Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Üdv Mindenki!!!

Olyan kérésem lenne... hogy lehetne bekötni utólag astra f c16se motornak bekötni akopogás érzékelőjét mert sajnos nincs meg a helye, a kábel és az érzékelő megvan de a kábelkorbácsban sajnos nincs kivezetés, az a bajom hogy nagy az előgyújtás és "becsörög" a motor.

Köszi a válaszokat!

Elküldve

hali! Hát az nincs átdugva,95ön van, de próbáltam is már, mert több szerelő is mondta, a másik része az hogy a motorblokk az nz volt gyárilag, nekem c16se blokkom volt eredetileg de sajnos blfsz autószerelő miatt aki fordítva tette fel a hengerfej tömítést beállt a motorom. szóval most c16nz blokk van rajta si hengerfejjel. Ezért ha van valami trükk amitfel tudok használni az jó lenne.

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék. X16XEL mocinál, hogy álljak neki az agr szelep leszedésének? Kell valamit nagyon bontanom? A másik: van alapjárati motorja ennek a csodának? Ha igen, merre találom? Esetleg képeket ha tudtok hozzá, azt megköszönném.

Elküldve

És a 2 pólus mitől jobb? Mitől több?? mert ahova behúz a szikra az ugyan ugy mind a kettőnél egy pontba megy, és sosem a vége ég el hanem ahova behúz!

Nekem mindig is 1 polus volt, DIS-es motorban, ha most én azt kicserélem 2 esre akkor mit fogok tapasztalni?mind abban a percben, mind abban a héten és mind abban a fél évben?? Azért kérdem mert Gyertya csere elött állok épp..

Évekig DIS-es gyújtású géppel 1 pólusú gyertyával jártam, aztán vagy 2 éve váltottam 2 pólusúra, azt tapasztaltam, hogy finomabban jár a motor azóta, úgy érzem, hogy kiegyensúlyozottabban jár vele. Nem, nem azért történhetett ez, mert eleve rosszak, elhasználtak voltak az előző (1p) gyertyák, mindig időben voltak cserélve, sőt a legutóbbiak kb félidőben. :P

Elküldve

Évekig DIS-es gyújtású géppel 1 pólusú gyertyával jártam, aztán vagy 2 éve váltottam 2 pólusúra, azt tapasztaltam, hogy finomabban jár a motor azóta, úgy érzem, hogy kiegyensúlyozottabban jár vele. Nem, nem azért történhetett ez, mert eleve rosszak, elhasználtak voltak az előző (1p) gyertyák, mindig időben voltak cserélve, sőt a legutóbbiak kb félidőben. :P

Sajna mire szolhattam volna a szerelőnek, hogy 2p gyertyát tegyen bele, már benne volt az 1p.

Majd legközelebb az lesz!

Köszönöm, a tapasztalatot!

Elküldve

Sziasztok!

c14nz-be milyen gyertyát vegyek NGK 1 vagy 2 pólus vagy GM (Opel oe)-t? Bocsi a láma kérdésért, de ez az első benzines autóm:D

Elküldve

Sziasztok!

c14nz-be milyen gyertyát vegyek NGK 1 vagy 2 pólus vagy GM (Opel oe)-t? Bocsi a láma kérdésért, de ez az első benzines autóm:D

1-pólusút, lehetőleg GM-et (ne kínait), NGK-ból vannak hamisak is. Nekem most Beru van benne (14R-7DU).

Elküldve

Sziasztok!

Dis trafó halódásának mik a kezdő tünetei? S mennyit szoktak ezek elmenni?

A DIS legtöbbször minden előjel nélkül szokott hazamenni,két henger nem megy ebben az esetben.A gyári DIS kocka (BERU) nálam 227000 km kürül lett kuka.
Elküldve

Sziasztok!

Dis trafó halódásának mik a kezdő tünetei? S mennyit szoktak ezek elmenni?

A DIS "trafó" ha elkezd haldokolni, azt melegen veszed észre. Meleg állapotban csökken a szikra teljesítmény, áthúz. Ebből következően lehet gyújtás kihagyásod, vagy gyenge szikra teljesítmény.

-Ha a műgyanta kezd megrepedni, akkor intenzívebb kigyorsításokkor be-be ránt a motor és hibakódot dob (MIL lámpa). Ekkor egy kb 3-4 mm vastag bakelit lemez aláhelyezésével még kihúzható jó néhány évig (család x14xe-je 4 éve fut így hibamentesen).

-Ha a belső szerkezet, belső szigetelés sérült azt csak cserével orvosolhatod (kb 30 rugó az új).

ui.: Ha álló motornál nem hagyod rajta a gyújtást huzamosabb ideig a szekéren (hogy szóljon a rádió :D ) akkor szinte örök élet.

Elküldve

Nekem minden elojel nelkul halt el a distrafo. Elragta vmi az egyik gyertyakabelt...kicsereltem de meg mindig 3henger ment. Masik trafoval jo lett. elt 290e km :D

Elküldve

Sziasztok kedves egybegyültek. olyan problema lépett fel hogy, szereztem egy 1.6 si c16se motrokodu astrát,és kissé ramagy állaptban van a motorja,olajsáros volt,még az is,peddig párszor már átlett mosva.A vezérmü tengejbe hornyot mart a izé :icon1: .Na mind1 nem ez a lényeg.hanem az h valaki tudna nekem szerezni 1 jó állapotu vezérmütengejt? És 1 kis okitást is elbirnék,hogy mit kell tudni a motorrol,és mire kell figyelni.Bocsi az esetleges rossz megfogalmazásért,de off-on vagyok. :blink: :D

Elküldve

Sziasztok kedves egybegyültek. olyan problema lépett fel hogy, szereztem egy 1.6 si c16se motrokodu astrát,és kissé ramagy állaptban van a motorja,olajsáros volt,még az is,peddig párszor már átlett mosva.A vezérmü tengejbe hornyot mart a izé :icon1: .Na mind1 nem ez a lényeg.hanem az h valaki tudna nekem szerezni 1 jó állapotu vezérmütengejt? És 1 kis okitást is elbirnék,hogy mit kell tudni a motorrol,és mire kell figyelni.Bocsi az esetleges rossz megfogalmazásért,de off-on vagyok. :blink: :D

TengeLY

Inkabb a bodet vihetned mar elfele.. :D

Elküldve

Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy lehet beállítani a kuplungot mert szinte majdnem egy vonalba áll a fékpedállal, és szinte amikor épphogy engedem fel a kuplungot szinte egyből fogni kezd.

Ebbe szeretnék segítséget kérni, hogy ezt hol lehet beállítani.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Elküldve

Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy lehet beállítani a kuplungot mert szinte majdnem egy vonalba áll a fékpedállal, és szinte amikor épphogy engedem fel a kuplungot szinte egyből fogni kezd.

Ebbe szeretnék segítséget kérni, hogy ezt hol lehet beállítani.

Előre is köszönöm a válaszokat!

A motortérben tudsz tekerni a bowden végén a menetes részen található anyán. Ha ott nem tudod már javítani akkor csere.

Elküldve

Köszönöm a válaszod még annyit szeretnék tudni, hogy az Opel astra így csináld című könyv-ben a 125. oldalon lévő leírás alapján próbálkozzak vagy mire kell figyelni esetleg még ilyenkor ?

Elküldve

Köszönöm a válaszod még annyit szeretnék tudni, hogy az Opel astra így csináld című könyv-ben a 125. oldalon lévő leírás alapján próbálkozzak vagy mire kell figyelni esetleg még ilyenkor ?

A könyv leírása jó hozzá. . Szóval ha nem lehet már így állítani akkor sajna cserélni kell.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.