leslie Elküldve Június15, 2005 Megoszt Elküldve Június15, 2005 Ahány szelepes. Ha 8szelepes akkor 8 ha 16 akkor gebasz.. akkor 16 kell :twisted: Ezzel a 8V-vel vhogy mindíg jól járok. Ez a legjobb moci. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Június16, 2005 Megoszt Elküldve Június16, 2005 Ezzel a 8V-vel vhogy mindíg jól járok. Ez a legjobb moci. :lol: ;) :( :wink: Csak mondjuk nem szalad úgy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Június16, 2005 Megoszt Elküldve Június16, 2005 ;) :( :wink: Csak mondjuk nem szalad úgy :lol: És nem zabál ugy... :smt041 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június17, 2005 Megoszt Elküldve Június17, 2005 Ne várj túl sokat tőle. :lol: Egyébként ebben a 30-35 fokban érezhetően rosszabbul mennek a gépek, mint a tavaszi 15-20 fokban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 A gondom abbol áll,hogy álló helyzetből indulásnál az autó nagyon darabosan kezd el gurulni,majd kiesek az ülésből,és váltások után is mintha lenne egy luk a gázadásban,valamint motorféknél is rángat.Maga az alapjárat nem tul ingadozó.Oszcilloszkópos vizsgálat szerint tökéletes a gyujtáskép valamint a co mérésre is tökéleteset mondtak.Az alapjárati motor és valami potencióméter kicserélésével is ugyanez a helyzet.A motor kis fordulaton gyengének tűnik. Ha a klima megy,a hibajelenség erősebb. Próbálgatták a gyujtáselosztot tekerészni a szakemberek,de nem lett jobb.Volna valakinek ötlete mit lehetne megnézni ? A motor C16 NZ új gyertyák,új kábelek új rotor új kuplungtárcsa Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 A rotor alatti részt is szét kellene szedni, kolegámnak is ugyanez volt a baja, és neki a rotor alatti tekercs volt rossz, valamint újra kellett szigetelni belül a csatikat, mert szétmállott a szigetelésük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 Hát ezt próbáltam mondani a villamossági szakinak,de azt erőltette,hogy a gyujtáskép jo ott nem lehet baj :?: Hogy a fene vigye el a szaktudásával együtt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 Lusta egy ember lehetett, ha nem szánt 10 percet a szétszedésre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 Lehet hogy jobb is így is hétezret fizettem :lol: Megnézném én ,de nem biztos hogy nekem valo feladat ez... Na megpróbálom azért hátha látok valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 Konkrétan az volt a gond, hogy a tengely körül levő kis tekercset elengedte a ragasztása, és mocorgott össze-vissza, közben még ki is kopott a menetek külső takarása, és szerintem menetzárlatos is lett, miközben útközben mocorgott. Ezért rángatott neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 Ha leveszem a rotort akkor azt az alatta lévő kis lapszerűt kell leszedni és alánézni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 A rotor alatti fémházat kell leszedni egészben. De lehet hogy inkább olyannal kellene nekiállni, aki látott már ilyet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 De lehet hogy inkább olyannal kellene nekiállni, aki látott már ilyet. :lol: Nem rossz ötlet.... :lol: Na majd kitalálok valamit Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 Egy apró észrevétel, ugye korábban nyöszörögtem, hogy egy kis melegedést tapasztaltam a motorban ,és be voltam parázva.Erősen gondolkoztam a termosztátcserén.Aztán tegnap este nagy ráérősségemben kimentem verdát mosni, és valami hirtelen ötlettől vezérelve jó alaposan benyomattam némi mosóközeget a gőzborotvával a hűtőm rácsai közé.A tuning hűtőmaszkom ebben partner ugye, és lássanak csodát, ma helyreállt a hűtésem.30 fokban sem ment 95 fok fölé, és nem volt szükség a ventire sem.Szóval most örülök. :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 olyannal kellene nekiállni, aki látott már ilyet. ;) Mostmár én is láttam ilyet :lol: Keresnem kellene olyat aki még ezenfelül ért is hozzá, csakhát a tegnapiakról is azt gondoltam és mégse :lol: Na hátha nem bújt el minden hozzáértő,majd utánajárok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 jó alaposan benyomattam némi mosóközeget a gőzborotvával a hűtőm rácsai közé. Én is így teszek,mióta láttam a klímásoknál.Eleje lekap aztán mehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeltds Elküldve Június22, 2005 Megoszt Elküldve Június22, 2005 szaisztok! lehetne egy nagy kérdésem hogy tudom megálapítani hogy jó vagy rosz a hidrotöke? kikel szedni? és ha kisezdtem tökmindegy hogy merre néz a kis lyuk az oldalán? köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Június23, 2005 Megoszt Elküldve Június23, 2005 szaisztok! lehetne egy nagy kérdésem hogy tudom megálapítani hogy jó vagy rosz a hidrotöke? kikel szedni? és ha kisezdtem tökmindegy hogy merre néz a kis lyuk az oldalán? köszönöm szépen! Hangja van ,ránézésre nem tudod megállapítani, tehát kikell szedni, és ha könnyen összenyomható akkor rossz, szerintem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Június23, 2005 Megoszt Elküldve Június23, 2005 Hát amíg nem ciripel (a kórogásról nem is beszélek, az ugye egyértelmű), addig nem érdemes bolygatni szerintem. Ha elkezd siripelni (ltsd az enyém), akkor jön a kérdés, mikori a mociolaj? Ha régi, akkor a csere általában megoldja (nekem nem), ha nem régi, no akkor jöhet a szétszedés és nyomogatós teszt. (bár teszem hozzá, ha csak halkan ciripel, akkor a nyomogatással nem igen fog kiderülni, hogy melyik a rosz, hacsak nem vagy szaki.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Június23, 2005 Megoszt Elküldve Június23, 2005 Ja és az, hogy a lyuk merre néz, az szvsz mind1, mert ha jól tudom, akkor önbeállósak vagy oilcsatornája van már nem emléxem, de javítsatok ha tévedek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Június23, 2005 Megoszt Elküldve Június23, 2005 Nekem ma reggel pl nem is volt hangja a tökeimnek, azaz tőkéimnek. :lol: Talán átjárta a jó kis olaj. :lol: De általában pillanatok alatt elhallgat, szerencsére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
valoati Elküldve Június23, 2005 Megoszt Elküldve Június23, 2005 ma mentem a városbaaa,és valami úri szeszélyből kifolyólag rányomtam a klima gombjára,erre gondolván elég a lazsálásból,dolgozzon már a kis édes,erre a fordulatszámmérő elkezdett érdekesen ingázni 800 és 2000 között,és a hangja is érdekes volt! gondoltam off neki azóta nyugton van szépen csöndbe/és nagyon melegben/van.Hétvégén szép 150el felkozogtam a balcsiról,és mük...mi a nyavalya lehet ez? A kék halál kezdete? úgy örülnék ha valakinek lenne valami kis ötlete... köszi...! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június26, 2005 Megoszt Elküldve Június26, 2005 Uncsitesóm gépe régóta szarakodott már,így megnézte egy ismerős szerelő,hogy mi is lehet vele.Elég fura kerregő hangja volt a gépnek,először a generátorra gyanakodtunk,aztán jobban fülelve vezérlés felöl jött a hang és csak nagyobb fordulaton volt jellemző.Hidrotőkék is szóba kerültek,abban maradtunk,hogy elvisszük egy olyan szerelőhöz,aki majd átnézi tüzetesen. Délután hazajöttünk,este átmentem hozzá,hogy menjük el valahova.Beült a gépébe,indit!Beindult a vas,1-es,gáz és leállt!!!Aztán nem is indult be!Na mondom ennek annyi.Végül az a szerelő ismerős eljött este,megnézte és kiderült mi a gond: -vezérlés tönkrement,mivel a vizpumpa nem volt cserélve elöző vezcserénél(lehet eddig soha sem),megszorult és ledarálta a vezszíjról a fogakat,ami betett a motornak! :roll: :shock: Aztán kérdezgettem,hogy mikor volt vezérlés cserélve,125E-né,de csak szíj és feszítő! :shock: Olaj szintén ekkor és 15w-40-es castrol gtx-et kapott! Levegőszürő nem volt cserélve már istentudja mióta,pollenszűrőt nem is tudta,hogy létezik! :roll: :shock: Ehhez az adalék az,hogy a blokkban 155E van most és ez egy 1,4-es benyás 8V!!!! 15W-40,30EKm-en keresztül??? :!: :roll: :shock: Most talán megtanulta egy életre,hogy karban kell tartani egy kocsit,nem csak tankolni és hajtani!!! Javítás kb 70E lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június27, 2005 Megoszt Elküldve Június27, 2005 Olcsón megúszta. Egy 16v esetében ilyenkor 200ról indul a történet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június27, 2005 Megoszt Elküldve Június27, 2005 Olcsón megúszta. Egy 16v esetében ilyenkor 200ról indul a történet... Ne tessen a prémeket a falra festeni! :lol: Mondjuk remélhetőleg ilyesmi az én 16V-mel nem történik meg!UGYE?? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts