Pitykoo Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 EZ a fajta kell a c16nz-be, a c14nz-be meg EZ. Én az 1.4-be c16nz-ét tettem és az szorult. Majd megnézem, hát ha nekem is ez a baja!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 VÁgott már valaki új menetet az öntött leömlőbe? Az se-n a 4ből két csavarom be van szakadva, és arra gondoltam megpróbálom kifúrni, és tenni bele 10-es menetet, tőcsavarral, (heli-coil nincs a közelben) EGyébként nem értem miért rohad ilyen brutálmód az se leömlő, se az nz, se az sz-n, se az 1.8-on se az ne-n nem rozsdált ennyire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 VÁgott már valaki új menetet az öntött leömlőbe? Az se-n a 4ből két csavarom be van szakadva, és arra gondoltam megpróbálom kifúrni, és tenni bele 10-es menetet, tőcsavarral, (heli-coil nincs a közelben) EGyébként nem értem miért rohad ilyen brutálmód az se leömlő, se az nz, se az sz-n, se az 1.8-on se az ne-n nem rozsdált ennyire. Azért az nz-n is csámcsog a rozsda eléggé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 jaja is nekem rozsomákos, és bele is szakad az egyik, majd tudósít mennyi szenvedés volt vele Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbee27 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Sziasztok! X14XE motorjelű F astrám kidobta a P0340-es hibakódot (Vezérmű tengely jeladó hiba) Az autó erőtlen, nem reagál gázadásra, mikor kidobja a hibát, akkor megtorpan, rángat... Megköszönném, ha valaki szaki szánna a problémámra pár percet! Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Kell keresni bontottan ilyen jeladót és kicserélni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Sziasztok! X14XE motorjelű F astrám kidobta a P0340-es hibakódot (Vezérmű tengely jeladó hiba) Az autó erőtlen, nem reagál gázadásra, mikor kidobja a hibát, akkor megtorpan, rángat... Megköszönném, ha valaki szaki szánna a problémámra pár percet! Köszönöm szépen! Venni kell egy ilyen jeladót és a vezérlés burkolatát eltávolítva kicserélni. Igaz, ehhez ki kell szedni a légszűrőt is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iminyo17 Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Sziasztok, Az alább "Problémám" lenne az astrámal ami nem feltétlen az de idegesítő. 93" kombi C16NZ motor. A problémám pedig az hogy csak 98-as benyával hajlandó rendesen menni sima 95 illetve ezek az extra 95-ösel is elkezd csörögni erősebb gázra illetve emelkedőn ha erőlködik a motor. 98-as benzinnel csak nagy ritkaságba csörögbe de azt is ép hogy hallani lehúzott ablaknál. Ez mitől lehet? Esetleg Gyújtás állítás segíthet rajta? Még egy kérdés a bal oldalt van egy sárga csatlakozó amibe egy kábel megy bele haverom astrájába erre rá van írva hogy 95 azt mondta hogy ez befojásolja a vezérlést. Nekem ezen nincs semmi és tapintásra olyan útángyártott érzetett kelt. Bár amint néztem ez csak két kábelt köt össze. Előre is köszönöm szépen a válaszotokat. üdv.: Iminyo Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Az nz-nél csak alapbeállítást tudsz végezni a gyújtáson, és az ec ehhez képest állít, de ha alapból szar helyen van, akkor lehet az, hogy csak 98-assal hajlandó menni. Be kéne lőni gyári értékekre. Az a csati az oktánszámállító, ha lekopott a szám akkor is ki lehet mérni hogy melyik fele melyik, mert egy ellenállás van benne. Nz-nél 91 és 95-ös közül lehet választani. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Sziasztok, Az alább "Problémám" lenne az astrámal ami nem feltétlen az de idegesítő. 93" kombi C16NZ motor. A problémám pedig az hogy csak 98-as benyával hajlandó rendesen menni sima 95 illetve ezek az extra 95-ösel is elkezd csörögni erősebb gázra illetve emelkedőn ha erőlködik a motor. 98-as benzinnel csak nagy ritkaságba csörögbe de azt is ép hogy hallani lehúzott ablaknál. Ez mitől lehet? Esetleg Gyújtás állítás segíthet rajta? Még egy kérdés a bal oldalt van egy sárga csatlakozó amibe egy kábel megy bele haverom astrájába erre rá van írva hogy 95 azt mondta hogy ez befojásolja a vezérlést. Nekem ezen nincs semmi és tapintásra olyan útángyártott érzetett kelt. Bár amint néztem ez csak két kábelt köt össze. Előre is köszönöm szépen a válaszotokat. üdv.: Iminyo Szerintem az előgyújtásodon kellene állítani, az elosztófedél alatt van egy csavar ha jól emlékszem 13 vagy 15-ös, egy Y alakú villát húzol meg vele ami szorítja az elosztó mögötti végrészt. Kilazítás után állítsd a két jelölést egymáshoz közelebb, akkor kerülsz a gyári beállításhoz közelebb. Gyárilag úgy van belőve, hogy minden szemét benzinnel elmenjen, de sokan kitekerik majdnem kopogásig, mivel egy helyről tankolnak és ahhoz lövik be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 A legjobb stroboszkóppal jelre állítani a főtengelyen, diagnosztikai módban. Ha megvan a gyári értéked -érdemes összejelölni , utána adhatsz nagyobb előgyuszit kopogáshatárig (szélvédő felé fordítasz az alaplapon). Ha véletlenül szarabb benzint tankolsz és kopogna, akkor átátllítod a dugasszal 91-es benzinhez, és visszább vesz az előgyújtásból, nem fog csörögni. Utána ha kifogyasztod, visszaállíthatod 95-re, ami a "jó" benzinhez lesz optimális. Szerintem az előgyújtásodon kellene állítani, az elosztófedél alatt van egy csavar ha jól emlékszem 13 vagy 15-ös, egy Y alakú villát húzol meg vele ami szorítja az elosztó mögötti végrészt. Kilazítás után állítsd a két jelölést egymáshoz közelebb, akkor kerülsz a gyári beállításhoz közelebb. Gyárilag úgy van belőve, hogy minden szemét benzinnel elmenjen, de sokan kitekerik majdnem kopogásig, mivel egy helyről tankolnak és ahhoz lövik be. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 sziasztok! csak pusztán kiváncsiságból valaki, akinek van fordulatszám mérője megtudná mondani mennyit forog egy gyári x14nz astra óra szerint 130nál?:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 sziasztok! csak pusztán kiváncsiságból valaki, akinek van fordulatszám mérője megtudná mondani mennyit forog egy gyári x14nz astra óra szerint 130nál? :D Az enyém 3500-at....4.ben meg 5000-et 140-nél próbáld ki azt is... :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 4.ik fokozatot nemnagyon használom:DD mert a 3. at szeretem mert abban alacsony forulatról már egész jól húz(60 lóhoz képest) ezért városban is meg midnenhol abban gyorsítok utána meg felteszem 5ösbe:DD azt honnan tudhatom, hogy milyen váltó van a kocsiban?:D mert olvastam, hogy többféle van...a forgalmiban a váltó tipusánál vagy minél az van ott, hogy 0. azthiszem:DD Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 4.ik fokozatot nemnagyon használom:DD mert a 3. at szeretem mert abban alacsony forulatról már egész jól húz(60 lóhoz képest) ezért városban is meg midnenhol abban gyorsítok utána meg felteszem 5ösbe:DD azt honnan tudhatom, hogy milyen váltó van a kocsiban? :D mert olvastam, hogy többféle van...a forgalmiban a váltó tipusánál vagy minél az van ott, hogy 0. azthiszem:DD A váltón van a száma mondjuk hogy F13 meg még pár szám amiből tudható a végátétel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 X14Nz-nél esélyes, hogy nincs ráírva a sorozat száma.Az enyémnél a kiválasztókar tengelye alatt van 5X4 szám ami alapján ki lehet logikázni az áttételt, de valószínű a 60 lovacskához a legrövidebb váltó járt. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Naa!60 tüzes parippa:-D szoktam vezetni egy 1.9 ddis sx4 et néha itt városban ez 60 ló az akkor 80 kb nem 120:-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Naa!60 tüzes parippa:-D szoktam vezetni egy 1.9 ddis sx4 et néha itt városban ez 60 ló az akkor 80 kb nem 120:-D Dieselnél azért más....ott a nyomaték jóval nagyobb, meg ugye más bódé többek között. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Jo 300 kiloval nehezebb de majd3 x annyi a nyomaaték benne kb elvileg és dupla ló:-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 sziasztok! csak pusztán kiváncsiságból valaki, akinek van fordulatszám mérője megtudná mondani mennyit forog egy gyári x14nz astra óra szerint 130nál? :D 3800 körül ha jól emlékszem 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Sziasztok! Ezt fejtse meg valaki!!!!!!!!!!! Nemrégiben nem akart indulni a c14nz.Rendberaktam a gyujtást, MINDENT Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Sziasztok! Ezt fejtse meg valaki!!!!!!!!!!! Nemrégiben nem akart indulni a c14nz.Rendberaktam a gyujtást, MINDENT kicseréltem, trafó,kábel,modul,rotor,gyujtásjeladó,elosztófedél. Aztán valamiért beindult.....de nem mindig jár mind a 4 henger.Van amikor meg simán megy, viszont hidrotőke hangja van( AMI 1 HÓNAPJA LETT KICSERÉLVE). A kipufogógáz nagyon büdös, mondhatni kicsit szúros szagú(MINDEGY HOGY GÁZZAL VAGY BENZINNEL JÁRATOM). Az autót karbantartom, 12ezernként olaj+szűrők cseréje stb. Tipp??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Sziasztok! Ezt fejtse meg valaki!!!!!!!!!!! Nemrégiben nem akart indulni a c14nz.Rendberaktam a gyujtást, MINDENT kicseréltem, trafó,kábel,modul,rotor,gyujtásjeladó,elosztófedél. Aztán valamiért beindult.....de nem mindig jár mind a 4 henger.Van amikor meg simán megy, viszont hidrotőke hangja van( AMI 1 HÓNAPJA LETT KICSERÉLVE). A kipufogógáz nagyon büdös, mondhatni kicsit szúros szagú(MINDEGY HOGY GÁZZAL VAGY BENZINNEL JÁRATOM). Az autót karbantartom, 12ezernként olaj+szűrők cseréje stb. Tipp??? Gondolom gyertyák is lettek cserélve...írtad hogy tőkéket is cseréltetek....nem tudom hogy le lett szedve a hengerfej vagy csak a szelepfedél. Én először levenném a szelepfedelet és megnézném hogy szemre rendben van-e minden. A tőkék felett a kupakok megvannak-e nincsen törött szeleprugó...stb. Kompressziót is lehet méretni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Gondolom gyertyák is lettek cserélve...írtad hogy tőkéket is cseréltetek....nem tudom hogy le lett szedve a hengerfej vagy csak a szelepfedél. Én először levenném a szelepfedelet és megnézném hogy szemre rendben van-e minden. A tőkék felett a kupakok megvannak-e nincsen törött szeleprugó...stb. Kompressziót is lehet méretni. hengerfej nem lett leszedve. Megnézzük......... De mitől büdös a kipufogógáz?????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 hengerfej nem lett leszedve. Megnézzük......... De mitől büdös a kipufogógáz?????? Mondjuk az olajtól ami belekerül. Nekem csak az első indításkor büdös és szép kéken füstöl gyanitom a szelepszárszimeringek kukák és szépen lecsordogál az olaj a hengerfejből a szívócsonkba állás közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts