Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Jó füled van ha így el tudod különíteni honnan jön a hang de igazából meg kéne mutatni olyannak aki kicsit is ért hozzá, mert így távgyógyítva csak találgatni lehet.

EGR szelep?

Más: az indításkor kékes füst mihez köthető a lehúzógyűrűhöz vagy a szelepszárszimeringhez?

Inkább szelepszár-szimmeringhez.

Link to comment
Megosztás:

Reggel már elég nehezen jutottam el a munkahelyre. Minden elindulás rémálom. Harmadikban, ha már pörög valamennyire a motor, akkor már halad, de odalépve egy pillanatra azért elgondolkodik. Viszont egyes, kettes rémálom. Szép lassan , komótosan gyorsulgat. Mögöttem meg gondolom anyáznak.

Link to comment
Megosztás:

Reggel már elég nehezen jutottam el a munkahelyre. Minden elindulás rémálom. Harmadikban, ha már pörög valamennyire a motor, akkor már halad, de odalépve egy pillanatra azért elgondolkodik. Viszont egyes, kettes rémálom. Szép lassan , komótosan gyorsulgat. Mögöttem meg gondolom anyáznak.

Kísértetiesen hasonlít a jelenség az én c14nz előgyújtás problémájára, mivel ez nem rotoros, így lehet a gyújtótekerccsel van a gond vagy ecu.

Link to comment
Megosztás:

Inkább szelepszár-szimmeringhez.

Ez jó hír kösz, csak hogy a közeljövőben se unjam magam. :D

Kísértetiesen hasonlít a jelenség az én c14nz előgyújtás problémájára, mivel ez nem rotoros, így lehet a gyújtótekerccsel van a gond vagy ecu.

De lehet akár tiszta mechanikai probléma is összeszakadt kipufogó belső vagy katalizátor. Le kell kötni a csövet a leömlőről aztán ha nincs a késlekedés nagy gázra akkor ott a baj. Nemrég járt így egy fórumozó. A gyujtás dolgot alkatrész csereberével ki lehetne szűrni.

Link to comment
Megosztás:

Valaki szedett már le kartert SE motorról úgy, hogy nem vette le az ipszilont?

A 4ből így is két csavar bele van törve a torokba, nem annyira nagyon szeretném levenni.

A kipufcső zavar? Legalábis NZ-n csak az van útban azt meg le lehet szedni a leömlőről két csavar fogja.

Link to comment
Megosztás:

Az. De mondom, se motor. Annál meg dupla cső van, és a 4ből két csavar így is bele van szakadva. Ráadásul a drága jó kipufogós összehegesztette a katalizátorral.

Nem is a leszedéssel van gond hanem amikor visszajátszod a cső fölé akkor copós hogy tartod is meg a csavarokat is bejátszani, jó ha van akna meg egy segítő.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Sajnos 3-4 szerelőnél jártam már és nem tudják mi lehet a baja a kocsinak vagy rossz helyre mentem volna? :D A szitu a következő: Beindítom rögtön világít a check engine és össze-vissza jár az alapjárat a kipufugó felől is érdekes hangok jönnek,de ez az egész csak addig amig egy helyben állok ha elindulok elalszik a lámpa és minden rendben majd ha megállok megint kivillan éééés a legjobb a történetben h ha leállítom egy pillanatra visszaindul. Erre a szerelők azt mondták h ilyet még nem is hallottak..Segítsééég! Valaki?? Előre is köszönöm,Anita

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Sajnos 3-4 szerelőnél jártam már és nem tudják mi lehet a baja a kocsinak vagy rossz helyre mentem volna? :D A szitu a következő: Beindítom rögtön világít a check engine és össze-vissza jár az alapjárat a kipufugó felől is érdekes hangok jönnek,de ez az egész csak addig amig egy helyben állok ha elindulok elalszik a lámpa és minden rendben majd ha megállok megint kivillan éééés a legjobb a történetben h ha leállítom egy pillanatra visszaindul. Erre a szerelők azt mondták h ilyet még nem is hallottak..Segítsééég! Valaki?? Előre is köszönöm,Anita

milyen motor van benne? valószínű felakadt az egr szelep azt kell kitakarítani.

Link to comment
Megosztás:

milyen motor van benne? valószínű felakadt az egr szelep azt kell kitakarítani.

Az EGR hibajelzése, elvileg csak leállítás után törlődik nem? Legalábbis nekem eddig az összes EGR-döglött gép tartotta is a csekkendzsínt, leállításig, menet közben nem aludt el.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Sajnos 3-4 szerelőnél jártam már és nem tudják mi lehet a baja a kocsinak vagy rossz helyre mentem volna? :D A szitu a következő: Beindítom rögtön világít a check engine és össze-vissza jár az alapjárat a kipufugó felől is érdekes hangok jönnek,de ez az egész csak addig amig egy helyben állok ha elindulok elalszik a lámpa és minden rendben majd ha megállok megint kivillan éééés a legjobb a történetben h ha leállítom egy pillanatra visszaindul. Erre a szerelők azt mondták h ilyet még nem is hallottak..Segítsééég! Valaki?? Előre is köszönöm,Anita

Először is azt kéne tudni, milyen hiba miatt világít a lámpa, hibakódot olvastál már ki? Meg persze egy motorkód.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Először is azt kéne tudni, milyen hiba miatt világít a lámpa, hibakódot olvastál már ki? Meg persze egy motorkód.

Ismerősömnél van most ő viszi megnézetni ide-oda, de eddig semmi eredmény. Állitólag hibakód nincs. Úgy tudom kicserélték a hőfok jeladót, mert ezt a tippet adta vki,meg szét szedtek mindent amit lehetett és kitakarították. Erre a reakció,h most kevésbé melegszik mint eddig, javult a fogyasztás ( különben elég sokat is eszik) valamint ritkult a jelenség, de azért megmaradt. Most kb 20ból egyszer indul vissza és nem mindig világít a check...Mindenki vakarja a fejét...:(

Link to comment
Megosztás:

Hegesztettem tegnap a bódén igy levettem az akkusarukat. Most beindítás után 1400-an pörgött és nem akart visszaesni az alapjárati fordulatszámra. Hibalámpa nem volt de azért villogtattam, a 22-es hibakódott dobta. Beindítottam diag üzemmódban ekkor állt csak vissza 900-ra most úgy néz ki jó.

Ööö azt, hogy is kell? :rolleyes:

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.