Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hello mindenkinek! A motortérben van egy kis olajfojás. nem vészes de azért nem kellene. mellékelek fotót róla. A gyujtásnál ereszthet. Azt tudom hogy vamilyen O gumigyűrű van ott. Nehéz azt kicserélni? Motorom C14NZ

S6300039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

S6300034_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

S6300038_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek! A motortérben van egy kis olajfojás. nem vészes de azért nem kellene. mellékelek fotót róla. A gyujtásnál ereszthet. Azt tudom hogy vamilyen O gumigyűrű van ott. Nehéz azt kicserélni? Motorom C14NZ

S6300039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

S6300034_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

S6300038_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Nem nehéz a csere, nekem is kellett mert folyt elég rendesen. A gyújtást rögzítő Y alakú fémet egy csavar fogja, azt kihajtod és lehúzod az egészet, beteszed a tömítést aztán vissza. De előtte jelöld össze egy csavarhúzóval bekarcolva a gyújtás állását, hogy jó helyre tudd visszatenni.

Link to comment
Megosztás:

Nem nehéz a csere, nekem is kellett mert folyt elég rendesen. A gyújtást rögzítő Y alakú fémet egy csavar fogja, azt kihajtod és lehúzod az egészet, beteszed a tömítést aztán vissza. De előtte jelöld össze egy csavarhúzóval bekarcolva a gyújtás állását, hogy jó helyre tudd visszatenni.

Köszi a választ! És azt megtudod mondani hogy mi a típusa mérete? hogyan is hívják pontosan?

Link to comment
Megosztás:

Örvendve látom, hogy kereső jól működik, immobiliser hibát jósolva hasznos dolgokat olvasok.

Nyilván nem monitor előtt ülve lesz meg a hiba, de hasznos ha mások hibáiból tanul az ember gyereke. :icon1:

Kezdem azt érezni (ill. feltételezni), hogy fárad megfele az immo kormányoszlopon lévő része. Néha jól veszi az adást a kulcstól, néha nem. Kérdésem adódik, amire nem találtam még választ: immo csak indításnál azonosítja a kulcsot, haladás közben már nem avatkozik be? (Míg halódik, elnézem neki, hogy nem elsőre indul be a motor, de az nem esne jól, ha letiltana működést a forgalmi helyzetben!)

Tud valaki választ?

Hm. Pár hete nem produkálta a tünetet, lassan szerintem ECU-ból is törlődik a hibakódja az immonak. Így aztán nem lesz meg a hiba forrása.

Szokott valami a gyári immobiliserben koszolódni, nem 100%-osan üzemelni?!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hétvégén kicseréltem a vezérműszíjat, a görgőket no meg a vízpumpát. Összerakásnál figyeltem hogy minden jelen legyen. Azóta mentem vele kb 100 km-t és a következőt tapasztalom: Jól gyorsul, szépen húz - viszont gázelvételkor rángat kicsit ill. az alapjárat hang alapján ingadozik (bár a fordszám mutatón nem venni észre változást). Csere előtt nem ingadozott az alapjárat.

Szerintetek mi lehet a legvalószínűbb gond? Elraktam volna egy fél foggal a szíjat vagy nagyon megfeszítettem az excenteres vízpumpával?

Tanácstalan vagyok nagyon...

Link to comment
Megosztás:

na ez pont olyan, amit senkinek semmi pénzért :D

én csináltam

időigényes és nem is biztos a siker

http://taylor.hu/astra/tetokarpit/

Igen, van autókárpitosom és azt mondta az anyjának se csinálná meg mégegyszer :unsure:

Valaki nem tud normális tetőkárpitost? Gyűlnek a tetőn a gombostűk, hogy ne a fejemet súrolja.

15 évig jól bírta a kocsi, mert garázsban volt tartva, de most jött 2 év a szabad ég alatt... <_<

Link to comment
Megosztás:

Helló forum!

Megint nem indul az autóm :) 94es X16SZ astra F

Kérdésem, hogy a képeken látható jelek alapján kijelenthető-e, hogy a vezérlés jól áll, illetve ha nem, akkor mi módon tudok róla megbizonyosodni anélkül, hogy le kellene szednem a főtengely szíjtárcsat?

2013-03-05-117_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

2013-03-05-116_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hétvégén kicseréltem a vezérműszíjat, a görgőket no meg a vízpumpát. Összerakásnál figyeltem hogy minden jelen legyen. Azóta mentem vele kb 100 km-t és a következőt tapasztalom: Jól gyorsul, szépen húz - viszont gázelvételkor rángat kicsit ill. az alapjárat hang alapján ingadozik (bár a fordszám mutatón nem venni észre változást). Csere előtt nem ingadozott az alapjárat.

Szerintetek mi lehet a legvalószínűbb gond? Elraktam volna egy fél foggal a szíjat vagy nagyon megfeszítettem az excenteres vízpumpával?

Tanácstalan vagyok nagyon...

Mennyivel? :blink: :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Megkérdezhetem mi az a "bodon" ami a motorteredben van a képen és vmi barnás lötty van benne?

Üdv.:

ja az, ahogy wookie írta

és tényleg jó, azóta elég simán jár és nem trutyizza össze a szívórészt

de az igaz, (ahogy anno vki, talán epk mondta) hogy kicsi és gyakran kell üríteni

a lötyi az olaj(kipuff gáz) meg vizára keveréke, nem is fehér trutyis a olajam télen

Link to comment
Megosztás:

Igen, van autókárpitosom és azt mondta az anyjának se csinálná meg mégegyszer :unsure:

Valaki nem tud normális tetőkárpitost? Gyűlnek a tetőn a gombostűk, hogy ne a fejemet súrolja.

15 évig jól bírta a kocsi, mert garázsban volt tartva, de most jött 2 év a szabad ég alatt... <_<

hát igen a pára nem igen használ neki, mikor az ember hidegben teleleheli

DE bartelba megcsinálom bárkinek, ha vki értelmesen rendbe rakja a tank beömlőmet

http://taylor.hu/astra/tanklyuk/

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.