FPepe Elküldve Május2, 2014 Elküldve Május2, 2014 komplet rendszer a katalizátor elött le lett kötve és ugyan ez a tünet nem pörög fel egyből... Sztem diag műszerrel élőadatot kéne nézni, mert így csak vaktában cserélgetsz.... próbálj szerezni kölcsönbe egy légtömegmérőt, az még gyanús nekem.
daykiller Elküldve Május3, 2014 Elküldve Május3, 2014 Sztem diag műszerrel élőadatot kéne nézni, mert így csak vaktában cserélgetsz.... próbálj szerezni kölcsönbe egy légtömegmérőt, az még gyanús nekem. Vagy előjött neki az 14XE hiba. A főtengely és a főtengelytárcsa elmozdulásos esemény...
tibi1983 Elküldve Május3, 2014 Elküldve Május3, 2014 Vagy előjött neki az 14XE hiba. A főtengely és a főtengelytárcsa elmozdulásos esemény... Map szenzor van ami let nézve de az tökéletessen megy másikkal is ugyan ez a jelenség.
zotya975 Elküldve Május3, 2014 Elküldve Május3, 2014 Map szenzor van ami let nézve de az tökéletessen megy másikkal is ugyan ez a jelenség. Arra is ránézhetsz amit Day írt a főtengelynél nincs-e elnyíródva a retesz. 1
webshark Elküldve Május3, 2014 Elküldve Május3, 2014 átnézném a kipufogó rendszert... Nálam összeomlott a hátsódob belseje, és addig, míg ki nem nyomta az üveggyapotot nem is ment... :S Most csendesebb, húz, és nincsen vele bajom... Mivel hasonló gondom van, sanszos ez is. Map szenzort még nem cseréltem (drágább). C14NZben milyen túlfogyasztás befolyásoló tényező van amit már beszéltünk: -jobb benzin (kap néha Wynn`s-t, Spurit, E85öt ) -benzinszűrő kb másfél éves -a benzinszivattyú meg egy hónapos -gumi (lesz) -csapágy (szét kell szedetnem, a kerék forog, igaz az egyik kicsit befogott felemelve) -temosztát (92es van benne) -vízhőfok jeladó ebből melyiket érdemes venni? -motorhőfok jeladó ??? A hátsó dobom nekem is úgy van meghegesztve (belül gőzöm sincsen milyen lehet)- Ferroz-t vettem, mert arra volt pénzem 5-6 éve. -Katalizátor ? leolvadás, hibás működés -lambda szonda -keverékképzés szabályzás? -főtengely retesz?? =holtpont jeladó EZT CSAK főtengely szimmeringcserénél fogom tudni megnézetni. De akkor már a kuplung is lejön..
hetyke Elküldve Május3, 2014 Elküldve Május3, 2014 Mivel hasonló gondom van, sanszos ez is. Map szenzort még nem cseréltem (drágább). C14NZben milyen túlfogyasztás befolyásoló tényező van amit már beszéltünk: -jobb benzin (kap néha Wynn`s-t, Spurit, E85öt ) -benzinszűrő kb másfél éves -a benzinszivattyú meg egy hónapos -gumi (lesz) -csapágy (szét kell szedetnem, a kerék forog, igaz az egyik kicsit befogott felemelve) -temosztát (92es van benne) -vízhőfok jeladó ebből melyiket érdemes venni? -motorhőfok jeladó ??? A hátsó dobom nekem is úgy van meghegesztve (belül gőzöm sincsen milyen lehet)- Ferroz-t vettem, mert arra volt pénzem 5-6 éve. -Katalizátor ? leolvadás, hibás működés -lambda szonda -keverékképzés szabályzás? -főtengely retesz?? =holtpont jeladó EZT CSAK főtengely szimmeringcserénél fogom tudni megnézetni. De akkor már a kuplung is lejön.. Nekem is Ferroz van...
szamár Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Sziasztok! egy kis segítségre lenne szükségem . van egy kiöregedő félben lévő F astra caravan-om . na mármost nem szeretnék rákölteni, viszont egy jobb állapotú jól jönne a munka miatt. szeretném ha kicsit erősebb lenne, viszont ugyan ilyen megbízható mint a kis 1.4-es benzines. (430e km-van benne és nem igazán hagyott cserben soha csak lomha.) van valami tippetek ,hogy milyeneket nézzek milyen motorral? előre köszönöm a válaszokat :)
FPepe Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Sziasztok! egy kis segítségre lenne szükségem . van egy kiöregedő félben lévő F astra caravan-om . na mármost nem szeretnék rákölteni, viszont egy jobb állapotú jól jönne a munka miatt. szeretném ha kicsit erősebb lenne, viszont ugyan ilyen megbízható mint a kis 1.4-es benzines. (430e km-van benne és nem igazán hagyott cserben soha csak lomha.) van valami tippetek ,hogy milyeneket nézzek milyen motorral? előre köszönöm a válaszokat :) Sztem 1.6Si. Ugyanaz az egyszerű technika, de van benne kellő erő (100LE).
zotya975 Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Sztem 1.6Si. Ugyanaz az egyszerű technika, de van benne kellő erő (100LE). Nem túl gyakori motor. :icon1:
daykiller Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Nem túl gyakori motor. :icon1: C16XE és a C16NZR a ritka. :D
zotya975 Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 C16XE és a C16NZR a ritka. :D Tuti az, mert még nem is hallottam róluk. :icon1:
szamár Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Hát most elkezdtem beleásni magam elég rendesen és találtam is pár 1.6 si-t meg megnéztem a motortípusokat és én is erre a következtetésre jutottam de azért itt csak több hozzáértő van mint én :P
zotya975 Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Hát most elkezdtem beleásni magam elég rendesen és találtam is pár 1.6 si-t meg megnéztem a motortípusokat és én is erre a következtetésre jutottam de azért itt csak több hozzáértő van mint én :P Azt hiszem amikor azt írják hogy si, az nem jelent mindíg hengerenkénti injektort ami ugye SE motorkódú. SE-t lehet találni,csak keresni kell. Lehet persze csak ritkább.
Astra F Caravan Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Hát most elkezdtem beleásni magam elég rendesen és találtam is pár 1.6 si-t meg megnéztem a motortípusokat és én is erre a következtetésre jutottam de azért itt csak több hozzáértő van mint én :P Ha elsősorban városban melóra használod akkor szerintem bőven elég az alap 1,4 60LE. Fogyasztás szempontjából is ez lenne javasolt, de ami még fontosabb, ebből lehet még találni megkíméltet, de akár újszerűt is és választék is van bőven. Ha autópályán is használni fogod akkor C14SE-t javaslom 82 LE-vel, szüleimnek is ilyen van és jól használható 130 km/h-ig. Igaz már ez is többet eszik városban mint a 60LE-s. A nagyobb teljesítményű motorok jobban mennek, de városban többet is fogyasztanak és minél nagyobb teljesítményű motort akarsz annál kisebb a választék és sajnos annál jobban le vannak amortizálódva a "gondos" tulajdonosoknak hála érte. Nagy teljesítményű motor=kockázatosabb vétel.
megadave Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Hát most elkezdtem beleásni magam elég rendesen és találtam is pár 1.6 si-t meg megnéztem a motortípusokat és én is erre a következtetésre jutottam de azért itt csak több hozzáértő van mint én :P SE-t lehet találni,csak keresni kell. Csak szólnék, hogy pont van egy eladó full felújított 16SE motoros Astrám sok-sok extrával. Képek a galériában. Ha érdekel, dobj egy PÜ-t.
zotya975 Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Ha elsősorban városban melóra használod akkor szerintem bőven elég az alap 1,4 60LE. Fogyasztás szempontjából is ez lenne javasolt, de ami még fontosabb, ebből lehet még találni megkíméltet, de akár újszerűt is és választék is van bőven. Ha autópályán is használni fogod akkor C14SE-t javaslom 82 LE-vel, szüleimnek is ilyen van és jól használható 130 km/h-ig. Igaz már ez is többet eszik városban mint a 60LE-s. A nagyobb teljesítményű motorok jobban mennek, de városban többet is fogyasztanak és minél nagyobb teljesítményű motort akarsz annál kisebb a választék és sajnos annál jobban le vannak amortizálódva a "gondos" tulajdonosoknak hála érte. Nagy teljesítményű motor=kockázatosabb vétel. Szerintem caravan esetében 60 lovas kocsit nem szabad venni, és úgy gondolom számottevően nem eszik többet a hengerenkénti.
Astra F Caravan Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Szerintem caravan esetében 60 lovas kocsit nem szabad venni, és úgy gondolom számottevően nem eszik többet a hengerenkénti. Neked mégis az van! 0,5 liter/100km a különbség papír szerint városban, de szerintem a valóságban egy kicsit több. Szerintem az állapot döntsön, ne a motorteljesítmény. Ha jó állapotú SE-t talál nyilván vegye meg azt. Ha csak városban furikázik arra írtam hogy elég lehet a 60LE is, városban nem hiszem, hogy annyira használhatatlan lenne, bár én még nem vezettem, de azt mondták ez is viszi a 130km/h-t akkor az 50-et miért ne tudná megpakolva is, na meg ebből van a legnagyobb választék.
szamár Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 hát én mentem pályán 130-at 400kg üveggel megpakolva csak épp nem 8L-et evett hanem 15-öt :D amúgy nem csak melóra használnám . csak ugyebár az a tényező is bejön , hogy kb 300 a keret rá... namármost nemtudom álmodozzak e jóállapotú 100 lovasról avagy tegyek le róla teljesen. szeretnék egy erősebb autót.... :( :D
hakapeszimaki Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 (edited) Mennyi km a gm kétpólusú gyertyák csereperiódusa x16szr-nél? Módosítva Május4, 2014 : hakapeszimaki
wookie Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Azt hiszem amikor azt írják hogy si, az nem jelent mindíg hengerenkénti injektort ami ugye SE motorkódú. Lehet persze csak ritkább. Az SI a felirat a kocsi seggén, ami amúgy az SE kódú motort jelöli. :) Ha elsősorban városban melóra használod akkor szerintem bőven elég az alap 1,4 60LE. Fogyasztás szempontjából is ez lenne javasolt, de ami még fontosabb, ebből lehet még találni megkíméltet, de akár újszerűt is és választék is van bőven. Ha autópályán is használni fogod akkor C14SE-t javaslom 82 LE-vel, szüleimnek is ilyen van és jól használható 130 km/h-ig. Igaz már ez is többet eszik városban mint a 60LE-s. A nagyobb teljesítményű motorok jobban mennek, de városban többet is fogyasztanak és minél nagyobb teljesítményű motort akarsz annál kisebb a választék és sajnos annál jobban le vannak amortizálódva a "gondos" tulajdonosoknak hála érte. Nagy teljesítményű motor=kockázatosabb vétel. Hát ezzel vitatkoznék, mert amit kismotoros astrát láttam, az eddig mind többet evett mint az 1.6,mert a kis motor nem bírja el a nagy kasznit. Főleg ha caravan, amit ugye azért vesz az ember hogy cuccoljon. Még a 100 lovas 1.6 is kevés néha egy tonna fölötti autóhoz. Mellesleg nekem mióta az SE motor van bent az NZ helyett, fél-1 literrel kevesebbet eszik az autó.
zotya975 Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Neked mégis az van! 0,5 liter/100km a különbség papír szerint városban, de szerintem a valóságban egy kicsit több. Szerintem az állapot döntsön, ne a motorteljesítmény. Ha jó állapotú SE-t talál nyilván vegye meg azt. Ha csak városban furikázik arra írtam hogy elég lehet a 60LE is, városban nem hiszem, hogy annyira használhatatlan lenne, bár én még nem vezettem, de azt mondták ez is viszi a 130km/h-t akkor az 50-et miért ne tudná megpakolva is, na meg ebből van a legnagyobb választék. Igen ilyen van, mert első autó és fogalmam sem volt hogy mekkorát kell vennem, igazából az hogy 60 ló semmit nem mondott akkor nekem. Most már tudom hogy kevés. hát én mentem pályán 130-at 400kg üveggel megpakolva csak épp nem 8L-et evett hanem 15-öt :D amúgy nem csak melóra használnám . csak ugyebár az a tényező is bejön , hogy kb 300 a keret rá... namármost nemtudom álmodozzak e jóállapotú 100 lovasról avagy tegyek le róla teljesen. szeretnék egy erősebb autót.... :( :D Ezzel is jártam sokat dolgozni volt hogy 5-en plussz csomagok, csak ugye pörgetni kell hogy menjen, például a 140-et 4.-ben 5000-es fordulatszámon viszi az más kérdés hogy ez mennyire a hosszú élet titka a motornak.
Tiu Elküldve Május4, 2014 Elküldve Május4, 2014 Mennyi km a gm kétpólusú gyertyák csereperiódusa x16szr-nél? 30.000km, de itt is kikeresheted: http://autokacik.pl/files/279586500-ServicePlan2001-2004.pdf Bosch FR78-at 60e-nél cseréltem és még nem volt semmi baja, de már nem lehet kapni. :( A kétpólusú GM-et 30e-nél ki kellett dobni, addig viszont nem volt vele gond. (hozta a kötelezőt) 1
Recommended Posts