Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Visszatérve az én történetemre, megkérdeztem egy haveromat aki autóvillanyosságos helyen dolgozott, hogy milyen helyen van a Valeo a minőségben. Azt mondta hogy azért elég jó, és nem szokott gond lenni velük.

Szóval vettünk újonnan Magneti Marelli önindítót 15ezer forintért. Hát a fene sem fog bontottat venni 8-10e Ft-ért, amikor még garanciát sem adnak... A bontós csak annyit mondott arra h "kipróbálási garancia" hogy: "megpörgetem én itt neked helyben". Ja csak lehet hogy szar a szabadonfutó. Plusz még a végén a kupakot sem engedi levenni hogy a szénkeféket megnézzük mennyi van még rajtuk...

Amúgy kicsit más hangja lett most az indításnak, nem az az igazi echte Opel, amit párszáz méterről is felismerni. Kicsit olyan japánosabb lett. :goofy:

Jaa meg erre a márkára pedig azt mondta haver, hogy olyan jó középkategória. A Delco-t mondta az aljának érdekes mód. :icon11:

Ez elég jó ár volt mert 25-30 alatt nem nagyon látok új öninditót.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!
Autóvásárlás előtt állok (1. autó), és egy F astrára esne a választás az Ár/érték aránya és a megbízhatósága miatt.
A kérdésem az lenne, hogy melyik évjáratot ajánljátok, a magyarországon gyártottakat, vagy a 98- utániakat, amiket lengyelországban raktak össze ? Volt-e minőségbeli, vagy bármilyen romlás a Lengyelországban összerakott modellekben. (Több véleményt is szívesen meghallgatnék!!) Mindenképpen 8 szelepest akarok, mert azt olvastam az egyszerű és nagyszerű, és a fogyasztása is elég jó. Az 1.4-es, vagy 1.6-os motorok között nem döntöttem még, arról is írhatnátok, pro és kontrákat, valamint mindenképpen érdekelne, hogy melyikből melyik motorkódost érdemes venni. Ja és nem még az se lenne rossz, hogy vásárlásnál mire kell figyelni :), a rozsdásodást a kerékívekben a tanksapkánál és a küszöböknél. Ezenkívül ? A válaszokat előre is köszönöm. Egyébként 250-400.000 Ft-ig szánnék rá maximum, plusz átiratás meg szervízköltség ezen kívül belefér természetesen.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Autóvásárlás előtt állok (1. autó), és egy F astrára esne a választás az Ár/érték aránya és a megbízhatósága miatt.

A kérdésem az lenne, hogy melyik évjáratot ajánljátok, a magyarországon gyártottakat, vagy a 98- utániakat, amiket lengyelországban raktak össze ? Volt-e minőségbeli, vagy bármilyen romlás a Lengyelországban összerakott modellekben. (Több véleményt is szívesen meghallgatnék!!) Mindenképpen 8 szelepest akarok, mert azt olvastam az egyszerű és nagyszerű, és a fogyasztása is elég jó. Az 1.4-es, vagy 1.6-os motorok között nem döntöttem még, arról is írhatnátok, pro és kontrákat, valamint mindenképpen érdekelne, hogy melyikből melyik motorkódost érdemes venni. Ja és nem még az se lenne rossz, hogy vásárlásnál mire kell figyelni :), a rozsdásodást a kerékívekben a tanksapkánál és a küszöböknél. Ezenkívül ? A válaszokat előre is köszönöm. Egyébként 250-400.000 Ft-ig szánnék rá maximum, plusz átiratás meg szervízköltség ezen kívül belefér természetesen.

Üdv.

rozsdásodás, figyelj a hátsó nyúlványokra a rugó fölött, és a hátsó két lengéscsillapító felső rögzítésénél a doblemezen, ezek gyenge pontok de javíthatóak, és természetesen amit leírtál azokra is.

nekem egy 1994 Opel astra 1.4, C14SE lépcsős van, 8 éve van nálam fogyasztása átlagosan 7-8 liter ebben sok a városi, de télen megközelíti a 9-10 litert :(, 8 év alatt számíthattam rá, hiba ami a napokban előjött a benzinpumpa nem kapott áramot, de ez is megoldódik és úgy néz ki hogy a hiba vezeték törés lehet, durván ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Autóvásárlás előtt állok (1. autó), és egy F astrára esne a választás az Ár/érték aránya és a megbízhatósága miatt.

A kérdésem az lenne, hogy melyik évjáratot ajánljátok, a magyarországon gyártottakat, vagy a 98- utániakat, amiket lengyelországban raktak össze ? Volt-e minőségbeli, vagy bármilyen romlás a Lengyelországban összerakott modellekben. (Több véleményt is szívesen meghallgatnék!!) Mindenképpen 8 szelepest akarok, mert azt olvastam az egyszerű és nagyszerű, és a fogyasztása is elég jó. Az 1.4-es, vagy 1.6-os motorok között nem döntöttem még, arról is írhatnátok, pro és kontrákat, valamint mindenképpen érdekelne, hogy melyikből melyik motorkódost érdemes venni. Ja és nem még az se lenne rossz, hogy vásárlásnál mire kell figyelni :), a rozsdásodást a kerékívekben a tanksapkánál és a küszöböknél. Ezenkívül ? A válaszokat előre is köszönöm. Egyébként 250-400.000 Ft-ig szánnék rá maximum, plusz átiratás meg szervízköltség ezen kívül belefér természetesen.

Én is első autónak F Astrát vettem végülis meg nem bántam de ha elfogadsz egy tanácsot akkor 1.6-osat vegyél! Én 1.4-est vettem (C14NZ) de pl. 4 személlyel elég gyenge tud lenni , de van amikor 2-vel is (főleg itt a bakonyban ;) ) most 3 év után untam meg és rászántam magam egy motorcserére, ami nem olcsóság, ezért ajánlom az 1.6-ost, eléggé megbízhatónak állítják be :)

Amire kell figyelni az télleg csak a rohadás , kerékjárati ív ,tanksapka , küszöb ... nekem 20éves és máshol még nem rohadt. Bár az ajtók sarkára is nézz rá belülröl, nekem a baloldalis cserére szorult...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Bocsi ha kérdésem nem jó helyre teszem fel.Tehát ha Astra f 1,6i 16v x16xel ecotec motor helyet be tennék 2.o 16v gsi motort miket kellene cserélnem,el hoznom hozzá hogy passzoljon?Gondolok itt kábelkötegre mettől-meddig kell ki bontani vagy csak elég a motortérben a csatinál szét tekerni?+a vezérlőnél csak a dobozt el hozni vagy ott is az egész kábelköteget ki bontani?Válaszotok előre is köszi ;-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Bocsi ha kérdésem nem jó helyre teszem fel.Tehát ha Astra f 1,6i 16v x16xel ecotec motor helyet be tennék 2.o 16v gsi motort miket kellene cserélnem,el hoznom hozzá hogy passzoljon?Gondolok itt kábelkötegre mettől-meddig kell ki bontani vagy csak elég a motortérben a csatinál szét tekerni?+a vezérlőnél csak a dobozt el hozni vagy ott is az egész kábelköteget ki bontani?Válaszotok előre is köszi ;-)

Motor, váltó, féltengelyek, önindító, motorkábelköteg, ecu, kiegyenlítőtartály, gólyalábak, tartóbakok. Persze fék is kell, bár xelen már 256van elvileg.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Motor, váltó, féltengelyek, önindító, motorkábelköteg, ecu, kiegyenlítőtartály, gólyalábak, tartóbakok. Persze fék is kell, bár xelen már 256van elvileg.

HÚÚÚ HÚÚÚ.Én azt hittem a váltó meg a motortartó bakok stb passzol hozzá és csak az elektronikánál van gubanc ;-)

Link to comment
Megosztás:

HÚÚÚ HÚÚÚ.Én azt hittem a váltó meg a motortartó bakok stb passzol hozzá és csak az elektronikánál van gubanc ;-)

Meg azért tisztázd, h melyik 20 16v gsi motort akarod. c20xe v x20xev. Ha c20xe akkor inkább disest keress, annak az elektronika része p&p a tieddel. :)
Link to comment
Megosztás:

Meg azért tisztázd, h melyik 20 16v gsi motort akarod. c20xe v x20xev. Ha c20xe akkor inkább disest keress, annak az elektronika része p&p a tieddel. :)

Benzinest szeretem volna ez helyet úgy mond játszás autónak mert ez elég gyengécske már,de akkor le mondok róla inkább :-))

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.