Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

5000-ért kapsz bontva hűtőt... Az hogy szivárog, egy dolog, de mikor egyszer állsz dugóban és a kigyengült anyag szétreped a túlnyomástól már kellemetlen. Olcsóbb most betenni egy jó állapotút, és utána tölteni vízzel, mint mikor elszáll, aztán vontatás, vagy szerelő, éppen nincsen csak új bolti, és persze rá dobnak erős szerelési költséget... Na meg a kiesett idő... Sokat spórolsz vele?? Számold ki! A trutyi csak ideiglenes, és rossz megoldás. Olyan, mint amikor küszöböt purhabbal karosszériáznak... Kb igénytelenség, és balesetveszély, és nem spórolás...

Egy új nissens hűtőt 11ért vettem a nyáron bátyámnak, és kb negyed óra kicserélni akár a parkolóban is...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

5000-ért kapsz bontva hűtőt... Az hogy szivárog, egy dolog, de mikor egyszer állsz dugóban és a kigyengült anyag szétreped a túlnyomástól már kellemetlen. Olcsóbb most betenni egy jó állapotút, és utána tölteni vízzel, mint mikor elszáll, aztán vontatás, vagy szerelő, éppen nincsen csak új bolti, és persze rá dobnak erős szerelési költséget... Na meg a kiesett idő... Sokat spórolsz vele?? Számold ki! A trutyi csak ideiglenes, és rossz megoldás. Olyan, mint amikor küszöböt purhabbal karosszériáznak... Kb igénytelenség, és balesetveszély, és nem spórolás...

Nem nagyon éri meg bontottat venni, mert az is lutri ahogy Wookie írja nem sokkal drágább az új.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem nagyon éri meg bontottat venni, mert az is lutri ahogy Wookie írja nem sokkal drágább az új.

így viszont nem lutri, hanem felesleges spórolás, ami drágábbra jöhet ki, főleg, ha még észre sem veszi, hogy elszállt, elpárolgott a víz, és viszi a hengerfejtömítést...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! segitséget szeretnék kérni hogy a 14-es számú alkatrészt hogyan kell kiszedni a váltómechanikából? köszi

Két oldalt felül van rajt egy-egy kapocs, azokat kifeszíted egyszerre és felemeled, ha kiugrott a helyéről már csak ki kell húzni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem le kellett venni a motortartó bakot (amiben van) és alulról ütöttem ki. :icon1:

Nem olyan veszélyes, addig alá kell támasztani a motort/váltót. ;)

úgy lesz az ahogy te irtad. amit a többiek irtak hogy csak ki kell huzni az nálam nem müködik :)

az övéké nz motor, a tied meg az enyém(xe) már hengerenkénti befecskendezös ezeknél szerintem bonyolultabban van összerakva a váltó. köszi a segitségeket mindenkinek majd aláfekszek és megprobálom kiütni. amit összefog ez a stift abban akarok cserélni bigyulákat mert kotyog az egész és rezeg a váltóm mint állat, szerintem abban van kikopva valami.

Link to comment
Megosztás:

úgy lesz az ahogy te irtad. amit a többiek irtak hogy csak ki kell huzni az nálam nem müködik :)

az övéké nz motor, a tied meg az enyém(xe) már hengerenkénti befecskendezös ezeknél szerintem bonyolultabban van összerakva a váltó. köszi a segitségeket mindenkinek majd aláfekszek és megprobálom kiütni. amit összefog ez a stift abban akarok cserélni bigyulákat mert kotyog az egész és rezeg a váltóm mint állat, szerintem abban van kikopva valami.

én is cibáltam egy darabig, már aszittem a végén van vmi biztosítás

sztem az a váltó "izé" efforma

Link to comment
Megosztás:

úgy lesz az ahogy te irtad. amit a többiek irtak hogy csak ki kell huzni az nálam nem müködik :)

az övéké nz motor, a tied meg az enyém(xe) már hengerenkénti befecskendezös ezeknél szerintem bonyolultabban van összerakva a váltó. köszi a segitségeket mindenkinek majd aláfekszek és megprobálom kiütni. amit összefog ez a stift abban akarok cserélni bigyulákat mert kotyog az egész és rezeg a váltóm mint állat, szerintem abban van kikopva valami.

A váltórudazat hót egyforma, csak éppen az a kis stift mindenkinél belerohad, mert a vas meg az alu még víz nélkül is simán összekorrodál egymással, de ott még ráadásul kapja a saras vizet is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
C14NZ szekérnél olvastam ki a hibakódot, miután egy piros lámpánál felvillant a hiba jelzés (leállítás, indítás után nem világított tovább).
44-es hibát adott ki, 44 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény.

Tudnátok segíteni, hogy ebben az esetben mi a teendő?
Köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

C14NZ szekérnél olvastam ki a hibakódot, miután egy piros lámpánál felvillant a hiba jelzés (leállítás, indítás után nem világított tovább).

44-es hibát adott ki, 44 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény.

Tudnátok segíteni, hogy ebben az esetben mi a teendő?

Köszönöm a segítséget.

Egy darabig még elmegy, aztán egyre gyakrabban jön a hibajel, mígnem szondacsere lesz esedékes.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem biztos hogy a szonda haldoklik, lehet hogy valóban túl szegény a keverék, nekem akkor szokott ilyen hiba lenni, ha sok etanolt tankolok.

Köszi!

Én csak 95-t szoktam bele tenni. Tudok valamivel trükközni? Úgy tudom a csere nem bonyolult, viszont nem olcsó.

Módosítva : Diabo6
Link to comment
Megosztás:

Ez nem tudom milyen:http://wrcauto.hu/?311%2Clambdaszondaopelastrafastragkadettvectraaeredetingk Most voltam zőőőőd kártyán, ha ott jók a lambda értékek akkor az azt jelenti hogy jó a szonda is? :rolleyes: Egyszer vettem ki, kaptam egyet kölcsön azt próbálgattam, szondakulcsom nincs, egy zárt csillagkulcsot tettem rá, sok-sok csavarlazító kocogatás, aztán végül tettem rá egy méteres csövet, gondoltam vagy megindul vagy letörik, aztán egy recsenéssel megindult.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez nem tudom milyen:http://wrcauto.hu/?311%2Clambdaszondaopelastrafastragkadettvectraaeredetingk Most voltam zőőőőd kártyán, ha ott jók a lambda értékek akkor az azt jelenti hogy jó a szonda is? :rolleyes: Egyszer vettem ki, kaptam egyet kölcsön azt próbálgattam, szondakulcsom nincs, egy zárt csillagkulcsot tettem rá, sok-sok csavarlazító kocogatás, aztán végül tettem rá egy méteres csövet, gondoltam vagy megindul vagy letörik, aztán egy recsenéssel megindult.

Köszi a válaszokat mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Mi lehet a baj az alapjárattal, ha alapjárati motort cseréltem (utángyártott német, olcsó volt), ill. agyonfújtam féktisztítóval a lyukat, ahová bemegy (meg ujjal kitöröltem)? Lambda szondát tavaly év végén cseréltem gyári bosch-ra. Főleg leesik az alapjárat, de előfordul, hogy indítás után felszökik, majd 2-3 mp után visszamegy, majd leesik nagyon alacsonyra. Mit nézzek még meg? Map szenzort hogy lehet kizárni, mert valahol olvastam, hogy az is bajos lehet? Tegnap menet közben motorcsekk lámpa kigyulladt (azóta nem) és 35-ös kódot írt, ami alapjárati vezérlőszelep, ezért gondoltuk a alapjárati motorcserét.

Astra F 1994, 1.4 benzin c14nz.

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.