aztec Elküldve Április28, 2004 Elküldve Április28, 2004 ahogy láttam reggel neked sem volt hütűmaszkod :) hiába a nagytesó mindent lát :shock: de hoool voltál :?:
redline Elküldve Április28, 2004 Elküldve Április28, 2004 de hoool voltál :?: 1-es villamoson :oops: :oops: :oops:
aztec Elküldve Április28, 2004 Elküldve Április28, 2004 1-es villamoson :oops: :oops: :oops: jó is a bkwrulezz, teli jó nővel, ha jó szezonban jössz :wink: mellesleg renccám meg ilyenek se voltak nagyon :twisted:
opel16v Elküldve Április28, 2004 Elküldve Április28, 2004 Most éppen Audi lámpát akar applikálni a Tomi... :) Redline! BKV rulez! Én is vettem bérletet, kocsi meg pihen. Nem lehet már mozdulni a városban autóval, megelégeltem. :)
pjoc Elküldve Április28, 2004 Elküldve Április28, 2004 Szerintetek mennyiből kellene megúsznom egy motorolaj + szűrő cserét (levegő, olaj, pollen) kb?
opel16v Elküldve Április28, 2004 Elküldve Április28, 2004 Minőség és munkadíj függvényében 10-30E HUF.
Tápiószecső Elküldve Április28, 2004 Elküldve Április28, 2004 Asszem a 2002-es esztergomi nagytalin készült kép a motorteréről! kep.tar.hu/eszttali Ismered a Tomi Astráját, nem? (sötét GSi, nagyon szép, Los Diablos felirattal) A tar sajnos most nem működik, de köszönöm az infót.
PetiGSI Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Emberek lenne egy pár kérdés :) C20XE-nél hol található a kopogás érzékelők? Eltudnak koszolodni? Ha igen milyen hibát okozhat? (lomhább lesz az auto?) 92'-es Astra GSI-nél a gyujtás elosztó hogyan épül fel? Nincs róla vmi info? Nekem a régi autómban(vw scirocco) volt egy pörgö rotor ami elosztotta a szikrát és ezt időközönként cserélni kellett.Itt is van ilyen? PetiGSI
Szaszagsi Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Üdv mindenkinek! PetiGsi! Nekem is 92-es c20xe van és azon is rotor van az elosztóban,amit nemrég kellett cserélnem mert szét volt égve! Lenne egy kis problémám ami nem biztos hogy ide tartozik de azért leirnám! Autóm megint elkezdett nem beindulgatni!Eleinte csak melegen csinálta,de már hidegen is kezdi! Ha be is indul egy pár mpercig ingadozik az alapjárat 500-1500 között!Elosztó rotor lett cserélve,a gyertyák tökéletesek! Szerintem valami üzemanyag probléma lehet mert hosszas tekerés után megnéztem a gyertyákat amik csont szárazak voltak!! A befecskendezők és az injektor tisztitásával várható vmi jobb eredményt,esetleg megoldható ez otthon is????
PetiGSI Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Milyen tétel egy ilyen rotor csere? Pár ezer Ft?
opel16v Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Szasza! Beleönthetsz egy doboz protec-et, vagy stp-t, aztán cseréld ki az üzemanyagszűrőt ha kifogyott ez a tömény benya, de ha ezután sem javul a helyzet, akkor irány a szaki! Benyanyomásmérés, stb...
Guest Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Baszki, kezd elqúródni az egyik hűtővízcsövem... Az sfi doboz mögül/alól jön, és a kiegyenlítőtartályba tart. Nem látok rajta repedést, de alatta van egy vízfolt, kívülről nedves az egész... Mi az és mibe kerül, nem tudjátok?
Szaszagsi Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Milyen tétel egy ilyen rotor csere? Pár ezer Ft? Nekem kemény 7000 pénz volt,meg fél óra meló! Opel16v! Ez elég szomorú hir de mit lehe tenni!?!Amugy injektor tisztitóval már próbáltam (winns),ami még midig benne van a tankban! Lehet hogy az rendetlenkedik! Az injektor szérszedéssel ne is próbálkozzunk?
Guest Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Vktr! Nem tudok sajna számot, most láttam meg éjjel, az epc perpill. nincs telepítve!!! Egy vékonkya cső....
mélykék76 Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Vktr! Nem tudok sajna számot, most láttam meg éjjel, az epc perpill. nincs telepítve!!! Egy vékonkya cső.... Tán nézd meg a partsnet-en :wink: Mármint azt, hogy melyik csőről van szó.
Guest Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Szaszagsi! Te hol jártál az utóbbi időben? Velkám bekk.
Guest Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Szaszagsi! Te hol jártál az utóbbi időben? Velkám bekk. Üdv Iqbéla! Hogy hol jártam??Hát már én sem tudom! Belevetettem magam a munka rejtelmeibe és nagyon sokat vagyok melóban ahol sajnos nincsen net! Amugy figyelgetem a fórumokat,de még autóm nem adott okot addig nem irtam! Ha igy folytatja azt hiszem sokat kell a gép elött töltenem!
Szaszagsi Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Üdv Iqbéla! Hogy hol jártam??Hát már én sem tudom! Belevetettem magam a munka rejtelmeibe és nagyon sokat vagyok melóban ahol sajnos nincsen net! Amugy figyelgetem a fórumokat,de még autóm nem adott okot addig nem irtam! Ha igy folytatja azt hiszem sokat kell a gép elött töltenem! Bocsi! Ez én voltam!
opel16v Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Szasza! Akkor cseréld a benyaszűrőt, aztán ha nem javul, otthonilag már nem lehet többet tenni. Lehet hogy egy szaki fél óra alatt megcsinálja, és nem is fog sokba kerülni, ugye ezért vannak. :) Sajna jobban Én sem értek hozzá.
Szaszagsi Elküldve Április29, 2004 Elküldve Április29, 2004 Opel16v! Az elöbb irtad a benzinnyomás mérést! Te láttad már hogy csinálják? Szerintem elég egy jobb nyomásmérő órát bekötni a rendszerbe,de ugyebár 2 cső jön a szivattyú felöl! na akkor melyiket kell mérni,esetleg egyszerre a kettőt!
opel16v Elküldve Április30, 2004 Elküldve Április30, 2004 Az injektorsoron van egy hasonló szelep, mint a keréken a gumié. Arra tesznek rá a szervízben egy nyomásmérőt. Otthon ne kísérletezz a nyomócső megbontásával, mert qrva drága a benyacső! Egyébként a másik a visszatérő ág. Tényleg nem érdemes ilyennel otthon szakérteni, mert sokba fog kerülni a végére...
semseyp Elküldve Április30, 2004 Elküldve Április30, 2004 Na megint csak gondom akadt a drágával. Az a hibajelenség, hogy ha magas fordulaton odalépek neki, akkor elkezd csörögni a motor, és ez leginkább akkor jellemző, amikor felmelegedett kint a levegő 20 Cfok fölé. Reggel nem nagyon csinálja. Gondoltam gyútás, vittem haverhoz. Megnézi valami könyvben: gyútás 9,3 fok a gyújtásrész vákuum csőve nélkül. Na de ott nincs vákuum cső (C16NZ), így széthúz cső máshol. Gyújtás beállít 9,3ra, összerak, próba, nem megy, csörög, szar. Gyútás visszaállít régi pozícióba... még mindig becsörren. Mi lehet a gond, benzin minőség lehet a ludas? Bár már a 2x tankoltam és direkt máshol. Van a C16NZ-ben kopogás érzékelő?
semseyp Elküldve Április30, 2004 Elküldve Április30, 2004 Jut eszembe, van az a sárga kis bizbasz a hűtővíz kiegyenlítő tartályánál, amivel azt lehet állítani, hogy 91-es, vagy 95-ös benzint használok. (Ha jól tudom az előgyújtáson állít, talán.) Na az a bajom, hogy nekem (már) nincs rajta szám, és már nagyon nem tudom, hogy miként kellene lennie (sokat forgattam :) ) Szóval a rajta nemlévő számon kívűl hogyan lehet még eldönteni, hogy hogyan álljon?
aztec Elküldve Április30, 2004 Elküldve Április30, 2004 Az alapjárati moci hiba , ha reggel beindítom és 800 és 2000 között ingadozik az alapjárat? Ma reggel csinálta először kimentem garage, beíndit, majd bementem összepakolni a cuccom... a szobámban hallom vki túráztatja a kocsim, mondom nemá', hogy a kutyáim nyomkodják :) de nem ők voltak :)
Recommended Posts