Laliiii Elküldve Január1, 2014 Megoszt Elküldve Január1, 2014 Azt, hogy ne folyjon vissza az injektor hídból a benzin azt mi akadályozza meg? Van valami szelep a rendszerben vagy maga az ac? x16xel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január1, 2014 Megoszt Elküldve Január1, 2014 Pumpánál amúgy is csak szállított mennyiséget tudsz otthon mérni nyomást nem...a szondát meg csak nézegetni lehet milyen szép kormos. :icon1: mondjuk szondát lehet mérni, ha kell (persze akkor se kell kivenni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2014 Megoszt Elküldve Január2, 2014 mondjuk szondát lehet mérni, ha kell (persze akkor se kell kivenni) Ebbe erősen megoszlanak a vélemények van aki azt mondja multiméterrel ellenállást mérsz és az is jó szerintem csak az oszciloszkópos mérés az igazi. Találtam egy leírást, mondjuk itt sem ellenállást mérnek a multiméterrel: http://www.ndsmondeo.hu/writing/lmbd/lmbd.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január2, 2014 Megoszt Elküldve Január2, 2014 Ebbe erősen megoszlanak a vélemények van aki azt mondja multiméterrel ellenállást mérsz és az is jó szerintem csak az oszciloszkópos mérés az igazi. Találtam egy leírást, mondjuk itt sem ellenállást mérnek a multiméterrel: http://www.ndsmondeo.hu/writing/lmbd/lmbd.htm Multival annyit lehet kideríteni, hogy a szonda egyáltalán csinál e valamit, és hogy kb a jó tartományban van e, de érdemleges mérést oszcilloszkóppal lehet, abból kiderül hogy pl a működő szonda már fáradt, és lassú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2014 Megoszt Elküldve Január2, 2014 Multival annyit lehet kideríteni, hogy a szonda egyáltalán csinál e valamit, és hogy kb a jó tartományban van e, de érdemleges mérést oszcilloszkóppal lehet, abból kiderül hogy pl a működő szonda már fáradt, és lassú. Hát ha nem jön elő hiba akkor szerintem csinál valamit és nagyjából jó tartományban van szóval kár is méregetni. :icon1: Zöld kártya méréskor is előjön ha nagy gondja van nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sk80 Elküldve Január2, 2014 Megoszt Elküldve Január2, 2014 Ebbe erősen megoszlanak a vélemények van aki azt mondja multiméterrel ellenállást mérsz és az is jó szerintem csak az oszciloszkópos mérés az igazi. Találtam egy leírást, mondjuk itt sem ellenállást mérnek a multiméterrel: http://www.ndsmondeo.hu/writing/lmbd/lmbd.htm Jó ez a leírás amit találtál.Én is mértem már így lambdaszondát. Az egy 10 ezer kilométeres szonda volt és jól működött. Szépen lehetett látni a feszültség változását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január2, 2014 Megoszt Elküldve Január2, 2014 Hát ha nem jön elő hiba akkor szerintem csinál valamit és nagyjából jó tartományban van szóval kár is méregetni. :icon1: Zöld kártya méréskor is előjön ha nagy gondja van nem? De csak ha nagy. Attól hogy lassú, még hozhatja a jó értékeit, mert a határérték elég tág. Link to comment Megosztás: More sharing options...
extais Elküldve Január9, 2014 Megoszt Elküldve Január9, 2014 Sziasztok! Azzal a problémával/kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az X14XE motor kartergáz csöve (a vékonyabb) hosszában végig van repedve. Venni rendelni sehol nem sikerült, azt mondják már utángyártott sincs, de talán ez nem is nagy gond, úgy gondolom kiváltanám egy darab hasonló csővel. A repedés nem egyik napról a másikra keletkezhetett, viszont csak nemrég vettem észre. Az utóbbi időben ezzel együtt, fogyasztásnövekedést, rángatást, időnként alapjáraton is ütemes rázkódást érezni, nagyon ritkán hidegen kikuplungoláskor lefullad a motor... A fő kérdés az lenne hogy milyen összefüggés lehet a dolgok között, minek érdemes utánanézni... Előre is köszönöm, ha valaki válaszol :) Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január10, 2014 Megoszt Elküldve Január10, 2014 Sziasztok! Azzal a problémával/kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az X14XE motor kartergáz csöve (a vékonyabb) hosszában végig van repedve. Venni rendelni sehol nem sikerült, azt mondják már utángyártott sincs, de talán ez nem is nagy gond, úgy gondolom kiváltanám egy darab hasonló csővel. A repedés nem egyik napról a másikra keletkezhetett, viszont csak nemrég vettem észre. Az utóbbi időben ezzel együtt, fogyasztásnövekedést, rángatást, időnként alapjáraton is ütemes rázkódást érezni, nagyon ritkán hidegen kikuplungoláskor lefullad a motor... A fő kérdés az lenne hogy milyen összefüggés lehet a dolgok között, minek érdemes utánanézni... Előre is köszönöm, ha valaki válaszol :) Üdv! Szerintem nem szól bele, sőt ha a kartergázt nem szivja be a motor az még jobb is neki...esetleg annyi hogy szűretlen levegőt szívott be a motor a repedésen keresztül. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 X16XEL kartergáz csövek, kartergáz lecsapó, "gyűjtő" merre van? Szeretném majd kitakarítani majd hamarosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 extais, on 09 Jan 2014 - 11:07 PM, said: Sziasztok! Azzal a problémával/kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az X14XE motor kartergáz csöve (a vékonyabb) hosszában végig van repedve. Venni rendelni sehol nem sikerült, azt mondják már utángyártott sincs, de talán ez nem is nagy gond, úgy gondolom kiváltanám egy darab hasonló csővel. A repedés nem egyik napról a másikra keletkezhetett, viszont csak nemrég vettem észre. Az utóbbi időben ezzel együtt, fogyasztásnövekedést, rángatást, időnként alapjáraton is ütemes rázkódást érezni, nagyon ritkán hidegen kikuplungoláskor lefullad a motor... A fő kérdés az lenne hogy milyen összefüggés lehet a dolgok között, minek érdemes utánanézni... Előre is köszönöm, ha valaki válaszol :) Üdv! Üdv, Elsőre talán a motorhőfok-jeladót lenne érdemes kiméricskélni, esetleg kicserélni. Nekem a gyári egy tartományban romlott el, így két km után elkezdett rángatózni, míg át nerm lépte a hibás tartományt(párszáz méter). Az utángagyi pedig rosszul csatlakozott, indításkor rázta a bódét, a csati mozgatására berángatott. A hibás működéstől a fogyasztás is megugorhat. Ezt nem tudtam ellenőrizni, mert nyáron sem tudom 10 liter alá szorítani. Most, az új, gyári jeladóval minden szép, sosem ment még ilyen finoman a gép. A kipufogó is "illatosabb", talán a fogyi is barátságosabb. X14XE-nél nem árt még üanyag-nyomást is mérni, elég aljas tud lenni, ha csak pisil az AC. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 X16XEL kartergáz csövek, kartergáz lecsapó, "gyűjtő" merre van? Szeretném majd kitakarítani majd hamarosan. Legjobb tudomásom szerint gyárilag nincs ilyen benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gulycsi Elküldve Január15, 2014 Megoszt Elküldve Január15, 2014 Szép estét mindenkinek. Egy olyan problémám lene a x16xel motorommal, hogy egy rövid üzem idő után a fordulatszá el kezd ugrálni. 1000 és 2000 -es fórdulat között . Mi okozza ezt a problémát? Meg tudom magam is javítaniezt a hiba jelenséget? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2014 Megoszt Elküldve Január17, 2014 Szép estét mindenkinek. Egy olyan problémám lene a x16xel motorommal, hogy egy rövid üzem idő után a fordulatszá el kezd ugrálni. 1000 és 2000 -es fórdulat között . Mi okozza ezt a problémát? Meg tudom magam is javítaniezt a hiba jelenséget? Talán az alapjárati motor takarítással kezdeném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 A nap kérdése. Hová lesz 2.5 liter olaj egy c16nz-ből 7000km alatt? Nem füstöl, és olaj szaga sincs, tehát nem megeszi. (korábban még a gyári határon belül volt az olajfogyasztása) A kocsi alatt SOSINCS olajtócsa, és nem is látszik sehol hogy kinyomta volna. Víz nem olajos. Akkor most mivan??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 Akkor megeszi !!! Vagy a szomszéd autószerelő lopja ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 A nap kérdése. Hová lesz 2.5 liter olaj egy c16nz-ből 7000km alatt? Nem füstöl, és olaj szaga sincs, tehát nem megeszi. (korábban még a gyári határon belül volt az olajfogyasztása) A kocsi alatt SOSINCS olajtócsa, és nem is látszik sehol hogy kinyomta volna. Víz nem olajos. Akkor most mivan??? Akkor megeszi !!! Vagy a szomszéd autószerelő lopja ! :D Ez nem olyan hatalmas olajmennyiség, ezt simán megeszi úgy a kocsi hogy nem füstöl sőt akár a zöld kártyát is megkapja. Nekem olyan 6 liter szokott elfogyni 10 ezer kilóméter alatt tehát 3.5-öt beleöntök olajcserekor , 2.5-litert megeszik a kocsi, bár mostanában indításkor füstöl nagyon olajosan. 1Liter /1000Kilóméter ha jól emlkszem a gyári maximum ami még elfogadható Neked meg 3.5 decit eszik meg 1000Kilóméter alatt ez szerintem még nem tragédia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 XE-ből ki lehet kötni az olajhűtőt? Az mi alapján melegszik? Computer kapcsolja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 Ez nem olyan hatalmas olajmennyiség, ezt simán megeszi úgy a kocsi hogy nem füstöl sőt akár a zöld kártyát is megkapja. Nekem olyan 6 liter szokott elfogyni 10 ezer kilóméter alatt tehát 3.5-öt beleöntök olajcserekor , 2.5-litert megeszik a kocsi, bár mostanában indításkor füstöl nagyon olajosan. 1Liter /1000Kilóméter ha jól emlkszem a gyári maximum ami még elfogadható Neked meg 3.5 decit eszik meg 1000Kilóméter alatt ez szerintem még nem tragédia. Hát azért nem mondanám olyan nagyon kicsi olajfogyasztásnak... emlékeim szerint pedig 7 deci/ 10.000km a gyári megengedett. A többi autónk más kisebb olajfogyasztással is füstölt, szóval nem értem. Amúgy bátyámé, az enyém az hibátlan. :D XE-ből ki lehet kötni az olajhűtőt? Az mi alapján melegszik? Computer kapcsolja? Ki.Egy termosztát van benne.De miért akarod kikötni? (viszont akkor engem érdekelne az olajszűrő alatti betét) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 Nem akarom kikötni, csak tegnap meghajtás után megfogtam, és hideg volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sk80 Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 Hát azért nem mondanám olyan nagyon kicsi olajfogyasztásnak... emlékeim szerint pedig 7 deci/ 10.000km a gyári megengedett. Gyári adat. 0,7 L/1000km Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 Nem akarom kikötni, csak tegnap meghajtás után megfogtam, és hideg volt. Elég magas hőmérsékleten nyit, nálam 1x nyitott ki mióta beszereltem, a Blitz szlalomon. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január18, 2014 Megoszt Elküldve Január18, 2014 Akkor ezek szerint nem biztos hogy rossz, csak kicsi a hőmérséklet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2014 Megoszt Elküldve Január19, 2014 Hát azért nem mondanám olyan nagyon kicsi olajfogyasztásnak... emlékeim szerint pedig 7 deci/ 10.000km a gyári megengedett. A többi autónk más kisebb olajfogyasztással is füstölt, szóval nem értem. Amúgy bátyámé, az enyém az hibátlan. :D Hát nincs két egyforma autó. Gyári adat. 0,7 L/1000km Igaz, tényleg ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SzuperZ Elküldve Január21, 2014 Megoszt Elküldve Január21, 2014 Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Van egy 2002-es, 1.4-es, F-es Astrám (X14NZ motorkód): Magas az alapjárat kb. 1500rpm és menetközben mondjuk váltásnál ingadozik a fordulat 1000 és 2000 rpm körül van.Alapjárat állító motort már cseréltem (bontott) ami működött de így is ugyanaz a hiba. Válaszokat előre is köszi,szép napot :) Üdv :SzuperZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts