Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

1-es villamoson :oops: :oops: :oops:

jó is a bkwrulezz, teli jó nővel, ha jó szezonban jössz :wink:

mellesleg renccám meg ilyenek se voltak nagyon :twisted:

Elküldve

Most éppen Audi lámpát akar applikálni a Tomi... :)

Redline!

BKV rulez! Én is vettem bérletet, kocsi meg pihen.

Nem lehet már mozdulni a városban autóval, megelégeltem. :)

Elküldve
Asszem a 2002-es esztergomi nagytalin készült kép a motorteréről!

kep.tar.hu/eszttali

Ismered a Tomi Astráját, nem? (sötét GSi, nagyon szép, Los Diablos felirattal)

A tar sajnos most nem működik, de köszönöm az infót.

Elküldve

Emberek lenne egy pár kérdés :)

C20XE-nél hol található a kopogás érzékelők?

Eltudnak koszolodni? Ha igen milyen hibát okozhat? (lomhább lesz az auto?)

92'-es Astra GSI-nél a gyujtás elosztó hogyan épül fel? Nincs róla vmi info? Nekem a régi autómban(vw scirocco) volt egy pörgö rotor ami elosztotta a szikrát és ezt időközönként cserélni kellett.Itt is van ilyen?

PetiGSI

Elküldve

Üdv mindenkinek!

PetiGsi!

Nekem is 92-es c20xe van és azon is rotor van az elosztóban,amit nemrég kellett cserélnem mert szét volt égve!

Lenne egy kis problémám ami nem biztos hogy ide tartozik de azért leirnám!

Autóm megint elkezdett nem beindulgatni!Eleinte csak melegen csinálta,de már hidegen is kezdi! Ha be is indul egy pár mpercig ingadozik az alapjárat 500-1500 között!Elosztó rotor lett cserélve,a gyertyák tökéletesek! Szerintem valami üzemanyag probléma lehet mert hosszas tekerés után megnéztem a gyertyákat amik csont szárazak voltak!!

A befecskendezők és az injektor tisztitásával várható vmi jobb eredményt,esetleg megoldható ez otthon is????

Elküldve

Szasza!

Beleönthetsz egy doboz protec-et, vagy stp-t, aztán cseréld ki

az üzemanyagszűrőt ha kifogyott ez a tömény benya, de ha ezután

sem javul a helyzet, akkor irány a szaki! Benyanyomásmérés, stb...

Elküldve

Baszki, kezd elqúródni az egyik hűtővízcsövem...

Az sfi doboz mögül/alól jön, és a kiegyenlítőtartályba tart.

Nem látok rajta repedést, de alatta van egy vízfolt, kívülről nedves az egész...

Mi az és mibe kerül, nem tudjátok?

Elküldve
Milyen tétel egy ilyen rotor csere? Pár ezer Ft?

Nekem kemény 7000 pénz volt,meg fél óra meló!

Opel16v!

Ez elég szomorú hir de mit lehe tenni!?!Amugy injektor tisztitóval már próbáltam (winns),ami még midig benne van a tankban! Lehet hogy az rendetlenkedik!

Az injektor szérszedéssel ne is próbálkozzunk?

Elküldve

Vktr! Nem tudok sajna számot, most láttam meg éjjel, az epc perpill. nincs telepítve!!! Egy vékonkya cső....

Elküldve
Vktr! Nem tudok sajna számot, most láttam meg éjjel, az epc perpill. nincs telepítve!!! Egy vékonkya cső....

Tán nézd meg a partsnet-en :wink:

Mármint azt, hogy melyik csőről van szó.

Elküldve

Szaszagsi! Te hol jártál az utóbbi időben?

Velkám bekk.

Elküldve
Szaszagsi! Te hol jártál az utóbbi időben?

Velkám bekk.

Üdv Iqbéla!

Hogy hol jártam??Hát már én sem tudom!

Belevetettem magam a munka rejtelmeibe és nagyon sokat vagyok melóban ahol sajnos nincsen net!

Amugy figyelgetem a fórumokat,de még autóm nem adott okot addig nem irtam!

Ha igy folytatja azt hiszem sokat kell a gép elött töltenem!

Elküldve

Üdv Iqbéla!

Hogy hol jártam??Hát már én sem tudom!

Belevetettem magam a munka rejtelmeibe és nagyon sokat vagyok melóban ahol sajnos nincsen net!

Amugy figyelgetem a fórumokat,de még autóm nem adott okot addig nem irtam!

Ha igy folytatja azt hiszem sokat kell a gép elött töltenem!

Bocsi! Ez én voltam!

Elküldve

Szasza!

Akkor cseréld a benyaszűrőt, aztán ha nem javul, otthonilag már nem

lehet többet tenni. Lehet hogy egy szaki fél óra alatt megcsinálja, és nem

is fog sokba kerülni, ugye ezért vannak. :)

Sajna jobban Én sem értek hozzá.

Elküldve

Opel16v!

Az elöbb irtad a benzinnyomás mérést!

Te láttad már hogy csinálják?

Szerintem elég egy jobb nyomásmérő órát bekötni a rendszerbe,de ugyebár 2 cső jön a szivattyú felöl! na akkor melyiket kell mérni,esetleg egyszerre a kettőt!

Elküldve

Az injektorsoron van egy hasonló szelep, mint a keréken a gumié.

Arra tesznek rá a szervízben egy nyomásmérőt. Otthon ne kísérletezz

a nyomócső megbontásával, mert qrva drága a benyacső!

Egyébként a másik a visszatérő ág.

Tényleg nem érdemes ilyennel otthon szakérteni, mert sokba fog

kerülni a végére...

Elküldve

Na megint csak gondom akadt a drágával. Az a hibajelenség, hogy ha magas fordulaton odalépek neki, akkor elkezd csörögni a motor, és ez leginkább akkor jellemző, amikor felmelegedett kint a levegő 20 Cfok fölé. Reggel nem nagyon csinálja.

Gondoltam gyútás, vittem haverhoz. Megnézi valami könyvben: gyútás 9,3 fok a gyújtásrész vákuum csőve nélkül. Na de ott nincs vákuum cső (C16NZ), így széthúz cső máshol. Gyújtás beállít 9,3ra, összerak, próba, nem megy, csörög, szar. Gyútás visszaállít régi pozícióba... még mindig becsörren.

Mi lehet a gond, benzin minőség lehet a ludas? Bár már a 2x tankoltam és direkt máshol.

Van a C16NZ-ben kopogás érzékelő?

Elküldve

Jut eszembe, van az a sárga kis bizbasz a hűtővíz kiegyenlítő tartályánál, amivel azt lehet állítani, hogy 91-es, vagy 95-ös benzint használok. (Ha jól tudom az előgyújtáson állít, talán.) Na az a bajom, hogy nekem (már) nincs rajta szám, és már nagyon nem tudom, hogy miként kellene lennie (sokat forgattam :) ) Szóval a rajta nemlévő számon kívűl hogyan lehet még eldönteni, hogy hogyan álljon?

Elküldve

Az alapjárati moci hiba , ha reggel beindítom és 800 és 2000 között ingadozik az alapjárat? Ma reggel csinálta először kimentem garage, beíndit, majd bementem összepakolni a cuccom... a szobámban hallom vki túráztatja a kocsim, mondom nemá', hogy a kutyáim nyomkodják :) de nem ők voltak :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.