J0hnny Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Megvizsgáltam közelebbről, ez a két cső bizony üzemanyagcső.... nem piszkálom inkább Miért kell attól félni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Újabb infókat kaptam az autóm dadogásával kapcsolatban. Egy szintén szervizes ismerős nemrég javított szintén x14xe motoros astrát ilyen hibával. Az is néha ment rendesen, néha meg nem, de főleg hidegen csinálta. Benzinszűrő cserével kezdték, ahogy én is, de nem lett jó. Kapott új gyertyákat, meg ki lett pucolva az agr, próbálták másik gyújtás modullal, de az sem hozott javulást és hibakód sem volt. Kiderült, hogy az egyik injektor adta meg magát, de biztos ami biztos cserélték mind a négyet és azóta jó az autó. Kérdésem az, hogy ki lehet-e pucolni valahogy valamivel az injektorokat és ha igen mivel és hogyan? Jó lenne megoldani valahogy, mert ha nem muszáj, akkor nem vennék bele újakat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Újabb infókat kaptam az autóm dadogásával kapcsolatban. Egy szintén szervizes ismerős nemrég javított szintén x14xe motoros astrát ilyen hibával. Az is néha ment rendesen, néha meg nem, de főleg hidegen csinálta. Benzinszűrő cserével kezdték, ahogy én is, de nem lett jó. Kapott új gyertyákat, meg ki lett pucolva az agr, próbálták másik gyújtás modullal, de az sem hozott javulást és hibakód sem volt. Kiderült, hogy az egyik injektor adta meg magát, de biztos ami biztos cserélték mind a négyet és azóta jó az autó. Kérdésem az, hogy ki lehet-e pucolni valahogy valamivel az injektorokat és ha igen mivel és hogyan? Jó lenne megoldani valahogy, mert ha nem muszáj, akkor nem vennék bele újakat. Ha tényleg injektor a bibi, akkor előbb egy injektortisztítós kúrát végeznék vele. Egyáltalán szoktál -e rendszeresen tölteni bele injektor tisztítót? Ha nem, akkor nagyon esélyes a dolog. Én amióta Astrában ülök, rendszeresen töltök bele (4-5 ezer km-ként) és még soha ilyen gondom nem volt. Azt viszont sokszor érzem, hogy betöltés után jobban húz a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jemjumai Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Üdv Mindenki!!! Olyan kérésem lenne... C16Nz a Blokk Se hengerfejjel. hogy lehetne bekötni utólag astra f c16se motornak bekötni akopogás érzékelőjét mert sajnos nincs meg a helye, a kábel és az érzékelő megvan de a kábelkorbácsban sajnos nincs kivezetés, az a bajom hogy nagy az előgyújtás és "becsörög" a motor. Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Se-ben még mindig nincs kopogásérzékelő,ezt már korábban leírtuk. Egyébként most akkor se, vagy nz a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Üdv Mindenki!!! Olyan kérésem lenne... C16Nz a Blokk Se hengerfejjel. hogy lehetne bekötni utólag astra f c16se motornak bekötni akopogás érzékelőjét mert sajnos nincs meg a helye, a kábel és az érzékelő megvan de a kábelkorbácsban sajnos nincs kivezetés, az a bajom hogy nagy az előgyújtás és "becsörög" a motor. Köszi a válaszokat! Szerintem c16se-n sincs kopogásérzékelő ha c14se-en sem volt. Csak oktánszámdugó van. Lehet 98-ason van és 95össel előfordulhat,hogy kopog. De ha nincs a kábelkötegben helye,akkor honnan lesz az ECU-ban? :D Egyébként a blokkra csak fel van csavarva asszem 10es mentettel az érzékelő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Miért kell attól félni? mert tűzveszélyes! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Ha tényleg injektor a bibi, akkor előbb egy injektortisztítós kúrát végeznék vele. Egyáltalán szoktál -e rendszeresen tölteni bele injektor tisztítót? Ha nem, akkor nagyon esélyes a dolog. Én amióta Astrában ülök, rendszeresen töltök bele (4-5 ezer km-ként) és még soha ilyen gondom nem volt. Azt viszont sokszor érzem, hogy betöltés után jobban húz a motor. Soha nem használtam injektor tisztítót még. 2,5 éve van nálam az autó, de soha nem volt ilyen bajom vele. Ezt ha jól értem a benzinbe kell beleönteni? Gondolom autósboltban kapható. Milyen arányban kell beletenni? Elég sok rövidtávot megyek vele egyébként, gondolom az sem tesz neki jót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március1, 2013 Megoszt Elküldve Március1, 2013 Soha nem használtam injektor tisztítót még. 2,5 éve van nálam az autó, de soha nem volt ilyen bajom vele. Ezt ha jól értem a benzinbe kell beleönteni? Gondolom autósboltban kapható. Milyen arányban kell beletenni? Elég sok rövidtávot megyek vele egyébként, gondolom az sem tesz neki jót. 1 flakont kell a teli tankhoz tölteni, de rá van írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 1 flakont kell a teli tankhoz tölteni, de rá van írva. Sajnos nem mostanában lesz teletankolva ilyen benzinárak mellett, de ha 1 tankhoz 1 flakon kell, akkor így már ki lehet számolni, hogy az éppen tankban lévő mennyiséghez mennyit öntsek. Egy próbát megér. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Sziasztok! Érdeklődnék hogy egy c18nz motorkodú autóba szeretnénk beletenni egy c14nz motort váltóval együtt. Kérdésem az lenne hogy mit kell még cserélnem ahhoz hogy az autó tökéleten működjön? Az tudom hogy f13-as váltóval együtt van a 1.4-es motor. Azt is tudom hogy a féltengelyek nem stimmelnek. Elsősorban az érdekelne hogy kábelköteget cserélnem kell e? Vezérlőt gondolom igen.És még miket? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Sziasztok! Érdeklődnék hogy egy c18nz motorkodú autóba szeretnénk beletenni egy c14nz motort váltóval együtt. Kérdésem az lenne hogy mit kell még cserélnem ahhoz hogy az autó tökéleten működjön? Az tudom hogy f13-as váltóval együtt van a 1.4-es motor. Azt is tudom hogy a féltengelyek nem stimmelnek. Elsősorban az érdekelne hogy kábelköteget cserélnem kell e? Vezérlőt gondolom igen.És még miket? Köszönöm huh... itt nagy baj van..... ezt forditva szoktak csinalni.... amugy kabelkoteget is kell. AC kisebb nyomasura Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Az ac a c18nz-ben is 0.75-ös, az maradhat. A kábelköteg teljesen más,és a kerékagyak is. (azt nem tom hogy gólyalábbal együtt vagy elég a nélkül is) Kipufogó se fog stimmelni. De ennek mi értelme van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 huh... itt nagy baj van..... ezt forditva szoktak csinalni.... amugy kabelkoteget is kell. AC kisebb nyomasura Köszi A baj csak annyi hogy az itteni jótanácsok alapján ráköltöttem 40ezret az autora de a fogyasztásom ugyanugy 14liter... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Köszi A baj csak annyi hogy az itteni jótanácsok alapján ráköltöttem 40ezret az autora de a fogyasztásom ugyanugy 14liter... És erre a megoldás a motorcsere? Egy c18nz-nek nem lehet sok baja, túl sok minden nincs benne. Egy kezemen össze tudom számolni a jeladókat. Egyébként ez a kis motor kevesebbet eszik egy baromság. Mivel ekkora kaszniban egy ekkora motor csak küzködik, éppen ezért simán többet eszik mint ha a kasznihoz passzoló motor lenne benne. És még mindig főleg a jobb lábtól függ a fogyasztás (hibátlan motornál) leginkább. Pláne hogy a 8v-s opel motorok közt 1.4-től 2.0-ig kb ha egy liter difi van fogyasztásban, vegyesben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Köszi A baj csak annyi hogy az itteni jótanácsok alapján ráköltöttem 40ezret az autora de a fogyasztásom ugyanugy 14liter... De akkor legalabbugyan olyat nezz bele! Lambda szondat neztel mar? az szokot ilyen fogyikat produkalni... És erre a megoldás a motorcsere? Egy c18nz-nek nem lehet sok baja, túl sok minden nincs benne. Egy kezemen össze tudom számolni a jeladókat. Egyébként ez a kis motor kevesebbet eszik egy baromság. Mivel ekkora kaszniban egy ekkora motor csak küzködik, éppen ezért simán többet eszik mint ha a kasznihoz passzoló motor lenne benne. És még mindig főleg a jobb lábtól függ a fogyasztás (hibátlan motornál) leginkább. Pláne hogy a 8v-s opel motorok közt 1.4-től 2.0-ig kb ha egy liter difi van fogyasztásban, vegyesben. Ez tenyleg igy van!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Köszi A baj csak annyi hogy az itteni jótanácsok alapján ráköltöttem 40ezret az autora de a fogyasztásom ugyanugy 14liter... Felháborító, hogy ingyen, vakon, egy monitort nézve senki nem szerelte meg, de azért hülyeséget ne csinálj már :rolleyes: Tuti hogy többe fog kerülni egy ilyen downgrade, mintha rendbe tennéd... (és persze akkor lesz egy állítólag 60 lovas valamid, ami még mindig ehet 7-8 körül, és ami után fizeted egy 1.8-nak a biztosítását/adóját stb... :lol: ) Nem költeni kell, és minden lehetséges hibaforrást megvenni, hanem megkeresni azt, ami okozza. Ennyiből már egy komplett 18NZ-t lehetett volna kapni, megkockáztatom, hogy járóképes Kadett bódéval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csoper Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztok Segítségetekre lenne szükségem.Ma az autóm nem igazán akart menni. Prüszkölt hiába nyomtam neki a gázt nem akart menni. Motor kontról lámpa világított. 13- Lambda szonda, de az új benne. 18- kopogás vezérlő nincs jel. Van ilyen benne? Ha van hol találom? Lehet e egyáltalán ettől? Az autó egy 94-es X16SZ. Az EGR szelep tisztítva. Előre is köszi a segítséget. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztok Segítségetekre lenne szükségem.Ma az autóm nem igazán akart menni. Prüszkölt hiába nyomtam neki a gázt nem akart menni. Motor kontról lámpa világított. 13- Lambda szonda, de az új benne. 18- kopogás vezérlő nincs jel. Van ilyen benne? Ha van hol találom? Lehet e egyáltalán ettől? Az autó egy 94-es X16SZ. Az EGR szelep tisztítva. Előre is köszi a segítséget. Üdv. A lambda szonda milyen gyártmány? Ez az egyik alkatrész amelyikből csak gyári javasolt az utángyáriakat nem nagyon szeresse az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csoper Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 A lambda szonda milyen gyártmány? Ez az egyik alkatrész amelyikből csak gyári javasolt az utángyáriakat nem nagyon szeresse az autó. Bosch Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztok Segítségetekre lenne szükségem.Ma az autóm nem igazán akart menni. Prüszkölt hiába nyomtam neki a gázt nem akart menni. Motor kontról lámpa világított. 13- Lambda szonda, de az új benne. 18- kopogás vezérlő nincs jel. Van ilyen benne? Ha van hol találom? Lehet e egyáltalán ettől? Az autó egy 94-es X16SZ. Az EGR szelep tisztítva. Előre is köszi a segítséget. Üdv. Attól hogy új a lambda még nem biztos hogy működik. Mert pl ha agyon van rozsdásodva a kipuff, akkor nincs rendes testelése, és akkor ugyanúgy nem működik. Kopogásszenzor van benne, a motor tetején ahol fut a kábelköteg. Ha ez tényleg rossz, akkor a motor nem tud rendesen előgyújtást állítani, annak meg egyenes következménye az a tünetegyüttes amit leírtál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csoper Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Attól hogy új a lambda még nem biztos hogy működik. Mert pl ha agyon van rozsdásodva a kipuff, akkor nincs rendes testelése, és akkor ugyanúgy nem működik. Kopogásszenzor van benne, a motor tetején ahol fut a kábelköteg. Ha ez tényleg rossz, akkor a motor nem tud rendesen előgyújtást állítani, annak meg egyenes következménye az a tünetegyüttes amit leírtál. Köszönöm a gyors választ, esetleg nincs képed hogy is néz ki? A lambda szondát mérte a szerelő azt mondta az jó! Köszi mégegyszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Üdv! Ma szerettem volna álltani a kuplung bovdenen egy kicsit de a menetes része annyira be van rozsdásodva hogy az állító anya meg se moccan. Kérdésem a következő mit lehet ilyenkor tenni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Üdv! Ma szerettem volna álltani a kuplung bovdenen egy kicsit de a menetes része annyira be van rozsdásodva hogy az állító anya meg se moccan. Kérdésem a következő mit lehet ilyenkor tenni ? WD40, csavarlazító, és némi fizikai erő, felváltott, de bőséges használata :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmundoo Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztók! Egy olyan kérdésem lenne hogy van egy Astra f em x14xe motorral! Olyan gonom van hogy mikor elére az autó az üzemi hömérsékletet megelötte mikor más enlégé meleg a motor akkor enlég sűrűen hirtelen nagyobb gázadásra lehörög az autó vagy meg torpan néha néha rángat egy picit!de ha már nagy a forduat akkor pörök megy rendesen! EGR-t pucoltam már (de még nem falaztam le de a következő lehet az lesz!!) mugy mikor még hideg/hidegebb a motor akkor nem csinálja akkor húz szépen és kipörög de ahogy bemelegszik egyböl néha!! (gyertya?,trafó?,valami hömérséklet érzékelő?,) Ha van ötletetek létszi! elöre is köszönöm! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts