Gergő87 Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Segítséget szeretnék kérni! Rendelkezem egy Opel Astra F 1.6 16v ECOTEC. Folyamatosan világit a Motordiagnosztikai visszajelző és amikor felvillan elkezd dadogni a motor! de mikor nem világit akkor semmi baja nincs se egy dadogás se egy megtorpanás semmi, kizárólag csak akkor mikor felvillan a motordiagnosztika! Vajon mi lehet a baja ebben szeretnék segítséget kérni! Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 szívósor alatt milyen érzékelő,jelado van? x16szr Nem a kétvezetékes vízhőfok jeladó? Segítséget szeretnék kérni! Rendelkezem egy Opel Astra F 1.6 16v ECOTEC. Folyamatosan világit a Motordiagnosztikai visszajelző és amikor felvillan elkezd dadogni a motor! de mikor nem világit akkor semmi baja nincs se egy dadogás se egy megtorpanás semmi, kizárólag csak akkor mikor felvillan a motordiagnosztika! Vajon mi lehet a baja ebben szeretnék segítséget kérni! Köszönöm előre is! Ki lehet villogtatni a hibát:http://www.opel-magazin.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=427&Itemid=105 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 szívósor alatt milyen érzékelő,jelado van? x16szr kopogás: http://www.partsbase.org/opel/astra-g-zafira-a-1998-2009-16-1-69-4-knock-limit-sensor-x16szr-l73-engine/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 köszi, ennek a csatija nem volt osszedugva :-S ám ez mit figyel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 köszi, ennek a csatija nem volt osszedugva :-S ám ez mit figyel? Kopogásszenzor. Figyeli a motor hangjait. Ennek a szenzornak a jelei alapján tudja a központi vezérlő, hogy éppen milyen égés zajlik a motorban. Ha kopogásos égés van, akkor visszavesz az előgyújtásból. Illetve addig emeli az előgyújtás értékét, amíg kopogásos égést nem tapasztal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Kopogásszenzor. Figyeli a motor hangjait. Ennek a szenzornak a jelei alapján tudja a központi vezérlő, hogy éppen milyen égés zajlik a motorban. Ha kopogásos égés van, akkor visszavesz az előgyújtásból. Illetve addig emeli az előgyújtás értékét, amíg kopogásos égést nem tapasztal. köszi a segítséget! :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Sziasztok! Sok gondolkodás és számolgatás után, úgy döntöttem, hogy adok még egy esélyt a hidrotőkéknek,és megpróbálom kitisztítani,legrosszabb esetben kicserélni őket. Kérdésem az lenne, hogy nem tud valaki egy kis utasítást adni, hogyan is lehet ezeket kiszedni-cserélni? Ha jól tudom elegendő "csak" a szelepfedelet levenni ehhez. A GYIK-ben talált leírás a tőkékről, megfelel az X14NZ-ben lévő tőkékhez is? Így képen mintha másabb lenne... Ha nem tisztítható ez, vagy felesleges és inkább csere kapásból? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Sziasztok! Sok gondolkodás és számolgatás után, úgy döntöttem, hogy adok még egy esélyt a hidrotőkéknek,és megpróbálom kitisztítani,legrosszabb esetben kicserélni őket. Kérdésem az lenne, hogy nem tud valaki egy kis utasítást adni, hogyan is lehet ezeket kiszedni-cserélni? Ha jól tudom elegendő "csak" a szelepfedelet levenni ehhez. A GYIK-ben talált leírás a tőkékről, megfelel az X14NZ-ben lévő tőkékhez is? Így képen mintha másabb lenne... Ha nem tisztítható ez, vagy felesleges és inkább csere kapásból? Köszönöm! Ki lehet szedni őket úgy is ha csak a szelepfedelet veszed le, a szeleprugót le kell nyomni, lepiszkálni a himbát és kihúzható csipesszel a tőke. Közben a motor forgatni kell mondjuk az egyik megemelt első kerékkel 4.-ben hogy a bütykök ne legyenek útban a tengelyen és az adott himbához tartozó szelep zárva legyen. Jó móka, kellemes fél napos elfoglaltság. Tisztítani mindegyiket ehet szerintem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Ki lehet szedni őket úgy is ha csak a szelepfedelet veszed le, a szeleprugót le kell nyomni, lepiszkálni a himbát és kihúzható csipesszel a tőke. Közben a motor forgatni kell mondjuk az egyik megemelt első kerékkel 4.-ben hogy a bütykök ne legyenek útban a tengelyen és az adott himbához tartozó szelep zárva legyen. Jó móka, kellemes fél napos elfoglaltság. Tisztítani mindegyiket ehet szerintem. Köszi a tippet... Csak még ilyesmit sose csináltam, ezért a kérdés hogyan is kell. Őszintén szólva kicsit félek tőle, hogy ilyen jellegű munkába otthon bele merjek-e fogni. Műszaki érzék van, sokmindent megcsináltam már az autón. Meg lehet otthon csinálni vagy kell hozzá valami spéci szerszám? Szted a hidrotőkén kívül mást érdemes és kell cserélni, vagy elegendő ezt? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Köszi a tippet... Csak még ilyesmit sose csináltam, ezért a kérdés hogyan is kell. Őszintén szólva kicsit félek tőle, hogy ilyen jellegű munkába otthon bele merjek-e fogni. Műszaki érzék van, sokmindent megcsináltam már az autón. Meg lehet otthon csinálni vagy kell hozzá valami spéci szerszám? Szted a hidrotőkén kívül mást érdemes és kell cserélni, vagy elegendő ezt? Köszi! Igazából nem tudom van-e hozzá gyári szerszám , nekünk másodszorra sikerült egyet gyártani nem volt tökéletes, de lehetett használni. Ekkora bontással csak tőkét lehet cserélni mást nem...az meg úgyis csak utána derül ki, ez elegendő volt-e. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sömi Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Sziasztok! Hallottam hogy C20XE-ben 2 féle befecskendezőt szereltek! Van 1 lyukas és 4 lyukas! Igaz ez és miben különbözik, hogyan tudom megállapítani, hogy nekem milyen van? Köszönöm előre is a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Nézd meg a színét és a cikkszámot olvasd le róla. Bár nem tudom xe-nél ez mennyire látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sömi Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Na ez az, hogy nem látok rajtuk semmit sem és azt sem tudom gyáriak-e! Honnan tudom hogy 4 lyukú-e és hol van rajta 4 lyuk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 olyan mitől lehet (x14nz), hogy néha már melegen is teszem át mondjuk 2.ból 3.-ba és 2 másodpercre nagyon kicsi rángás-torpanás majd megindul? mol és omv-nél tankolok általában elképzelhető, hogy benzin gagyi nagyon? esetleg valami kicsibb hosszab úton megkéne hajtani mert elege lett a csakvárosból?:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 olyan mitől lehet (x14nz), hogy néha már melegen is teszem át mondjuk 2.ból 3.-ba és 2 másodpercre nagyon kicsi rángás-torpanás majd megindul? mol és omv-nél tankolok általában elképzelhető, hogy benzin gagyi nagyon? esetleg valami kicsibb hosszab úton megkéne hajtani mert elege lett a csakvárosból? :) Valószínű csak ki kellene "kormolni" egy kicsit. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 olyan mitől lehet (x14nz), hogy néha már melegen is teszem át mondjuk 2.ból 3.-ba és 2 másodpercre nagyon kicsi rángás-torpanás majd megindul? mol és omv-nél tankolok általában elképzelhető, hogy benzin gagyi nagyon? esetleg valami kicsibb hosszab úton megkéne hajtani mert elege lett a csakvárosból? :) Mekkora fordulatszámnál váltasz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 nem nagyon pöregtem de nemtudom megmondani mivel nincs fordulatszámmérőm. ha tippelnem kéne 2500 hangra de csak tipp tényleg. De rajtam kívül Anyám is vezette és ő is észrevette 1x indulás után pár perccel, nem hiszem, hogy a mi váltási technikánk romlott el:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 nem nagyon pöregtem de nemtudom megmondani mivel nincs fordulatszámmérőm. ha tippelnem kéne 2500 hangra de csak tipp tényleg. De rajtam kívül Anyám is vezette és ő is észrevette 1x indulás után pár perccel, nem hiszem, hogy a mi váltási technikánk romlott el:D Akár a kuplung tárcsa hibája is okozhat váltás utáni rángást, de így távgyógyítva ezt nem lehet megállapítani. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Akár a kuplung tárcsa hibája is okozhat váltás utáni rángást, de így távgyógyítva ezt nem lehet megállapítani. Remélem nem. Most meghajtottam a szekeret kicsit a 7esen..nem vettem észre semmit jól ment.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Na ez az, hogy nem látok rajtuk semmit sem és azt sem tudom gyáriak-e! Honnan tudom hogy 4 lyukú-e és hol van rajta 4 lyuk? Arra próbáltam célozni, hogy ha megmondod a cikkszámot, akkor valaki megnézi neked, hogy melyik fajta. Amúgy a szórásképük lehet eltérő és a sebességük (ha így mondják). Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október21, 2013 Megoszt Elküldve Október21, 2013 Na ez az, hogy nem látok rajtuk semmit sem és azt sem tudom gyáriak-e! Honnan tudom hogy 4 lyukú-e és hol van rajta 4 lyuk? Igaz, hogy ez X14XE motor injektora, de látszik a négy lyuk rajta... valószínű, hogy hasonló lesz a másik is... http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_21_jroqhrhv80.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sömi Elküldve Október21, 2013 Megoszt Elküldve Október21, 2013 Köszönöm szépen az infókat, segítséget és a képes illusztrációt, már legalább tudom miről van szó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Október23, 2013 Megoszt Elküldve Október23, 2013 megint rángat a kocsi:/ váltás után nyomom a gázt kicsi rángás aztán megindul.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október23, 2013 Megoszt Elküldve Október23, 2013 megint rángat a kocsi:/ váltás után nyomom a gázt kicsi rángás aztán megindul.. Be kell vkit ültetni aki ért hozzá...neten keresztül azt sem lehet megmondani, hogy elektromos-üanyagellátás vagy mechanikai gond. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Október23, 2013 Megoszt Elküldve Október23, 2013 Sejettem, csak azért írtam ide hátha valami gyakori betegség vagy tipushiba ennél a motornál de úgy tűnik nem az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts