daykiller Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 20 as elég lesz???? :) 10mm2 keresztmetszetű vezeték már elbírja a 70A-t. Ha persze 70A-es a generátorod. Ha klímás, akkor 100, akkor 16-os keresztmetszetűt legalább. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 25A-t el is bír... Bocsánat Mester.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jafo Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 De nem azt írtam, hogy kösd át, bár célszerű, hanem hogy a barna vezetékek csavarkötéseit lesd meg, 13-as villáskulccsal húzz rá. Átkötöm mert most megy bele egy ütősebb hangrendszer... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Bocsánat Mester.... :D Én kérek elnézést, hogy ismerem a vezetékek terhelhetőségét. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Én kérek elnézést, hogy ismerem a vezetékek terhelhetőségét. :D Foglalkozási ártalom.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Majd ha jobban lesz időm, visszakeresem a hsz-t, ahol az egyik kollega leírta, ő már cserélt disben ilyen o gyűrűt. Én írtam, mert már cseréltem sk, de nem fogok vitatkozni. :icon1: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Én írtam, mert már cseréltem sk, de nem fogok vitatkozni. :icon1: ;)Én is cseréltem már O gyűrűt annál a panelnál a DIS alatt,de ha nincs ott olyan akkor nincs. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Hellosztok! Opel astra 1.6 16v x16xel-nél mitől lehet magas az alapjárat?(2000-2500 néha ingadozik 1500ra leesik és utána pörög fel) ha leállítom és újra beindítom akk jó 1000 alatt van majd megyek vele utána megint küszködik mi lehet a hiba oka? alapjárati motort már cseréltem válaszotokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Hellosztok! Opel astra 1.6 16v x16xel-nél mitől lehet magas az alapjárat?(2000-2500 néha ingadozik 1500ra leesik és utána pörög fel) ha leállítom és újra beindítom akk jó 1000 alatt van majd megyek vele utána megint küszködik mi lehet a hiba oka? alapjárati motort már cseréltem válaszotokat előre is köszönöm! Első körben alapjárati léptető motor takarítás, meg a vákumcsövek átnézése a feladat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Első körben alapjárati léptető motor takarítás, meg a vákumcsövek átnézése a feladat. Az alapjárati motor most lett cserélve ugyhogy nem kéne h trutyis legyen vákumcsöveket is átnéztem lehúzogattam de nem volt változás :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Az alapjárati motor most lett cserélve ugyhogy nem kéne h trutyis legyen vákumcsöveket is átnéztem lehúzogattam de nem volt változás :( Akkor adódik a kérdés, hogy előtte is ilyen volt és épp ezért cseréltétek az alapjáratit. Vagy csak a csere után kezdte el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Akkor adódik a kérdés, hogy előtte is ilyen volt és épp ezért cseréltétek az alapjáratit. Vagy csak a csere után kezdte el? Ezért cserélték ezzel a problémával vittem szerelőhöz a fojtószelepháznál cserélt még tömítést mert előtte pasztázva volt de már most ők sem tudják mi lehet a baja :( gondoltam még lambda szondára szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Hellosztok! Opel astra 1.6 16v x16xel-nél mitől lehet magas az alapjárat?(2000-2500 néha ingadozik 1500ra leesik és utána pörög fel) ha leállítom és újra beindítom akk jó 1000 alatt van majd megyek vele utána megint küszködik mi lehet a hiba oka? alapjárati motort már cseréltem válaszotokat előre is köszönöm! Ez inkább utal arra a hibára, hogy pillangószelepnél a gumi levegőcső kireped. Ott szív falsot, esetleg fékrásegítőnél, bár azt éreznéd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Ez inkább utal arra a hibára, hogy pillangószelepnél a gumi levegőcső kireped. Ott szív falsot, esetleg fékrásegítőnél, bár azt éreznéd. De az az érdekes ha leállítom és újra beindítom akkor jó egy darabig meg ezt általában hideg motornál csinálja bár melegnél is volt már rá példa :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 De az az érdekes ha leállítom és újra beindítom akkor jó egy darabig meg ezt általában hideg motornál csinálja bár melegnél is volt már rá példa :( Attól függ, hogy mennyire mozdul el a gumi. Ez ugye a pillangószelep házát köti rá arra a motor fölé nyúló alumínium beömlő csőrendszerrel. Az a gumi idővel kireped, és a rázkódástól simán eltörik. Ha éppen szerencséd van, akkor pont nem szív át rajta semmit, ha nincsen akkor átszív. Meghülyül tőle a motorvezérlő... Féktisztítóval oda kell spriccelni, és figyelni, hogy mit csinál a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Attól függ, hogy mennyire mozdul el a gumi. Ez ugye a pillangószelep házát köti rá arra a motor fölé nyúló alumínium beömlő csőrendszerrel. Az a gumi idővel kireped, és a rázkódástól simán eltörik. Ha éppen szerencséd van, akkor pont nem szív át rajta semmit, ha nincsen akkor átszív. Meghülyül tőle a motorvezérlő... Féktisztítóval oda kell spriccelni, és figyelni, hogy mit csinál a motor. Értem holnap tesztelem köszönöm a segítséget ha van még más ötlet ha esetleg mégsem ez lenne a gond várom ! és mégegyszer köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok! 98-as X14XE-be (1.4 16 szelep) tehetem a BKR5EK-es gyertyát? Ezt adja az NGK-s kereső (http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/OPEL/ASTRA%2520F/BKR5EK/12126/) és a bardiauto keresője is. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiri01 Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok. A nyáron utazunk Horvátországba kiscsaládommal Opel Astra f classic 1.4 8 szelepes (x14nz) 60Le autónkkal. Végig autópályán megyünk. Ez kb 760km-t jelent. Szerintetek milyen tempót diktáljak neki optimálisan, hogy ne legyen széthajtva se, de haladjak is. Én óra szerint 120km/h ra gondoltam. (Ami kb. 110km/h-t jelenthet a valóságban). Sajnos klíma nincs, ez nem fog visszafogni. Ilyen távra nem használtam még ezt az autót.Az autó jó állapotban van, szépen megy. Pár száz kilóméter távra használtam már pályán de 8-9 óra folyamatos használatban nem volt még nálam. Az E-s 1.3 as kadettel megjártam ezt az utat 2x. Azzal nem volt gond anno. Erő abban sem volt sok sajna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok. A nyáron utazunk Horvátországba kiscsaládommal Opel Astra f classic 1.4 8 szelepes (x14nz) 60Le autónkkal. Végig autópályán megyünk. Ez kb 760km-t jelent. Szerintetek milyen tempót diktáljak neki optimálisan, hogy ne legyen széthajtva se, de haladjak is. Én óra szerint 120km/h ra gondoltam. (Ami kb. 110km/h-t jelenthet a valóságban). Sajnos klíma nincs, ez nem fog visszafogni. Ilyen távra nem használtam még ezt az autót.Az autó jó állapotban van, szépen megy. Pár száz kilóméter távra használtam már pályán de 8-9 óra folyamatos használatban nem volt még nálam. Az E-s 1.3 as kadettel megjártam ezt az utat 2x. Azzal nem volt gond anno. Erő abban sem volt sok sajna. 110-120 környékére beállva teljesen jól fogja magát érezni. Aztán amikor kint tankolsz, akkor majd még jobban :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Én Toscana-ból simán 140-150-nel jöttem végig haza, ugyanilyen kocsival, pár pisiszünettel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 110-120 környékére beállva teljesen jól fogja magát érezni. Aztán amikor kint tankolsz, akkor majd még jobban :D Én itthon mindig OMV maxlóf@szt tankolok, azzal itt sincs gond :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok. A nyáron utazunk Horvátországba kiscsaládommal Opel Astra f classic 1.4 8 szelepes (x14nz) 60Le autónkkal. Végig autópályán megyünk. Ez kb 760km-t jelent. Szerintetek milyen tempót diktáljak neki optimálisan, hogy ne legyen széthajtva se, de haladjak is. Én óra szerint 120km/h ra gondoltam. (Ami kb. 110km/h-t jelenthet a valóságban). Sajnos klíma nincs, ez nem fog visszafogni. Ilyen távra nem használtam még ezt az autót.Az autó jó állapotban van, szépen megy. Pár száz kilóméter távra használtam már pályán de 8-9 óra folyamatos használatban nem volt még nálam. Az E-s 1.3 as kadettel megjártam ezt az utat 2x. Azzal nem volt gond anno. Erő abban sem volt sok sajna. Ha jó az autód, akkor csak a megengedett sebesség szab határt a ... pénztárcádnak! :D Sokat jártam német autópályán C14NZ-vel és leginkább a legbelső sávban közlekedtem. Persze ilyenkor figyelni kell a cirkálókra, de ott még azok is udvariasak és türelmesen megvárják amíg lukat talál az ember a lehúzódáshoz. A motornak semmi kifogása nem volt, én inkább a féktől tartottam egy kicsit. Volt rá példa, hogy 160-ból padlóféknél leizzadtam. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Én itthon mindig OMV maxlóf@szt tankolok, azzal itt sincs gond :) Én meg sima 95-öt. A vépóver-részing-mósön-ultraplusz-maxlóf.sztól se megy jobban úgyse. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Én meg sima 95-öt. A vépóver-részing-mósön-ultraplusz-maxlóf.sztól se megy jobban úgyse. :) Enyém SZR szeresse a 100-s shell nitrót. :D De mikor 100-asról visszaállok 95-re... azt nem igazán lájkolja. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Én meg sima 95-öt. A vépóver-részing-mósön-ultraplusz-maxlóf.sztól se megy jobban úgyse. :) Nem is azért mert jobban megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts