Tóth Balázs Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Vezérlés felújítás előtt állok és inkább még előtte kérdeznék pár dolgot, monthogy utánna vakarjam a fejem. A vezérlés felújítástól halkabb lehet a motor? Vezérműszíjból(készlet) melyiket ajánljátok? Gates, Conitech, SKF, és ezeknek mennyi a reális ára kb? Vízpumpából melyik lenne jobb? SKF, Valeo, Graf? Ezek is kb milyen árban reálisak? A motor x14nz, köszönöm előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Vezérlés felújítás előtt állok és inkább még előtte kérdeznék pár dolgot, monthogy utánna vakarjam a fejem. A vezérlés felújítástól halkabb lehet a motor? Vezérműszíjból(készlet) melyiket ajánljátok? Gates, Conitech, SKF, és ezeknek mennyi a reális ára kb? Vízpumpából melyik lenne jobb? SKF, Valeo, Graf? Ezek is kb milyen árban reálisak? A motor x14nz, köszönöm előre is. Normál esetben nem lesz tőle halkabb a motor , a csereperiódus végén is ugyanúgy működik mint amikor beszerelték. Mindenki másra esküszik, nekem most Gates szíj, feszítő-pumpa nemtommilyen, de nem SKF, mert kibacottul sokalltam az árát, kábé feleannnyiért tettem bele valamit. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Akkor igazából, normál használat mellett teljesen mindegy, igaz? Vagy van még INA is ami jobbnak mondható, használ ilyet valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Akkor igazából, normál használat mellett teljesen mindegy, igaz? Vagy van még INA is ami jobbnak mondható, használ ilyet valaki? Úgy általánosságban a Gates-SKF-vonalon egyezik meg a társaság véleménye, az a baj ha itt gond van elég tetemes a kár, és a bolt általában csak a szij-pumpa árát téríti meg az okozott kárét nem. Ezért ajánlják többen itt a márkásabb alkatrészt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Jó az INA, nekem is az van és nincs gond vele. (mostanában az a gyári, hidrotőkében is) Szíj Gates, vízpumpa jó az SKF, nekem GM van, amikor cseréltem akció volt. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Akkor igazából, normál használat mellett teljesen mindegy, igaz? Vagy van még INA is ami jobbnak mondható, használ ilyet valaki? gondolom ez a motor is kb ugyan az mint a c14 nz, akkor pedig a vezérlés alatt van a termosztát, így azt is éedemes volna cserélni, ha már le lessz véve a vezárlás. wahler ami többek szerint is jó, nekem is az van most benne. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Úgy általánosságban a Gates-SKF-vonalon egyezik meg a társaság véleménye, az a baj ha itt gond van elég tetemes a kár, és a bolt általában csak a szij-pumpa árát téríti meg az okozott kárét nem. Ezért ajánlják többen itt a márkásabb alkatrészt. Nekem a szíj Gates, de több SKF vízpumpa után legutóbb valami psanyolt vettem, mert 60 ezeret úgyis ki kell bírnia! Ezt szigorúan betartom. Árban meg fele volt az SKFének.... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok! C14NZ szekérnél olvastam ki a hibakódot, miután egy piros lámpánál felvillant a hiba jelzés (leállítás, indítás után nem világított tovább). 44-es hibát adott ki, 44 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény. Tudnátok segíteni, hogy ebben az esetben mi a teendő? Köszönöm a segítséget. Nekem akkor volt ez a hibakód, amikor az ac-pumpa nem szállított eleget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Nekem a szíj Gates, de több SKF vízpumpa után legutóbb valami psanyolt vettem, mert 60 ezeret úgyis ki kell bírnia! Ezt szigorúan betartom. Árban meg fele volt az SKFének.... Nekem is valami hasonló ment bele, 8-körül volt a 15-helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Találtam ezt az oldalt: http://www.kuplungmester.hu/index.php/hu/opel-vezerles.html elég jó áraik vannak. X14nz-hez a gates szett 9600, a conitech 10750, az SKF 11280 Számlával, garanciával adják. Merjek innen rendelni, vagy inkább valami nevesebb boltból szerezzem be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Találtam ezt az oldalt: http://www.kuplungmester.hu/index.php/hu/opel-vezerles.html elég jó áraik vannak. X14nz-hez a gates szett 9600, a conitech 10750, az SKF 11280 Számlával, garanciával adják. Merjek innen rendelni, vagy inkább valami nevesebb boltból szerezzem be? A garancia általában csak akkor érvényes ha az alaktrészt hivatalos autószerelő teszi be számlával. Ettől függetlenül az SKF mindenhol SKF akárhol veszed szerintem simán lehet innen rendelni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Nekem a szíj Gates, de több SKF vízpumpa után legutóbb valami psanyolt vettem, mert 60 ezeret úgyis ki kell bírnia! Ezt szigorúan betartom. Árban meg fele volt az SKFének.... Maradok a GM-nél és a 120e-s cserénél. Most van bent a 3. vízpumpa, 77e-nél jár és eddig mindegyik kibírta a 120e-t. A feszítőt is minden második szíjnál cserélem, csak a szíjat cserélem 60.e-nél. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pgabor28 Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Mi lehet a baj az alapjárattal, ha alapjárati motort cseréltem (utángyártott német, olcsó volt), ill. agyonfújtam féktisztítóval a lyukat, ahová bemegy (meg ujjal kitöröltem)? Lambda szondát tavaly év végén cseréltem gyári bosch-ra. Főleg leesik az alapjárat, de előfordul, hogy indítás után felszökik, majd 2-3 mp után visszamegy, majd leesik nagyon alacsonyra. Mit nézzek még meg? Map szenzort hogy lehet kizárni, mert valahol olvastam, hogy az is bajos lehet? Tegnap menet közben motorcsekk lámpa kigyulladt (azóta nem) és 35-ös kódot írt, ami alapjárati vezérlőszelep, ezért gondoltuk a alapjárati motorcserét. Astra F 1994, 1.4 benzin c14nz. Köszi! Megválaszolom magamnak, hátha más okul majd belőle. Alapjárati motor is cserélve lett, de úgy sem javult meg. A gyújtáselosztó fedélnél lévő fém részt( :D nem tudom mi a neve) kellett elcsavarni a megfelelő helyre (pár fokkal arrébb). Csak egy 13-as villáskulcs kellett hozzá meglazítani, majd visszaerősíteni a megfelelő állásba. A szerelő múltkor nem jól rakta rá vissza. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
demars Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Kuplungozni szeretném a kicsit. Melyik szettet ajánljátok? Bárdi Unix jöhet, van csomó kedvezmény... Sokfélét árulnak, inkább jó legyen, mint olcsó. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Sachs. ;) Tárcsa és szerkezet. :icon1: Csapágynak nem ezt vennék, mert azt már cserélnem kellett. Abból SKF-et (műanyag házas :huh: ) tettem bele, de enyém ablakos váltó, ott gyorsabban megy a csere. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Maradok a GM-nél és a 120e-s cserénél. Most van bent a 3. vízpumpa, 77e-nél jár és eddig mindegyik kibírta a 120e-t. A feszítőt is minden második szíjnál cserélem, csak a szíjat cserélem 60.e-nél. :icon1: Én cserélnei szoktam mindent 60 ezrenként. Megválaszolom magamnak, hátha más okul majd belőle. Alapjárati motor is cserélve lett, de úgy sem javult meg. A gyújtáselosztó fedélnél lévő fém részt( :D nem tudom mi a neve) kellett elcsavarni a megfelelő helyre (pár fokkal arrébb). Csak egy 13-as villáskulcs kellett hozzá meglazítani, majd visszaerősíteni a megfelelő állásba. A szerelő múltkor nem jól rakta rá vissza. Azzal állítod az előgyujtást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Kisblokk szívósor tömítés mennyire többször használatos? Az van ugyanis, hogy injektor csere során az injektor végén levő (c20ne befecsi) kis müanyag baszás behullott a szívócsatornába. Mondván a motor beszívni úgy sem tudja, nézzük meg mit csinál, (tudom,én vagyok a férfinemiszerv) kb a 15. másodpercben be is támasztotta a szelepet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Maradok a GM-nél és a 120e-s cserénél. Most van bent a 3. vízpumpa, 77e-nél jár és eddig mindegyik kibírta a 120e-t. A feszítőt is minden második szíjnál cserélem, csak a szíjat cserélem 60.e-nél. :icon1: Hál' Istennek nincs feszítő görgőm, ezért úgy mulatt :D egy magyar úr, hogy 60 ezrenként cseréli a vízpumpát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Kisblokk szívósor tömítés mennyire többször használatos? Az van ugyanis, hogy injektor csere során az injektor végén levő (c20ne befecsi) kis müanyag baszás behullott a szívócsatornába. Mondván a motor beszívni úgy sem tudja, nézzük meg mit csinál, (tudom,én vagyok a férfinemiszerv) kb a 15. másodpercben be is támasztotta a szelepet. Attól függ, hogyan sikerül szétszedni. :icon1: A szívó oldalon a tömítést zsírral vékonyan megkenve szoktam feltenni, a féléves szétjött simán mikor a daewoo szívócső került fel, pedig a tömítés víztérnél levő részét Loctite9510-zel kentem be. Ennél a résznél kellett kés is a szétszedéshez, de nem bántódott meg a tömítés. ;) (Azért viccesek ezek a dolgok, mert kedvezménnyel 1000Ft-os tétel a tömítés, de én sem vettem újat. :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Hál' Istennek nincs feszítő görgőm, ezért úgy mulatt :D egy magyar úr, hogy 60 ezrenként cseréli a vízpumpát! NE már, úgy könnyű. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Attól függ, hogyan sikerül szétszedni. :icon1: A szívó oldalon a tömítést zsírral vékonyan megkenve szoktam feltenni, a féléves szétjött simán mikor a daewoo szívócső került fel, pedig a tömítés víztérnél levő részét Loctite9510-zel kentem be. Ennél a résznél kellett kés is a szétszedéshez, de nem bántódott meg a tömítés. ;) (Azért viccesek ezek a dolgok, mert kedvezménnyel 1000Ft-os tétel a tömítés, de én sem vettem újat. :D ) Az a baj hogy szerszámom, időm van. Ezer ft-om tömítésre jelenleg nincs... :S :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Az a baj hogy szerszámom, időm van. Ezer ft-om tömítésre jelenleg nincs... :S :( Nem lehetne valahogyan kiszedni? Például a gyertya helyén keresztül kompreszorral megnyomatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Kisblokk szívósor tömítés mennyire többször használatos? Az van ugyanis, hogy injektor csere során az injektor végén levő (c20ne befecsi) kis müanyag baszás behullott a szívócsatornába. Mondván a motor beszívni úgy sem tudja, nézzük meg mit csinál, (tudom,én vagyok a férfinemiszerv) kb a 15. másodpercben be is támasztotta a szelepet. Aludarabbal viccesebb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Aludarabbal viccesebb. :D Anyu corsájában az egyik gyertya porcelánja tört le és esett be, egyik szelepet hazavágta, és összekaristolta a hengerfalat. Szelepet kicserélték, a hengerfal maradt=fekete zőőd kártya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
f1balu Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Sziasztok!Aki írta (Ambrus Zsolt) a hibakiolvasós módszert azzal, hogy lehetne felvenni a kapcsolatot? Ugyanis kivillogtattam a hibakódot és a 42-es hibát dobta ki, ami a sebességérzékelő feszültség túl magas hiba. De ez nem tudom mit jelent. Esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával vagy van fogalma arról hogy mi lehet ez a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts