Steamer Elküldve Július16, 2013 Megoszt Elküldve Július16, 2013 Hali. Máshol kellett tankolnom mint ahol szoktam. Azóta reggel alig akar beindulni a szekèr. Forgat-forgat beindul lefullad. Ezt ismètli kb 3szor-4-szer. Menet közben motorfèknèl is rángat mint a fene. Arra gondoltam hogy a benzint nem szereti mert a tankolás óta csinálja, vagy szerintetek más a gondja ès ez csak vèletlen egybeesès.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július17, 2013 Megoszt Elküldve Július17, 2013 Hali. Máshol kellett tankolnom mint ahol szoktam. Azóta reggel alig akar beindulni a szekèr. Forgat-forgat beindul lefullad. Ezt ismètli kb 3szor-4-szer. Menet közben motorfèknèl is rángat mint a fene. Arra gondoltam hogy a benzint nem szereti mert a tankolás óta csinálja, vagy szerintetek más a gondja ès ez csak vèletlen egybeesès.? ezt a tank levet kiszenveded belōle, tankolsz valami normálisabbat, és meg fogod látni. De ahhoz, hogy ennyire sz.r legyen, valami nagyon durva vízben oldott széntablettával higgított löttyött kellett találnod. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július17, 2013 Megoszt Elküldve Július17, 2013 Valaki járt már úgy, hogy a kipufogó a tűzkarikánál rohadt széjjel? Mert nekem az a rugós kötés teljesen szétmállott. Lassan leesik a rugós csavar is. Hogyan tudják azt megcsinálni? Mind a katalizátor és mind az ipszilon felől is szét van rohadva. Ezt a hálós vagy hajlékony kipuff csövet be lehet oda rakni? Itt egy kép a dologról, csak hogy legyen fogalmatok miről írtam... :-) http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_17_vlm0ve0vj6.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július17, 2013 Megoszt Elküldve Július17, 2013 Valaki járt már úgy, hogy a kipufogó a tűzkarikánál rohadt széjjel? Mert nekem az a rugós kötés teljesen szétmállott. Lassan leesik a rugós csavar is. Hogyan tudják azt megcsinálni? Mind a katalizátor és mind az ipszilon felől is szét van rohadva. Ezt a hálós vagy hajlékony kipuff csövet be lehet oda rakni? Itt egy kép a dologról, csak hogy legyen fogalmatok miről írtam... :-) http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_17_vlm0ve0vj6.jpg Bizony,faterék x14xe korzáján is pont ott adta meg magát. Igen,flexicső gyógyítja hatékonyan és tartósan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július17, 2013 Megoszt Elküldve Július17, 2013 Bizony,faterék x14xe korzáján is pont ott adta meg magát. Igen,flexicső gyógyítja hatékonyan és tartósan. Köszi! Akkor nem vok egyedül ezzel a gonddal. Na majd akkor holnap ráugrasztok egy taknyolós szagembert... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július17, 2013 Megoszt Elküldve Július17, 2013 Flexicsövet nem javaslom. Ritka fos megoldás, és nem láttam olyat ami 2-3 évnél tovább bírta volna. A tűzkarikás meg simán elmegy 20 éveket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandi111 Elküldve Július17, 2013 Megoszt Elküldve Július17, 2013 Valószínű ez lesz, mert ezt nem tudta visszadugni talán ahogy ő elmondta.. mondtam neki h próbálkozzon :) Köszi az infókat! Nagy segítség :) Megoldódott a cső visszarakásával, mostmár jó a gép :) Köszönöm az infókat mégegyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július17, 2013 Megoszt Elküldve Július17, 2013 Flexicsövet nem javaslom. Ritka fos megoldás, és nem láttam olyat ami 2-3 évnél tovább bírta volna. A tűzkarikás meg simán elmegy 20 éveket. 2000 utáni autók nagy többségénél flexicsővel van megoldva. Környezetemben két ilyen autó van A6 alatt kettő is,12éve bírják,hét éves Polo alatt is hibátlan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július17, 2013 Megoszt Elküldve Július17, 2013 Én meg a 3-4 éves bmw-kről dobáltam le.... Na meg a bolti az nem ugyanaz mint egy elsőszereléses, plusz a szerelhetőségnek is odabasz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július18, 2013 Megoszt Elküldve Július18, 2013 Flexicsövet nem javaslom. Ritka fos megoldás, és nem láttam olyat ami 2-3 évnél tovább bírta volna. A tűzkarikás meg simán elmegy 20 éveket. Hát a tűzkarikással az a baj, hogy akkor bontóból kellene venni hozzá olyan idomokat, amiket oda lehet hegeszteni. Mert szétrohadtak teljesen. Csak a rugó és a két csavar van épen. Boltban vásárolható, új kötőelemeket meg még nem találtam, amiket rá lehetne hegeszteni a katalizátor csövére és az ipszilonra. :-( Az összehegesztett rendszertől én is tartok. De valahogy meg kell csinálni. Így nem maradhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2013 Megoszt Elküldve Július18, 2013 Hát a tűzkarikással az a baj, hogy akkor bontóból kellene venni hozzá olyan idomokat, amiket oda lehet hegeszteni. Mert szétrohadtak teljesen. Csak a rugó és a két csavar van épen. Boltban vásárolható, új kötőelemeket meg még nem találtam, amiket rá lehetne hegeszteni a katalizátor csövére és az ipszilonra. :-( Az összehegesztett rendszertől én is tartok. De valahogy meg kell csinálni. Így nem maradhat. Ahogy nézem újak a flexicsőből 5-7- ezer körül mennek, és ahogy írják többen egy átlagos 10-ezres kipufdob sem bírja 2-3 évnél tovább szóval én simán felraknám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július18, 2013 Megoszt Elküldve Július18, 2013 Kipuffosoknal szokott lenni ilyen cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július18, 2013 Megoszt Elküldve Július18, 2013 Úgyis az lesz,amit a kipuffos feltesz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július18, 2013 Megoszt Elküldve Július18, 2013 Le lett dumálva, hogy flexit raknak fel! :D 6702 forint az Unixnál és plusz 2500 a hegesztés. Amúgy meg több mint egy hétig szívatott a taliga. Megint nekikezdett alacsony fordulaton rángatni. Leszedtem a vezérlés burkolatát m, hátha megint elfordulás van a főtengely végén. De nem. Hanem a MAP-szenzor csöve adta meg magát. 225 forint volt a javítás... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dagi2589 Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 Ha rossz helyen van a vezérlés, beindul és működőképes az autó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 Ha rossz helyen van a vezérlés, beindul és működőképes az autó? Az attól függ, hogy mennyi az eltérés...ha csak egy vezérműszíj fognyi, szerintem beindul, de iszonyat hanggal... Ha az alsó fogaskeréknél van egy pici eltérés, akkor simán beindul, csak erőtlenné válik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dagi2589 Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 Mert az opelom gyenge,lusta, hideg motornál dadog, üzemi hőfokon ingadozik az alapjárat. Ja és 18-as hibakódot jelez. Főként meleg motornál gyenge,lusta,megtorpan. Az autót így vettem, Az előző tulaj mondta hogy vezérlés csere megtörtént vétel előtt. Azért gyanakszom még a vezérlésre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 Mert az opelom gyenge,lusta, hideg motornál dadog, üzemi hőfokon ingadozik az alapjárat. Ja és 18-as hibakódot jelez. Főként meleg motornál gyenge,lusta,megtorpan. Az autót így vettem, Az előző tulaj mondta hogy vezérlés csere megtörtént vétel előtt. Azért gyanakszom még a vezérlésre. Az kopogásszenzort jelent. Kérdés, hogy milyen motorkódú ketyere van a kocsiban. Kódlista Link to comment Megosztás: More sharing options...
dagi2589 Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 x16sz motorkód. Kopogásérzékelő cserélve volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 x16sz motorkód. Kopogásérzékelő cserélve volt. Akkor érdemes lenne átnézni a vákuum csöveket, repedés után kutatva. MErt lehet fals levegőt szív valahol... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dagi2589 Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 Mégis hol kezdjem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 C16nz 45-ös hibakód keverék túl dús. Motorhőfok jeladó, alapjárati motor működő hibakód nélküli motorból áttéve, lambdaszonda új ngk. (fél éves) A kipufogó kormos, tehát egyértelmű hogy ténylegesen sokat kap. Ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 C16nz 45-ös hibakód keverék túl dús. Motorhőfok jeladó, alapjárati motor működő hibakód nélküli motorból áttéve, lambdaszonda új ngk. (fél éves) A kipufogó kormos, tehát egyértelmű hogy ténylegesen sokat kap. Ötlet? Felejtsd el az NGK szondát, dobj bele egy Bosch utángyárit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 Bátyám kocsija, a szerelő rakta bele. Én az enyémbe a boscht tettem, nincs is vele bajom. Majd lehet megcserélem a két kocsiban, és kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 Mégis hol kezdjem? Motortér injektrhoz és a tűzfalhoz futó vákumcsüvek, pollenszűrő alá bemenő vákumcső. Kell venni féktisztítót, és járó motornál lehet fújkálni vele a csöveket, ha valahol repedés/fals levegő van ott beszívja és a motor felpörög.A belső keringtetés működik? Azt is vákum mozgatja ott is lehet repedés, cső lecsúszva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts