stirlitz Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Kisblokk szívósor tömítés mennyire többször használatos? Az van ugyanis, hogy injektor csere során az injektor végén levő (c20ne befecsi) kis müanyag baszás behullott a szívócsatornába. Mondván a motor beszívni úgy sem tudja, nézzük meg mit csinál, (tudom,én vagyok a férfinemiszerv) kb a 15. másodpercben be is támasztotta a szelepet. a Tiedbe raktál c20ne injektort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Sziasztok!Aki írta (Ambrus Zsolt) a hibakiolvasós módszert azzal, hogy lehetne felvenni a kapcsolatot? Ugyanis kivillogtattam a hibakódot és a 42-es hibát dobta ki, ami a sebességérzékelő feszültség túl magas hiba. De ez nem tudom mit jelent. Esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával vagy van fogalma arról hogy mi lehet ez a hiba? Ez nem az útjeladó az óra hátuljában? Motorkód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Nem lehetne valahogyan kiszedni? Például a gyertya helyén keresztül kompreszorral megnyomatni? Bszki, hogy ez nekem nem jutott eszembe! Köszi a tippet!!! :D Nem esett be az égéstérbe, mert nem tud, csak a szelep alá szorult. De akkor ez nem is hülyeség.Gyertya ki, szelepet lenyomom, és megfújjuk. (de jó hogy be van szarva a kompresszorom is...) Aludarabbal viccesebb. :D Ne is idegesíts.... a Tiedbe raktál c20ne injektort? Igen, etanol miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Bszki, hogy ez nekem nem jutott eszembe! Köszi a tippet!!! :D Nem esett be az égéstérbe, mert nem tud, csak a szelep alá szorult. De akkor ez nem is hülyeség.Gyertya ki, szelepet lenyomom, és megfújjuk. (de jó hogy be van szarva a kompresszorom is...) Ne is idegesíts.... Igen, etanol miatt. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 ;) Úgy néz ki mintha hungarocellből lenne kifaragva a HF. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Úgy néz ki mintha hungarocellből lenne kifaragva a HF. :D Alu granulátumból van sütve. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 tényleg elég viccesen néz ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Bszki, hogy ez nekem nem jutott eszembe! Köszi a tippet!!! :D Nem esett be az égéstérbe, mert nem tud, csak a szelep alá szorult. De akkor ez nem is hülyeség.Gyertya ki, szelepet lenyomom, és megfújjuk. (de jó hogy be van szarva a kompresszorom is...) Ne is idegesíts.... Igen, etanol miatt. miért is az jó neki? több cucc megy át rajta? eredeti ECUval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Alu granulátumból van sütve. :) Aha értem, és akkor ezt nem kell polírozni vagy jól van így? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Vezérlés felújítás előtt állok és inkább még előtte kérdeznék pár dolgot, monthogy utánna vakarjam a fejem. A vezérlés felújítástól halkabb lehet a motor? Vezérműszíjból(készlet) melyiket ajánljátok? Gates, Conitech, SKF, és ezeknek mennyi a reális ára kb? Vízpumpából melyik lenne jobb? SKF, Valeo, Graf? Ezek is kb milyen árban reálisak? A motor x14nz, köszönöm előre is. Én Pont a héten, Szerdán (23.-án) cseréltettem vezérlést az Astrámban (16XEl) SKF feszítőgörgő, SKF vezetőgörgők, SKF vízpumpa, Gates szíjak, Wahler termosztát, MANN levegő, üzemanyag, olaj szűrők. Mobil 1 10W40 olaj. Úgy gondolom elég jó cuccokat rakattam bele, került amibe került... Az alkatrészek jó árasítva lettek vásárolva... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 miért is az jó neki? több cucc megy át rajta? eredeti ECUval? Igen. Az SE injektorok ~143ccm-esek, a c20ne meg ~180. Eredeti ecu. Link to comment Megosztás: More sharing options...
loksa93 Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Sziasztok! Már régebben (kb1 éve :D) kérdeztem tőletek hogy X16SZR motort hogyan lehet tuningolni hogy kicsit több lovacska legyen benne. És erre mondtátok hogy rakjak rá másik hengerfejet. Azt is mondtátok hogy melyik motorkódú hengerfejet tegyem rá, de nem találom ezt a beszélgetést :D És most itt állok még mindig egy gyári 75 lovas autóval :D Meg tudnátok mégegyszer mondani hogy milyen hengerfejet keressek? És ha veszek olyan hengerfejet akkor cserélnem kell a befecskendező rész egészét meg a kipufogót, ECU-t, gyújtást... Vagy csak felrakom a hengerfejet és jó is? Ehhez sajnos még nem értek, de szeretnék! :) Előre is köszi! Sziasztok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Sziasztok! Már régebben (kb1 éve :D) kérdeztem tőletek hogy X16SZR motort hogyan lehet tuningolni hogy kicsit több lovacska legyen benne. És erre mondtátok hogy rakjak rá másik hengerfejet. Azt is mondtátok hogy melyik motorkódú hengerfejet tegyem rá, de nem találom ezt a beszélgetést :D És most itt állok még mindig egy gyári 75 lovas autóval :D Meg tudnátok mégegyszer mondani hogy milyen hengerfejet keressek? És ha veszek olyan hengerfejet akkor cserélnem kell a befecskendező rész egészét meg a kipufogót, ECU-t, gyújtást... Vagy csak felrakom a hengerfejet és jó is? Ehhez sajnos még nem értek, de szeretnék! :) Előre is köszi! Sziasztok. C16SE amit te keresel. Arra lehet átépíteni, és akkor lesz kb 100ló. De mivel a tiedben nem olyan dugók vannak, ezért csak kb. http://napivuki.blog.hu/2012/04/15/agyalas_9 http://napivuki.blog.hu/2012/05/15/c16nz_c16se_atepites 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Sziasztok. Szerintetek mitől lehet, hogy csak hidegen astra c16nz motoros rázza eléggé az autót? Ahogy elkezd melegedni elhagyja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Sziasztok. Szerintetek mitől lehet, hogy csak hidegen astra c16nz motoros rázza eléggé az autót? Ahogy elkezd melegedni elhagyja. Google fordító??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
loksa93 Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 C16SE amit te keresel. Arra lehet átépíteni, és akkor lesz kb 100ló. De mivel a tiedben nem olyan dugók vannak, ezért csak kb. http://napivuki.blog.hu/2012/04/15/agyalas_9 http://napivuki.blog.hu/2012/05/15/c16nz_c16se_atepites Köszi! Akkor egyenlőre még mindig marad így... Ez még túl nagy falat lenne. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Sziasztok. Szerintetek mitől lehet, hogy csak hidegen astra c16nz motoros rázza eléggé az autót? Ahogy elkezd melegedni elhagyja. jár mindegyik henger mikor ráz? vagy belekötötted a 230at.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Sziasztok. Szerintetek mitől lehet, hogy csak hidegen astra c16nz motoros rázza eléggé az autót? Ahogy elkezd melegedni elhagyja. jár mindegyik henger mikor ráz? vagy belekötötted a 230at.... Könnyen lehet hogy nem jár egy henger, le kell húzkodni egyenként a pipákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 jár mindegyik henger mikor ráz? vagy belekötötted a 230at.... Szia. Mitől nem járhat? Vegyem le pipákat mikor rázza magát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 Szia. Mitől nem járhat? Vegyem le pipákat mikor rázza magát? Mivel ez központi befecskendezős és a mwechanikai gondot is elvethetjük, mert az nem szűnik meg, valószinűleg a gyujtással lesz gond. Ha elosztó-rotoros, akkor lehet csak sima páralecspódás, miután kiszárad az elosztó, ez megszűnik. Lehet még gyertyakábel, gyertya hiba. Ha egyenként lehúzkodod a pipákat amikor rázkódik meg tudod találni melyik hengerrel van a gond, ugye akkor nem változik a motor hangja ha a nem járó hengerről húzod le a pipát. A gyertyakábeleket ellenőrizheted úgy, hogy rákötsz egy drótot a karosszériára, és sötétben amikor jár a motor végighúzod a végét a gyertyakábelek mellett, ha átugrik valahol szikra akkor a kábel átüt. Gyárilag a kábeleknek 3-20Kohmosnak kell lenniük, ezt is ki lehet mérni multiméterrel. Ha megvan melyik henger rosszalkodik, akkor lehet csereberélni is a gyertyákat megnézni nem "vándorol-e" a hiba.De ha mostanában nem volt cserélve akkor lehet mindet. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 sziasztok! tud valaki segiteni abban hogy milyen "interfészt"? vegyek ami jó az opelomba, ugye ez az amit a diagcsatiba dugok és usb-n kötöm a gépre, amin egy programmal pl:élő adatot tudok olvasni? a kocsi astra f 1.4 16V X14XE '98. nézegettem a neten de nem vagyok biztos benne melyik jó ehhez az évjárathoz és nem akarok potyára venni egy 10-20 ezres tételt. ha valaki tud mondani nekem olyat ami szerinte biztos jó az enyémhez annak hálás lennék. köszi a segitségeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Április27, 2014 Megoszt Elküldve Április27, 2014 ja még annyit hogy kaptam kölcsönbe elm327 mini bluetooth adaptert de nem müködik sem az én kocsimban sem egy '96-os swiftben sem. azt olvastam erröl hogy csak a 2001 vagy 2002 utániakon müködik Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Április28, 2014 Megoszt Elküldve Április28, 2014 Ilyen diagnosztikai kábelt vettem az ebayen 4ezer párszáz forintért. Még kb 2 hét még ideér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Április28, 2014 Megoszt Elküldve Április28, 2014 sziasztok! tud valaki segiteni abban hogy milyen "interfészt"? vegyek ami jó az opelomba, ugye ez az amit a diagcsatiba dugok és usb-n kötöm a gépre, amin egy programmal pl:élő adatot tudok olvasni? a kocsi astra f 1.4 16V X14XE '98. nézegettem a neten de nem vagyok biztos benne melyik jó ehhez az évjárathoz és nem akarok potyára venni egy 10-20 ezres tételt. ha valaki tud mondani nekem olyat ami szerinte biztos jó az enyémhez annak hálás lennék. köszi a segitségeket! OP-COM ebayről, nekem is az van és kezeli a 94-es NZ-met, illetve a J Astrat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Április28, 2014 Megoszt Elküldve Április28, 2014 OP-COM ebayről, nekem is az van és kezeli a 94-es NZ-met, illetve a J Astrat is. köszi! obd2-t is olvas ugye? mennyiért találtad ezt az OP-Com-ot? ezt ugye usb-n tudom a gépbe kötni vagy androidos mobilhoz is jó? akármilyen progival lehet használni? élö adatot meg lambdát is tudok olvasni vele nemcsak hibakódot? köszi a segitséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts