bzoley Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 A c14nz ugyanaz mint az x14nz csak a környezetvédelmi besorolása más a legegyszerűbb injektoros motor az f astrában. A c14se szinte ugyanaz a blokk, de 4 injektor van 1 helyett ezért 60 ló helyett 82 Lovas. Én az utóbbira szavazok. Van még 16 szelepes 1.4-es is fingom sincs mi a motorkódja az valahol 100Ló környékén jár, de én nem szeressem a 16 szelepet. X14XE, 90Ló Miért nem szeressed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 X14XE, 90Ló Miért nem szeressed? A fene tudja valahogy nem szimpatikus, de attól még lehet jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 X14XE, 90Ló Miért nem szeressed? A fene tudja valahogy nem szimpatikus, de attól még lehet jó. Az első EcoTec motorok egyike, kedvence az olaj zabálása. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Az első EcoTec motorok egyike, kedvence az olaj zabálása. :) Végül is kétszer annyi szelepszár szimering van benne ami elkophat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Az első EcoTec motorok egyike, kedvence az olaj zabálása. :) Így igaz. Egy periódus alatt képes megenni a maradék 8dl-t, ami olajcsere után a kannában maradt. De egyszer majd csak bejön ez a legenda is :) A magasabb fogyasztást inkább fel lehetne hozni ellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oxygeen Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Végül is kétszer annyi szelepszár szimering van benne ami elkophat. Az enyem 1600-os, de apro kis hibakat leszamitva 4 eve autozok vele, es nem eszi az olajat, jol megy, 6,5-7,0 literes fogyasztassal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Így igaz. Egy periódus alatt képes megenni a maradék 8dl-t, ami olajcsere után a kannában maradt. De egyszer majd csak bejön ez a legenda is :) A magasabb fogyasztást inkább fel lehetne hozni ellene. Valamit valamiért....60 lóhoz képest a 90 50%-os teljesítménynövekedés, én azt mondom azért 1-2 Liter plussz nem nagy ár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Valamit valamiért....60 lóhoz képest a 90 50%-os teljesítménynövekedés, én azt mondom azért 1-2 Liter plussz nem nagy ár. Attól függ, honnan nézzük. Még egy 2000-es motor is képes kevesebbet enni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Sziasztok, lenne egy kérdés, astra f-nél melyik motortípussal jár jobban az ember? (c14nz,x14nz,c14se) Mindenféleképp 1.4-es érdekelne. Ha teljesítmény, akkor c14se, amúgymeg csakis x14nz, azzal be tudsz menni a belvárosba is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Attól függ, honnan nézzük. Még egy 2000-es motor is képes kevesebbet enni. Persze hiszen egy erősebb motornál általában hosszabb a váltó is, ugyanazt a sebességet alacsonyabb fordulaton tudod tartani. Nem törvényszerű hogy nagyobb motor nagyobb fogyasztás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Ha teljesítmény, akkor c14se, amúgymeg csakis x14nz, azzal be tudsz menni a belvárosba is. A teljesítmény és az 1.4-es motor az nem paradox egy kicsit egy mondaton belül? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 A teljesítmény és az 1.4-es motor az nem paradox egy kicsit egy mondaton belül? :D Menj egyet a Zsolti ellen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 A teljesítmény és az 1.4-es motor az nem paradox egy kicsit egy mondaton belül? :D Nem mindíg....http://www.vezess.hu/hirek/volkswagene_legjobb_motor/25082/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 A c14nz ugyanaz mint az x14nz csak a környezetvédelmi besorolása más a legegyszerűbb injektoros motor az f astrában. A c14se szinte ugyanaz a blokk, de 4 injektor van 1 helyett ezért 60 ló helyett 82 Lovas. Én az utóbbira szavazok. Van még 16 szelepes 1.4-es is fingom sincs mi a motorkódja az valahol 100Ló környékén jár, de én nem szeressem a 16 szelepet. X14XE 90LE! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 A teljesítmény és az 1.4-es motor az nem paradox egy kicsit egy mondaton belül? :D Neked 1.6L alatt nem létezik motor. :D Skype? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 Neked 1.6L alatt nem létezik motor. :D Skype? Ekkora kaszniba? Nem. :) A vectrába még az 1.6 is kicsi. Bár így az se-vel egész elviselhető. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 Ekkora kaszniba? Nem. :) A vectrába még az 1.6 is kicsi. Bár így az se-vel egész elviselhető. :) Veled ezügyben nem érdemes vitatkozni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 A teljesítmény és az 1.4-es motor az nem paradox egy kicsit egy mondaton belül? :D Nem tudom, de az 1.4 volt a feltétele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lancelot Elküldve Augusztus6, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2013 Sziasztok! Az autó megvétele óta fennáll a jelenség, de már zavar :). Szóval, hideg motornál indítás után (jellemzően reggelente) nagyon köhécsel, meg-meg akad, ugrál a fordulatszám, szinte le is áll 2-szer 3-szor (bár még nem állt le). Ez tart olyan 4-5 mp-ig, utána már nincsen gond, szépen beáll a hidegindítási alapjáratra. Jó benzint tankolok, sosem gagyi kútról (MOL vagy Shell), szűrő, gyertyák stb. minden cserélve ami kell kb háromnegyed éve - de semmi nem változott. EGR tisztítás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus6, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2013 a MOL számomra gagyi kút, több kollégámnak csörgött tőle a motor :) De amúgy még rossz benzinnel sem lenne ilyen tünet. Hibalámpa van? Kivillogtattad? Mert akkor lehetne többet tudni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Augusztus6, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2013 Sziasztok! Az autó megvétele óta fennáll a jelenség, de már zavar :). Szóval, hideg motornál indítás után (jellemzően reggelente) nagyon köhécsel, meg-meg akad, ugrál a fordulatszám, szinte le is áll 2-szer 3-szor (bár még nem állt le). Ez tart olyan 4-5 mp-ig, utána már nincsen gond, szépen beáll a hidegindítási alapjáratra. Jó benzint tankolok, sosem gagyi kútról (MOL vagy Shell), szűrő, gyertyák stb. minden cserélve ami kell kb háromnegyed éve - de semmi nem változott. EGR tisztítás? Nekem hasonló gondom volt. Nekem reggel nehezen indult meg volt minden baja az alapjáratnak. Megoldás: az 1 hónapos benzinszűrö kukába + egy kis injektor tisztító ès a most minden jó. Indul,megy,húz,nem rángat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lancelot Elküldve Augusztus7, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2013 Nyáron hosszabb útra tankoltam Shell Nitro 95+ -t is, valamint egész télen használtam Spuri márkájú adalékot (injektort is tisztít) - mivel árulunk ilyent, és hát kíváncsi voltam. De egyik 'megoldásra' sem reagált semmit. A 'hiba' mindig megvan/megvolt, reggel indításnál. Hibalámpa nincsen. Számomra mondjuk tényleg olyan, mintha üzemanyag gond lenne. Amúgy a tavalyi vásárlás után a benzinszűrőt úgy kellett levágni, össze volt rohadva meg keményedve. A környékén a csöveket, és magát a szűrőt is cseréltem. Lehet érdemes lenne most is cserélni? ki tudja, előtte mi kosz gyűlt össze a tankba? Lehet az új is hip-hop eltömődött? a MOL számomra gagyi kút, több kollégámnak csörgött tőle a motor :) De amúgy még rossz benzinnel sem lenne ilyen tünet. Hibalámpa van? Kivillogtattad? Mert akkor lehetne többet tudni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Augusztus7, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2013 Nyáron hosszabb útra tankoltam Shell Nitro 95+ -t is, valamint egész télen használtam Spuri márkájú adalékot (injektort is tisztít) - mivel árulunk ilyent, és hát kíváncsi voltam. De egyik 'megoldásra' sem reagált semmit. A 'hiba' mindig megvan/megvolt, reggel indításnál. Hibalámpa nincsen. Számomra mondjuk tényleg olyan, mintha üzemanyag gond lenne. Amúgy a tavalyi vásárlás után a benzinszűrőt úgy kellett levágni, össze volt rohadva meg keményedve. A környékén a csöveket, és magát a szűrőt is cseréltem. Lehet érdemes lenne most is cserélni? ki tudja, előtte mi kosz gyűlt össze a tankba? Lehet az új is hip-hop eltömődött? Szerintem 1 próbát megèr 1-2 ezer egy szűrő. Èn az 1 hónaposat dobtam ki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus7, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2013 De mi keményedett meg egy szűrőn? Nem értem. A benzinszűrő egy fémházas cucc, bilincsekkel rögzítve, mi tud ott rohadni, keményedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus7, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2013 Azt tudja e valaki hogy az 1.6-os blokkokon van e bármi egyéb jelölés a motorszámon kívül, amiből kiderül hogy az most se, nz, sz vagy bármi más? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts