leslie Elküldve Július3, 2005 Megoszt Elküldve Július3, 2005 Hali ! Ismét lenne egy kérdésem! 1.6-os 8 szelepes motort meddig lehet normál esetben forgatni? Most úgy tűnik,hogy 5500 nál ledadog.Nem kevés az még ?Mitől lehet ez ? Annak kb annyi a maximuma. :( Asszem 5200-ra írják a max pacikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 Annak kb annyi a maximuma. :( Asszem 5200-ra írják a max pacikat. OK ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rüby Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 Sziasztok.1.4 16v 5500-ig való alkalmankénti huzatása okozhat hengerfej problémát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 egyáltalán nem, ha karban van tartva a motor ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rüby Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 Néha jelez a motorhiba lámpám egy pár másodpercre,majd elalszik és nem történik semmi probléma az aútóval.Valahogy meglehet nézni "házilag" a motorhiba kódot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 ki kell villogtatni a hibakódot majd valami okos megmondja, hogyan lehet :wink: :( én az ilyen leírások felett mindig átsiklottam :roll: , inkább beviszem szervízbe és ott rádugják techre, ha kell 8) bár még nem kellett az előzőt, remélem, a következőt sem kell :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 Ebben a topicban már sokszor volt róla szó... Keress rá, hogy hibakód vagy arra hogy kivillogtatás. Mivel 16V-d van, ezért ne lepődj meg ha négyjegyű hibakódot villog, de erről is volt már szó bőven :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 Sziasztok.1.4 16v 5500-ig való alkalmankénti huzatása okozhat hengerfej problémát? Náha jót is tesz neki, mert tartós városi használatban hajlamosak ellustulni.Én olykor megkergetem, igaz városon kívül is olyan 150-160km/h-val, gyakori terhelésváltásokkal, főleg kanyargós úton, aztán utána nekilát hőbörögni a moci, de határtalanul jól veszi a lapot! :( Amúgy ha nem állandóan leszabályozás közeli állapotban használod, semmi baja nem lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Hali ! Ismét lenne egy kérdésem! 1.6-os 8 szelepes motort meddig lehet normál esetben forgatni? Most úgy tűnik,hogy 5500 nál ledadog.Nem kevés az még ?Mitől lehet ez ? Akkor már csak azt mondja meg valaki, hogy hogyan lehet az, hogy az 1.6 8v 5500-nál dadog, az 1.4 8v meg (óra szerint) 6300 körül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Hali ! Ismét lenne egy kérdésem! 1.6-os 8 szelepes motort meddig lehet normál esetben forgatni? Most úgy tűnik,hogy 5500 nál ledadog.Nem kevés az még ?Mitől lehet ez ? Akkor már csak azt mondja meg valaki, hogy hogyan lehet az, hogy az 1.6 8v 5500-nál dadog, az 1.4 8v meg (óra szerint) 6300 körül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 ..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Náha jót is tesz neki, mert tartós városi használatban hajlamosak ellustulni.Én olykor megkergetem, igaz városon kívül is olyan 150-160km/h-val, gyakori terhelésváltásokkal, főleg kanyargós úton, aztán utána nekilát hőbörögni a moci, de határtalanul jól veszi a lapot! :( Amúgy ha nem állandóan leszabályozás közeli állapotban használod, semmi baja nem lesz. Szerintem ez már leszabályzás közeli állapot! De pörgesd barátom, egyszer élünk!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Szevasztok. x16xel motoros asztrámmal vannak peoblémák. Kezdetven néha rángatott kicsit 1500-2000 ford körül. Ezt sokan írják tapasztalatnak és tudom egyik válasz a Protec adalék lett volna. Ezért nagyon egyenlőre nem foglalkoztam vele. Minap viszont magasabb fordulaton egyenletes tempóban haladva lejtőhöz érve a gázpedált ugyanolyan pozícióban tartva berángatott és kigyulladt a motor lámpácska. motrt leállítottam újrainít lámpa nem ég irány tovább. Percekkel később egy hoszabb motorfékezés után a gázra lépve megint berángatott és ismét lámpácska. Mai nap kiolvastam a kódot: 47 es. Ez táblázat szerint (ha jó táblázatot néztem) akkor a kipufogógáz visszavezető szelep. Segítsetek mi a teendő ezután. Ki kell cserélne? Lehet ezt házilag is cserélni javítan vagy máshol keressem a hibát? A szerelési könyvem amim van abban nem írnak erről a szelepről és annak javításáról. Válaszokat előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 le kell zárni 8) majd jönnek az ilyen mocis kollégák és elmesélik mi a teendő Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Szevasztok. x16xel motoros asztrámmal vannak peoblémák. Kezdetven néha rángatott kicsit 1500-2000 ford körül. Ezt sokan írják tapasztalatnak és tudom egyik válasz a Protec adalék lett volna. Ezért nagyon egyenlőre nem foglalkoztam vele. Minap viszont magasabb fordulaton egyenletes tempóban haladva lejtőhöz érve a gázpedált ugyanolyan pozícióban tartva berángatott és kigyulladt a motor lámpácska. motrt leállítottam újrainít lámpa nem ég irány tovább. Percekkel később egy hoszabb motorfékezés után a gázra lépve megint berángatott és ismét lámpácska. Mai nap kiolvastam a kódot: 47 es. Ez táblázat szerint (ha jó táblázatot néztem) akkor a kipufogógáz visszavezető szelep. Segítsetek mi a teendő ezután. Ki kell cserélne? Lehet ezt házilag is cserélni javítan vagy máshol keressem a hibát? A szerelési könyvem amim van abban nem írnak erről a szelepről és annak javításáról. Válaszokat előre is köszi! Jaja... először is szüntetsd meg a visszavezetést, majd takarítsd ki a szelepet (folytószelep házastól, meg lehet akkor már nem árt az alapjárati mocit is takarítani. Én megelőztem a problémát azzal, hogy hála isten mielőtt előjöhetett volna, megszüntettem a gázvisszavezetést a kiegyenlítőbe. ... ha hüleséget írtam, akkor bocs és a hozzáértőbbek javítsanak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Akkor már csak azt mondja meg valaki, hogy hogyan lehet az, hogy az 1.6 8v 5500-nál dadog, az 1.4 8v meg (óra szerint) 6300 körül.Motorkód-Teljesítmény(kW/rmp)-Nyomaték(Nm/rpm)-Ijekció-Gyártási periódus Benzin C14NZ – 44/5600 – 103/2600 – Multec – 91.09-96.08 X14NZ – 44/5200 – 103/2800 – Multec – 96.09-98.03 C16NZ – 55/5200 – 125/3200 – Multec – 91.09-94.08 C18NZ – 66/5400 – 145/3000 – Multec – 91.09-94.08 Itt a különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Heh... eztetet nem gondoltam volna... Akkor ha jól értem, a kisebb motor kisebb teljesítményét a tovább kitolt fordulatszám tartománnyal próbálták valamelyest kompenzálni??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Na erre majd válaszol egy szaki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Szerintem ez már leszabályzás közeli állapot! De pörgesd barátom, egyszer élünk!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: Asszem v.mit be tetszett nézni!! :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Szerintem ez már leszabályzás közeli állapot! De pörgesd barátom, egyszer élünk!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: Áhh dehogy... az 1.4 16V az 6600-at még enged... ne felejtsd el ez már egy modern két vezértengelyes 16 szelepes motor... nem húz alacsonyan annyira, de a pörgetést jobban tűri mint a régiek... Most nem azt mondom, hogy így kell vele mindig menni, de ha néha elforgatja valaki 5500 ig attól tutira semmi baja nem lesz. Természetesen kizárólag meleg motornál szabad ilyet csinálni (amikor már az olaj is elég meleg)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Nekünk a '96-os 1.4-es ecotec motoros Astra 6000 környékén szabályoz, de biztos, hogy nem pörög 6600-at!!!!!!!!!! (Sőt 6200-at sem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Az enyém 1.4 8v, de nekem (ha hihetek az órának, márpedig miért ne) olyan 6500 -ról ejti vissza 6300 -ra Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Nekünk a '96-os 1.4-es ecotec motoros Astra 6000 környékén szabályoz, de biztos, hogy nem pörög 6600-at!!!!!!!!!! (Sőt 6200-at sem) Javasolnék beszerelni egy Opel16V álltal "gyártott" digit műszeregységet, és nem fogsz hinni a szemednek, hogy milyen max. fordulatot lehet kihozni egy 16V mociból, és hogy mennyivel is mész valójában, szemben az analóg óra adataival. :( :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Egy nagyon bugyuta, lámer kérdésem volna :( Normális az, hogy iszonyatos módon melegszik a motor a kocsimban? Szóval amikor leállok, felnyitom a mocitetőt, akkor vmi iszonyat forróság van odabent, az persze gondolom normális, hogy nemlehet megfogni kézzel a blokkot, de mintha tényleg izzana az egész, nagyon forró. Még a nívópálca műanyag fogantyúja is meleg rendesen. A műszerfalon a hőfokjelző viszont normális értékeket mutat, országúton olyan 85-90 fok közé áll be, városi araszolgatásnál felmászik 90 fölé, olyan 92-93nál kapcsol be a venti, ami vissza is hűti hamar. Szóval ilyen forró mindig amikor leállás után a motortérbe nyúlok, semmi más gondom nincs amúgy, megy rendesen leállás, rángatás, meg minden nélkül az autó, csak nemtudom, hogy normális e, hogy ennyire forrósodik, tehát nemtudom, hogy a hőfokjelző műszerem jó e, és nincs e esetleg gond a hűtéssel. Ezelőtt egy Trabim volt, annál nemkellett nagyon foglalkozni ilyesmivel, hogy jó e a vízhűtés :lol: Szóval gondoltam megkérdezem, hogy mennyire kell melegednie kívülről a blokknak (meg úgy általában mindennek körülötte). Bocs a lámaságért :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Július5, 2005 Megoszt Elküldve Július5, 2005 Javasolnék beszerelni egy Opel16V álltal "gyártott" digit műszeregységet, és nem fogsz hinni a szemednek, hogy milyen max. fordulatot lehet kihozni egy 16V mociból, és hogy mennyivel is mész valójában, szemben az analóg óra adataival. :( :lol: Ezt alátámasztom ! Éppenhogy elérem az 5500-as fordulatot,persze nem így hajtom,csak kipróbáltam... Mutatós forulatszámmérőm nincs,de a kilómétereken látszik a különbség... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts