Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Szia !!!

Köszönöm a jó ötleteket és szakmai szemmel nagyon jók, tudom van egy régi igaz mondás, hogy néma gyereknek ap.........át! Még arra szeretnék ötletet, hogy mit lehetne az elosztó fedéllel csinálni be párásodás ellen! Visszatérve erre a "megrázásra", abban az időben motoroztam mikor a RIGA-16 vlt a menő az leendő autószerelő barátom úgy ellenőrízte a szikra intenzitását, hogy a pipába dugta a az újját és forgatta a lendkereket, én nekem még mindíg lúdbőrös a hátam, ha rá gondolok és ment a verkli!!

Esetleg kontaktsprével-szilikonnal-WD 40-el lehet megpróbálni befújni ezek elméletileg kiszoritják a vizet-párát. Van hogy néha nekem is 3 henger indul a pára miatt, de mire kitolatok elindul a 4.-is. Egyszer volt olyan hogy az utca végén sem ment még, félreálltam kitöröltem papirzsepivel aztán már jó volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!!

A következő kérdésem lenne: a sport, vagy tuning vezérműtengely betétele mennyivel növeli a fogyasztást?

Hány fokosat szabad betenni ami még normál és nem extrém?

Egy srác mondta, hogy ő tett be az x14nz-be, és DRÁMAI a változás, de többet is evett de nem tudtam megkérdezni mennyivel...

Mert fél, 1 liter belefér, de 3-4 már nem játszik...

Vagy ez is olyan mint a chiptuning, hogy csak akkor eszik többet ha nagyon csapatom? Ha normálisan akkor nem?

Kérlek Titeket válaszoljatok!!! Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a választ, és a többieknek is!

Most voltak itt a szerelők, megnézték egy műszerrel az olajnyomást, amit a gomba helyére tekertek. Azt mondták, hogy nyomás van, tehát a gomba a rossz. Cserélni kell, javítani nem nagyon lehet. Azt is mondták, hogy lehet így használni a járgányt.

Nincs valakinek eladó olajgombája X14NZ motorhoz Dunaföldvár környékén? 14-es menet, 1 vezetékes. :icon1:

Én első körben kizárnám a kontrollámpa rendszer hibáját. Megézném az olajgombát működik e, nem szakadt a vezeték, csatlakozó rendben van e stb.

Róóóbinak pont most volt ugyanez, ugyanennél a motornál, és neki valami takonyszerű trutyi volt az olajgombában. (feltehetőleg a jó minőségű előző olajoknak köszönhetően, amit az előző gazda töltött bele)

A többit a többiek már leírták.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a választ, és a többieknek is!

Most voltak itt a szerelők, megnézték egy műszerrel az olajnyomást, amit a gomba helyére tekertek. Azt mondták, hogy nyomás van, tehát a gomba a rossz. Cserélni kell, javítani nem nagyon lehet. Azt is mondták, hogy lehet így használni a járgányt.

Nincs valakinek eladó olajgombája X14NZ motorhoz Dunaföldvár környékén? 14-es menet, 1 vezetékes. :icon1:

Hát valóban lehet így használni az autót, csak az a baj, hogy h valamiért tényleg nem lesz olajnyomás azt nem veszed észre...de tuti majd akkor is tudnak mondani valamit a bölcs szerelők. <_< Olajgombát,meg szerintem nem érdemes használtat venni.http://alkatresz.forensis.hu/webaruhaz/htmls/autotipus/opel/astra/astra_f_kombi_51_52_1991_09_1998_01/1823/kapcsolok_erzekelok/olajnyomas_kapcsolo/-/mind?gyakori=

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a választ, és a többieknek is!

Most voltak itt a szerelők, megnézték egy műszerrel az olajnyomást, amit a gomba helyére tekertek. Azt mondták, hogy nyomás van, tehát a gomba a rossz. Cserélni kell, javítani nem nagyon lehet. Azt is mondták, hogy lehet így használni a járgányt.

Nincs valakinek eladó olajgombája X14NZ motorhoz Dunaföldvár környékén? 14-es menet, 1 vezetékes. :icon1:

Hát valóban lehet így használni az autót, csak az a baj, hogy h valamiért tényleg nem lesz olajnyomás azt nem veszed észre...de tuti majd akkor is tudnak mondani valamit a bölcs szerelők. <_< Olajgombát,meg szerintem nem érdemes használtat venni.http://alkatresz.forensis.hu/webaruhaz/htmls/autotipus/opel/astra/astra_f_kombi_51_52_1991_09_1998_01/1823/kapcsolok_erzekelok/olajnyomas_kapcsolo/-/mind?gyakori=

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nem akarok használt olajgombát. Tudom, hogy párezer forintos tétel, nem spórolnék ilyenen. És pont azért kellene gyorsan, mert kell a kocsi, és tudom, hogy így nincs visszajelzésem ha tényleg baj van az olajnyomással (ill. ha a motor "jelez vissza", akkor már elég nagy a baj). Ebben a webshopban meg hiába van, ha Pesten van, nem ér ide holnapig.

Hát valóban lehet így használni az autót, csak az a baj, hogy h valamiért tényleg nem lesz olajnyomás azt nem veszed észre...de tuti majd akkor is tudnak mondani valamit a bölcs szerelők. <_< Olajgombát,meg szerintem nem érdemes használtat venni.http://alkatresz.forensis.hu/webaruhaz/htmls/autotipus/opel/astra/astra_f_kombi_51_52_1991_09_1998_01/1823/kapcsolok_erzekelok/olajnyomas_kapcsolo/-/mind?gyakori=

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nem akarok használt olajgombát. Tudom, hogy párezer forintos tétel, nem spórolnék ilyenen. És pont azért kellene gyorsan, mert kell a kocsi, és tudom, hogy így nincs visszajelzésem ha tényleg baj van az olajnyomással (ill. ha a motor "jelez vissza", akkor már elég nagy a baj). Ebben a webshopban meg hiába van, ha Pesten van, nem ér ide holnapig.

Ma elméletileg munkanap van, Unix, Láng, Bárdi?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Meggyőztél! Bárdiban meg is lett véve. Du. megy a helyére.

Naszóval... tényleg az olajgomba volt. Az új gombával nincs már jelzés.

Kénytelen voltam a rossz olajnyomáskapcsolóval megtenni kb. 5km. távot, és ez alatt kb. 20-szor kapcsolt ki/be a jelzés. :omg:

Ma elméletileg munkanap van, Unix, Láng, Bárdi?

Link to comment
Megosztás:

Hello!

F 93' C16NZ astra gyorsításkor, főleg 4-ből 5-be váltáskor illetve néha csak úgy menet közben is rángat, 2-3at, majd szétszakad az autó.

Szerintetek mi lehet?

Köszi

Sok minden lehet akár üzemanyag ellátás akár gyujtásprobléma, ezt így távgyógyitva nem lehet megmondani. Hibakód nincs eltárolva?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok olyan problémám volna hogy kicseréltem már mindent az f astrámon gyujtás kábeleket trafót elosztó fedelet gyertyákat mindenhol van szikra mégsem megy egy henger azt mondták lehet beéget a szelep vagy lyukas a dukó lehetséges e ez. Előre is köszönöm a választ.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok olyan problémám volna hogy kicseréltem már mindent az f astrámon gyujtás kábeleket trafót elosztó fedelet gyertyákat mindenhol van szikra mégsem megy egy henger azt mondták lehet beéget a szelep vagy lyukas a dukó lehetséges e ez. Előre is köszönöm a választ.

Lehet, kompressziót kellene méretni. Mi a motorkódód?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok olyan problémám volna hogy kicseréltem már mindent az f astrámon gyujtás kábeleket trafót elosztó fedelet gyertyákat mindenhol van szikra mégsem megy egy henger azt mondták lehet beéget a szelep vagy lyukas a dukó lehetséges e ez. Előre is köszönöm a választ.

nem mondjuk a szelep tányérbol tünt el egy darab ! de ezt megelőzte a kabel meg trafo és gyertya csere ! a végére hagytuk a kompresszió mérést ! Sajnos azzal kellett volna kezdeni!

Link to comment
Megosztás:

DSCI1030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

az lenne a kérdésem hogy megtudja valaki mondani a pontos nevét,ami a szívó csonkba van az alján a csatis érzékelő a 2-szálas?!

És esetleg nincs valakinek képe róla milyen a belseje ami bent van?!

hűttő folyadék jeladó,vagy levegő érzékelő?

Köszönöm

Sziasztok

Cserélni szeretném a motorhőfok jeladót,mert túl sokat ecik a C1.6 NZ 93-as Astra.A képenn látható jeladó lenne az?

Link to comment
Megosztás:

Raktam új gyertyákat, gyújtáselosztó jó. Már csak az üzemanyagellátásra tudok gondolni. Remélem nem üzemanyagszivattyú.

Akár az is lehet ha már kopott és nem tudja a megfelelő nyomást előállítani. Sajna otthon csak a szállítási mennyiséget lehet elllenőrizni, de a nyomást nem nagyon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Mivel a szilveszteremet keresztben áthuzta a következő hiba és 2 napig semmi esély sincs rá hogy megcsináltassam ezért leirom hátha valaki találkozott már ilyen hibával inditás normális üzem egy ket perc fordulat esik és a motor bedadog fordulat 400 mar szinte lefulad elindulok vele rázkodik dadog de megy....pár perc check engine lámpa felvillan menetközben megszünik a dadogás csak a lámpa villágit megállok lampa elalszik alapjárat zuhani kezd és dadog és kezdödik elöröl a történet tipp esetleg mi baja lehet??? Kösszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Mivel a szilveszteremet keresztben áthuzta a következő hiba és 2 napig semmi esély sincs rá hogy megcsináltassam ezért leirom hátha valaki találkozott már ilyen hibával inditás normális üzem egy ket perc fordulat esik és a motor bedadog fordulat 400 mar szinte lefulad elindulok vele rázkodik dadog de megy....pár perc check engine lámpa felvillan menetközben megszünik a dadogás csak a lámpa villágit megállok lampa elalszik alapjárat zuhani kezd és dadog és kezdödik elöröl a történet tipp esetleg mi baja lehet??? Kösszönöm

Ha kivillan a lámpa akkor kell lenni eltrárolt hibakódnak szerintem, azt már nézted? Haldokló benzinpumpa-relé is lehet vagy valami gyujtásgond...bármi szinte,nézd meg a hibatárolót.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ha kivillan a lámpa akkor kell lenni eltrárolt hibakódnak szerintem, azt már nézted? Haldokló benzinpumpa-relé is lehet vagy valami gyujtásgond...bármi szinte,nézd meg a hibatárolót.

Én alapjarati motorra gondoltam első izben és félek valami mélyebb gond...5 évig semmi gond évi 25.30 ezer km..gond nélkűl most viszont fél éve csak hiba sorozat egymás után kösszi és BUEK

Link to comment
Megosztás:

Ja és naon benzin szag van a motor terben olyan mintha valahol folyna....

Nézd meg a két csövet ha nem ott folyik . De ha már benzinszagot emitesz, lehet a tankszellőztetésed halódik nem szisszen a tank ha lecsavarod a sapit? Megnézheted a vákumcsöveket is nincs-e bennük szénpor, azokat amik a tüzfalon található utótól mennek-jönnek.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Na szoval szetszedtem az alapjárati motort ki kitisztitottam a karter csövet abban is volt trutyi plusz meg a jobb sarvedo alatt találhato fekete dobozkarol is lehuzgaltam a csoveket nem volt bennuk semmi hiba meg fenn áll benzinpumpát lambdaszondat gyertyakat még nem neztem meg, egr szelepben kis ciripeles hallatszik nincs szuszogas mikor kinyitom a tanot... szerintem holnap megyunk dokihoz

Link to comment
Megosztás:

Na szoval szetszedtem az alapjárati motort ki kitisztitottam a karter csövet abban is volt trutyi plusz meg a jobb sarvedo alatt találhato fekete dobozkarol is lehuzgaltam a csoveket nem volt bennuk semmi hiba meg fenn áll benzinpumpát lambdaszondat gyertyakat még nem neztem meg, egr szelepben kis ciripeles hallatszik nincs szuszogas mikor kinyitom a tanot... szerintem holnap megyunk dokihoz

Pumpánál amúgy is csak szállított mennyiséget tudsz otthon mérni nyomást nem...a szondát meg csak nézegetni lehet milyen szép kormos. :icon1:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.