Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

A gondom abbol áll,hogy álló

helyzetből indulásnál az autó nagyon darabosan kezd el gurulni,majd kiesek

az ülésből,és váltások után is mintha lenne egy luk a gázadásban,valamint

motorféknél is rángat.Maga az alapjárat nem tul ingadozó.Oszcilloszkópos

vizsgálat szerint tökéletes a gyujtáskép

valamint a co mérésre is tökéleteset mondtak.Az alapjárati motor és valami potencióméter

kicserélésével is ugyanez a helyzet.A motor kis fordulaton gyengének tűnik.

Ha a klima megy,a hibajelenség erősebb.

Próbálgatták a gyujtáselosztot tekerészni a szakemberek,de nem lett jobb.Volna

valakinek ötlete mit lehetne megnézni ? A motor C16 NZ új gyertyák,új kábelek új rotor

új kuplungtárcsa

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan az volt a gond, hogy a tengely körül levő kis tekercset

elengedte a ragasztása, és mocorgott össze-vissza, közben még ki

is kopott a menetek külső takarása, és szerintem menetzárlatos is

lett, miközben útközben mocorgott. Ezért rángatott neki.

Link to comment
Megosztás:

Egy apró észrevétel, ugye korábban nyöszörögtem, hogy egy kis melegedést tapasztaltam a motorban ,és be voltam parázva.Erősen gondolkoztam a termosztátcserén.Aztán tegnap este nagy ráérősségemben kimentem verdát mosni, és valami hirtelen ötlettől vezérelve jó alaposan benyomattam némi mosóközeget a gőzborotvával a hűtőm rácsai közé.A tuning hűtőmaszkom ebben partner ugye, és lássanak csodát, ma helyreállt a hűtésem.30 fokban sem ment 95 fok fölé, és nem volt szükség a ventire sem.Szóval most örülök. :roll:

Link to comment
Megosztás:

olyannal kellene nekiállni, aki látott már ilyet. ;)

Mostmár én is láttam ilyet :lol: Keresnem kellene olyat aki még ezenfelül

ért is hozzá,

csakhát a tegnapiakról is azt gondoltam és mégse :lol:

Na hátha nem bújt el minden hozzáértő,majd utánajárok

Link to comment
Megosztás:

szaisztok!

lehetne egy nagy kérdésem hogy tudom megálapítani hogy jó vagy rosz a hidrotöke? kikel szedni? és ha kisezdtem tökmindegy hogy merre néz a kis lyuk az oldalán?

köszönöm szépen!

Hangja van ,ránézésre nem tudod megállapítani, tehát kikell szedni, és ha könnyen összenyomható akkor rossz, szerintem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát amíg nem ciripel (a kórogásról nem is beszélek, az ugye egyértelmű), addig nem érdemes bolygatni szerintem.

Ha elkezd siripelni (ltsd az enyém), akkor jön a kérdés, mikori a mociolaj?

Ha régi, akkor a csere általában megoldja (nekem nem), ha nem régi, no akkor jöhet a szétszedés és nyomogatós teszt. (bár teszem hozzá, ha csak halkan ciripel, akkor a nyomogatással nem igen fog kiderülni, hogy melyik a rosz, hacsak nem vagy szaki.)

Link to comment
Megosztás:

ma mentem a városbaaa,és valami úri szeszélyből kifolyólag rányomtam a klima gombjára,erre gondolván elég a lazsálásból,dolgozzon már a kis édes,erre a fordulatszámmérő elkezdett érdekesen ingázni 800 és 2000 között,és a hangja is érdekes volt! gondoltam off neki azóta nyugton van szépen csöndbe/és nagyon melegben/van.Hétvégén szép 150el felkozogtam a balcsiról,és mük...mi a nyavalya lehet ez? A kék halál kezdete? úgy örülnék ha valakinek lenne valami kis ötlete... köszi...!

Link to comment
Megosztás:

Uncsitesóm gépe régóta szarakodott már,így megnézte egy ismerős szerelő,hogy mi is lehet vele.Elég fura kerregő hangja volt a gépnek,először a generátorra gyanakodtunk,aztán jobban fülelve vezérlés felöl jött a hang és csak nagyobb fordulaton volt jellemző.Hidrotőkék is szóba kerültek,abban maradtunk,hogy elvisszük egy olyan szerelőhöz,aki majd átnézi tüzetesen.

Délután hazajöttünk,este átmentem hozzá,hogy menjük el valahova.Beült a gépébe,indit!Beindult a vas,1-es,gáz és leállt!!!Aztán nem is indult be!Na mondom ennek annyi.Végül az a szerelő ismerős eljött este,megnézte és kiderült mi a gond:

-vezérlés tönkrement,mivel a vizpumpa nem volt cserélve elöző vezcserénél(lehet eddig soha sem),megszorult és ledarálta a vezszíjról a fogakat,ami betett a motornak! :roll: :shock:

Aztán kérdezgettem,hogy mikor volt vezérlés cserélve,125E-né,de csak szíj és feszítő! :shock:

Olaj szintén ekkor és 15w-40-es castrol gtx-et kapott!

Levegőszürő nem volt cserélve már istentudja mióta,pollenszűrőt nem is tudta,hogy létezik! :roll: :shock:

Ehhez az adalék az,hogy a blokkban 155E van most és ez egy 1,4-es benyás 8V!!!!

15W-40,30EKm-en keresztül??? :!: :roll: :shock:

Most talán megtanulta egy életre,hogy karban kell tartani egy kocsit,nem csak tankolni és hajtani!!!

Javítás kb 70E lesz!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.