wolfy26 Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Na hát ezt nem tudom a biztosítéktábla fedelén van ikonja ha van neki....relé szerintem nincs. Kapja az áramot behúz a tekercs kilöki a fogaskereket ér elkezd tekerni. Ha koszos és szorul akkor nem húz be és nem is teker. Ezt lehet ideiglenesen orvosolni kalapácsal. meg lett a probléma. levettem a sarukat visszaraktam és jó lett. még kb 3hónapja vettem ki az aksit feltölteni, akkor normálisan visszakötöttem, azóta hozzá se nyúltam. 3 hónap után gondolt egyet és azt mondta most nem akar érintkezni. pedig nem volt koszos, vagy oxidos, megvoltak húzva rendesen a csavarok. ezt olcsón megúsztam már aszhittem javittatni kell az öninditót. azért köszi a segitséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 meg lett a probléma. levettem a sarukat visszaraktam és jó lett. még kb 3hónapja vettem ki az aksit feltölteni, akkor normálisan visszakötöttem, azóta hozzá se nyúltam. 3 hónap után gondolt egyet és azt mondta most nem akar érintkezni. pedig nem volt koszos, vagy oxidos, megvoltak húzva rendesen a csavarok. ezt olcsón megúsztam már aszhittem javittatni kell az öninditót. azért köszi a segitséget! Nincs mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nandorbauman Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Köszi szépen az infót. A dis kocka ugyanolyan, mint a többi motornál? Az legalább közös? Hali! Csak most jelentkezek, mert a fentiek óta vagy szerelőnél volt az autó vagy nem volt időm a következőhöz vinni. Hosszú és talán felesleges lenne részletezni, de végül úgy tűnik a benzinpumpa volt a ludas. Vettem egy újat s azt tettem fel (TOPRAN). Ezzel jól indul hidegen is (2 napja volt cserélve -> 2 reggel is indult elsőre). Nem épp pöccre indul de 3-4 átfordítás után szépen indul és kereken jár. Érdekességként jelzem, hogy mikor kivettem a pumpát a tartályból, nem volt rajta a műanyag filter. Tükör, drót, meg minden amit be lehetett dugni a tartályba, sikerült kibányászni a szűrőt. Nem szívesen csinálnám még egyszer. A lényeg, hogy nem tudom, volt-e köze hozzá vagy sem... Esetleg valami kosz kerülhetett a pumpába, ami miatt nem zárt rendesen és nagyon kiürült volna a benzincső? Kitudja... Igazából remélem most már nem fog előjönni. Különben, szerencsére sikerült bontós DIS kockát kipróbáljak, azzal is ugyanúgy indult. Visszavették, így nem került sok pénzbe a próba. De legalább most már tudom, hogy mi minden jó az autóban. Eléggé át lett nézve s nem találtak eget verő dolgokat. Talán gyertyacsere esedékes, mert megjegyezték hogy nem pont az van benne ami katalógus szerint kell, de azokkal sem lett jobb a helyzet, így visszatették az enyémeket. Van bennük úgy 30-35e km, azt hiszem még megyek velük egy keveset. Mindenképp köszönöm a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
funky Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hozzátok fórum lakok hogy itthol van-e valakinek F Astra Caravan C20let motorral kép,adat róla neketek nagyon tetszik nem tudom mennyire illik ide ez a kérdés köszi . Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Hali! Csak most jelentkezek, mert a fentiek óta vagy szerelőnél volt az autó vagy nem volt időm a következőhöz vinni. Hosszú és talán felesleges lenne részletezni, de végül úgy tűnik a benzinpumpa volt a ludas. Vettem egy újat s azt tettem fel (TOPRAN). Ezzel jól indul hidegen is (2 napja volt cserélve -> 2 reggel is indult elsőre). Nem épp pöccre indul de 3-4 átfordítás után szépen indul és kereken jár. Érdekességként jelzem, hogy mikor kivettem a pumpát a tartályból, nem volt rajta a műanyag filter. Tükör, drót, meg minden amit be lehetett dugni a tartályba, sikerült kibányászni a szűrőt. Nem szívesen csinálnám még egyszer. A lényeg, hogy nem tudom, volt-e köze hozzá vagy sem... Esetleg valami kosz kerülhetett a pumpába, ami miatt nem zárt rendesen és nagyon kiürült volna a benzincső? Kitudja... Igazából remélem most már nem fog előjönni. Különben, szerencsére sikerült bontós DIS kockát kipróbáljak, azzal is ugyanúgy indult. Visszavették, így nem került sok pénzbe a próba. De legalább most már tudom, hogy mi minden jó az autóban. Eléggé át lett nézve s nem találtak eget verő dolgokat. Talán gyertyacsere esedékes, mert megjegyezték hogy nem pont az van benne ami katalógus szerint kell, de azokkal sem lett jobb a helyzet, így visszatették az enyémeket. Van bennük úgy 30-35e km, azt hiszem még megyek velük egy keveset. Mindenképp köszönöm a segítségeteket! A miénk is így állt meg... Este még elmentünk vele a vasútállomásra, reggel bepakolunk, indítanánk, csak teker... :D Páróra pöcsöléssel kiderült h nemjó az üzemanyagpumpa. Kiszedtem, azon sem volt meg az alsó szűrőlap... Bontóban lőttem hozzá egy pumpát szűrőlappal mindenestül, beleraktam, pöcröff, azóta is az van benn. Bár mintha a visszacsapószelepe nem működne, mert nem úgy indul mint előtte. Sőt, néha eljátssza azt is, hogy csak teker, teker, de csak nem akar elindulni. A kocsit előre hátra tologatva meg pöccre elindul... :omg: De mindezt csak a pumpacsere óta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Sziasztok! A múlthéten írtam, hogy elszakadt a vezérmű szíjam. Tegnap lebontottuk a hengerfejet, és egy szelep sérült csak. Szemmel is látható, hogy nem zár vissza, a dugattyún is látszik hogy hol találkoztak, és az égésteret felöntöttem folyadékkal, és nem folyt el sehol a folyadék csak annál az egy égéstérnél. Úgyhogy megy hengerfejeshez a hengerfej, és cserélnek szelepet, szelepszár szimeringet, és szelepvezetőt. És persze síkolják. Meg ha kell akkor marózzák a szelepfészket. Na de ami segítség kellene, az az, hogy a főtengely szimering ereszti az olajat. És hogyan lehet a főtengelyről leszedni a kis fogazott kereket (amin a vezérműszíj fut)?? Kell hozzá valami speciális szerszám? A szimeringet csak kipiszkálom, és visszateszem a helyére az újat? Mert az így csináld könyvbe erről nem találtam semmit. Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 A miénk is így állt meg... Este még elmentünk vele a vasútállomásra, reggel bepakolunk, indítanánk, csak teker... :D Páróra pöcsöléssel kiderült h nemjó az üzemanyagpumpa. Kiszedtem, azon sem volt meg az alsó szűrőlap... Bontóban lőttem hozzá egy pumpát szűrőlappal mindenestül, beleraktam, pöcröff, azóta is az van benn. Bár mintha a visszacsapószelepe nem működne, mert nem úgy indul mint előtte. Sőt, néha eljátssza azt is, hogy csak teker, teker, de csak nem akar elindulni. A kocsit előre hátra tologatva meg pöccre elindul... :omg: De mindezt csak a pumpacsere óta... Nekem is le volt esve az a kis szűrő igazából ha bent van nincs helye leesni mert a tank aljának nyomódik lehet az elősző kiszedéskor pottyant be. Előfordul hogy koszt szívott be és nem zár a visszacsapó szelep. Sziasztok! A múlthéten írtam, hogy elszakadt a vezérmű szíjam. Tegnap lebontottuk a hengerfejet, és egy szelep sérült csak. Szemmel is látható, hogy nem zár vissza, a dugattyún is látszik hogy hol találkoztak, és az égésteret felöntöttem folyadékkal, és nem folyt el sehol a folyadék csak annál az egy égéstérnél. Úgyhogy megy hengerfejeshez a hengerfej, és cserélnek szelepet, szelepszár szimeringet, és szelepvezetőt. És persze síkolják. Meg ha kell akkor marózzák a szelepfészket. Na de ami segítség kellene, az az, hogy a főtengely szimering ereszti az olajat. És hogyan lehet a főtengelyről leszedni a kis fogazott kereket (amin a vezérműszíj fut)?? Kell hozzá valami speciális szerszám? A szimeringet csak kipiszkálom, és visszateszem a helyére az újat? Mert az így csináld könyvbe erről nem találtam semmit. Segítségeteket előre is köszönöm. Nekem azt csak simán le kell húzni. Reteszkötés fogja, az új szimering felrakásakor vigyázni kell ne sérüljön meg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Victor75 Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hozzátok fórum lakok hogy itthol van-e valakinek F Astra Caravan C20let motorral kép,adat róla neketek nagyon tetszik nem tudom mennyire illik ide ez a kérdés köszi . Arra gondolsz, hogy valaki útólag rakott be ilyent a kombijába? Azért a kérdés, mert az Unix listáját nézve ilyen motort gyárilag nem tettek caravan-ba Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hozzátok fórum lakok hogy itthol van-e valakinek F Astra Caravan C20let motorral kép,adat róla neketek nagyon tetszik nem tudom mennyire illik ide ez a kérdés köszi . persze hogy van, de mi a konkrét kérdés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Nazo Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Elszakadt az óraspirálom, azóta azt tapasztalom, hogy motorfék+kuplung kinyom, motor leáll. Nem akartam elhinni, de valahol azt olvastam, hogy van összefüggés. Minden esetben probléma nélkül pöccre újraindul a motor, alapjárati ingadozás nincs. Lehet, hogy a szakadt óraspirál és a motor leállás mögött tényleg van összefüggés? A héten persze cserélik bovdent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Elszakadt az óraspirálom, azóta azt tapasztalom, hogy motorfék+kuplung kinyom, motor leáll. Nem akartam elhinni, de valahol azt olvastam, hogy van összefüggés. Minden esetben probléma nélkül pöccre újraindul a motor, alapjárati ingadozás nincs. Lehet, hogy a szakadt óraspirál és a motor leállás mögött tényleg van összefüggés? A héten persze cserélik bovdent. Van. Cserélj spirált és rendbejön. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Nazo Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Köszönöm, okés :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Milyen visszacsapószelep a tankban az AC-nál? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Milyen visszacsapószelep a tankban az AC-nál? :) A 3 baros rendszernél megtartja a nyomást nem ereszt vissza és ha jól tudom a pumpában van eldugva a visszacsapó szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 persze hogy van, de mi a konkrét kérdés? Az a kérdése, hogy magyar nyelvtanból megbuktatnám-e. Meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Jaaa értem. Azt hittem máshol van. :) Caravan tankján is belül olyan az AC, hogy egy kosárban van benne alatta meg a szűrő? A 3 baros rendszernél megtartja a nyomást nem ereszt vissza és ha jól tudom a pumpában van eldugva a visszacsapó szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2013 Megoszt Elküldve November5, 2013 Jaaa értem. Azt hittem máshol van. :) Caravan tankján is belül olyan az AC, hogy egy kosárban van benne alatta meg a szűrő? Igen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (F Astra) Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Sziasztok! Hidrotőke cseréhez készülődök az X14NZ-men, és a szerelőm szerint felülről meg tudja csinálni hengerfej levétele nélkül, de a vezréműtengelyt "ki kell húzza". Az lenne a kérdésem, hogy ez hogyan lehetséges? Kivehető a házból annak levétele nélkül? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Sziasztok! Hidrotőke cseréhez készülődök az X14NZ-men, és a szerelőm szerint felülről meg tudja csinálni hengerfej levétele nélkül, de a vezréműtengelyt "ki kell húzza". Az lenne a kérdésem, hogy ez hogyan lehetséges? Kivehető a házból annak levétele nélkül? Köszönöm! Ha van hozzá célszerszáma amivel lehúzhatóak a hidrotőkék természetesen lehet, így felszabadul a tengely a nyomás alól és kihúzható, házilag is megoldható a szerszám elkészítése, de elég nehézkes, és körülményes a cseréje így, ha ő vállalja akkor hajrá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Sziasztok! Hidrotőke cseréhez készülődök az X14NZ-men, és a szerelőm szerint felülről meg tudja csinálni hengerfej levétele nélkül, de a vezréműtengelyt "ki kell húzza". Az lenne a kérdésem, hogy ez hogyan lehetséges? Kivehető a házból annak levétele nélkül? Köszönöm! Igazából azt nem tudom hogy kell kihúzni a vezérműtengelyt mert mi a helyén hagytuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November12, 2013 Megoszt Elküldve November12, 2013 Hééló! Nem tudja valaki hogy az x16sz vezérműtengelye nem egyezik-e valamelyik másik motoréval? Esetleg ha lenne valakinek egy eladó, az is érdekelne. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Hali, X16SZR motor részterhelésen vagyis motorféknél rángat,illetve ha egy bizonyos fordulatot tartok akkor is :-S Ez mitől lehet? Én EGR szelepre gondolok, még nincs levakolva, ennél a fajtánál hogy lehet megoldani a vakolást, mert asszem kifelé nyit,de azt is hallottam már hogy befele nyit és egy sima lemez elég neki.Köszi a segítséget előre is.Még annyi hogy ez a motor lefalazott EGR-nél milyen sűrűn dobál sárga lámpát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitykoo Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Mert ha ki akarod dobni akkor érdekelne. :icon1: Hali! Univerzálisat vettem és így a régiről át kellett hegeszteni a csatlakozóvégeket, úgyhogy így kuka lett az egész!! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Helló mindenkinek. Van egy kis betegsège a szekèrnek :( 3 napja kezdte csinálni a nagy eső után ( az eső nem lènyeg csak úgy írtam) Nah szóval a tünet a következő: menetközben be-berángat elèg rendesen , aztán gondol egyet ès megy simán. Hideg ès meleg motorral is csinálja. Olyankor a legdurvább amikor kicsit jobban nyomom a gázt. Nem megy egy henger. Cserèltem gyújtókábeleket de semmi javulás. Az a baj hogy sötètbe indulok ès sötètbe èrek haza szóval ha lenne valami ötletetek hogy mit csináljak vele azt megköszönnèm. Most így járok vele mèg jó hogy közel van a melóhely de 7vègèn mennem kellene vele messzebbre ès így nem nagyon merek. Ja a gyertyákba 4000 km van elmèletileg mèg jók. Benzinszűrőbe kb 1500 km Nemrèg kapott injektor tisztító adalèkot....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Hali! Univerzálisat vettem és így a régiről át kellett hegeszteni a csatlakozóvégeket, úgyhogy így kuka lett az egész!! :( Aha értem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts