a kölcsön kábel működik más autóval, valószínű az enyém is.

Lehet olyan, hogy az ECU meghibásodik ezen a részen, és nem lehet kapcsolatot létesíteni vele? Vagy én csinálok valamit rosszul?

Ismer valaki Miskolcon olyan embert aki rá tudna nekem nézni?

Előre is köszönöm!

OBD, vagy OBD II kompatibilis a cuccod???

Link to comment
Megosztás:

Aktiváltad magát a hardvert a programban? Mert különben nem fog működni! Illetve ha nem eredeti opcom hanem kínai, akkor csak a kínai programjával fog rendesen működni!
Ezt a motorvezérlőt 100% viszi az opcom bármelyik verziója.

Sziasztok!

Tegnap szerettem volna megnézni az autómat (X16XEL) a számítógépes diagnosztikával, de ez sajna nem jött össze, az alábbi hibaüzeneteket kaptam:
https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359288627698898

https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359287691083538
https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6017359289449929474

Mi lehet a hiba oka? Próbáltak 2 kábellel, a hiba ugyan ez, a kábel ezek szerint jó, ment a kölcsön kábel működik más autóval, valószínű az enyém is.

Lehet olyan, hogy az ECU meghibásodik ezen a részen, és nem lehet kapcsolatot létesíteni vele? Vagy én csinálok valamit rosszul?

Ismer valaki Miskolcon olyan embert aki rá tudna nekem nézni?

Előre is köszönöm!

Módosítva : Bundee
Link to comment
Megosztás:

olyan nem igazán van hogy az ECU nem akar kommunikálni. az a kék szinü interfész mi lenne vag-com vagy valami univerzális? az op-com program ha jól tudom csak a saját interfészével jó, amit kiirt az elsö képen hogy csatlakoztassa az interfészt mert nem található. ha te nem op-com interfészt használsz talán nem müködik vele a progi. a 3. képen szintén ilyesmit ir hogy hardver (interf.) nem található, valószinü az autoscanner se jó hozzá.

milyen kocsin probáltad ki? ugyanez az interf+kábel ezekkel a progikkal ment rajta?

Szia! Köszönöm a választ. Így hirtelen nem tudom hogy univerzális e később megírom. A kölcsön kábelt egy Skoda Octavia val használják.
Link to comment
Megosztás:

Aktiváltad magát a hardvert a programban? Mert különben nem fog működni! Illetve ha nem eredeti opcom hanem kínai, akkor csak a kínai programjával fog rendesen működni!

Ezt a motorvezérlőt 100% viszi az opcom bármelyik verziója.

Ezt az aktiválást hogyan kell végezni? Valószínű hogy kínai mert ebayes a cucc.
Link to comment
Megosztás:

Aktiváltad magát a hardvert a programban? Mert különben nem fog működni! Illetve ha nem eredeti opcom hanem kínai, akkor csak a kínai programjával fog rendesen működni!

Ezt a motorvezérlőt 100% viszi az opcom bármelyik verziója.

Ezt az aktiválást hogyan kell végezni? Valószínű hogy kínai mert ebayes a cucc.
Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Következő a hibakódom van: Intake Air Temperature Sesnor

Azt hiszem beszívott levegő hőmérséklet érzékelő. Ezt hol találom (X14XE)? A levegőszűrőről megy egy vastag cső, abban van egy szenzor, arról lehet szó?

Annak a hibája lehet vagy lehet más is?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Következő a hibakódom van: Intake Air Temperature Sesnor

Azt hiszem beszívott levegő hőmérséklet érzékelő. Ezt hol találom (X14XE)? A levegőszűrőről megy egy vastag cső, abban van egy szenzor, arról lehet szó?

Annak a hibája lehet vagy lehet más is?

Igen, abban a vastag gumicsőben van az a szenzor.

Nincs lecsúszva ról a avezeték?Vagy esetleg nem volt lehúzva mikor indítottad? MErt ez a csuda megőrzi a hibát...jó sokáig...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy f astra c14se motorral. Valami cicereg benne amikor jár. Szerintem nem hidrotőke, a benzinhíd körül hallom az injektorok környékéről.

Menet közben lehúzgáltam sorban a csatikat a befecskendezőkről, de nem volt változás.

A benzinhíd tetején a jobb oldalon van egy "szelep" amire megy egy vákumcső jobbról és egy fém hollanderes cső balról. Úgy gondolom hogy az vezeti vissza a felesleges üzemanyagot a tankba. Olyan mintha abból jönne a cicergés. Lehetséges ez?

Feltettem egy videót, szerintem jól hallható benne.

http://auto.indavideo.hu/video/c14se_fura_hang

Tudna valaki segíteni?

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Igen, abban a vastag gumicsőben van az a szenzor.

Nincs lecsúszva ról a avezeték?Vagy esetleg nem volt lehúzva mikor indítottad? MErt ez a csuda megőrzi a hibát...jó sokáig...

Én arról a szenzorról egyszer lehúztam a kábelt miközben járt a motor valamit próbáltam. De úgy tudtam, hogy 10 sikeres indítás után törlődik a hibakód, de akkor ezek szerint nem, vagy nem mindig.

Majd a haverral egyszer kitöröltetem a hibakódot (akinek én telepítettem az Autocom-ot csak már nincs nálam a cucc :( )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Astra f nél c16nz-s motornál, hogy lehet emelni az Alapjárati fordulatszámon?

Azért érdekelne, mert meleg Alapjárati ford. szám 700-750 kb. és ezen fordulaton nagyon rázza a kasztnit, lámpákkal állva vagy bárhol elég isdegesitő....

Illetve hidegen kb 1100 a ford szám, ott is rázza a kasztnit a motor.

Mit tudok vele tenni? Mi lehet rossz?

Vagy csak állítani kell v.min?

Kábelek, gyújtás modul rögtön cserélve volt, elosztofedél facet és 3 éves kb.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.