daykiller Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Na igen, de a kétvezetékes motorhőfok jeladó amiből tudja a motorvezérlő hogy éppen hideg vagy meleg a motor az a kis vízkörben van tehát nem a termosztát által nyitott zárt nagy vízkörben a hűtő felé. Tehát az mindíg a valóságos víz, és egyben motorhőfokot nézi, és az ellenállása alapján állitgatja az ECU hogy most éppen mennyi ideig legyen nyitva az injektorszelep., ezzel szabályozva a helyes benzin-levegő keveréket. A szonda meg figyeli hogy ez reális-e és ha nem akkor anyáz. Sajnos ez már eléggé összetett rendszer nem olyan mint egy karbis moci, hogy benzin van szikra van akkor jár a motor. És az enyém még a legegyszerűbb, legbutább, legkevesebb jeladót tartalmazó moci amit astrába beépítettek. Ez nem igaz. 17DR még egyszerűbb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Ez nem igaz. 17DR még egyszerűbb. :D Benzines vonalon hibafeltárunk......tudod hibalámpa, szegény keverék, miegymás..... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Benzines vonalon hibafeltárunk......tudod hibalámpa, szegény keverék, miegymás..... :icon1: Nincsen odaírva, hogy a legegyszerűbb benzines. :P Egyébként az sem igaz, benzines vonalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Sziasztok! Lambdaszondát akarok venni mert már meguntam a 10 literes fogyasztást. C14nz motorom van. Találtam egy szondát 4 rugóért gyári opel. Corsa B C14nz be volt. Szal jó bele ugye mert ugyanaz a motor nem? Nincsen odaírva, hogy a legegyszerűbb benzines. :P Egyébként az sem igaz, benzines vonalon. Igaz ez tipikus diesel probléma... :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Igaz ez tipikus diesel probléma... :smartass: Amíg nem konkretizálod, hogy a legegyszerűbb _benzines_ addig lehet dízel is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Amíg nem konkretizálod, hogy a legegyszerűbb _benzines_ addig lehet dízel is. :D Jogos bár engem igazol hogy az előtte lévő mondatokban fellehetők a következő szavak: motorvezérlő, ECU, benzin-levegő keverék, injketor....ez már gyanúra ad okot nem? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Jogos bár engem igazol hogy az előtte lévő mondatokban fellehetők a következő szavak: motorvezérlő, ECU, benzin-levegő keverék, injketor....ez már gyanúra ad okot nem? :devlish: De akkor sem az 14nz a legegyszerűbb benzines motor, amit pakoltak astrába. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 De akkor sem az 14nz a legegyszerűbb benzines motor, amit pakoltak astrába. :D Hanem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Hanem? 14NV Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 14NV hmm olyan is volt astrában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 hmm olyan is volt astrában? Eléggé ritka, de létezik. Egyszer láttam szerelőmnél, karbis 1.4-et, akkor még nem tűnt fel, hogy ez ennyire ritka lehet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Eléggé ritka, de létezik. Egyszer láttam szerelőmnél, karbis 1.4-et, akkor még nem tűnt fel, hogy ez ennyire ritka lehet. :D http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/hun/opel/astra_f/1_4s/1991-1992/14nv/1389/55/ 55KW bazzz...kell egy karbi..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/hun/opel/astra_f/1_4s/1991-1992/14nv/1389/55/ Montam. :D Amúgy EPC is írja. Viszont 1.6-ot már csak injektorosokat pakoltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/hun/opel/astra_f/1_4s/1991-1992/14nv/1389/55/ 55KW bazzz...kell egy karbi..... :D Az 1,3-as karbis Kadett símán viszi a 180-at! Volt alkalmam vele együtt menni Budapesttől Londonig és vissza. (Nem én ültem benne.) Erősebb mint a C14NZ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Az 1,3-as karbis Kadett símán viszi a 180-at! Volt alkalmam vele együtt menni Budapesttől Londonig és vissza. (Nem én ültem benne.) Erősebb mint a C14NZ. A karbi miatt. Vezettem én is 13NV Kadettot. Ugrik a kis rohadék. :D Az 14NV is jobban megy, mint az injektoros, viszont a karbisok több üzemanyagot esznek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 A karbi miatt. Vezettem én is 13NV Kadettot. Ugrik a kis rohadék. :D Az 14NV is jobban megy, mint az injektoros, viszont a karbisok több üzemanyagot esznek.A kutya itt is a tengely fokolásánál van elásva nagyrészt.Meg persze az NZ-k nagyon alul vannak etetve. Egyel nagyobb injektor nagyrészt megoldja.1.4 NV-ben is más a tengely meg a 13S-ben is,mint az NZ-SZ ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Eléggé ritka, de létezik. Egyszer láttam szerelőmnél, karbis 1.4-et, akkor még nem tűnt fel, hogy ez ennyire ritka lehet. :D Én A Vekiben is láttam ilyen 14NV mocit, nemrég törték össze a kocsit :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 Montam. :D Amúgy EPC is írja. Viszont 1.6-ot már csak injektorosokat pakoltak. Jaja, Haynes Vauxhall könyvben is mutatja a karbisat, csodálkoztam is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március29, 2013 Megoszt Elküldve Március29, 2013 Sziasztok! c14nz hiba: haladok a gépjárművel, majd megállok, mikor kinyomom a kuplungot és kiveszem üresbe az alapjárat megemelkedik, kicsit ingadozik majd beáll normál-ra. Ja mostanában lassan melegszik be, szinte el sem éri a 90 fokot hosszabb út alatt sem, lehet haldoklik a termo és az is bekeverhet az alapjárat ingadozásba? Alapjárati motort két hete vettem ki megnézni, makulátlan volt raktam is rá egy kis olajat, mert túl száraznak ítéltem meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március29, 2013 Megoszt Elküldve Március29, 2013 Sziasztok! c14nz hiba: haladok a gépjárművel, majd megállok, mikor kinyomom a kuplungot és kiveszem üresbe az alapjárat megemelkedik, kicsit ingadozik majd beáll normál-ra. Ja mostanában lassan melegszik be, szinte el sem éri a 90 fokot hosszabb út alatt sem, lehet haldoklik a termo és az is bekeverhet az alapjárat ingadozásba? Alapjárati motort két hete vettem ki megnézni, makulátlan volt raktam is rá egy kis olajat, mert túl száraznak ítéltem meg. Igazából nekem új alapjárati léptetőmotorral is ingadozik az alapjárat, de együttélhető hibának minősítettem és nem foglalkozom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március29, 2013 Megoszt Elküldve Március29, 2013 Hy! Nos a múltheti c16nz jelű autónak meglett a gondja: trafó és elosztó- egyik vitte magával a másikat. 18ezer magyar pénzbe került. Nem tudom ez sok-e vagy nem, de legalább most már megy a gép. Köszönöm mindenkinek a segítséget. :) Csaó B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március29, 2013 Megoszt Elküldve Március29, 2013 Hy! Nos a múltheti c16nz jelű autónak meglett a gondja: trafó és elosztó- egyik vitte magával a másikat. 18ezer magyar pénzbe került. Nem tudom ez sok-e vagy nem, de legalább most már megy a gép. Köszönöm mindenkinek a segítséget. :) Csaó B) pontosabban nem tod mi volt a baja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Hy! Nos a múltheti c16nz jelű autónak meglett a gondja: trafó és elosztó- egyik vitte magával a másikat. 18ezer magyar pénzbe került. Nem tudom ez sok-e vagy nem, de legalább most már megy a gép. Köszönöm mindenkinek a segítséget. :) Csaó B) Szerintem nem sok, nagy az árszórás, de pölö az én 5 ezres trafóm nagyon kattog bár működik, de ki tudja meddíg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Igazából nekem új alapjárati léptetőmotorral is ingadozik az alapjárat, de együttélhető hibának minősítettem és nem foglalkozom vele. Komolyan mondom, annyira elegem van már ebből a motorból, hogy már szívesen kitépném belőle és bele vágnék egy 1.5 td isuzut a francba. Mindig van vele valami, nem is eszik keveset, ááááááááááááááá :D:D:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Komolyan mondom, annyira elegem van már ebből a motorból, hogy már szívesen kitépném belőle és bele vágnék egy 1.5 td isuzut a francba. Mindig van vele valami, nem is eszik keveset, ááááááááááááááá :D:D:D Mert a dízelnek nem lehet semmi baja mi? Mikor a legnagyobb szívatást a fals levegő tudja okozni. :D Egyébként az alapjárat ingadozás lehet a vákuumrendszertől is. Fals levegőt szív. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts