leslie Elküldve Július6, 2005 Elküldve Július6, 2005 Utánajártam opeléknál,azt mondták hogy hengerfejcsere plussz ecu csere és máris kész! Most azon vagyok hogy kiderítsem az anyagiakat!Erre van valakinek tippje ? És a műveletről mi a vélemény ? Mindenféleképp referálj, nagyon érdekel az eredmény. :( Kérdés, mennyivel enne többet a gép változatlan vezetési stílus mellett? Azaz nyilván a nagyobb kraft miatt nem kellene még annyira sem nyomnom neki, mint most, azaz nem enne többet, csak vmi nagyon picivel? Jól gondolom?
Psziho Elküldve Július6, 2005 Elküldve Július6, 2005 Ha lenne is némi fogyi növi,nem érdekelne!Valamit valamiért! Az élménybeszámoló viszont még kicsit odébb van...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július7, 2005 Elküldve Július7, 2005 Hát először is kéne egy pontos motortipus... legalábbis nekem, mert így nem vágom. Az enyém 8 szelepes és ráadásul központi befecsis, így nekem egyszerűbb a felállás mint neked, de megoldjuk. Ha jól sejtem, a tiéd mivel dupla veztengelyes, van a szelepfedél jobb oldalán egy kis összekötő gumicső, ami már a fisszavezetés része. namost a kocsi orra felé eső feztengely jobb alján valahol menni kell egy vastagabb gumicsőnek valahová a levedő kiegyenlítő környékére, de ezt így látatlanban nem tudom pontosan. Itt kellene valahol lekötni, de kell a tipus. 1.6 16V x16xel Ennél többet max a motorszámot tudnám negadni. Ja itt van két kép: http://kep.tar.hu/wzsolt/50092491/13768234#2 http://kep.tar.hu/wzsolt/50092491/13768235#2 A kipuf csonkon van egy vákumvezérelt szelep onnan megy egy hosszú gumicső a bal első sárvédő alá de hogy onnan hol jön vissza a motortérbe azt nem sikerült kiderítenem. Ez lehet a kipufgáz visszavezetés?
warwolf Elküldve Július7, 2005 Elküldve Július7, 2005 A kipuf csonkon van egy vákumvezérelt szelep onnan megy egy hosszú gumicső a bal első sárvédő alá de hogy onnan hol jön vissza a motortérbe azt nem sikerült kiderítenem. Ez lehet a kipufgáz visszavezetés? Az a szekunderlevegő komresszor vákumcsöve.A kipuffgázcsövet a hengerfej hátulján kell keresgélni!Bár még én sem keresgéltem, mert ugye nem romlott el! :(
Exian Elküldve Július7, 2005 Elküldve Július7, 2005 Olyan problémám van (ha az egyáltalán), hogy alapjáraton kopogó hangja van picit a motornak. Azóta ilyen, amióta állítottunk az előgyujtáson, mert előtte meg kövérebb gáznál (főleg dombon felfele), de néha sima gyorsításnál is csörgött a motor, tipikus előgyujtás probléma volt. Azóta megszűnt a csörgés, lehet pörgetni a motort dombon felfelé is, teljesen szép hangja van, és jól is gyorsul, viszont alapjáraton "bekopog". Mi kopog ilyenkor? Lehet belőle baj? Talán túlságosan ellett forgatva az előgyujtás? Lehet korigálni rajta (picit visszaállítani)? Vagy akkor is kopogni fog? Vagy az ilyen kopogás egyértelműen a motor öregedését, kopását jelenti? Remélem nem, viszont a szerelőmhöz most néhány hétig nemtudom vinni a kocsit, de addig jó lenne tudnom, hogy mi okoz ilyen jelenséget. Köszi.
I_S Elküldve Július7, 2005 Elküldve Július7, 2005 Az a szekunderlevegő komresszor vákumcsöve.A kipuffgázcsövet a hengerfej hátulján kell keresgélni!Bár még én sem keresgéltem, mert ugye nem romlott el! :( Jól mondod wolfi! Ha leveszed a műanyag borítást, akkot a szelepfedél jobb oldalán felül kell lennie egy kicsi kb 10 cm-es kanyargós győnek (átmérő kb 1-1,5 cm), ami összeköti a két tengely szelepfedelét. Ahogy már írtam, a kocsi orrához közelebbi tengely szelepfedelén jobb szélen valszeg alul pedig kijön gelőle egy vastagabb gumicső, aminek (szemből) a motor jobb oldalán valahol kissé lefelé ívelve kellene mennie a kiegyenlítőhöz(márha nektek így hívják az 1,6-nál), aminek találkoznia hell a légszűző felől jövő csővel, mielőtt beletorkollana a folytószelephez... szerintem. No itt, a találkozás előtt kell likvidálni a csövet, szűrőzve elvezetni stb, a szelepház közrnyéki csatlakozást, ami szabaddá vált, pedig ledugózni. Javítsatok, ha tévedek, az enyém 1,4 8v, azon tudom pontosan, itt csak józan ésszel gondolkodom.
plstra Elküldve Július7, 2005 Elküldve Július7, 2005 Hali mindenkinek! Egy Opel Astra boldog tulajdonosa vagyok, 2 hónapja! :( CSak sajnos, most jönnek elő a kis hibák... Az autó típusa: Opel Astra FCC 1.6 GT C16NZ Az a bajom, hogy megnéztem az adatokat, az osszesauto.hu-n, s csak városi fogyasztás is 10 liter alatt van, nekem sajnos vegyesben 14-15 !!!!! úgy hogy nem hajtom..... S vmi csörög a motorban, ezt alapjáraton is lehet hallani, de nagyon vészes, egy erőteljesebb gyorsításnál... Én az injektor problémájára gyanakodom... Ha neki van baja, akkor szívósort is akarok cserélni, ahhoz kell vmi papír??? Kb. Mennyibe fáj az, ha kicserélem hengerenkénti befecskendezősre??
plstra Elküldve Július7, 2005 Elküldve Július7, 2005 Ja igen, olvastam hogy a vectra tengelye bemegy hátra, az "A" vectrára gondoltatok????
Exian Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 vészes, egy erőteljesebb gyorsításnál... Én az injektor problémájára gyanakodom... Az előző oldalon írtam, hogy nekem is csörgött a motorom. Nálam előgyujtást kellett csak állítani, utána nem csörgött, azóta szép hangja van. Az igaz, hogy most meg mintha túl lenne állítva, mert alapjáraton (legalábbis csak ott hallom) kopog picit. De erre még nem kaptam választ, hogy függhet e a kopogás az előgyujtástól.
uhuhu Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 Hali mindenkinek! Egy Opel Astra boldog tulajdonosa vagyok, 2 hónapja! :( CSak sajnos, most jönnek elő a kis hibák... Az autó típusa: Opel Astra FCC 1.6 GT C16NZ Az a bajom, hogy megnéztem az adatokat, az osszesauto.hu-n, s csak városi fogyasztás is 10 liter alatt van, nekem sajnos vegyesben 14-15 !!!!! úgy hogy nem hajtom..... S vmi csörög a motorban, ezt alapjáraton is lehet hallani, de nagyon vészes, egy erőteljesebb gyorsításnál... Én az injektor problémájára gyanakodom... Ha neki van baja, akkor szívósort is akarok cserélni, ahhoz kell vmi papír??? Kb. Mennyibe fáj az, ha kicserélem hengerenkénti befecskendezősre?? ha csörög akkor meg kéne próbálni gyujtást állitani..... :roll:
plstra Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 Köszi, az lesz az első, hogy beállíttatom, de még a szívósor cserével kapcsolatban is érdeklődnék, mert inkább fizetek egy "kicsit", de az a +25 LE megéri nekem....
warwolf Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 Köszi, az lesz az első, hogy beállíttatom, de még a szívósor cserével kapcsolatban is érdeklődnék, mert inkább fizetek egy "kicsit", de az a +25 LE megéri nekem.... Lexmaul szívósor?Hát az biz nem olcsóság. :roll:
plstra Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 nem lexmault, hanem gyárit, c16nz-t szeretném központi befecskendezősre....
plstra Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 azaz nem központira, hanem hengerenkéntire.....bocs....
leslie Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 Negyed millából már veszel egy 2.0-ás mocit, felgenerálozatot, és beleteteted. :(
plstra Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 A motorcserével, szerintem több a papírmunka, meg mint írtam, tuning céljából lenne, s mivel FCC a motor, azaz nagyon jó, pörgős, pörgősebb, mint a többi c16nz, azért szeretném ezt a blokkot megtartani, s továbbfejleszteni...
warwolf Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 A motorcserével, szerintem több a papírmunka, meg mint írtam, tuning céljából lenne, s mivel FCC a motor, azaz nagyon jó, pörgős, pörgősebb, mint a többi c16nz, azért szeretném ezt a blokkot megtartani, s továbbfejleszteni... pl. egy 1.6SI hengerfejjel?
redline Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 Negyed millából már veszel egy 2.0-ás mocit, felgenerálozatot, és beleteteted. :( ugye a 250e HUF-ot generállal, papirran, beszereéssel, vezérléscserével, jókívánságokkal együtt számoltad? :lol: sztem 30-50 K között lehet már találni épkézláb c20ne-t, de gyanitom nála már több mindent kellene cserélni és ez valóban drágább lenne...mondjuk sokkal többet nyerne
warwolf Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 ugye a 250e HUF-ot generállal, papirran, beszereéssel, vezérléscserével, jókívánságokkal együtt számoltad? :lol: sztem 30-50 K között lehet már találni épkézláb c20ne-t, de gyanitom nála már több mindent kellene cserélni és ez valóban drágább lenne...mondjuk sokkal többet nyerne Ezt már 1X kibeszéltük a törpiekkel, és alaposan elvették a kedvem ettől a motorcsere témától.Jobb azt pöckölgetni, vagy olyat kell venni, ami alapból 150LE-s! :wink: Ugye?
Tom Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 Ezt már 1X kibeszéltük a törpiekkel, és alaposan elvették a kedvem ettől a motorcsere témától.Jobb azt pöckölgetni, vagy olyat kell venni, ami alapból 150LE-s! :wink: Ugye? Nem olyan vészes dolog ez a mocicsere, én most kacsintgatok ezirányba. Patyi is C20NE-t rakott az 1,4es kabriójába.
warwolf Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 Itt a papírrésze érdekes.Műszaki, meg esetleg ha el akarod majd 1X adni. :roll:
Tom Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 Itt a papírrésze érdekes.Műszaki, meg esetleg ha el akarod majd 1X adni. :roll: Papiros... És nem csókoson keresztül ment, ha jól tudom.
aztec Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 Patyi is C20NE-t rakott az 1,4es kabriójába. és hogy megy mi... mikor először voltam nálamég a fehér astrával taliztunk mondta kövessem... ahaaa :( :lol: :lol: akkor jöttem rá nem minden 1.4 amire az van írva :lol:
Tom Elküldve Július8, 2005 Elküldve Július8, 2005 és hogy megy mi... mikor először voltam nálamég a fehér astrával taliztunk mondta kövessem... ahaaa :( :lol: :lol: akkor jöttem rá nem minden 1.4 amire az van írva :lol: Szemét kis gép az, a toronyról állítható konikkal együtt. :lol: :lol: És mennyire raj... 8)
Recommended Posts