djhalasi Elküldve Április8, 2013 Megoszt Elküldve Április8, 2013 Akkor csakis keverék képzési oldalon kell vizsgálódni, MAP, lambda, hőfokjeladók. Ezzel én is tisztában vagyok, csak nem tudom mivel lenne érdemes kezdeni, mert a MAP-ra 17 ezret, a lambdára 14-et mondtak. Szóval egyik sem olcsó és nem tudni biztosan mi okozza a hibát. Hőfokjeladó 2 éve lett cserélve és műszerrel megmérve jónak tűnik az ellenállása. (táblázat értékeit néztem). Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április8, 2013 Megoszt Elküldve Április8, 2013 És a lambdát nem figyeli hidegen az ECU... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Április8, 2013 Megoszt Elküldve Április8, 2013 Ezzel én is tisztában vagyok, csak nem tudom mivel lenne érdemes kezdeni, mert a MAP-ra 17 ezret, a lambdára 14-et mondtak. Szóval egyik sem olcsó és nem tudni biztosan mi okozza a hibát. Hőfokjeladó 2 éve lett cserélve és műszerrel megmérve jónak tűnik az ellenállása. (táblázat értékeit néztem). Azt nem tapasztaltad hogy sokat enne az autó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Azt nem tapasztaltad hogy sokat enne az autó? Eddig nem vettem észre, hogy sokat enne. Az eddigi tapasztalatok alapján olyan 7L körül eszik hosszú távon, városban meg olyan 9L. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Olyan problémám lenne, hogy egy bizonyos fordulatot elérve, a motor csúnyán elkezd zúgni, kerregni, olyan mintha lyukas kipufogó lenne a kocsi alatt. A fordulatot nem tudom mert nincs fordulatszám mérőm, de azt igen, hogy 104 km/h körül elkezdi és 108-109-nél már újból csak a motorhangot hallani. Ez minden sebességi fokozatban megvan. Találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel? Mi okozhatja? 2001-es sedan, x14nz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Olyan problémám lenne, hogy egy bizonyos fordulatot elérve, a motor csúnyán elkezd zúgni, kerregni, olyan mintha lyukas kipufogó lenne a kocsi alatt. A fordulatot nem tudom mert nincs fordulatszám mérőm, de azt igen, hogy 104 km/h körül elkezdi és 108-109-nél már újból csak a motorhangot hallani. Ez minden sebességi fokozatban megvan. Találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel? Mi okozhatja? 2001-es sedan, x14nz Hővédő pajzsokat, burkolatokat végig kéne nézni, nem -e azok közül van valami elszabadulva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Hővédő pajzsokat, burkolatokat végig kéne nézni, nem -e azok közül van valami elszabadulva. Ferfi v no a neme? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Ferfi v no a neme? 2013 van, több lehetöséget kérek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 2013 van, több lehetöséget kérek :lol: * neme: nem meghatarozott a neme nem-e? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Vezérlést ellenőriztetek?? Ha ugrott a szíj, akkor is lehetnek hasonló tünetek. Egyébként a dús keverék okai a lambda, vagy vákuum probléma is lehet. Érdemes lenne elvinni egy normális műhelybe ahol megnézik hogy muzsikál a lambda. Az enyém már el volt lustulva, és érezhető dadogást okozott gáz üzemben. Benzinnel még jól ment. Korábban magas CO-t a lecsavart fékrásegítő cső miatt mértek még... Aztán azért átnézném a vízhőfok jeladód vezetékeit is, mert lehet, hogy a hőfokjeladó üzemel, csak éppen rövidzárlat miatt mondjuk kimarad a játékból... Vezérlést megnéztük, nincs elmászva. Ha a lambda hidegen nem figyel, akkor az kizárva, hőfokjeladó jónak tűnik. MAP szenzor, gyújtásmodul, vagy mi a fészkes fene lehet még vele? Nem szeretnék kísérletezésképpen rákölteni tízezreket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Vezérlést megnéztük, nincs elmászva. Ha a lambda hidegen nem figyel, akkor az kizárva, hőfokjeladó jónak tűnik. MAP szenzor, gyújtásmodul, vagy mi a fészkes fene lehet még vele? Nem szeretnék kísérletezésképpen rákölteni tízezreket. Egyébként tegnap dobott egy EGR hibát, gondolom a lefalazás miatt, viszont mivel ezek szerint az EGR jó, így szerintem kiszedem a falazást, mert semmi változást nem vettem tőle észre az autón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Termosztát csere után 7,06 l/100km lett a fogyasztás a C14NZ-nek (9-10 liter helyett), igaz hidegek is voltak és kb. a 200km-ből 70 km egy 4-5 km-es szakasz volt reggel+délután. Ez jónak mondható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Sziasztok! A vezérműszíj szakadás óta ma leállt egyszer a kocsi. Kiolvastam a hibát de nem vágom miért így villog. Ez jött ki: 10-5-10-10 ebböl nekem semmi nem világos.Valaki tudja mi ez a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Hővédő pajzsokat, burkolatokat végig kéne nézni, nem -e azok közül van valami elszabadulva. Köszi. Majd hétvégén aláfekszek és megkukkantom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Sziasztok! A vezérműszíj szakadás óta ma leállt egyszer a kocsi. Kiolvastam a hibát de nem vágom miért így villog. Ez jött ki: 10-5-10-10 ebböl nekem semmi nem világos.Valaki tudja mi ez a hiba? 0500-as hibakód. Nem alapjárati motor lesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabesz83 Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Sziasztok. Nekem lenne egy idegesítő problémám, ami megoldásában szeretnék segítséget kérni. Az autó egy 1993-as évjáratú 1.6 benzin Astra f, 8 szelep (C16NZ), központi injektoros. A hiba a következő. Menet közben a motor leáll, kontroll lámpa világit. Körülbelül 2 hete produkálja ezt a hibát. A hiba jelentkezésekor nem volt gond, mert utána beindult és ment rendesen, viszont már csak hidegen indul be, jár vagy 10 percig utána megáll és nem indul be. Viszont ha az injektorba öntök benzint beindul. Eddig 3 injektor volt rajta, mindhárommal jelentkezet ez a hiba. Nem szeretnék mindent kicserélni rajta ha nem muszáj, ezért ha valaki járt már hasonló helyzetben, kérem írja meg. Előre is köszönet érte. Sziasztok. Megint hozzátok fordulok. Sajnos a probléma megint jelentkezett, 300 km tünetmentesség után. A tünetek ugyanazok a motor bemelegedése után minden előzmény nélkül leáll, mint mikor leveszem a gyújtást! Aztán kis idő elteltével újra be lehet indítani, és mintha mi sem történt volna, működik rendesen. Hidegindítással nincs gondja. Megcsináltam a hibakód kiolvasást is, eredmény nélkül. Semmi hibát nem jelez. Elosztófedél, rotor, gyertyák újak. Néhány dolgot hibát sikerült kizárnom, legalábbis remélem. Gyújtás modul, AC, injektor. Leállás után szikra van, trafónál is, gyertyáknál is és ahogy írtam, ha az injektorba öntök benzint beindul. A benzin eljut az injektorig, viszont már az injektorba nem. Én a hall jeladóra tippelek. Csak azt nem tudom szokott e ilyen hibát produkálni, hogy melegen elfelejt működni majd utána megint jó. Ha van valami tippetek, hogy jól gondolom e azt szívesen venném. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Sziasztok. Megint hozzátok fordulok. Sajnos a probléma megint jelentkezett, 300 km tünetmentesség után. A tünetek ugyanazok a motor bemelegedése után minden előzmény nélkül leáll, mint mikor leveszem a gyújtást! Aztán kis idő elteltével újra be lehet indítani, és mintha mi sem történt volna, működik rendesen. Hidegindítással nincs gondja. Megcsináltam a hibakód kiolvasást is, eredmény nélkül. Semmi hibát nem jelez. Elosztófedél, rotor, gyertyák újak. Néhány dolgot hibát sikerült kizárnom, legalábbis remélem. Gyújtás modul, AC, injektor. Leállás után szikra van, trafónál is, gyertyáknál is és ahogy írtam, ha az injektorba öntök benzint beindul. A benzin eljut az injektorig, viszont már az injektorba nem. Én a hall jeladóra tippelek. Csak azt nem tudom szokott e ilyen hibát produkálni, hogy melegen elfelejt működni majd utána megint jó. Ha van valami tippetek, hogy jól gondolom e azt szívesen venném. Előre is köszönöm. A hall jeladó produkálhat ilyet és üzemanyagot sem fecskendez be indításkor az ecu, míg nem látja a hall jeladón keresztül, hogy a motor forog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Sziasztok. Megint hozzátok fordulok. Sajnos a probléma megint jelentkezett, 300 km tünetmentesség után. A tünetek ugyanazok a motor bemelegedése után minden előzmény nélkül leáll, mint mikor leveszem a gyújtást! Aztán kis idő elteltével újra be lehet indítani, és mintha mi sem történt volna, működik rendesen. Hidegindítással nincs gondja. Megcsináltam a hibakód kiolvasást is, eredmény nélkül. Semmi hibát nem jelez. Elosztófedél, rotor, gyertyák újak. Néhány dolgot hibát sikerült kizárnom, legalábbis remélem. Gyújtás modul, AC, injektor. Leállás után szikra van, trafónál is, gyertyáknál is és ahogy írtam, ha az injektorba öntök benzint beindul. A benzin eljut az injektorig, viszont már az injektorba nem. Én a hall jeladóra tippelek. Csak azt nem tudom szokott e ilyen hibát produkálni, hogy melegen elfelejt működni majd utána megint jó. Ha van valami tippetek, hogy jól gondolom e azt szívesen venném. Előre is köszönöm. Ebben indukcios jelado van, ami ugy kb 6xxohm. Nagyon nem tud elromlani max szakadt de akor sose menne. Biztos jo az a gyujtas modul? Esetleg köcsön gyujtásmodul, vagy vakera 5000 szokott lenni egész gyujtás "fej" modullal, jeladóval, csatlakozokkal, csere meg 20 perc max. segítségnek: http://taylor.hu/astra/elektromos/Gyujtasrendszer.pdf pl 17es ábra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabesz83 Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 Ebben indukcios jelado van, ami ugy kb 6xxohm. Nagyon nem tud elromlani max szakadt de akor sose menne. Biztos jo az a gyujtas modul? Esetleg köcsön gyujtásmodul, vagy vakera 5000 szokott lenni egész gyujtás "fej" modullal, jeladóval, csatlakozokkal, csere meg 20 perc max. segítségnek: http://taylor.hu/astra/elektromos/Gyujtasrendszer.pdf pl 17es ábra Nem tudom, hogy teljesen jól működik e, viszont amikor leállt a motor megnéztem és volt szikra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Április10, 2013 Megoszt Elküldve Április10, 2013 0500-as hibakód. Nem alapjárati motor lesz? A 10 villogás egy nullának felel ezek szerint? Mert nem értem, nem látom ezeket a hibakódokat a listában... Most lett kipucolva az alapjárati motorom, lehet valami nem lett jól visszarakva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Nem tudom, hogy teljesen jól működik e, viszont amikor leállt a motor megnéztem és volt szikra. Ja igen írtad elfeledtem. Ott a gyújtás modul környékén minden okés? nem korrodált olajos vmi csatlakozások okék? tt a leírásban van egy LEDes teszt próbáld meg, mikor halott! (hagyd rajta) Azt nem tudom mi van akkor ha a jeladó szarakodik, sztem akkor szikrát sem ad, de lehet hogy akkor nem fecskendezik.... Okosoktól kéne megkérdezni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 A 10 villogás egy nullának felel ezek szerint? Mert nem értem, nem látom ezeket a hibakódokat a listában... Most lett kipucolva az alapjárati motorom, lehet valami nem lett jól visszarakva? Ja a 10 villanás a 0. Egyébként a 4 jegyű hibakódokat a Siemens Simtec ECU-hoz írják, de azt nem tudtam, hogy x16xel-t is szereltek ilyennel. Azért nézzél rá az alapjárati mocira, de lehet, hogy más okozza a hibát, csak az ECU ezt a kódot dobja... Amúgy azt írtad, hogy le is állt, nem? A billentyűzet előtt ülve nehéz pontosat mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 Ja a 10 villanás a 0. Egyébként a 4 jegyű hibakódokat a Siemens Simtec ECU-hoz írják, de azt nem tudtam, hogy x16xel-t is szereltek ilyennel. Azért nézzél rá az alapjárati mocira, de lehet, hogy más okozza a hibát, csak az ECU ezt a kódot dobja... Amúgy azt írtad, hogy le is állt, nem? A billentyűzet előtt ülve nehéz pontosat mondani. X16SZR-nek is már Siemens hibakódos ECU-ja van, ettől függetlenül Multec. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 P05XX, P0500 a két hibakód között mi a különbség? Mert 2 napja nem jó a kilométerórám és nem lehet hogy ezt jelzi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április11, 2013 Megoszt Elküldve Április11, 2013 P05XX, P0500 a két hibakód között mi a különbség? Mert 2 napja nem jó a kilométerórám és nem lehet hogy ezt jelzi? De. Arra szokott anyázni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts