zotya975 Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 5000-ért kapsz bontva hűtőt... Az hogy szivárog, egy dolog, de mikor egyszer állsz dugóban és a kigyengült anyag szétreped a túlnyomástól már kellemetlen. Olcsóbb most betenni egy jó állapotút, és utána tölteni vízzel, mint mikor elszáll, aztán vontatás, vagy szerelő, éppen nincsen csak új bolti, és persze rá dobnak erős szerelési költséget... Na meg a kiesett idő... Sokat spórolsz vele?? Számold ki! A trutyi csak ideiglenes, és rossz megoldás. Olyan, mint amikor küszöböt purhabbal karosszériáznak... Kb igénytelenség, és balesetveszély, és nem spórolás... Nem nagyon éri meg bontottat venni, mert az is lutri ahogy Wookie írja nem sokkal drágább az új. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Nem nagyon éri meg bontottat venni, mert az is lutri ahogy Wookie írja nem sokkal drágább az új. így viszont nem lutri, hanem felesleges spórolás, ami drágábbra jöhet ki, főleg, ha még észre sem veszi, hogy elszállt, elpárolgott a víz, és viszi a hengerfejtömítést... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 így viszont nem lutri, hanem felesleges spórolás, ami drágábbra jöhet ki, főleg, ha még észre sem veszi, hogy elszállt, elpárolgott a víz, és viszi a hengerfejtömítést... Na igen, de ezek általában pillanatnyi vészmegoldások, csak aztán néha úgy marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 sziasztok! segitséget szeretnék kérni hogy a 14-es számú alkatrészt hogyan kell kiszedni a váltómechanikából? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 sziasztok! segitséget szeretnék kérni hogy a 14-es számú alkatrészt hogyan kell kiszedni a váltómechanikából? köszi Két oldalt felül van rajt egy-egy kapocs, azokat kifeszíted egyszerre és felemeled, ha kiugrott a helyéről már csak ki kell húzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 Két oldalt felül van rajt egy-egy kapocs, azokat kifeszíted egyszerre és felemeled, ha kiugrott a helyéről már csak ki kell húzni. Én nem tudtam bárhogyan próbálkoztam, így hát bent maradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 sziasztok! segitséget szeretnék kérni hogy a 14-es számú alkatrészt hogyan kell kiszedni a váltómechanikából? köszi húzod :D (csak feszítsd szét a kapcsokat) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 Nekem le kellett venni a motortartó bakot (amiben van) és alulról ütöttem ki. :icon1: Nem olyan veszélyes, addig alá kell támasztani a motort/váltót. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 Nekem le kellett venni a motortartó bakot (amiben van) és alulról ütöttem ki. :icon1: Nem olyan veszélyes, addig alá kell támasztani a motort/váltót. ;) úgy lesz az ahogy te irtad. amit a többiek irtak hogy csak ki kell huzni az nálam nem müködik :) az övéké nz motor, a tied meg az enyém(xe) már hengerenkénti befecskendezös ezeknél szerintem bonyolultabban van összerakva a váltó. köszi a segitségeket mindenkinek majd aláfekszek és megprobálom kiütni. amit összefog ez a stift abban akarok cserélni bigyulákat mert kotyog az egész és rezeg a váltóm mint állat, szerintem abban van kikopva valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 úgy lesz az ahogy te irtad. amit a többiek irtak hogy csak ki kell huzni az nálam nem müködik :) az övéké nz motor, a tied meg az enyém(xe) már hengerenkénti befecskendezös ezeknél szerintem bonyolultabban van összerakva a váltó. köszi a segitségeket mindenkinek majd aláfekszek és megprobálom kiütni. amit összefog ez a stift abban akarok cserélni bigyulákat mert kotyog az egész és rezeg a váltóm mint állat, szerintem abban van kikopva valami. én is cibáltam egy darabig, már aszittem a végén van vmi biztosítás sztem az a váltó "izé" efforma Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 úgy lesz az ahogy te irtad. amit a többiek irtak hogy csak ki kell huzni az nálam nem müködik :) az övéké nz motor, a tied meg az enyém(xe) már hengerenkénti befecskendezös ezeknél szerintem bonyolultabban van összerakva a váltó. köszi a segitségeket mindenkinek majd aláfekszek és megprobálom kiütni. amit összefog ez a stift abban akarok cserélni bigyulákat mert kotyog az egész és rezeg a váltóm mint állat, szerintem abban van kikopva valami. A váltórudazat hót egyforma, csak éppen az a kis stift mindenkinél belerohad, mert a vas meg az alu még víz nélkül is simán összekorrodál egymással, de ott még ráadásul kapja a saras vizet is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Sziasztok! C14NZ szekérnél olvastam ki a hibakódot, miután egy piros lámpánál felvillant a hiba jelzés (leállítás, indítás után nem világított tovább). 44-es hibát adott ki, 44 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény. Tudnátok segíteni, hogy ebben az esetben mi a teendő? Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Sziasztok! C14NZ szekérnél olvastam ki a hibakódot, miután egy piros lámpánál felvillant a hiba jelzés (leállítás, indítás után nem világított tovább). 44-es hibát adott ki, 44 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény. Tudnátok segíteni, hogy ebben az esetben mi a teendő? Köszönöm a segítséget. Egy darabig még elmegy, aztán egyre gyakrabban jön a hibajel, mígnem szondacsere lesz esedékes. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Egy darabig még elmegy, aztán egyre gyakrabban jön a hibajel, mígnem szondacsere lesz esedékes. Nem biztos hogy a szonda haldoklik, lehet hogy valóban túl szegény a keverék, nekem akkor szokott ilyen hiba lenni, ha sok etanolt tankolok. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 (edited) Nem biztos hogy a szonda haldoklik, lehet hogy valóban túl szegény a keverék, nekem akkor szokott ilyen hiba lenni, ha sok etanolt tankolok. Köszi! Én csak 95-t szoktam bele tenni. Tudok valamivel trükközni? Úgy tudom a csere nem bonyolult, viszont nem olcsó. Módosítva Április22, 2014 : Diabo6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Venni kell új szondát és kész. A cserét te is meg tudod csinálni, hozzáférhető. Bemész autósboltba, és veszel motorkód alapján egyet, de ne univerzálisat. Én NGK-t vettem, azzal állítólag van akinek többet fogyaszt, nekem jó. Bosch-t mondják még. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Egy szálas Bosch teli áron 10-11e Ft.- 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Az jó, az én NGK-m még talán drágább is volt kicsit. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Ez nem tudom milyen:http://wrcauto.hu/?311%2Clambdaszondaopelastrafastragkadettvectraaeredetingk Most voltam zőőőőd kártyán, ha ott jók a lambda értékek akkor az azt jelenti hogy jó a szonda is? :rolleyes: Egyszer vettem ki, kaptam egyet kölcsön azt próbálgattam, szondakulcsom nincs, egy zárt csillagkulcsot tettem rá, sok-sok csavarlazító kocogatás, aztán végül tettem rá egy méteres csövet, gondoltam vagy megindul vagy letörik, aztán egy recsenéssel megindult. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Ez nem tudom milyen:http://wrcauto.hu/?311%2Clambdaszondaopelastrafastragkadettvectraaeredetingk Most voltam zőőőőd kártyán, ha ott jók a lambda értékek akkor az azt jelenti hogy jó a szonda is? :rolleyes: Egyszer vettem ki, kaptam egyet kölcsön azt próbálgattam, szondakulcsom nincs, egy zárt csillagkulcsot tettem rá, sok-sok csavarlazító kocogatás, aztán végül tettem rá egy méteres csövet, gondoltam vagy megindul vagy letörik, aztán egy recsenéssel megindult. Köszi a válaszokat mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok. Megtudja valaki mondani, hogy mitől van sz astra C16nz motornál, hogy gyorsításkor eroltetésnel felhúzott ablaknál erős benzin szag van a kocsiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok. Megtudja valaki mondani, hogy mitől van sz astra C16nz motornál, hogy gyorsításkor eroltetésnel felhúzott ablaknál erős benzin szag van a kocsiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Lehet, hogy az egyik benzincsövön repedés van ami elsőre nem látszik, de nyomás alatt ereszt. Wookie is hasonlóan járt nemrég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pgabor28 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Mi lehet a baj az alapjárattal, ha alapjárati motort cseréltem (utángyártott német, olcsó volt), ill. agyonfújtam féktisztítóval a lyukat, ahová bemegy (meg ujjal kitöröltem)? Lambda szondát tavaly év végén cseréltem gyári bosch-ra. Főleg leesik az alapjárat, de előfordul, hogy indítás után felszökik, majd 2-3 mp után visszamegy, majd leesik nagyon alacsonyra. Mit nézzek még meg? Map szenzort hogy lehet kizárni, mert valahol olvastam, hogy az is bajos lehet? Tegnap menet közben motorcsekk lámpa kigyulladt (azóta nem) és 35-ös kódot írt, ami alapjárati vezérlőszelep, ezért gondoltuk a alapjárati motorcserét. Astra F 1994, 1.4 benzin c14nz. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Mi lehet a baj az alapjárattal, ha alapjárati motort cseréltem (utángyártott német, olcsó volt), ill. agyonfújtam féktisztítóval a lyukat, ahová bemegy (meg ujjal kitöröltem)? Lambda szondát tavaly év végén cseréltem gyári bosch-ra. Főleg leesik az alapjárat, de előfordul, hogy indítás után felszökik, majd 2-3 mp után visszamegy, majd leesik nagyon alacsonyra. Mit nézzek még meg? Map szenzort hogy lehet kizárni, mert valahol olvastam, hogy az is bajos lehet? Tegnap menet közben motorcsekk lámpa kigyulladt (azóta nem) és 35-ös kódot írt, ami alapjárati vezérlőszelep, ezért gondoltuk a alapjárati motorcserét. Astra F 1994, 1.4 benzin c14nz. Köszi! A Map-szenzor is dob hibakódot ha nagyon kuka, nekünk mindíg leállt vele a kocsi alapjáraton. Vákumcső sehol nincs kirepedve? Én is cseréltem alapjáratit, azóta sokkal ritkábban jön elő a felpörgés, de néha még azért előjön, én már nem foglalkozom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts