Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hali. Máshol kellett tankolnom mint ahol szoktam. Azóta reggel alig akar beindulni a szekèr. Forgat-forgat beindul lefullad. Ezt ismètli kb 3szor-4-szer. Menet közben motorfèknèl is rángat mint a fene. Arra gondoltam hogy a benzint nem szereti mert a tankolás óta csinálja, vagy szerintetek más a gondja ès ez csak vèletlen egybeesès.?

Link to comment
Megosztás:

Hali. Máshol kellett tankolnom mint ahol szoktam. Azóta reggel alig akar beindulni a szekèr. Forgat-forgat beindul lefullad. Ezt ismètli kb 3szor-4-szer. Menet közben motorfèknèl is rángat mint a fene. Arra gondoltam hogy a benzint nem szereti mert a tankolás óta csinálja, vagy szerintetek más a gondja ès ez csak vèletlen egybeesès.?

ezt a tank levet kiszenveded belōle, tankolsz valami normálisabbat, és meg fogod látni. De ahhoz, hogy ennyire sz.r legyen, valami nagyon durva vízben oldott széntablettával higgított löttyött kellett találnod. :rolleyes:
Link to comment
Megosztás:

Valaki járt már úgy, hogy a kipufogó a tűzkarikánál rohadt széjjel?

Mert nekem az a rugós kötés teljesen szétmállott. Lassan leesik a rugós csavar is.

Hogyan tudják azt megcsinálni? Mind a katalizátor és mind az ipszilon felől is szét van rohadva.

Ezt a hálós vagy hajlékony kipuff csövet be lehet oda rakni?

Itt egy kép a dologról, csak hogy legyen fogalmatok miről írtam... :-)

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_17_vlm0ve0vj6.jpg

Link to comment
Megosztás:

Valaki járt már úgy, hogy a kipufogó a tűzkarikánál rohadt széjjel?

Mert nekem az a rugós kötés teljesen szétmállott. Lassan leesik a rugós csavar is.

Hogyan tudják azt megcsinálni? Mind a katalizátor és mind az ipszilon felől is szét van rohadva.

Ezt a hálós vagy hajlékony kipuff csövet be lehet oda rakni?

Itt egy kép a dologról, csak hogy legyen fogalmatok miről írtam... :-)

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_17_vlm0ve0vj6.jpg

Bizony,faterék x14xe korzáján is pont ott adta meg magát.

Igen,flexicső gyógyítja hatékonyan és tartósan.

Link to comment
Megosztás:

Flexicsövet nem javaslom. Ritka fos megoldás, és nem láttam olyat ami 2-3 évnél tovább bírta volna.

A tűzkarikás meg simán elmegy 20 éveket.

2000 utáni autók nagy többségénél flexicsővel van megoldva. Környezetemben két ilyen autó van A6 alatt kettő is,12éve bírják,hét éves Polo alatt is hibátlan.

Link to comment
Megosztás:

Flexicsövet nem javaslom. Ritka fos megoldás, és nem láttam olyat ami 2-3 évnél tovább bírta volna.

A tűzkarikás meg simán elmegy 20 éveket.

Hát a tűzkarikással az a baj, hogy akkor bontóból kellene venni hozzá olyan idomokat, amiket oda lehet hegeszteni.

Mert szétrohadtak teljesen. Csak a rugó és a két csavar van épen.

Boltban vásárolható, új kötőelemeket meg még nem találtam, amiket rá lehetne hegeszteni a katalizátor csövére és az ipszilonra. :-(

Az összehegesztett rendszertől én is tartok. De valahogy meg kell csinálni. Így nem maradhat.

Link to comment
Megosztás:

Hát a tűzkarikással az a baj, hogy akkor bontóból kellene venni hozzá olyan idomokat, amiket oda lehet hegeszteni.

Mert szétrohadtak teljesen. Csak a rugó és a két csavar van épen.

Boltban vásárolható, új kötőelemeket meg még nem találtam, amiket rá lehetne hegeszteni a katalizátor csövére és az ipszilonra. :-(

Az összehegesztett rendszertől én is tartok. De valahogy meg kell csinálni. Így nem maradhat.

Ahogy nézem újak a flexicsőből 5-7- ezer körül mennek, és ahogy írják többen egy átlagos 10-ezres kipufdob sem bírja 2-3 évnél tovább szóval én simán felraknám.

Link to comment
Megosztás:

Le lett dumálva, hogy flexit raknak fel! :D

6702 forint az Unixnál és plusz 2500 a hegesztés.

Amúgy meg több mint egy hétig szívatott a taliga. Megint nekikezdett alacsony fordulaton rángatni.

Leszedtem a vezérlés burkolatát m, hátha megint elfordulás van a főtengely végén. De nem.

Hanem a MAP-szenzor csöve adta meg magát. 225 forint volt a javítás... :D

Link to comment
Megosztás:

Ha rossz helyen van a vezérlés, beindul és működőképes az autó?

Az attól függ, hogy mennyi az eltérés...ha csak egy vezérműszíj fognyi, szerintem beindul, de iszonyat hanggal...

Ha az alsó fogaskeréknél van egy pici eltérés, akkor simán beindul, csak erőtlenné válik...

Link to comment
Megosztás:

Mert az opelom gyenge,lusta, hideg motornál dadog, üzemi hőfokon ingadozik az alapjárat. Ja és 18-as hibakódot jelez. Főként meleg motornál gyenge,lusta,megtorpan. Az autót így vettem, Az előző tulaj mondta hogy vezérlés csere megtörtént vétel előtt. Azért gyanakszom még a vezérlésre.

Link to comment
Megosztás:

Mert az opelom gyenge,lusta, hideg motornál dadog, üzemi hőfokon ingadozik az alapjárat. Ja és 18-as hibakódot jelez. Főként meleg motornál gyenge,lusta,megtorpan. Az autót így vettem, Az előző tulaj mondta hogy vezérlés csere megtörtént vétel előtt. Azért gyanakszom még a vezérlésre.

Az kopogásszenzort jelent.

Kérdés, hogy milyen motorkódú ketyere van a kocsiban.

Kódlista

Link to comment
Megosztás:

C16nz 45-ös hibakód keverék túl dús.

Motorhőfok jeladó, alapjárati motor működő hibakód nélküli motorból áttéve, lambdaszonda új ngk. (fél éves)

A kipufogó kormos, tehát egyértelmű hogy ténylegesen sokat kap.

Ötlet?

Felejtsd el az NGK szondát, dobj bele egy Bosch utángyárit.

Link to comment
Megosztás:

Mégis hol kezdjem?

Motortér injektrhoz és a tűzfalhoz futó vákumcsüvek, pollenszűrő alá bemenő vákumcső. Kell venni féktisztítót, és járó motornál lehet fújkálni vele a csöveket, ha valahol repedés/fals levegő van ott beszívja és a motor felpörög.A belső keringtetés működik? Azt is vákum mozgatja ott is lehet repedés, cső lecsúszva.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.