Tiu Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 X14nz nem dises es egr sincs rajta..... De X14SZ az. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 Sziasztok! Szívességi alapon javítok egy F Astrát (C14NZ), amiben elszakadt a vezérműszíj. Persze a szelepeket is szétverte, a tulaj vett egy bontott hengerfejet szelepekkel. Beszerelés után traktorhang... Némi kínlódás után felfedeztem, hogy az új HF nem pont olyan, mint a régi volt, a szívóoldalon középen ezen van egy lyuk, amin most hang jön és kék láng... Valószínű a kopogásérzékelő helye. Mivel lehetne ezt ledugózni? Köszi, q Az szerintem nem kopogásérzékelő helye lesz, az ugyanis a vasra van csavarozva, hanem inkább kipugáz visszavezetés, ami a c14nz-n nincsen gyárilag. Szóval az inkább egy 1.6-os hengerfej lesz. a 5ccm különbség van a két hf. közt, akkor az eredeti sűrítési arány 9,4:1 helyett kb. 8,4:1 lesz. Akkor pont jó lesz turbósításhoz. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
qgiszimi Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 Az az EGR furata. Az 1,6-nál a szívócsövön van rajt az EGR szelep. http://rbcdn.hu/b/201302/71/1981982_400x400.jpg Azt nézd meg, hogy milyen motor hf-e volt, ez a hf kipufogó felőli jobb oldalán van, mint ezen a képen a 16: http://www.jofogas.hu/pest/Opel_Astra_F_1_6_felujitott_hengerfej_13453166.htm Ha 12 akkor 1,2-es, ha 14 akkor 1,4-es 16 akkor 1,6-os motoré. A nem 1,4 hf-nél az lesz még gond, hogy más lesz a sűrítési arány. Ettől még menni fog, de ha 1,6-os a hf. akkor várhatóan gyengébb lesz mint előtte, nem lesz igazán jó. Ha 5ccm különbség van a két hf. közt, akkor az eredeti sűrítési arány 9,4:1 helyett kb. 8,4:1 lesz. Köszi, legalább 1,4es. Marad a menetfúrás, ledugózás... Köszönöm mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 És az eredeti szívósort és leömlőt nem lehetne rátenni? Ha jól látom a szívósorban van kialakítva ez, és ha rákerülne az eredeti, akkor ez ki lenne egyből iktatva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
qgiszimi Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 És az eredeti szívósort és leömlőt nem lehetne rátenni? Ha jól látom a szívósorban van kialakítva ez, és ha rákerülne az eredeti, akkor ez ki lenne egyből iktatva. Az eredei szívósor van rajta, de azon ott éppen nincs semmi. A második és harmadik szívócső között van a lyuk a hengerfejen :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbertkonya Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Üdv mindenkinek! Van egy felesleges C14SE hengerfejem cserélhető C16SE hengerfejre. Igény szerint felújítva is. C14SE hengerfej a C16SE blokkra rátéve növeli a kompressziót ;) Számitásaim szerint 11,8:1re amiből lehet lejjebb vinni. Képeket tudok küldeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Üdv mindenkinek! Van egy felesleges C14SE hengerfejem cserélhető C16SE hengerfejre. Igény szerint felújítva is. C14SE hengerfej a C16SE blokkra rátéve növeli a kompressziót ;) Számitásaim szerint 11,8:1re amiből lehet lejjebb vinni. Képeket tudok küldeni. Az ponnyó etanolhoz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Üdv mindenkinek! Van egy felesleges C14SE hengerfejem cserélhető C16SE hengerfejre. Igény szerint felújítva is. C14SE hengerfej a C16SE blokkra rátéve növeli a kompressziót ;) Számitásaim szerint 11,8:1re amiből lehet lejjebb vinni. Képeket tudok küldeni. Ára? :icon1: Hogyan lehet a 11,8:1-ből lejjebb vinni? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Akkor pont jó lesz turbósításhoz. :D :D Az ponnyó etanolhoz. :D Akkor az etanolos turbóhoz pont jó az eredeti mindenből? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbertkonya Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Ára? :icon1: Hogyan lehet a 11,8:1-ből lejjebb vinni? :rolleyes: Szelepeket besüllyeszteni égésteret felpolírozni ;) Add meg a jelenlegi motorod Paramétereit és megmondom mennyire lehet levinni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Szelepeket besüllyeszteni égésteret felpolírozni ;) Add meg a jelenlegi motorod Paramétereit és megmondom mennyire lehet levinni. Süllyesztésnél marad az 1,4 szelep vagy átkerül az 1,6? Ott az aláírásomban, C14SE :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 x16xel... Nem indul. Önindító rendben, tekeri ahogy kell, akksi rendben. Tekeri tekeri, olykor olykor próbálja kicsit elkapni, de semmi. Benzin van, relé kattan, de rövidre zártam, úgy se indul. Gyertyák állnak a benzinben, de a biztonság kedvéért benzincsövet levettem és tolja a benzint. Indítózás közben a check engine elalszik, viszont olykor világít az abs lámpa. Kék hőfok jeladó csatit lehúzva sincs változás, nem indul. Holnap délelőtt kapok próbára egy dis kockát, az még 97es GM. Van valakinek tipp, ötlet, hogy még mit nézzek meg, próbáljak meg? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 x16xel... Nem indul. Önindító rendben, tekeri ahogy kell, akksi rendben. Tekeri tekeri, olykor olykor próbálja kicsit elkapni, de semmi. Benzin van, relé kattan, de rövidre zártam, úgy se indul. Gyertyák állnak a benzinben, de a biztonság kedvéért benzincsövet levettem és tolja a benzint. Indítózás közben a check engine elalszik, viszont olykor világít az abs lámpa. Kék hőfok jeladó csatit lehúzva sincs változás, nem indul. Holnap délelőtt kapok próbára egy dis kockát, az még 97es GM. Van valakinek tipp, ötlet, hogy még mit nézzek meg, próbáljak meg? Köszönöm. Szikrát néztél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Igen, bocsánat azt kihagytam. Gyertya ki, pipa rá, s indítózás közben figyeltem a gyertyát. Két polosú és egyszer bal egyszer jobb oldal húz ívet, de sárgás színű. A kékes lilás lenne a jó nem? DIS kockát ki lehet mérni, hogy jó-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Igen, bocsánat azt kihagytam. Gyertya ki, pipa rá, s indítózás közben figyeltem a gyertyát. Két polosú és egyszer bal egyszer jobb oldal húz ívet, de sárgás színű. A kékes lilás lenne a jó nem? Igen, kékes színű a jó szikra. De az normális hogy hol ide-hol oda húz ívet, mindig a rövidebb utat keresi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 DIS kockát ki lehet mérni, hogy jó-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 DIS kockát ki lehet mérni, hogy jó-e? Nem nagyon találni róla leírást, olyant találtam hogy meg kell nézni a csatinál nem oxidos-e...ezt is itt a fórumon írták. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 DIS kockát ki lehet mérni, hogy jó-e? Nem nagyon találni róla leírást, olyant találtam hogy meg kell nézni a csatinál nem oxidos-e...ezt is itt a fórumon írták. :D De ki lehet: http://opelmuhely.com/letoltes-reszletei/69/dis_kocka_kimerese Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Köszi! Kicsit átmelegszek és megyek mérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február1, 2014 Megoszt Elküldve Február1, 2014 Ahol 5,1-6,1 ohmot ír ott nekem 1,1 ohm van. Ahol zerot, ott nekem 1 ohm van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Február2, 2014 Megoszt Elküldve Február2, 2014 Ahol 5,1-6,1 ohmot ír ott nekem 1,1 ohm van. Ahol zerot, ott nekem 1 ohm van. De mi a te motorkódod, mert amit linkeltem az X14XE-hez való, de a többihez is tudok, csak motorkód kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február2, 2014 Megoszt Elküldve Február2, 2014 x16xel. Autodata-ból nézed? Melyik verzióból? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Február2, 2014 Megoszt Elküldve Február2, 2014 Nagyon érdekes a szitu... Ma megvolt a trafó csere, ugyanúgy nem indul. gyertyák ki, benzin kiszellőztetve, megkocogtattuk jó erősen az agr-t, majd egyszer csak nagy nehezen elkapta, kitolt minden beragadt trutyit és azóta szépen ketyeg és indul. Nem értem! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Február2, 2014 Megoszt Elküldve Február2, 2014 x16xel. Autodata-ból nézed? Melyik verzióból? Köszi. Nagyon érdekes a szitu... Ma megvolt a trafó csere, ugyanúgy nem indul. gyertyák ki, benzin kiszellőztetve, megkocogtattuk jó erősen az agr-t, majd egyszer csak nagy nehezen elkapta, kitolt minden beragadt trutyit és azóta szépen ketyeg és indul. Nem értem! :( 3.38-as autodata, megnéztem a te motorodra, de ugyan az, úgyhogy ez motorfüggetlen. Az EGR-t érdemes kitakarítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelkagl Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Sziasztok Fanok,szép napot!Az után szeretnél érdeklődni-segítséget kérni,hogy van egy astra f 1,6i 16v X16Xel masinám,pár napja olyan jelenséget produkál mintha el fogytak volna belőle a lovak.Abszolút nem húzz semmit és erőtlen,pedig hallomásra megy az össze henger,de mintha nem rendesen dolgoznának :-( Diagnosztika lámpa nem világít csak néha-néha motorféknél felvillan kis ideig,de azt a Egr vakolásnak tudhatom be szerintem.Na a lényeg az hogy tegnap probáltam kicsit meg nyújtani a szájacskáját 3-ban meg húzatni,na lassan lassan cikázott is fel a fordulat +a sebesség (ami egy öröké valóságig tűnt) majd olyan 3500 fordulatnál kicsit be torpant-durant és olyan érzés-hangja volt mintha ki köpött volna valamit,majd rendesen húzni kezdett,érezhetően olyan lett mint amilyenek lennie kéne volt is öröm -boldogság :-) majd meg álltam és probáltam újra indulni.Mindegyik sebbegésnél úgy viselkedett(húzott-dinamikus volt) mint a nagy könyvben meg van írva.Na de viszont haza értem és le állítás után,újra probáltam indítani és ugyan ez a szitu jött mint előtte :-( Majd mentem vele ismét 1 tisztelet kört ,hátha ugyan azt produkálja mint előtte,de most se húzás se meg torpanás nem volt.Szerintetek mi lehet a probléma hol keresem?Vákum csöveket stb dolgokat már végignéztem,gyertyák újak,ac-benzin szűrő is szintén.Szóval szerintetek mi a fenne lehet vele.Köszi az infókat előre is..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts