Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem az erővel nincs gond. fogyasztás viszont gyanus azt hittem az órám csal (amikor megfeküdt még kellet volna mennie 150-200km kb) de nem ment csak kb 20at. most tettem bele 5l- kijárom fullra és kiderül... akkor biztos a trafóval lesz gond? mert néztem nem egy olcsó ketyere ,hogy csak úgy megvegyem és mégse az a baja. Egyébként köszönöm az eddigi segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Nekem az erővel nincs gond. fogyasztás viszont gyanus azt hittem az órám csal (amikor megfeküdt még kellet volna mennie 150-200km kb) de nem ment csak kb 20at. most tettem bele 5l- kijárom fullra és kiderül... akkor biztos a trafóval lesz gond? mert néztem nem egy olcsó ketyere ,hogy csak úgy megvegyem és mégse az a baja. Egyébként köszönöm az eddigi segítséget.

Tiedén DIS van. Fekete bordás kocka. Az nem tud ilyet okozni, mert azt a motorvezérlő vezérli. A visszadurrogás lehet eltömődő katalizátortól is például és amiatt a fogyasztás is emelkedik.

Link to comment
Megosztás:

Mivel a motor részéhez tartozik, így ide írom.

Ma mentem a szöcskével egy kis terepen, és meglepetésemre felforrt a víz.A 100 fokot is túlhaladta, és nem kapcsolt be a ventilátor.

Kérdés:

Mitől lehet ez, hogy nem kapcsol be. Előtte bekapcsolt, de akkor is majdnem 100 fokon volt a víz.Most semmi.

Mit kell cserélnem? Mert már a hócipőm is tele van vele, hogy nem tudok 2 hetet menni úgy, hogy valami baja nem legyen.

Link to comment
Megosztás:

Mivel a motor részéhez tartozik, így ide írom.

Ma mentem a szöcskével egy kis terepen, és meglepetésemre felforrt a víz.A 100 fokot is túlhaladta, és nem kapcsolt be a ventilátor.

Kérdés:

Mitől lehet ez, hogy nem kapcsol be. Előtte bekapcsolt, de akkor is majdnem 100 fokon volt a víz.Most semmi.

Mit kell cserélnem? Mert már a hócipőm is tele van vele, hogy nem tudok 2 hetet menni úgy, hogy valami baja nem legyen.

Hát leginkább a hűtőben lévő kapcsológombát!

Bár előbb érdemes lehúzni róla a két vezetéket és összekötni őket. Ilyenkor be kell indulnia a ventinek. Ha nem indul, akkor a venti rogyott meg. Ha elindul, akkor a gomba...

Bár a hűtőfolyadék, mivel nyomás alatt van, nem 100 fokon forr, hanem 110 körül...de ez nem pontos adat...

Link to comment
Megosztás:

Mivel a motor részéhez tartozik, így ide írom.

Ma mentem a szöcskével egy kis terepen, és meglepetésemre felforrt a víz.A 100 fokot is túlhaladta, és nem kapcsolt be a ventilátor.

Kérdés:

Mitől lehet ez, hogy nem kapcsol be. Előtte bekapcsolt, de akkor is majdnem 100 fokon volt a víz.Most semmi.

Mit kell cserélnem? Mert már a hócipőm is tele van vele, hogy nem tudok 2 hetet menni úgy, hogy valami baja nem legyen.

Nekem az indítóellenállásom szakadt meg..... ha összekötöttem ment a ventim.

Igy kizárásos alapon vettem egy ellenállást és puszi.

(x20xev )

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!:

az lenne a kérdésem C14NZ 1 polusu gyertyák voltak benne tehetek bele 2 polusut is vagy maradjon benne az 1?

köszi

Maradjon az 1. Ezekhez ez való, semmi értelme nincs a 2-nek véleményem szerint. Ezek a gyújtó rendszerek anno 1-re lettek kitalálva+ ha az anyagi részét nézed, dupla annyiért nem érdemes.

Link to comment
Megosztás:

Maradjon az 1. Ezekhez ez való, semmi értelme nincs a 2-nek véleményem szerint. Ezek a gyújtó rendszerek anno 1-re lettek kitalálva+ ha az anyagi részét nézed, dupla annyiért nem érdemes.

Értem jól van köszi!! akkor marad az csak azért kérdeztem mer haver tudott volna adni 2 eset nek imeg X14xe van:D

de azzal nem is lenne jó amúgy?

Link to comment
Megosztás:

Értem jól van köszi!! akkor marad az csak azért kérdeztem mer haver tudott volna adni 2 eset nek imeg X14xe van:D

de azzal nem is lenne jó amúgy?

Bele próbálhatod, ha ingyéé van:) De nagy csodát ne várj, a kétpólusú a DIS-hez kell tudtommal, a rotoroshoz meg elég az 1. A DIS kb. dupla annyi gyújtófeszt. ad le, ha jól emlékszem valószínű ezért kell a 2 pólusú. Ja x14xe már egészen más kategória.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség! Mostanában olyat produkál az autó, hogy reggelenként mikor beindítom, dadogva jár a motor, meg néha pöffen is egyet-egyet. Utána mikor már felment üzemi hőfokra akkor abbahagyja. Kb két hónapja cseréltem rotort meg elosztófedelet, mert elég dzsuvás volt. Amikor levettem a gyertyakábeleket az elosztófejről, akkor láttam, hogy az egyiknek a csatlakozója amelyik az elosztófejre megy, kicsit zöldes színű. megtakarítottam amennyire hozzáfértem és jó is volt egy darabig. Lehet megint beoxidálódott? Okozhatja az ezt a hibajelenséget?

Köszi a segítséget.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség! Mostanában olyat produkál az autó, hogy reggelenként mikor beindítom, dadogva jár a motor, meg néha pöffen is egyet-egyet. Utána mikor már felment üzemi hőfokra akkor abbahagyja. Kb két hónapja cseréltem rotort meg elosztófedelet, mert elég dzsuvás volt. Amikor levettem a gyertyakábeleket az elosztófejről, akkor láttam, hogy az egyiknek a csatlakozója amelyik az elosztófejre megy, kicsit zöldes színű. megtakarítottam amennyire hozzáfértem és jó is volt egy darabig. Lehet megint beoxidálódott? Okozhatja az ezt a hibajelenséget?

Köszi a segítséget.

Üdv.

Nekem ugyan ez a bajom, csak X14XE motorral. Az elmúlt hetekben úgy tűnt megjavult, de pár napja, amikor bejött ez a genye hideg esős takony idő megint elkezdte csinálni. Viszont ma reggel már megint jó volt. Én gyertyakábelre tippelek az enyémnél, mivel száraz időben megjavul. Lehet neked is kábeleket kellene cserélned. Persze ez csak egy tipp.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nekem ugyan ez a bajom, csak X14XE motorral. Az elmúlt hetekben úgy tűnt megjavult, de pár napja, amikor bejött ez a genye hideg esős takony idő megint elkezdte csinálni. Viszont ma reggel már megint jó volt. Én gyertyakábelre tippelek az enyémnél, mivel száraz időben megjavul. Lehet neked is kábeleket kellene cserélned. Persze ez csak egy tipp.

Köszönöm a választ. Ma délután lehúztam a gyújtótrafó felőli vezetéket is és ott is zöldes oxidációt találtam :sick: Megtakarítottam amennyire tudtam és majd holnap reggel meglátjuk hogyan indul a verda :unsure:

Link to comment
Megosztás:

A Fojtószelepállás érzékelő okozhatja az alapjárat magason tartását (C14NZ), de nem mindig? Ma ha lesz időm rá ki szeretném venni és ha egyáltalán lehet féktisztítóval megtisztítani az érzékelőt és környékét, mert azt vettem észre, hogy eléggé dzsuvás a körülötte lévő rész.

Talán megoldódni látszik az ügy, kicseréltem a motorvezérlőt és eddig nem jött elő a jelenség, de nem kiabálom el. Viszont ért egy meglepi is, mintha bele pakoltak volna plusz 10 pacit a kis nz-be:D + eltűnt a pici torpanás is, oda lépek neki egyből veszi a lapot, mindegy milyen sebességben van. Nem tudom, hogy ezt még a betanulási fázisnak tulajdonítsam-e, lehet több naftát kap vagy nagyon nem tanulnak ezek a vezérlők? Mondjuk a fogyasztásból majd kiderül:D

Ilyen került bele, előtte pedig valami ND vagy NL (nincs előttem most) kódú volt az UE helyett és a szám is más volt.

Link to comment
Megosztás:

Talán megoldódni látszik az ügy, kicseréltem a motorvezérlőt és eddig nem jött elő a jelenség, de nem kiabálom el. Viszont ért egy meglepi is, mintha bele pakoltak volna plusz 10 pacit a kis nz-be:D + eltűnt a pici torpanás is, oda lépek neki egyből veszi a lapot, mindegy milyen sebességben van. Nem tudom, hogy ezt még a betanulási fázisnak tulajdonítsam-e, lehet több naftát kap vagy nagyon nem tanulnak ezek a vezérlők? Mondjuk a fogyasztásból majd kiderül:D

Ilyen került bele, előtte pedig valami ND vagy NL (nincs előttem most) kódú volt az UE helyett és a szám is más volt.

Valamennyire tanulnak pölö ha váltok vissza etanol-benya kererékről sima benzinre akkor kell egy kis idő amíg átáll, de nem hiszem hogy erről lenne szó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok sürgősen kéne egy kis segítség, egy két hete a hangom elkezdett kispolcki hangon üzemelni alig gyorsul és rángat a kocsi össze vissza és kezd elegem lenni belőle nagyon, ha melegebb van akkor megszokott javulni reggel ha megyek melóba midnig szar de ma pl mikor elindultam melóba jó volt városon mikor meg mentem keresztül midenki nézett hogy mi az isten ad ki ilyen hangot... attol lehet ilyen baja hogy más opcio nem lévén mert kevás ovlt atankba lukoilos üzemanyagot tettem bele és attol ilyen szar? vagy mi baja lehet?eltömödhetett valami benne vagy mi? valami gyorstalpalót tudna adni nekem valaki, vagy aki győri és ért hozzá nem nézne rá eg ypillanatra? előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg legujabba a motrvisszajelző(sárga) gyullad ki, ha hosszabb ideig állok egy kereszteződésben vagy egy piroslámpánál. A dolog érdekessége, hogy csak kizárólag alapjáraton gyullad ki, menet közben sosem. Na ennek mi lehet az oka?

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg legujabba a motrvisszajelző(sárga) gyullad ki, ha hosszabb ideig állok egy kereszteződésben vagy egy piroslámpánál. A dolog érdekessége, hogy csak kizárólag alapjáraton gyullad ki, menet közben sosem. Na ennek mi lehet az oka?

kérdezd meg töle. Ha lámpa van, akkor kód is van.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok sürgősen kéne egy kis segítség, egy két hete a hangom elkezdett kispolcki hangon üzemelni alig gyorsul és rángat a kocsi össze vissza és kezd elegem lenni belőle nagyon, ha melegebb van akkor megszokott javulni reggel ha megyek melóba midnig szar de ma pl mikor elindultam melóba jó volt városon mikor meg mentem keresztül midenki nézett hogy mi az isten ad ki ilyen hangot... attol lehet ilyen baja hogy más opcio nem lévén mert kevás ovlt atankba lukoilos üzemanyagot tettem bele és attol ilyen szar? vagy mi baja lehet?eltömödhetett valami benne vagy mi? valami gyorstalpalót tudna adni nekem valaki, vagy aki győri és ért hozzá nem nézne rá eg ypillanatra? előre is köszi!

Motorkód?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.