Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok F-esek!

Nemrég költöztünk Debrecenből Bp-re, és fájó szívvel, és pénztárcával ott kellett hagynom a legjobb szerelőt akivel valaha találkoztam. Mivel sajnos aktuálissá vált ezért azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy javasoljatok megbízható szerelőt, ha lehetséges zugló környékén.

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy C14Nz motort valahogy fel lehet húzni? Nem csodát várok csak egy kis pici + :D

5let ? :D

Ha gondolod adok hozzá hevedert, és kötelet... Kibontod a kocsiból és van benned kraft még a 10.-re is felhúzod... Autóval együtt szerintem nehéz lenne... :) Ha viszont tuningra gondolsz... Akkor inkább cseréld le az autót, vagy fogadd el, hogy csak SE-sítés esetén kapsz egy kis plusszt... Más megoldás is van, csak ha nem telik 1.4-nél nagyobbra, akkor felejtős, mert akár több százezerbe is bele kerülhet... Annyiért meg lecseréled az autódat.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok F-esek!

Nemrég költöztünk Debrecenből Bp-re, és fájó szívvel, és pénztárcával ott kellett hagynom a legjobb szerelőt akivel valaha találkoztam. Mivel sajnos aktuálissá vált ezért azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy javasoljatok megbízható szerelőt, ha lehetséges zugló környékén.

Előre is köszönöm!

Szia!

Ugyan nem Zugló, de talán nem vészes a távolság, őket szokták ajánlani: http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ha gondolod adok hozzá hevedert, és kötelet... Kibontod a kocsiból és van benned kraft még a 10.-re is felhúzod... Autóval együtt szerintem nehéz lenne... :) Ha viszont tuningra gondolsz... Akkor inkább cseréld le az autót, vagy fogadd el, hogy csak SE-sítés esetén kapsz egy kis plusszt... Más megoldás is van, csak ha nem telik 1.4-nél nagyobbra, akkor felejtős, mert akár több százezerbe is bele kerülhet... Annyiért meg lecseréled az autódat.

Nem komoyl tuningra gondoltam, csak gondoltam hátha van valami házi praktika amitöl kicsit jobban mehet :D A swiftnél kiszedtük a katalizátort akkor nagyon megindult... Ha kiszedem az astrábol akkor javulni fog valamennyire? igazábol ha egyedül megyek akkor még jó is csak ha magas emelkedőn 3fővel megpakolva... na mind1 csak kérdeztem hátha :D ha nem akkor marad így, túlságosan szeretem én ezt az astrát, h ennyiért eladjam :)

Link to comment
Megosztás:

Ha swifthez hasonlítod, akkor elmondanám, hogy a swift könnyű 700 kilós kis papírmasé... Egy kombi 1.4-es meg olyan 1090 kiló, legalábbis az én 1.4-esemben így írták a forgalmiba. Bekerül 3 személy, meg csomagok... 1500?? Ehhez már kevés a 60 paci... Nyugis autó. Nem érsz el semmit a katalizátor kiszedésével, mert nem az fogja meg az autót, hanem a súly. Ennél még a légszűrő sportosítás sem sokat ér. Egyetlen megoldás az SE hengerfej. Úgy esetleg. Sajnos az NZ-k egyébként sem vigéc autók. Most 1.6 16V-vel azért megyek... :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

tudom,hogy a két kocsi nem 1 súly csoport :) mind1 most ez a kocsi van ezt kell szeretni :) hirtelen jött és nagyon más lehetőség nem volt szal egy ideig ez marad... nekem sima ferdehátú van, de emelekedőn megpakolva azért csak lomha de ez a 60LE nem is versenygép :) egyébként valaki átalakította már a kocsiját hengerenkéntire? úgyértem megéri/meg lehet csinálni?

Link to comment
Megosztás:

tudom,hogy a két kocsi nem 1 súly csoport :) mind1 most ez a kocsi van ezt kell szeretni :) hirtelen jött és nagyon más lehetőség nem volt szal egy ideig ez marad... nekem sima ferdehátú van, de emelekedőn megpakolva azért csak lomha de ez a 60LE nem is versenygép :) egyébként valaki átalakította már a kocsiját hengerenkéntire? úgyértem megéri/meg lehet csinálni?

Nem éri meg, de meg lehet csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Bevallom őszintén nem olvastam utána, nem használtam a keresőt, szóval nyugodtan megkövezhettek ha úgy van. Lenne egy kérdésem.

C14SE-m van, lemezkarteros, azt az információt kaptam, hogy rá lehet 1 az 1-ben tenni, az X14XE alukartert, csupán egy másik nívópálca kell hozzá, egyébként kompatibilis a kettő. Csinált már valaki ilyet, látott már valaki ilyet, beszélt már valaki olyan emberrel akinek a szobatársának a lánya olyan pasival járt akinek a haverja megcsinálta és bizton tudja állítani hogy működik? :)

Előre is köszönöm a válaszokat

Üdv, Zsoltee

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Bevallom őszintén nem olvastam utána, nem használtam a keresőt, szóval nyugodtan megkövezhettek ha úgy van. Lenne egy kérdésem.

C14SE-m van, lemezkarteros, azt az információt kaptam, hogy rá lehet 1 az 1-ben tenni, az X14XE alukartert, csupán egy másik nívópálca kell hozzá, egyébként kompatibilis a kettő. Csinált már valaki ilyet, látott már valaki ilyet, beszélt már valaki olyan emberrel akinek a szobatársának a lánya olyan pasival járt akinek a haverja megcsinálta és bizton tudja állítani hogy működik? :)

Előre is köszönöm a válaszokat

Üdv, Zsoltee

A nívópálcáról nem tudok nyilatkozni, de karter biztos hogy felmegy.

Viszont azt ne felejtsd el hogy az alukartert ha megütöd, az jellemzően rögtön széttörik,míg a lemez max behorpad.

Link to comment
Megosztás:

Hello minenkinek!

Van egy c14se motoros Astram. Öcsém vett egy c14nz motorosat. Összehasonlítottuk és nem igazán van különbség a két Autó közt, pedig elvileg több mint 20 LE lenne. Az enyembe még régen motort cseréltek nz-ről se-re, és elképzelhető e, hogy computert nem cserélték ki és maradt a régi, vagy egyáltalán kell e cserélni, elmenne e a régivel, stb.

Ebben kérnék segítséget :)

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Hello minenkinek!

Van egy c14se motoros Astram. Öcsém vett egy c14nz motorosat. Összehasonlítottuk és nem igazán van különbség a két Autó közt, pedig elvileg több mint 20 LE lenne. Az enyembe még régen motort cseréltek nz-ről se-re, és elképzelhető e,

hogy computert nem cserélték ki és maradt a régi,

vagy egyáltalán kell e cserélni,

elmenne e a régivel, stb.

Ebben kérnék segítséget :)

Előre is köszönöm!

nem

igen

nem

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ! Esetleg vmi ötlet hogy miért nem akar menni jobban, vagy mi a különbség a 2 kocsi futasa közt?

Kissé más a karakterisztikája a két motornak, ha jól tudom az SE-t jobban kell pörgetni, később adja le a max nyomatékot. A váltó végátétele sem biztos hogy egyforma, ebből is adódhat hogy nem érezni annyira a plusz 20lovat. A karosszéria ugyanaz?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ! Esetleg vmi ötlet hogy miért nem akar menni jobban, vagy mi a különbség a 2 kocsi futasa közt?

Mivel a max.teljesítményt kb.6000 fordulaton adja le így a Le különbség itt jelentkezik,ebben a tartományban(4-6000) jobban megy biztos

De mivel a hengerűrtartalom egyforma a nyomaték is közel azonos,így alacsonyabb ford.tartományban(1500-4000) nem érződik a különbség

De ha nem így van mondjátok meg :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Nem ugyanaz, az enyém 5ajtos, tesomé kombi. Az övé még lehet jobban is reagál a gázra. Más lehet a váltó attetel? Nem is gondoltam erre. Amúgy igen, kell porgetni hogy dolgozzon a motor, de akkor lehet hogy tényleg a váltó okozhatja. Azt hittem egyszerűbb a megoldás :) mert a motorral nincs baj, szépen megy, csak nem vmi jól gyorsul....

Link to comment
Megosztás:

Nem ugyanaz, az enyém 5ajtos, tesomé kombi. Az övé még lehet jobban is reagál a gázra. Más lehet a váltó attetel? Nem is gondoltam erre. Amúgy igen, kell porgetni hogy dolgozzon a motor, de akkor lehet hogy tényleg a váltó okozhatja. Azt hittem egyszerűbb a megoldás :) mert a motorral nincs baj, szépen megy, csak nem vmi jól gyorsul....

Nekem volt C14NZ-m,most C14SE-m van.A C14SE-n hosszabb áttételü váltó van mint az NZ-n volt,de még így is jelentősebben jobban megy az SE az NZ-hez képest.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.