epk947 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 A témában erősen ajánlom a következő cikket: http://www.injektor....2&main=133&akt= A cikk hasznos, de a cég LEHÚZÓS! Messze elkerülni! Nekem miután alapjárat ingadozás (hullámzás) miatt vittem oda a kocsimat, fél óra komputeres vizsgálat után megállapították, hogy a kocsim tökéletes, semmi hibajel nincs. Mindezt 16 ezer forintért tudatták velem, de a hiba továbbra is megmaradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Azt hiszem, hogy a disznópörzsölő nem lesz jó hozzá, mert nem ad olyan koncentrált meleget mint a hegesztő pisztoly (torch). A lényeg az, hogy a szondát előbb át kell melegíteni teljesen, majd a koncentrált hővel hirtelen vörös izzásig kell hevíteni, majd a lángot elvéve kell a feszültséget figyelni, hogy a max. 0,9 voltról hirtelen esik-e vissza 0,1 V alá a feszültség. Akkor jó. Ha lassan reagál, az rossz. ha nem fut fel a feszültség legalább 0,9 V-ra, az is rossz lambdát jelez. Még egy dologra hívta fel a figyelmet, mégpedig arra, hogy nagyon óvatosan kell bánni a multiméterrel, mert a szonda nem kaphat semmiféle külső feszültséget, mert tönkremegy. Márpedig ha valaki először csatlakoztatja a vezetéket, majd azután kapcsolgatja a multimétert, van esély rá, hogy a kapcsoló átforgatásával közben ohm mérést is kapcsol, ahonnan feszültség kerülhet a szondára! Tehát először beállítani a mérendő feszültséget, azután rákötni a vezetéket! Egyébként mindegy, hogy Ford, vagy Opel, mind ilyen. Ja, még egy: ez három vezetékes szonda, amiből kettő (fehér) a szonda fűtésé, de mérni a feketén kell! De van 1 vezetékes is, ott értelemszerűen azt kell mérni. Nos kimentem a garázsba és adtam a szondának "hideget meleget" Megcsináltam a tesztet, én nem tudom mekkora hőfokot lehet kihozni egy Kézi gázmelegítővel, de az atya úristenért nem tudtam feltornászni 0,7 volt fölé... A szonda már izzott. Lehet nem a gázégő a gyenge hanem a szonda sz@r? Amúgy amikor elvettem a lángot róla visszaesett hirtelen 0.3-0.2 re mikor hogy és onnan lassan ment lefele... vissza a lángot, és hirtelen fel 0.5-0.6 ra és küzdeni kellett hogy felmenjen 0.7 re... Eléggé egyértelmű iga?? Amúgy ez a szonda volt bennt a kocsiba. Amit nem rég szereztem (bontott corsa) azt még nem teszteltem, ki kéne szednem....arra kiváncsi leszek..mondjuk ez írta azt hogy szegény keverékképzés! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek497 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Nos kimentem a garázsba és adtam a szondának "hideget meleget" Megcsináltam a tesztet, én nem tudom mekkora hőfokot lehet kihozni egy Kézi gázmelegítővel, de az atya úristenért nem tudtam feltornászni 0,7 volt fölé... A szonda már izzott. Lehet nem a gázégő a gyenge hanem a szonda sz@r? Amúgy amikor elvettem a lángot róla visszaesett hirtelen 0.3-0.2 re mikor hogy és onnan lassan ment lefele... vissza a lángot, és hirtelen fel 0.5-0.6 ra és küzdeni kellett hogy felmenjen 0.7 re... Eléggé egyértelmű iga?? Amúgy ez a szonda volt bennt a kocsiba. Amit nem rég szereztem (bontott corsa) azt még nem teszteltem, ki kéne szednem....arra kiváncsi leszek..mondjuk ez írta azt hogy szegény keverékképzés! Én jónak nyilvánítanám, ugyanis lehet hogy azzal a gázégetővel nem tudod megoldani hogy ne érje a szabad levegőből is oxigén a szenzort... Jó lesz az szerintem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek497 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Egy kérdés, a lambda szonda reklamálhat (121 Lambda szonda 2 – keverék túl szegény) a BIOEtanol miatt? Felesben tankoltam utoljára... és nem volt hibalámpa, a MID el szórakoztam tegnap és próbálgattam van e hibakódom, vagyis ír e ki a MID hibakódot.. aztán semmi,... Aztán bekapcsoltam a rádiót, megjelent ugyebár a "F" betü (ami a reklamáció a Nem gyári rádió miatt van) aztán kiváncsi voltam vajon ki írja e ezt hogy rádió felismerés hiba! Újra csináltam egy tesztet a MID ben most már úgy hogy be volt kapcs a rádió és kiadta a MID azt hogy Diag 1: ERROR 121 .. Ez a kód egyezik az ECU hibakódtáblázatával vagy van a MID nek is külön hibakódtáblázata?? Reklamálhat, ha nincs átalakító elektronikád hozzá... Szegény lesz a keverék, mert az ECU nem képes azt a kb+25%-nyi többlet üzemanyagot bejuttatni... De asszem ez csak akkor van ha túl sok etanolt vagy csak etanolt raksz bele, elektronika nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Reklamálhat, ha nincs átalakító elektronikád hozzá... Szegény lesz a keverék, mert az ECU nem képes azt a kb+25%-nyi többlet üzemanyagot bejuttatni... De asszem ez csak akkor van ha túl sok etanolt vagy csak etanolt raksz bele, elektronika nélkül. Felesben még általában nem nyavalyog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Központisnál egy 12-es fakötésű alátéttel megoldom az etanolüzemre állást. :) (Csak szóltam :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gumikaccs Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok! Abban az ügyben szeretném a segítségeteket kérni, hogy érdemes e kitisztíttatni az injektort az Astrámban. Elméletileg valamilyen szintű fogyasztás csökkenéssel járna, és kiküszöbölné az alapjárati problémáimat. Azt hallottam, hogy régebbi autóknál, már annyi szennyeződés rakódhat le, hogy jóformán "hasznos koszként" funkcionál, és a tisztítás többet ártana mint használna. Az Astra 1999es évjáratú, 193000km van benne, 1,4es, 8 szelepes 60 lóerős motor van benne. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Egy kérdés, a lambda szonda reklamálhat (121 Lambda szonda 2 – keverék túl szegény) a BIOEtanol miatt? Felesben tankoltam utoljára... és nem volt hibalámpa, a MID el szórakoztam tegnap és próbálgattam van e hibakódom, vagyis ír e ki a MID hibakódot.. aztán semmi,... Aztán bekapcsoltam a rádiót, megjelent ugyebár a "F" betü (ami a reklamáció a Nem gyári rádió miatt van) aztán kiváncsi voltam vajon ki írja e ezt hogy rádió felismerés hiba! Újra csináltam egy tesztet a MID ben most már úgy hogy be volt kapcs a rádió és kiadta a MID azt hogy Diag 1: ERROR 121 .. Ez a kód egyezik az ECU hibakódtáblázatával vagy van a MID nek is külön hibakódtáblázata?? A MID 121-es hibakódját itt tudod megnézni. ;) Nincs sok köze a lambdához. :icon1: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok! Abban az ügyben szeretném a segítségeteket kérni, hogy érdemes e kitisztíttatni az injektort az Astrámban. Elméletileg valamilyen szintű fogyasztás csökkenéssel járna, és kiküszöbölné az alapjárati problémáimat. Azt hallottam, hogy régebbi autóknál, már annyi szennyeződés rakódhat le, hogy jóformán "hasznos koszként" funkcionál, és a tisztítás többet ártana mint használna. Az Astra 1999es évjáratú, 193000km van benne, 1,4es, 8 szelepes 60 lóerős motor van benne. Üdv! Nagy az Isten állatkertje! A folyamatos tisztítás nagyon hasznos, kérdés, hogy mit? Az injektort, annak pillangó szelepét és környékét féktisztítóval, magát a fúvókát úgy hallottam, hogy ultrahanggal szokták. Én eddig még ez utóbbit sose tettem! Én leginkább a benzinbe töltök injektor tisztítót kb. 4-5 ezer kilométerenként. -Most jut eszembe, holnap megyek is venni a bóóótba!- A kocsid lefutott kilométere alapján nekem gyanús lenne a lambdaszonda... Egyébként gyerek az a kocsi még nagyon! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DTJE Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok! Abban az ügyben szeretném a segítségeteket kérni, hogy érdemes e kitisztíttatni az injektort az Astrámban. Elméletileg valamilyen szintű fogyasztás csökkenéssel járna, és kiküszöbölné az alapjárati problémáimat. Azt hallottam, hogy régebbi autóknál, már annyi szennyeződés rakódhat le, hogy jóformán "hasznos koszként" funkcionál, és a tisztítás többet ártana mint használna. Az Astra 1999es évjáratú, 193000km van benne, 1,4es, 8 szelepes 60 lóerős motor van benne. Üdv! Egy Injektor tisztítás sose árt. Ajánlom neked a "Fehér STP-t" vagyis karburátor én injektor tisztító adalékot. Nekem bevált, vissza adta a szép alapjáratomat. "Hasznos kosz" véleményem szerint nem létezik. Az a jó, ha minden szép tiszta és úgy működik ahogy annak kell! :D Szerintem üzemanyag szűrőt is cserélj egy úttal.... Nem árt ha jól megvan szűrve a lovak étke. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Egy Injektor tisztítás sose árt. Ajánlom neked a "Fehér STP-t" vagyis karburátor én injektor tisztító adalékot. Nekem bevált, vissza adta a szép alapjáratomat. "Hasznos kosz" véleményem szerint nem létezik. Az a jó, ha minden szép tiszta és úgy működik ahogy annak kell! :D Szerintem üzemanyag szűrőt is cserélj egy úttal.... Nem árt ha jól megvan szűrve a lovak étke. :icon1: De van. Az olajteknőben. Egyébként én meg az injektortisztítókban nem hiszek. Üzemanyagrendszer tisztítóban már annál inkább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Központisnál egy 12-es fakötésű alátéttel megoldom az etanolüzemre állást. :) (Csak szóltam :D ) Naaaa mesélj! :icon1: De van. Az olajteknőben. Egyébként én meg az injektortisztítókban nem hiszek. Üzemanyagrendszer tisztítóban már annál inkább. És ott lent mi hasznot csinál? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Központisnál egy 12-es fakötésű alátéttel megoldom az etanolüzemre állást. :) (Csak szóltam :D ) Gondolom "se" nél már nem ilyen eccerű.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Sziasztok! Abban az ügyben szeretném a segítségeteket kérni, hogy érdemes e kitisztíttatni az injektort az Astrámban. Elméletileg valamilyen szintű fogyasztás csökkenéssel járna, és kiküszöbölné az alapjárati problémáimat. Azt hallottam, hogy régebbi autóknál, már annyi szennyeződés rakódhat le, hogy jóformán "hasznos koszként" funkcionál, és a tisztítás többet ártana mint használna. Az Astra 1999es évjáratú, 193000km van benne, 1,4es, 8 szelepes 60 lóerős motor van benne. Üdv! Meg nem ártana ránézni az alapjárati mocira is, és egy alapos tísztítást csinálni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Gondolom "se" nél már nem ilyen eccerű.... Az se-nél nem szeelhető szét a nyomásszabályzó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Naaaa mesélj! :icon1: És ott lent mi hasznot csinál? :icon1: gondolom, hogy OTT van és nem máshol Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 A cikk hasznos, de a cég LEHÚZÓS! Messze elkerülni! Nekem miután alapjárat ingadozás (hullámzás) miatt vittem oda a kocsimat, fél óra komputeres vizsgálat után megállapították, hogy a kocsim tökéletes, semmi hibajel nincs. Mindezt 16 ezer forintért tudatták velem, de a hiba továbbra is megmaradt. Szerencsésnek is mondhatod magad,mert a K-KE jetronic szakértőinek is nevezik magukat. Ilyen befecskendezővel rendelkező ismerősömtől elkértek 180eft-ot,feleslegesen kicseréltek ezt-azt,hiba maradt illetve szarabb lett,mert eltűnt belőle 40-50lóerő. Reklamációra meg az volt a válasz,hogy ez ilyen,meg ilyen is volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Az se-nél nem szeelhető szét a nyomásszabályzó. :) ééééés tudja! :D Respect. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Azért a motorcsere előtt eléggé beleástam magam a témába. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Azért a motorcsere előtt eléggé beleástam magam a témába. :) Egy régi <off> suzuki stiftet </off> láttam így működni tiszta etanollal és ugye a két injektorház meglepően hasonlít egymásra. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 gondolom, hogy OTT van és nem máshol Hát akkor én nagyon elbactam, mert kimostam onnan és nekem már ott sincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Heló sràcok! Segítség kellene, méghozzà az hogy a C14NZ-nél a főtengelytàrcsàn lévő éket mihezz vagy hova kell àllítani? ( vezérlést próbàlom összerakni, szeleptörés miatt de az alsó tengelyhez nem talàlom a gyàri jelölést. A felső meg egyértelmű) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 hmm.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Heló sràcok! Segítség kellene, méghozzà az hogy a C14NZ-nél a főtengelytàrcsàn lévő éket mihezz vagy hova kell àllítani? ( vezérlést próbàlom összerakni, szeleptörés miatt de az alsó tengelyhez nem talàlom a gyàri jelölést. A felső meg egyértelmű) Nem biztos de azt hiszem egy műanyagon kell lennie egy "V" alakú bevágásnak...lehet a vez.mű. belső burkolatán??passz Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március14, 2013 Megoszt Elküldve Március14, 2013 Heló sràcok! Segítség kellene, méghozzà az hogy a C14NZ-nél a főtengelytàrcsàn lévő éket mihezz vagy hova kell àllítani? ( vezérlést próbàlom összerakni, szeleptörés miatt de az alsó tengelyhez nem talàlom a gyàri jelölést. A felső meg egyértelmű) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts