Stevy Elküldve November21, 2013 Elküldve November21, 2013 Szerintetek az mitől lehet, hogy egy héten 2x ~170km-t megyek és egyszer bezabál kb1L olajat, egyszer meg nem. Hengerfejem mikor csinálták elvileg lett cserélve pár szelepszár szimering is. Most az lehetséges ,hogy letapadt gyűrűk miatt kóstolgatja ? ( és gyűrűzés lesz a megoldás ? ebben az esetben nagyobb fordulatnál jobban kéne ,hogy egye nem ? mert most oda úton normálisan mentem és 1l-t lenyelt, vissza úton meg kicsit jobban nyomtam és nem fogyott.) Vagy lehet ,hogy valami miatt felhígul az is amit utántöltök és addig azért nem tűnik fel hogy fogyott ?
sakál Elküldve November21, 2013 Elküldve November21, 2013 Szerintem nincs más hozzá, és egyszerűbb venni egy bontottat mint ezt szerelgetni. De a bontott is lutri.
epk947 Elküldve November21, 2013 Elküldve November21, 2013 Nem tudom, nekem egyik sem volt. De ugyanabba típusba megy mindkettő ezért olyan nagy felhasználási különbséget nem látok. A papi motor meg az 14nz, nem? :D Nem! Én kétszeres papi és ötszörös nagypapi vagyok és NE-m van. :icon1:
zotya975 Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 De a bontott is lutri. Persze hogy az, csak egyszerűbb, gyorsabb és sokszor olcsóbb megoldás mint keresgélni a hibát. Az önindítót ki is lehet próbálni mielőtt elhozod.
Peeti183 Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 helló! Ezzel a beesett pöcökkel lehet valamit kezdeni? picit kilóg tartja is a kereket de nem tartom valami boztonságosnak :D : [url=http://kepfeltoltes.hu/view/131122/vezt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]'>http://kepfeltoltes.hu/view/131122/vezt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] http://kepfeltoltes.hu/view/131122/vezt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Esetleg C14NZ és C16SE tengelye egyezik?? mert akkor csere Másik hogy a jeladó 3 vezetékéből az egyik (külső) tőbe elszakadt (árnyékolás?!) Befolyásolja ez nekem a működést, vagy próbáljam meg össze tákolni?? 13 ezer a legolcsóbb új :( Köszi
wookie Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 helló! Ezzel a beesett pöcökkel lehet valamit kezdeni? picit kilóg tartja is a kereket de nem tartom valami boztonságosnak :D : [url=http://kepfeltoltes.hu/view/131122/vezt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]'>http://kepfeltoltes.hu/view/131122/vezt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] http://kepfeltoltes.hu/view/131122/vezt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Esetleg C14NZ és C16SE tengelye egyezik?? mert akkor csere Másik hogy a jeladó 3 vezetékéből az egyik (külső) tőbe elszakadt (árnyékolás?!) Befolyásolja ez nekem a működést, vagy próbáljam meg össze tákolni?? 13 ezer a legolcsóbb új :( Köszi Milyen beesett pöcök? Ami a szíjtárcsát rögzíti? AZ beesni nem tud, max tőben beletorik. A vezérműtengelyek természetesen NEM egyformák. Az SE-nek az a lelke, nem a 4 injektortól lesz 100 ló.
Peeti183 Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 Milyen beesett pöcök? Ami a szíjtárcsát rögzíti? AZ beesni nem tud, max tőben beletorik. A vezérműtengelyek természetesen NEM egyformák. Az SE-nek az a lelke, nem a 4 injektortól lesz 100 ló. Igen az a pöcök ;D Hát pedig nagyon úgy néz ki , látszik rajt hogy nem tört le, de csak 1 mm-t lóg ki
ampervadasz Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 Halihó! Van egy 1.7 td 68 lovas gépem. Az önínditóm reggelente mikor indítanám a szekeret és mikor már elkapná elkezd szalajtani. A behúzot kicseréltem újra szóval az nem lehet a ludas.Szerintetek mi lehet a gond? Olvastam valami olyat is hogy van valami nagyobb strapabírobb önínditó ezekhez a gépezetekhez? Erről tud valaki valamit?Esetleg tapasztalat? Ha ez a szalajt azt jelenti, hogy az önindító pörög, de a motort nem forgatja, akkor az bendix hiba lesz. A behúzó már csak azért sem lehet, mert ha nem húz be, akkor az áramot sem kapcsolja rá a villanymotorra, vagyis nem is forgna. Esetleg még a behúzó villa törése előfordulhat, de nem ez a jellemző, ez tipikus bendix hiba, mikor a szabadonfutója már nem zár össze, hanem megforog abban az irányban is amerre hajtania kéne. Ezért nem érdemes másik önindítóban gondolkodni, ez egy sima bendixcsere és kész.
sakál Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 Persze hogy az, csak egyszerűbb, gyorsabb és sokszor olcsóbb megoldás mint keresgélni a hibát. Az önindítót ki is lehet próbálni mielőtt elhozod. Úgy érted a kiprobálást hogy ott a hejszinen felteszem? :icon1: Mert állati jó meló ám levenni az önindítót még aknáról is. Egyébként csak az első inditásnál mikor már beindulna a motor akkor szalajt.Útána napközbe már tökéletes...
sakál Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 Ha ez a szalajt azt jelenti, hogy az önindító pörög, de a motort nem forgatja, akkor az bendix hiba lesz. A behúzó már csak azért sem lehet, mert ha nem húz be, akkor az áramot sem kapcsolja rá a villanymotorra, vagyis nem is forgna. Esetleg még a behúzó villa törése előfordulhat, de nem ez a jellemző, ez tipikus bendix hiba, mikor a szabadonfutója már nem zár össze, hanem megforog abban az irányban is amerre hajtania kéne. Ezért nem érdemes másik önindítóban gondolkodni, ez egy sima bendixcsere és kész. Pontos azt jelenti! Ezt az alkatrészt kellene akkor ezek szerint cserélni?(http://www.kepfeltoltes.hu/view/131122/SAM_1869_www.kepfeltoltes.hu_.jpg )
ampervadasz Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 Pontos azt jelenti! Ezt az alkatrészt kellene akkor ezek szerint cserélni?(http://www.kepfeltoltes.hu/view/131122/SAM_1869_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ) Igen, így van. Ez egy szabadonfutó a fogaskerékkel egybeépítve, azért van, hogy indítózásnál csak az önindító tudja forgatni a motort és fordítva ne, hogy annak beindulása után ne pörgesse szét az indítómotort. Szétszedve meg is tudod nézni, hogy egyik irányba forgatva forog vele együtt a motor forgórésze is, másik irányban viszont nem. Na ez ha elhasználódik akkor nem mindig, vagy később már egyáltalán nem nem zár össze, hiába forog a forgórész, nem viszi át az erőt a fogaskoszorúra, hasonlóan mint egy megcsúszó kuplung. Kiszerelve nem mindig tűnik hibásnak, még ha az is, mert üzemszerűen jóval nagyobb erőhatások érik mint kézzel tekergetve, de a te esetedben szinte biztos, hogy ez a hiba, erre utal az is, hogy nem mindig, csak alkalmanként csinálja. 1
zotya975 Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 Úgy érted a kiprobálást hogy ott a hejszinen felteszem? :icon1: Mert állati jó meló ám levenni az önindítót még aknáról is. Egyébként csak az első inditásnál mikor már beindulna a motor akkor szalajt.Útána napközbe már tökéletes... Nem kell feltenni, elég két vastagabb kábel hozzá, meg egy erős kéz aki fogja hogy ne ugorjon el. Pontos azt jelenti! Ezt az alkatrészt kellene akkor ezek szerint cserélni?(http://www.kepfeltoltes.hu/view/131122/SAM_1869_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ) Hát nem tudom bendixet lehet külön kapni?
ampervadasz Elküldve November22, 2013 Elküldve November22, 2013 Hát nem tudom bendixet lehet külön kapni? Igencsak meg lennék lepve, ha nem lehetne.
zotya975 Elküldve November23, 2013 Elküldve November23, 2013 Igencsak meg lennék lepve, ha nem lehetne. Csak mert amikor leégettem az önindítót néztem hozzá behúzótekercset de annyira horror áron volt hogy inkább vettem 8 ezer forintért egy bontott önindítót.
Peeti183 Elküldve November23, 2013 Elküldve November23, 2013 Ez mekkora baj ? Szívósor leszed pucol? Jelzem hogy az előző tulajnak valami fokolt vez.kerék volt fent lehet esetleg hogy ez miatt pöfékelt vissza ? :D Remélem nincs nagy baj ... http://kepfeltoltes.hu/view/131123/DSC_0005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/131123/1122553040DSC_0004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Köszi
zotya975 Elküldve November23, 2013 Elküldve November23, 2013 Ez mekkora baj ? Szívósor leszed pucol? Jelzem hogy az előző tulajnak valami fokolt vez.kerék volt fent lehet esetleg hogy ez miatt pöfékelt vissza ? :D Remélem nincs nagy baj ... http://kepfeltoltes.hu/view/131123/DSC_0005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/131123/1122553040DSC_0004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Köszi A szívóoldal a kartergáz miatt mindíg dzsuvás.
sakál Elküldve November23, 2013 Elküldve November23, 2013 Igen, így van. Ez egy szabadonfutó a fogaskerékkel egybeépítve, azért van, hogy indítózásnál csak az önindító tudja forgatni a motort és fordítva ne, hogy annak beindulása után ne pörgesse szét az indítómotort. Szétszedve meg is tudod nézni, hogy egyik irányba forgatva forog vele együtt a motor forgórésze is, másik irányban viszont nem. Na ez ha elhasználódik akkor nem mindig, vagy később már egyáltalán nem nem zár össze, hiába forog a forgórész, nem viszi át az erőt a fogaskoszorúra, hasonlóan mint egy megcsúszó kuplung. Kiszerelve nem mindig tűnik hibásnak, még ha az is, mert üzemszerűen jóval nagyobb erőhatások érik mint kézzel tekergetve, de a te esetedben szinte biztos, hogy ez a hiba, erre utal az is, hogy nem mindig, csak alkalmanként csinálja. Köszönöm szépen a segítséget!Rendes tőled hogy így lerészletezted ezeket,ezzel is sokat tanultam.Na jövő héten akkor cserélem is ezt a kis alkatrészt. Még egyszer köszi! :icon1:
sakál Elküldve November23, 2013 Elküldve November23, 2013 Nem kell feltenni, elég két vastagabb kábel hozzá, meg egy erős kéz aki fogja hogy ne ugorjon el. Hát nem tudom bendixet lehet külön kapni? Bizony hogy lehet!Most néztem meg és van a bárdi honlapján 4ezer forinttól. :icon1:
Laliiii Elküldve November23, 2013 Elküldve November23, 2013 S az mi lehet, hogy nem mindig, 10ből kb. 2xer, indítózok egyből elkapja forgatja, de olyan hangot ad mint ha ráindítanék a kocsira.
bandika Elküldve November23, 2013 Elküldve November23, 2013 Fogaskoszorú hiba esetleg valamely szakaszon? Wartburgnál volt nekem ilyen régen, egy részen le volt nyalva a fogak
Laliiii Elküldve November23, 2013 Elküldve November23, 2013 Passz. Egyenlőre nincs baj, de ma néztem, hogy Valeo önindító van rajta.
petiww Elküldve November24, 2013 Elküldve November24, 2013 Passz. Egyenlőre nincs baj, de ma néztem, hogy Valeo önindító van rajta. Visszatérve az én történetemre, megkérdeztem egy haveromat aki autóvillanyosságos helyen dolgozott, hogy milyen helyen van a Valeo a minőségben. Azt mondta hogy azért elég jó, és nem szokott gond lenni velük. Szóval vettünk újonnan Magneti Marelli önindítót 15ezer forintért. Hát a fene sem fog bontottat venni 8-10e Ft-ért, amikor még garanciát sem adnak... A bontós csak annyit mondott arra h "kipróbálási garancia" hogy: "megpörgetem én itt neked helyben". Ja csak lehet hogy szar a szabadonfutó. Plusz még a végén a kupakot sem engedi levenni hogy a szénkeféket megnézzük mennyi van még rajtuk... Amúgy kicsit más hangja lett most az indításnak, nem az az igazi echte Opel, amit párszáz méterről is felismerni. Kicsit olyan japánosabb lett. :goofy: Jaa meg erre a márkára pedig azt mondta haver, hogy olyan jó középkategória. A Delco-t mondta az aljának érdekes mód. :icon11:
wookie Elküldve November24, 2013 Elküldve November24, 2013 Nekem is valeo van benne gyárilag. Mondjuk benzinesből könnyű kikapni, de 500ft hozzá a perselykészlet, és marha könnyű összerakni. A valeo, delco, stb márkákkal az a baj, hogy gyári elsőszerelésű alkatrészként jókat csinálnak, ám amit utólag a boltban vesz meg az ember, hát attól nem ájulok el.
sakál Elküldve November24, 2013 Elküldve November24, 2013 Visszatérve az én történetemre, megkérdeztem egy haveromat aki autóvillanyosságos helyen dolgozott, hogy milyen helyen van a Valeo a minőségben. Azt mondta hogy azért elég jó, és nem szokott gond lenni velük. Szóval vettünk újonnan Magneti Marelli önindítót 15ezer forintért. Hát a fene sem fog bontottat venni 8-10e Ft-ért, amikor még garanciát sem adnak... A bontós csak annyit mondott arra h "kipróbálási garancia" hogy: "megpörgetem én itt neked helyben". Ja csak lehet hogy szar a szabadonfutó. Plusz még a végén a kupakot sem engedi levenni hogy a szénkeféket megnézzük mennyi van még rajtuk... Amúgy kicsit más hangja lett most az indításnak, nem az az igazi echte Opel, amit párszáz méterről is felismerni. Kicsit olyan japánosabb lett. :goofy: Jaa meg erre a márkára pedig azt mondta haver, hogy olyan jó középkategória. A Delco-t mondta az aljának érdekes mód. :icon11: Ezért nem veszek én sem bontottat,atól hogy pörög még terhelés alatt nem biztos hogy jó.
zotya975 Elküldve November24, 2013 Elküldve November24, 2013 Visszatérve az én történetemre, megkérdeztem egy haveromat aki autóvillanyosságos helyen dolgozott, hogy milyen helyen van a Valeo a minőségben. Azt mondta hogy azért elég jó, és nem szokott gond lenni velük. Szóval vettünk újonnan Magneti Marelli önindítót 15ezer forintért. Hát a fene sem fog bontottat venni 8-10e Ft-ért, amikor még garanciát sem adnak... A bontós csak annyit mondott arra h "kipróbálási garancia" hogy: "megpörgetem én itt neked helyben". Ja csak lehet hogy szar a szabadonfutó. Plusz még a végén a kupakot sem engedi levenni hogy a szénkeféket megnézzük mennyi van még rajtuk... Amúgy kicsit más hangja lett most az indításnak, nem az az igazi echte Opel, amit párszáz méterről is felismerni. Kicsit olyan japánosabb lett. :goofy: Jaa meg erre a márkára pedig azt mondta haver, hogy olyan jó középkategória. A Delco-t mondta az aljának érdekes mód. :icon11: Ez elég jó ár volt mert 25-30 alatt nem nagyon látok új öninditót.
Recommended Posts