Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

VÁgott már valaki új menetet az öntött leömlőbe?

Az se-n a 4ből két csavarom be van szakadva, és arra gondoltam megpróbálom kifúrni, és tenni bele 10-es menetet, tőcsavarral, (heli-coil nincs a közelben)

EGyébként nem értem miért rohad ilyen brutálmód az se leömlő, se az nz, se az sz-n, se az 1.8-on se az ne-n nem rozsdált ennyire.

Link to comment
Megosztás:

VÁgott már valaki új menetet az öntött leömlőbe?

Az se-n a 4ből két csavarom be van szakadva, és arra gondoltam megpróbálom kifúrni, és tenni bele 10-es menetet, tőcsavarral, (heli-coil nincs a közelben)

EGyébként nem értem miért rohad ilyen brutálmód az se leömlő, se az nz, se az sz-n, se az 1.8-on se az ne-n nem rozsdált ennyire.

Azért az nz-n is csámcsog a rozsda eléggé.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

X14XE motorjelű F astrám kidobta a P0340-es hibakódot (Vezérmű tengely jeladó hiba)

Az autó erőtlen, nem reagál gázadásra, mikor kidobja a hibát, akkor megtorpan, rángat...

Megköszönném, ha valaki szaki szánna a problémámra pár percet! Köszönöm szépen!

Venni kell egy ilyen jeladót és a vezérlés burkolatát eltávolítva kicserélni. Igaz, ehhez ki kell szedni a légszűrőt is...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az alább "Problémám" lenne az astrámal ami nem feltétlen az de idegesítő. 93" kombi C16NZ motor. A problémám pedig az hogy csak 98-as benyával hajlandó rendesen menni sima 95 illetve ezek az extra 95-ösel is elkezd csörögni erősebb gázra illetve emelkedőn ha erőlködik a motor. 98-as benzinnel csak nagy ritkaságba csörögbe de azt is ép hogy hallani lehúzott ablaknál. Ez mitől lehet? Esetleg Gyújtás állítás segíthet rajta? Még egy kérdés a bal oldalt van egy sárga csatlakozó amibe egy kábel megy bele haverom astrájába erre rá van írva hogy 95 azt mondta hogy ez befojásolja a vezérlést. Nekem ezen nincs semmi és tapintásra olyan útángyártott érzetett kelt. Bár amint néztem ez csak két kábelt köt össze.

Előre is köszönöm szépen a válaszotokat.

üdv.: Iminyo

Link to comment
Megosztás:

Az nz-nél csak alapbeállítást tudsz végezni a gyújtáson, és az ec ehhez képest állít, de ha alapból szar helyen van, akkor lehet az, hogy csak 98-assal hajlandó menni. Be kéne lőni gyári értékekre.

Az a csati az oktánszámállító, ha lekopott a szám akkor is ki lehet mérni hogy melyik fele melyik, mert egy ellenállás van benne.

Nz-nél 91 és 95-ös közül lehet választani.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az alább "Problémám" lenne az astrámal ami nem feltétlen az de idegesítő. 93" kombi C16NZ motor. A problémám pedig az hogy csak 98-as benyával hajlandó rendesen menni sima 95 illetve ezek az extra 95-ösel is elkezd csörögni erősebb gázra illetve emelkedőn ha erőlködik a motor. 98-as benzinnel csak nagy ritkaságba csörögbe de azt is ép hogy hallani lehúzott ablaknál. Ez mitől lehet? Esetleg Gyújtás állítás segíthet rajta? Még egy kérdés a bal oldalt van egy sárga csatlakozó amibe egy kábel megy bele haverom astrájába erre rá van írva hogy 95 azt mondta hogy ez befojásolja a vezérlést. Nekem ezen nincs semmi és tapintásra olyan útángyártott érzetett kelt. Bár amint néztem ez csak két kábelt köt össze.

Előre is köszönöm szépen a válaszotokat.

üdv.: Iminyo

Szerintem az előgyújtásodon kellene állítani, az elosztófedél alatt van egy csavar ha jól emlékszem 13 vagy 15-ös, egy Y alakú villát húzol meg vele ami szorítja az elosztó mögötti végrészt.

Kilazítás után állítsd a két jelölést egymáshoz közelebb, akkor kerülsz a gyári beállításhoz közelebb. Gyárilag úgy van belőve, hogy minden szemét benzinnel elmenjen, de sokan kitekerik majdnem kopogásig, mivel egy helyről tankolnak és ahhoz lövik be.

Link to comment
Megosztás:

A legjobb stroboszkóppal jelre állítani a főtengelyen, diagnosztikai módban. Ha megvan a gyári értéked -érdemes összejelölni , utána adhatsz nagyobb előgyuszit kopogáshatárig (szélvédő felé fordítasz az alaplapon). Ha véletlenül szarabb benzint tankolsz és kopogna, akkor átátllítod a dugasszal 91-es benzinhez, és visszább vesz az előgyújtásból, nem fog csörögni. Utána ha kifogyasztod, visszaállíthatod 95-re, ami a "jó" benzinhez lesz optimális.

Szerintem az előgyújtásodon kellene állítani, az elosztófedél alatt van egy csavar ha jól emlékszem 13 vagy 15-ös, egy Y alakú villát húzol meg vele ami szorítja az elosztó mögötti végrészt.

Kilazítás után állítsd a két jelölést egymáshoz közelebb, akkor kerülsz a gyári beállításhoz közelebb. Gyárilag úgy van belőve, hogy minden szemét benzinnel elmenjen, de sokan kitekerik majdnem kopogásig, mivel egy helyről tankolnak és ahhoz lövik be.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

4.ik fokozatot nemnagyon használom:DD mert a 3. at szeretem mert abban alacsony forulatról már egész jól húz(60 lóhoz képest) ezért városban is meg midnenhol abban gyorsítok utána meg felteszem 5ösbe:DD azt honnan tudhatom, hogy milyen váltó van a kocsiban?:D mert olvastam, hogy többféle van...a forgalmiban a váltó tipusánál vagy minél az van ott, hogy 0. azthiszem:DD

Link to comment
Megosztás:

4.ik fokozatot nemnagyon használom:DD mert a 3. at szeretem mert abban alacsony forulatról már egész jól húz(60 lóhoz képest) ezért városban is meg midnenhol abban gyorsítok utána meg felteszem 5ösbe:DD azt honnan tudhatom, hogy milyen váltó van a kocsiban? :D mert olvastam, hogy többféle van...a forgalmiban a váltó tipusánál vagy minél az van ott, hogy 0. azthiszem:DD

A váltón van a száma mondjuk hogy F13 meg még pár szám amiből tudható a végátétel.

1188552-20130916-C0K5FO.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ezt fejtse meg valaki!!!!!!!!!!!

Nemrégiben nem akart indulni a c14nz.Rendberaktam a gyujtást, MINDENT kicseréltem, trafó,kábel,modul,rotor,gyujtásjeladó,elosztófedél.

Aztán valamiért beindult.....de nem mindig jár mind a 4 henger.Van amikor meg simán megy, viszont hidrotőke hangja van( AMI 1 HÓNAPJA LETT KICSERÉLVE).

A kipufogógáz nagyon büdös, mondhatni kicsit szúros szagú(MINDEGY HOGY GÁZZAL VAGY BENZINNEL JÁRATOM).

Az autót karbantartom, 12ezernként olaj+szűrők cseréje stb.

Tipp???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ezt fejtse meg valaki!!!!!!!!!!!

Nemrégiben nem akart indulni a c14nz.Rendberaktam a gyujtást, MINDENT kicseréltem, trafó,kábel,modul,rotor,gyujtásjeladó,elosztófedél.

Aztán valamiért beindult.....de nem mindig jár mind a 4 henger.Van amikor meg simán megy, viszont hidrotőke hangja van( AMI 1 HÓNAPJA LETT KICSERÉLVE).

A kipufogógáz nagyon büdös, mondhatni kicsit szúros szagú(MINDEGY HOGY GÁZZAL VAGY BENZINNEL JÁRATOM).

Az autót karbantartom, 12ezernként olaj+szűrők cseréje stb.

Tipp???

Gondolom gyertyák is lettek cserélve...írtad hogy tőkéket is cseréltetek....nem tudom hogy le lett szedve a hengerfej vagy csak a szelepfedél. Én először levenném a szelepfedelet és megnézném hogy szemre rendben van-e minden. A tőkék felett a kupakok megvannak-e nincsen törött szeleprugó...stb. Kompressziót is lehet méretni.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom gyertyák is lettek cserélve...írtad hogy tőkéket is cseréltetek....nem tudom hogy le lett szedve a hengerfej vagy csak a szelepfedél. Én először levenném a szelepfedelet és megnézném hogy szemre rendben van-e minden. A tőkék felett a kupakok megvannak-e nincsen törött szeleprugó...stb. Kompressziót is lehet méretni.

hengerfej nem lett leszedve.

Megnézzük.........

De mitől büdös a kipufogógáz??????

Link to comment
Megosztás:

hengerfej nem lett leszedve.

Megnézzük.........

De mitől büdös a kipufogógáz??????

Mondjuk az olajtól ami belekerül. Nekem csak az első indításkor büdös és szép kéken füstöl gyanitom a szelepszárszimeringek kukák és szépen lecsordogál az olaj a hengerfejből a szívócsonkba állás közben.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.