Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A füstöt indításkor okozhatja szelepszár szimering...ennyire füstöl?

Körülbelül ilyesmi a füst nekem is indításkor, napfényben a tükörben totál látszik pl...

A kipufogó végén (krómozott vég van a sportdob végén) egy fekete "megfolyás" is látszik, ez is attól van?

Érdemes ezzel foglalkozni? Különösen a csattogó hang idegesít, a környezetben lévő falubeli Astraknak mind gyönyörű hangja van, az enyém eléggé csattog...

Köszi!

Elküldve

Körülbelül ilyesmi a füst nekem is indításkor, napfényben a tükörben totál látszik pl...

A kipufogó végén (krómozott vég van a sportdob végén) egy fekete "megfolyás" is látszik, ez is attól van?

Érdemes ezzel foglalkozni? Különösen a csattogó hang idegesít, a környezetben lévő falubeli Astraknak mind gyönyörű hangja van, az enyém eléggé csattog...

Köszi!

Lehet hogy a kipufban csapódik le az olaj egy része ami nem égett el... hidrotőkét lehet cserélni nem olyan vészes, én majd tavasszal műszaki előtt cserélem a szelepszár szimeringeket.

Elküldve

Lehet hogy a kipufban csapódik le az olaj egy része ami nem égett el... hidrotőkét lehet cserélni nem olyan vészes, én majd tavasszal műszaki előtt cserélem a szelepszár szimeringeket.

azt is lehet cserélni fentről? nem kell levenni a hengerfejet?
Elküldve

azt is lehet cserélni fentről? nem kell levenni a hengerfejet?

A tőkét lehet, a szimeringet szerintem nem...vagy csak huha nagy szopás árán én inkább leveszem a hengerfejet.

Elküldve

azt is lehet cserélni fentről? nem kell levenni a hengerfejet?

Nem lehetetlen, de rendkívül nagy rutint, és türelmet igényel, meg nem ár némi spec szerszám sem. Ami kérdéses, hogy nem tudom mennyire lehet a konkrét motornál hozzáférni a szelepekhez ha fent van a vezérműház. (amit a mai napig nem értem hogy miért így kellett megoldania az opelnek)

Elküldve

Nem lehetetlen, de rendkívül nagy rutint, és türelmet igényel, meg nem ár némi spec szerszám sem. Ami kérdéses, hogy nem tudom mennyire lehet a konkrét motornál hozzáférni a szelepekhez ha fent van a vezérműház. (amit a mai napig nem értem hogy miért így kellett megoldania az opelnek)

Hát ahogy nézen c14nz-n és akkor gondolom az összes 8-szelepesnél nagyjából semennyire nem jön le a szeleprugó még ha le is tudnám venni az ékeket... <_<

1212691-20131011-6AhmBc.jpg

Elküldve

S.O.S.!!! A c20xe 4 leömlőjét nagyon át kell alakítani ,hogy rámenjen az x14nz-re???

Szétvág, újraépít történet. ;)

Néhány hozzászólás:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1261&p=958983

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1484&p=885051

Összekötni a katalizátorral többféle módon lehet, akár fix csővel is, nálam ilyen:

http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&image=3275

http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&image=3276

  • Like 1
Elküldve

Már kétszer lenyomtak a licitálásban, amikor végre találtam egy SE-hez való 4-2-1 Lexmaul leömlőt. <_< Még keresek egy kicsit, hátha megint felbukkan egy. Ha nem, akkor én is XE-t fűrészelek. :icon1:

Elküldve

Már kétszer lenyomtak a licitálásban, amikor végre találtam egy SE-hez való 4-2-1 Lexmaul leömlőt. <_< Még keresek egy kicsit, hátha megint felbukkan egy. Ha nem, akkor én is XE-t fűrészelek. :icon1:

Mi az előnye egy ilyen leömlőnek? :rolleyes:

Elküldve

Szevasztok!

Az alany: Astra F Caravan 1.6 16V X16XEL 1995 francia gyártmány.

A hiba: hidegen nem megy a 2es, 3as

Ellenőrizni lehetne a váltórudazat beállítást. Ha még nem volt a váltóolaj cserélve azt is el lehet végezni...

Elküldve

Szétvág, újraépít történet. ;)

Néhány hozzászólás:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1261&p=958983

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1484&p=885051

Összekötni a katalizátorral többféle módon lehet, akár fix csővel is, nálam ilyen:

http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&image=3275

http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&image=3276

Nagyon szépen köszönöm az infókat!!!

De akkor most , hogy van ez a lambda szondás dolog??? Megnéztem mindent, cserélni kell, vagy hova kell rakni? feljebb? Neked hol van?

Az xe leömlője másabb mint az se?

Segíts kérlek, mert most tudnék venni egy xe leomlőt, de x14nz-m van, ja és a lambda szondát egy éve cseréltem újra!

Előre is köszönöm!

Elküldve

Nálam ugyanott maradt a lambda, ahol volt eredetileg, vagyis bele lett hegesztve a perselye a leömlő Y-jába. Így megmaradhat a mostani lambdád.

http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&image=3216

A két középső cső Y száránál van a persely : http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&image=3211

A c14se és x14nz leömlő felfogatása azonos, a c20xe-é más. Ezért kell új talpat csinálni és átalakítani a c20xe leömlőt.

  • Like 1
Elküldve

Nálam ugyanott maradt a lambda, ahol volt eredetileg, vagyis bele lett hegesztve a perselye a leömlő Y-jába. Így megmaradhat a mostani lambdád.

http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&image=3216

A két középső cső Y száránál van a persely : http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&image=3211

A c14se és x14nz leömlő felfogatása azonos, a c20xe-é más. Ezért kell új talpat csinálni és átalakítani a c20xe leömlőt.

És oda tetted, ahol a 4 :2 lesz ugyi?

Elküldve

Mi az előnye egy ilyen leömlőnek? :rolleyes:

Állítólag plusz 20 lóerő, tisztább kipuff és beszívás

Hogyne, persze. Nyilván. :omg:

Amúgy tényleg nz-re minek?

  • Like 1
Elküldve

Szerintetek mi lehet a gond ? (C14SE)

Hidrotőkék ,vagy valami más ?

Olajat 400km-el ezelőtt cseréltem előtte enyhébben volt csak hallható.

2-es henger kihagyásra gyanakodva cseréltem gyújtókábelt, aztán gyertyákat kiszedve és elszörnyülködve gyertyákat is.

Elküldve

Szerintetek mi lehet a gond ? (C14SE)

Hidrotőkék ,vagy valami más ?

Olajat 400km-el ezelőtt cseréltem előtte enyhébben volt csak hallható.

2-es henger kihagyásra gyanakodva cseréltem gyújtókábelt, aztán gyertyákat kiszedve és elszörnyülködve gyertyákat is.

Így neten keresztül ez inkább fémes csattogásnak hallatszik, jobb lenne megmutatni élőben egy hozzáértőnk.

Elküldve

Tegnap reggel mentem akkor arra tippelt ,hogy 2-es henger nem megy, csak túl sok munkájuk volt, így otthagyni sem tudtam.

Jövő hét elején ismerős viszi majd vissza,mert én már nem leszek itthon. Remélem nem lesz sokba.

Elküldve

Tegnap reggel mentem akkor arra tippelt ,hogy 2-es henger nem megy, csak túl sok munkájuk volt, így otthagyni sem tudtam.

Jövő hét elején ismerős viszi majd vissza,mert én már nem leszek itthon. Remélem nem lesz sokba.

Ha 1 henger nem megy akkor nagyon rázza a bódét és ugye ha lehúzod a gyertyakábelját akkor nincs változás.

Elküldve

Szerintetek mi lehet a gond ? (C14SE)

Hidrotőkék ,vagy valami más ?

Olajat 400km-el ezelőtt cseréltem előtte enyhébben volt csak hallható.

2-es henger kihagyásra gyanakodva cseréltem gyújtókábelt, aztán gyertyákat kiszedve és elszörnyülködve gyertyákat is.

Húde szörnyű hangja van. :S

Mondjuk így videóról nehéz lenne bármit is mondani.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.