Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

X14XE, 90Ló

Miért nem szeressed?

A fene tudja valahogy nem szimpatikus, de attól még lehet jó.

Az első EcoTec motorok egyike, kedvence az olaj zabálása. :)

Elküldve

Az első EcoTec motorok egyike, kedvence az olaj zabálása. :)

Így igaz. Egy periódus alatt képes megenni a maradék 8dl-t, ami olajcsere után a kannában maradt.

De egyszer majd csak bejön ez a legenda is :)

A magasabb fogyasztást inkább fel lehetne hozni ellene.

Elküldve

Végül is kétszer annyi szelepszár szimering van benne ami elkophat.

Az enyem 1600-os, de apro kis hibakat leszamitva 4 eve autozok vele, es nem eszi az olajat, jol megy, 6,5-7,0 literes fogyasztassal.

Elküldve

Így igaz. Egy periódus alatt képes megenni a maradék 8dl-t, ami olajcsere után a kannában maradt.

De egyszer majd csak bejön ez a legenda is :)

A magasabb fogyasztást inkább fel lehetne hozni ellene.

Valamit valamiért....60 lóhoz képest a 90 50%-os teljesítménynövekedés, én azt mondom azért 1-2 Liter plussz nem nagy ár.

Elküldve

Valamit valamiért....60 lóhoz képest a 90 50%-os teljesítménynövekedés, én azt mondom azért 1-2 Liter plussz nem nagy ár.

Attól függ, honnan nézzük. Még egy 2000-es motor is képes kevesebbet enni.

Elküldve

Sziasztok, lenne egy kérdés, astra f-nél melyik motortípussal jár jobban az ember? (c14nz,x14nz,c14se) Mindenféleképp 1.4-es érdekelne.

Ha teljesítmény, akkor c14se, amúgymeg csakis x14nz, azzal be tudsz menni a belvárosba is.

Elküldve

Attól függ, honnan nézzük. Még egy 2000-es motor is képes kevesebbet enni.

Persze hiszen egy erősebb motornál általában hosszabb a váltó is, ugyanazt a sebességet alacsonyabb fordulaton tudod tartani. Nem törvényszerű hogy nagyobb motor nagyobb fogyasztás.

Elküldve

Ha teljesítmény, akkor c14se, amúgymeg csakis x14nz, azzal be tudsz menni a belvárosba is.

A teljesítmény és az 1.4-es motor az nem paradox egy kicsit egy mondaton belül? :D

Elküldve

A c14nz ugyanaz mint az x14nz csak a környezetvédelmi besorolása más a legegyszerűbb injektoros motor az f astrában. A c14se szinte ugyanaz a blokk, de 4 injektor van 1 helyett ezért 60 ló helyett 82 Lovas. Én az utóbbira szavazok. Van még 16 szelepes 1.4-es is fingom sincs mi a motorkódja az valahol 100Ló környékén jár, de én nem szeressem a 16 szelepet.

X14XE 90LE!

Elküldve

Neked 1.6L alatt nem létezik motor. :D

Skype?

Ekkora kaszniba? Nem. :) A vectrába még az 1.6 is kicsi. Bár így az se-vel egész elviselhető. :)

Elküldve

Sziasztok!

Az autó megvétele óta fennáll a jelenség, de már zavar :).
Szóval, hideg motornál indítás után (jellemzően reggelente) nagyon köhécsel, meg-meg akad, ugrál a fordulatszám, szinte le is áll 2-szer 3-szor (bár még nem állt le). Ez tart olyan 4-5 mp-ig, utána már nincsen gond, szépen beáll a hidegindítási alapjáratra.

Jó benzint tankolok, sosem gagyi kútról (MOL vagy Shell), szűrő, gyertyák stb. minden cserélve ami kell kb háromnegyed éve - de semmi nem változott.

EGR tisztítás?

Elküldve

a MOL számomra gagyi kút, több kollégámnak csörgött tőle a motor :) De amúgy még rossz benzinnel sem lenne ilyen tünet.

Hibalámpa van? Kivillogtattad? Mert akkor lehetne többet tudni

Elküldve

Sziasztok!

Az autó megvétele óta fennáll a jelenség, de már zavar :).

Szóval, hideg motornál indítás után (jellemzően reggelente) nagyon köhécsel, meg-meg akad, ugrál a fordulatszám, szinte le is áll 2-szer 3-szor (bár még nem állt le). Ez tart olyan 4-5 mp-ig, utána már nincsen gond, szépen beáll a hidegindítási alapjáratra.

Jó benzint tankolok, sosem gagyi kútról (MOL vagy Shell), szűrő, gyertyák stb. minden cserélve ami kell kb háromnegyed éve - de semmi nem változott.

EGR tisztítás?

Nekem hasonló gondom volt. Nekem reggel nehezen indult meg volt minden baja az alapjáratnak. Megoldás: az 1 hónapos benzinszűrö kukába + egy kis injektor tisztító ès a most minden jó. Indul,megy,húz,nem rángat.
Elküldve

Nyáron hosszabb útra tankoltam Shell Nitro 95+ -t is, valamint egész télen használtam Spuri márkájú adalékot (injektort is tisztít) - mivel árulunk ilyent, és hát kíváncsi voltam. De egyik 'megoldásra' sem reagált semmit. A 'hiba' mindig megvan/megvolt, reggel indításnál. Hibalámpa nincsen.

Számomra mondjuk tényleg olyan, mintha üzemanyag gond lenne. Amúgy a tavalyi vásárlás után a benzinszűrőt úgy kellett levágni, össze volt rohadva meg keményedve. A környékén a csöveket, és magát a szűrőt is cseréltem. Lehet érdemes lenne most is cserélni? ki tudja, előtte mi kosz gyűlt össze a tankba? Lehet az új is hip-hop eltömődött?

a MOL számomra gagyi kút, több kollégámnak csörgött tőle a motor :) De amúgy még rossz benzinnel sem lenne ilyen tünet.

Hibalámpa van? Kivillogtattad? Mert akkor lehetne többet tudni

Elküldve

Nyáron hosszabb útra tankoltam Shell Nitro 95+ -t is, valamint egész télen használtam Spuri márkájú adalékot (injektort is tisztít) - mivel árulunk ilyent, és hát kíváncsi voltam. De egyik 'megoldásra' sem reagált semmit. A 'hiba' mindig megvan/megvolt, reggel indításnál. Hibalámpa nincsen.

Számomra mondjuk tényleg olyan, mintha üzemanyag gond lenne. Amúgy a tavalyi vásárlás után a benzinszűrőt úgy kellett levágni, össze volt rohadva meg keményedve. A környékén a csöveket, és magát a szűrőt is cseréltem. Lehet érdemes lenne most is cserélni? ki tudja, előtte mi kosz gyűlt össze a tankba? Lehet az új is hip-hop eltömődött?

Szerintem 1 próbát megèr 1-2 ezer egy szűrő. Èn az 1 hónaposat dobtam ki :)
Elküldve

Azt tudja e valaki hogy az 1.6-os blokkokon van e bármi egyéb jelölés a motorszámon kívül, amiből kiderül hogy az most se, nz, sz vagy bármi más?

Elküldve

Azt tudja e valaki hogy az 1.6-os blokkokon van e bármi egyéb jelölés a motorszámon kívül, amiből kiderül hogy az most se, nz, sz vagy bármi más?

EGÉR und befecskendezés.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.