Grof Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 De az 1.6se vagy si vagy mi az 75lóerős, ugye? Tehát akkor 2 féle 1.6-os van. A 8szelepes 75lovas és a 16szelepes 100lovas.
redline Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 De az 1.6se vagy si vagy mi az 75lóerős, ugye? Tehát akkor 2 féle 1.6-os van. A 8szelepes 75lovas és a 16szelepes 100lovas. nem - c16nz 75 le (központi befecsi) - c16se 100 le (hengerenként ibefecsi) - x16xe 100 le (kb.) ez a 16 szelepes
Grof Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 nem - c16nz 75 le (központi befecsi) - c16se 100 le (hengerenként ibefecsi) - x16xe 100 le (kb.) ez a 16 szelepes Melyik a legjobb?
redline Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 olyan nincs attól függ mire használod, milyen kasztnival, stbstbstb.....
SZaB Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 100 lovast vegyél, ha igáslónak kell. 16V eszik egy kis olajat már gyárilag, de pörgősebb cserébe.
Grof Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 olyan nincs attól függ mire használod, milyen kasztnival, stbstbstb..... Kombit szeretnék, jó lenne ha nem fogyasztana sokat és igénytelen lenne.
redline Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 nah igy már el lehet indulni sztem akkor legyen a 8 szelepes, bár valszeg öregebb de sokkal igénytelenebb és sztem a fenntartása is olcsóbb esetleg 2.0 8v-ben nem gondolkozol?? az sem eszik többet és az is egy jó moci
warwolf Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 Astra F 1.7DTL, v. Astra G kombi 2.0DTH(hajólírtam)
HlaciX16XEL Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 sziasztok, van egy kis problémám a vassal, hátha tud valaki segíteni. Astra F Caravan X16XEL moci, 130eKm. Mostanában kezd eldurvulni a helyzet a hidegindítással. Reggelente nehezen indul, beindulás után az első fél percben erőtlenűl egyenetlenül jár a motor, vagy vissza lefullad. Ha túljut az első fél-egy percen, utána már szépen jár, nem dadog. Melegen azonnal indul, 2-3 hónapja hidegen is pöccre indult. Gondoltam az EGR-re, hogy kitámaszt, de mivel lemezzel elzártam a kipuf gáz útját, ez kizárva. Check Engine lámpa sem jelez hibát. Alapjárat szabályzó jónak tűnik: hidegen 1200-1300-ról indul utána beáll 800 körülre az alapjárat, amit egyenletesen tart. Klímát ha bekapcsolom szintén szépen megemeli az alapjáratot. Egyenlőre lecsúszott, repedt vákuumcsövet se találtam. A fogyasztásom is magas, 8 alá nem tudom vinni kímélve sem, de pályán folyamatos 180-al is 10 alatt marad. Mintha lomhább is lenne mint régebben, de lehet hogy csak bebeszélem magamnak. Olaj, lég-, benzinszűrő, egyebek rendszeresen cserélve. Ha van valakinek ötlete, tanácsa, hasonló tapasztalata, segítsen. Nem szeretem a szervízeket. Bocs kicsit hosszú lett... :?
Laci4 Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 Esetleg motor hőfok jeladó? De nem értek hozzá. csak tipp. Nekem annó volt olyan hogy elszakadt a vezetéke.. igaz azt dobta a kompu.. nah akkor mielött még dobta volna a sárgát, akkor csinált olyat, hogy hidegen szinte nem is akart indúlni.. De lehet ez totál más dolog... majd az okosabb emberek segítenek :lol:
Gepard Elküldve Június28, 2005 Elküldve Június28, 2005 Biztos volt róla szó, de ha nem majd megcáfoltok. Egyik kollegámnak a c14nz-je melegen nem akar indulni, hdegen minden ok, de melegen semmi. a szervízben nem jelentkezett a probléma. Van valami tanácsotok merre induljon hibát keresni? Köszi előre is
I_S Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 Biztos volt róla szó, de ha nem majd megcáfoltok. Egyik kollegámnak a c14nz-je melegen nem akar indulni, hdegen minden ok, de melegen semmi. a szervízben nem jelentkezett a probléma. Van valami tanácsotok merre induljon hibát keresni? Köszi előre is Forgat de nem indul be? (mármint melegen)
warwolf Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 Forgat de nem indul be? (mármint melegen) Mivel a kolléga közös, igen.Aztán ha kihűlt egy kicsit, utána indul.
opel16v Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 "HlaciX16XEL" Gyertya, gyertyakábel, injektortisztító adalék (Protec).
2004tiborc Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 De az 1.6se vagy si vagy mi az 75lóerős, ugye? Tehát akkor 2 féle 1.6-os van. A 8szelepes 75lovas és a 16szelepes 100lovas. Egy pár típusinfo, nem teljesen biztos, hogy helyes minden adat, de többé kevésbé jó. A motor teljesítménye kW-ban van megadva (1kW = 1.36 loerő). Motorkód-Teljesítmény(kW/rmp)-Nyomaték(Nm/rpm)-Ijekció-Gyártási periódus Benzin C14NZ – 44/5600 – 103/2600 – Multec – 91.09-96.08 X14NZ – 44/5200 – 103/2800 – Multec – 96.09-98.03 X16SZ – 52/5000 – 128/2800 – Multec – 94.02-96.01 X16SZR – 55/5200 – 128/2600 – Multec – 96.02-98.03 C16NZ – 55/5200 – 125/3200 – Multec – 91.09-94.08 X16XEL (16V) – 74/6200 – 148/3500 – Multec-S – 94.09-98.03 C16SE (1,6Si) – 74/5800 – 135/3400 – Multec-M – 93.02-94.08 C18NZ – 66/5400 – 145/3000 – Multec – 91.09-94.08 C18XEL (16V) – 85/5400 – 168/4000 – Simtec – 94.09-96.01 X18XE (16V) – 85/5400 – 170/3600 – Simtec – 96.02-98.03 C18XE (16V) – 92/5600 – 168/4800 – Simtec – 94.02-94.08 C20NE – 85/5200 – 170/2600 – ? – 91.09-94.08 X20XEV (16V) – 100/5600 – 188/3200 – Simtec – 95.03-98.03 C20XE (16V) – 110/6000 – 196/4000 – ? – 91.09-96-08 Diesel 17YD – 42/4600 – 105/2400 – 91.12-92.08 17DR – 44/4600 – 105/2400 – 92.09-94.08 X17DTL (1,7TD) – 50/4500 – 132/2400 – 94.09-98.03 TC4EE1 (1,7TDS) – 60/4400 – 168/2400 – 93.01-98.03 Remélem hasznát veszed ennek :(
Psziho Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 injektortisztító adalék (Protec). Ennek ez a teljes neve ? Bármely (komolyabb) autósbóltban beszerezhetem ? Mennyi körül van az ára ?
opel16v Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 piros dobozos Protec, és általában a márkaszervizekben beszerezhető. :( Az ára 2000 körül mozog.
Psziho Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 piros dobozos Protec, és általában a márkaszervizekben beszerezhető. :( Az ára 2000 körül mozog. Köszi !Akkor holnap felhajtok egyet,ugyis teletankolom a járgányt !
1.6 16v Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 Szevasztok. Arra lennék kiváncsi hogy mi a különbség az 1.6 16V,1.6 si, 1.6 se, motorokkal szerelt f astrák között Ezek 100 paci körül vannak azt tudom. 1.6 si, 16se: ezek 8 szelepesek lennének? Hali Üdv mindenkinek. Köszönöm a válaszokat. Azt hogyan kell értenem hogy 1.6 16V gyárilag fogyaszt olajat? pl: 500km megtétele után 1 liter utántöltés? Szoval nekem tetszik a gömbölyü fenekü és a szedán F astra is valamelyiket szeretném rövidesen megvenni. Elég sportosan vezetek ezért gondoltam az 1.6 16V-re, de lehet hogy megbizhatobb lenne egy 1.6 SI és a vezetési stilusomnak is megfelelne a 100 pacis gép, bár ezt nem nagyon látok a hirdetésekben. Üdv
SZaB Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 Azt hogyan kell értenem hogy 1.6 16V gyárilag fogyaszt olajat? pl: 500km megtétele után 1 liter utántöltés? Üdv Kb annyit, hogy a következő olajcseréig elképzelhető, hogy valamennyit pótolni kell majd.
redline Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 Azt hogyan kell értenem hogy 1.6 16V gyárilag fogyaszt olajat? pl: 500km megtétele után 1 liter utántöltés? Szoval nekem tetszik a gömbölyü fenekü és a szedán F astra is valamelyiket szeretném rövidesen megvenni. Elég sportosan vezetek ezért gondoltam az 1.6 16V-re, de lehet hogy megbizhatobb lenne egy 1.6 SI és a vezetési stilusomnak is megfelelne a 100 pacis gép, bár ezt nem nagyon látok a hirdetésekben. Üdv azért ennyire nem durva a helyzet :( ennél jóval kisebb olajzabálásról van szó ugytudom ha meg sportosan vezetsz miért 1.6osban gondolkodsz? egy 2.0 8v nem eszik sztem többet, viszotn jól igénytelenebb és nyomatékosabb
warwolf Elküldve Június29, 2005 Elküldve Június29, 2005 azért ennyire nem durva a helyzet :lol: ennél jóval kisebb olajzabálásról van szó ugytudom ha meg sportosan vezetsz miért 1.6osban gondolkodsz? egy 2.0 8v nem eszik sztem többet, viszotn jól igénytelenebb és nyomatékosabb Az 1.6 16V 0.01DL/100km olajilag.Az 1.6 16V moci igazán nem mondható sportosnak, de elég jól lehet vele hajrázni.Normál gumival (175/65-14) meg lehet vele autózni a gyári, 183km/h-t.Az SI, vadabb, jobban terhelhető.Amolyan igazi sportautós menetteljesítményekre képes, de sztem ebben közrejátszik a váltó áttételezése is. Szóval ha sportosságról beszélünk, akkor vagy 1.6SI, X18XE, C20XE, X20XEV, és esetleg ha nagyon be akarsz vállalni, akkor C20LET.Utóbbit remélem jól írtam. :oops: :(
1.6 16v Elküldve Június30, 2005 Elküldve Június30, 2005 Üdv. Köszi a válaszokat. Hát azt hiszem hogy egy 1.6 SI-t fogok vadászni ha meg lesz a lóvé. 2.0/8V ez is király lehet de nem nagyon láttam ezt sem a hirdetésekben 1.6 16V pedig sok van és gondoltam ez jó lesz. Ja egyébként olyan kb 800000 bol kell valamit majd valamit kilesnem többet nem valoszinü hogy össze tudok kalapálni az idén. Egyébként elöször Golfban gondolkodtam, de szerintem nem jobb mint egy OPEL, egy ugyanolyan évjáratu Golf 300000 drágább mint egy Astra és annyival nem jobb szerintem. Hali
redline Elküldve Június30, 2005 Elküldve Június30, 2005 nincs c20ne (2.0 8v) mocis asztra???? :shock: :shock: :shock: :shock: hát a nepperek nem ezt hozták tonnaszám amikor a németek már a kukába akarták dobálni?? nem mer a géjesiket meg a calibrákat hozták bagóért :( 1,6SI-t még kevesebbet fogsz találni! Sőt sztem nagyságrendekkel kevesebbet! Sztem repülj rá a c20ne vonalra...sokkal olcsóbb mint egy 1.6 16v sztem
Hagalex Elküldve Június30, 2005 Elküldve Június30, 2005 Egyébként elöször Golfban gondolkodtam, de szerintem nem jobb mint egy OPEL, egy ugyanolyan évjáratu Golf 300000 drágább mint egy Astra és annyival nem jobb szerintem. Majd meglátod, hogy semmivel se nem jobb!! :wink:
Recommended Posts